abonnement Unibet Coolblue
pi_89432017
Hij zegt moeilijker, dat heeft niks met grinds te maken. Grinds zijn niet moeilijk. Dat kan een doofstom varken met Parkinson nog voor elkaar krijgen.
pi_89432334
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Hij zegt moeilijker, dat heeft niks met grinds te maken. Grinds zijn niet moeilijk. Dat kan een doofstom varken met Parkinson nog voor elkaar krijgen.
Het kost tijd.
En mensen die het NU doen kost het veel minder tijd. :6
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 15:59:31 #203
159966 lifeblind
pi_89432534
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef stbabylon het volgende:
Hij zegt moeilijker, dat heeft niks met grinds te maken. Grinds zijn niet moeilijk. Dat kan een doofstom varken met Parkinson nog voor elkaar krijgen.
Grinden en varkens? Doet me hier aan denken



:')
pi_89432543
Rofl, epic episode
pi_89432574
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Blistering het volgende:

[..]

Lekker tegenstrijdig allemaal. Reps grinden makkelijker maken maar toch het spel moeilijker maken? Een beetje rep behoor je niet in 2 uurtjes gehaald te hebben, daarvoor zijn die titels er juist. Om mensen moeite te laten doen. Of je dat dan ook daadwerkelijk gaat doen is aan jou, maar om het makkelijker te maken is gewoon onzin. Das net als met The Insane nu, daar kies je zelf voor om het te halen, tis gewoon schandelijk als ze alles zouden nerfen zodat je die titel in een paar uurtjes kan halen.
Als iets veel tijd kost betekend dat niet meteen dat het ook moeilijk is he :P

Dat Blizzard nu alle grind content opent over het "normale" publiek vind ik best wel kwalijk. Het is nu net alsof ze niet willen dat mensen veel tijd spenderen in WoW.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89433215
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Het kost tijd.
En mensen die het NU doen kost het veel minder tijd. :6
Awh, zielig :')

Het gaat om een flipping titel, tis niet dat je complete wow-ervaring wordt verkloot als je niet die tijd er in had gestopt. Zeker omdat het doodsaai grinden is.
pi_89433318
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Awh, zielig :')

Het gaat om een flipping titel, tis niet dat je complete wow-ervaring wordt verkloot als je niet die tijd er in had gestopt. Zeker omdat het doodsaai grinden is.
Het zelfde kan ook op een andere manier bekeken worden. Is die titel nou echt zo geweldig dat de grindfest verminderd moet worden zodat de casual players hem ook kunnen halen.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89433428
Achja.. ik kan er ook zeker niet wakker van liggen, snap alleen niet waarom het minder lang moet duren. Het is je eigen keus.. en nu zijn de mensen die er dus wel meer tijd in hebben gestoken in principe benadeeld.. en, ondanks dat het hersenloos grinden is wil het nog niet zeggen dat je dat non stop achter elkaar hoeft te doen. :')

Misschien tijd voor een change of subject? :P
pi_89433722
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef ApoclysmX het volgende:
Achja.. ik kan er ook zeker niet wakker van liggen, snap alleen niet waarom het minder lang moet duren. Het is je eigen keus.. en nu zijn de mensen die er dus wel meer tijd in hebben gestoken in principe benadeeld.. en, ondanks dat het hersenloos grinden is wil het nog niet zeggen dat je dat non stop achter elkaar hoeft te doen. :')

Misschien tijd voor een change of subject? :P
Ach, zo volgen we wel leuk de TT :P
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89433815
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef ApoclysmX het volgende:
Achja.. ik kan er ook zeker niet wakker van liggen, snap alleen niet waarom het minder lang moet duren. Het is je eigen keus.. en nu zijn de mensen die er dus wel meer tijd in hebben gestoken in principe benadeeld.. en, ondanks dat het hersenloos grinden is wil het nog niet zeggen dat je dat non stop achter elkaar hoeft te doen. :')

Misschien tijd voor een change of subject? :P
Mensen die zo'n beetje alle Vanilla-content tijdens Vanilla hebben gedaan worden sowieso aan alle kanten genaaid.
pi_89433902
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mensen die zo'n beetje alle Vanilla-content tijdens Vanilla hebben gedaan worden sowieso aan alle kanten genaaid.
Da's waar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89434818
Ik ben een casual speler, en ik hem hem ook gehaald toen het lang duurde. Nu is het makkelijker...so be it. Als mensen nu ineens op die titel neer zouden kijken dan is het maar triest. Bovendien staat er nog steeds 5/11/2008 als datum bij de mijne, dus wat maakt het nou uit?
  Moderator donderdag 2 december 2010 @ 17:05:26 #213
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89436952
Titels en achievements doen mij helemaal niks, al ben ik wel trots op mijn Naschtokh- en Skarrgan the Explorer :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89437047
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een casual speler, en ik hem hem ook gehaald toen het lang duurde. Nu is het makkelijker...so be it. Als mensen nu ineens op die titel neer zouden kijken dan is het maar triest. Bovendien staat er nog steeds 5/11/2008 als datum bij de mijne, dus wat maakt het nou uit?
Feitelijk niets. Maar als ik het van tevoren had geweten, had ik het *nu* gedaan i.p.v. toen.

Toch blijf ik van mening dat een achievement, en zeker een titel, iets is waar je moeite voor moet doen. Zij het qua tijd, of qua moeilijkheid, of whatever. Ik vind het zonde dat ze het nu allemaal versoepelen. :)

quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Awh, zielig :')

Het gaat om een flipping titel, tis niet dat je complete wow-ervaring wordt verkloot als je niet die tijd er in had gestopt. Zeker omdat het doodsaai grinden is.
Ik speel wow voor m'n achievements. Zonder dat was ik allang gestopt. Maar goed, door het gebruik van de " :') " smiley is al duidelijk dat jij niets hebt met andermans mening.
pi_89437282
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:26 schreef Blistering het volgende:

[..]

Lekker tegenstrijdig allemaal. Reps grinden makkelijker maken maar toch het spel moeilijker maken? Een beetje rep behoor je niet in 2 uurtjes gehaald te hebben, daarvoor zijn die titels er juist. Om mensen moeite te laten doen. Of je dat dan ook daadwerkelijk gaat doen is aan jou, maar om het makkelijker te maken is gewoon onzin. Das net als met The Insane nu, daar kies je zelf voor om het te halen, tis gewoon schandelijk als ze alles zouden nerfen zodat je die titel in een paar uurtjes kan halen.
Dus voor jou is tijd -> moeilijkheid. Okay, weten we dat ook weer. Voor mij is een moeilijk spel zoiets als Europa Universalis op hard/very hard, Football Manager met Excelsior en dat soort praktijken. Everquest, de eerste 3D mmorpg, was bikkelhard. Iets te hard, maar aan zulk een niveau moet je denken. In Baldurs Gate ging je regelmatig dood, dat is goed.

WoW? Oh, je moet dus voor mij itempje A halen en dat is hier op de kaart. Ja, ga vooral niet de wereld zelf ontdekken, laat ons het allemaal maar voor je regelen :')

Hardcore vs casual is niet de discussie, het is gamer vs farmville fanaat dat WoW de das om doet.
pi_89437531
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus voor jou is tijd -> moeilijkheid. Okay, weten we dat ook weer. Voor mij is een moeilijk spel zoiets als Europa Universalis op hard/very hard, Football Manager met Excelsior en dat soort praktijken. Everquest, de eerste 3D mmorpg, was bikkelhard. Iets te hard, maar aan zulk een niveau moet je denken. In Baldurs Gate ging je regelmatig dood, dat is goed.

WoW? Oh, je moet dus voor mij itempje A halen en dat is hier op de kaart. Ja, ga vooral niet de wereld zelf ontdekken, laat ons het allemaal maar voor je regelen :')

Hardcore vs casual is niet de discussie, het is gamer vs farmville fanaat dat WoW de das om doet.
Dus, om het even kort te sluiten.

Spellen als Europa Universalis kosten extra... tijd?
pi_89437915
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Faithfulness het volgende:

Ik speel wow voor m'n achievements. Zonder dat was ik allang gestopt. Maar goed, door het gebruik van de " :') " smiley is al duidelijk dat jij niets hebt met andermans mening.
Als de achievement puur en alleen inhoudt: ik heb hier xx uur ingestopt, maar nul moeite, vind ik het inderdaad evenveel waard als klikken op een knop waardoor een tellertje naar de 1000 gaat en dan krijg je een andere achtergrondkleur.

Ga dan http://armorgames.com/play/2893/achievement-unlocked spelen
pi_89437921
Nee, die kosten moeite. En veel tijd erin steken is niet automatisch moeite erin steken. Is dat nou echt zo lastig of moet ik een noot-aap-mies boek erbij pakken? :P
pi_89438056
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus voor jou is tijd -> moeilijkheid. Okay, weten we dat ook weer. Voor mij is een moeilijk spel zoiets als Europa Universalis op hard/very hard, Football Manager met Excelsior en dat soort praktijken. Everquest, de eerste 3D mmorpg, was bikkelhard. Iets te hard, maar aan zulk een niveau moet je denken. In Baldurs Gate ging je regelmatig dood, dat is goed.

WoW? Oh, je moet dus voor mij itempje A halen en dat is hier op de kaart. Ja, ga vooral niet de wereld zelf ontdekken, laat ons het allemaal maar voor je regelen :')

Hardcore vs casual is niet de discussie, het is gamer vs farmville fanaat dat WoW de das om doet.
Die discussie heeft geen zin.
1. Anderen vinden het wel moeilijk en voelen zich op hun pik getrapt als je zegt dat het spel juist niet moeilijk meer is. Niet dat WoW ooit moeilijk was, maar you get the point.
of 2. Anderen zijn gewoon sneller tevreden/interesseert het niet.
Maak je keuze.
pi_89438222
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als de achievement puur en alleen inhoudt: ik heb hier xx uur ingestopt, maar nul moeite, vind ik het inderdaad evenveel waard als klikken op een knop waardoor een tellertje naar de 1000 gaat en dan krijg je een andere achtergrondkleur.

Ga dan http://armorgames.com/play/2893/achievement-unlocked spelen
Ergens uren instoppen kost ook moeite. Anders zou iedereen het wel doen. ;)
pi_89438232
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dus voor jou is tijd -> moeilijkheid. Okay, weten we dat ook weer. Voor mij is een moeilijk spel zoiets als Europa Universalis op hard/very hard, Football Manager met Excelsior en dat soort praktijken. Everquest, de eerste 3D mmorpg, was bikkelhard. Iets te hard, maar aan zulk een niveau moet je denken. In Baldurs Gate ging je regelmatig dood, dat is goed.

WoW? Oh, je moet dus voor mij itempje A halen en dat is hier op de kaart. Ja, ga vooral niet de wereld zelf ontdekken, laat ons het allemaal maar voor je regelen :')

Hardcore vs casual is niet de discussie, het is gamer vs farmville fanaat dat WoW de das om doet.
Nein, moeite doen en een moeilijk iets behalen is een heel verschil. Mijn Insane titel heeft mij moeite gekost, Lich King heroic killen met een 20% buff was moeilijk (en heeft ook moeite gekost, maar dat terzijde).

Football Manager met Excelsior is weinig aan trouwens, probeer eens een echte LLM als je iets ''moeilijks'' wilt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89438270
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ergens uren instoppen kost ook moeite. Anders zou iedereen het wel doen. ;)
Iedereen KAN rep grinden door Furbies te killen, niet iedereen kan samenwerken in een groep van 25 man en daar dan ook nog succesvol de moeilijkere content mee clearen. Dat is het verschil.
pi_89438326
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Iedereen KAN rep grinden door Furbies te killen, niet iedereen kan samenwerken in een groep van 25 man en daar dan ook nog succesvol de moeilijkere content mee clearen. Dat is het verschil.
Als jij je kan dwingen om mindless uren dezelfde mobs te farmen kan jij jezelf vast ook wel dwingen om een paar uurtjes met wat anderen samen te spelen?
Of je moet anti-sociaal zijn, maar dan is een MMO sowieso niet voor jou.
pi_89438385
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:36 schreef Migwi het volgende:

[..]

Als jij je kan dwingen om mindless uren dezelfde mobs te farmen kan jij jezelf vast ook wel dwingen om een paar uurtjes met wat anderen samen te spelen?
Of je moet anti-sociaal zijn, maar dan is een MMO sowieso niet voor jou.
succesvol de end-game content is wat meer dan van mob naar mob lopen en 1 skill gebruiken schat.
pi_89438569
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Iedereen KAN rep grinden door Furbies te killen, niet iedereen kan samenwerken in een groep van 25 man en daar dan ook nog succesvol de moeilijkere content mee clearen. Dat is het verschil.
Het gaat niet om KUNNEN, het gaat om WILLEN.
Iedereen kan samen met 25 man eindcontent doen. Heb je 24 goede mensen voor nodig en 1 noob: Jou. (Of mij, of wie dan ook.) Die 25e man maakt het niet.
pi_89438578
zit ik een nieuwe undead te levelen in stranglethorn, staan er lvl 85 guards bij nessingwary, kan dus geen andere players aanvallen daar :(
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_89438603
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

succesvol de end-game content is wat meer dan van mob naar mob lopen en 1 skill gebruiken schat.
Ja, okay, de idioten die eigenlijk de hele game niet zouden moeten kopen omdat ze blijkbaar een leesprobleem hebben reken ik uiteraard niet mee. Maar verder kan iedereen hendig endgame doen.
  donderdag 2 december 2010 @ 17:46:57 #228
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89438650
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Feitelijk niets. Maar als ik het van tevoren had geweten, had ik het *nu* gedaan i.p.v. toen.

Toch blijf ik van mening dat een achievement, en zeker een titel, iets is waar je moeite voor moet doen. Zij het qua tijd, of qua moeilijkheid, of whatever. Ik vind het zonde dat ze het nu allemaal versoepelen. :)
Dit snap ik even niet. Je vindt het zonde dat ze alles versoepelen maar tegelijkertijd zou je zelf ook vrolijk hebben geprofiteerd van deze nerf als je de keuze nog had. Sterker nog, als je het van tevoren had geweten, had je er zelfs graag op gewacht! Prat gaan op uitdaging, maar tegelijkertijd met liefde twee jaar (!) wachten op een title omdat je er het liefst zo min mogelijk voor grind... dat klinkt nogal tegenstrijdig.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89438821
quote:
5s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:46 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dit snap ik even niet. Je vindt het zonde dat ze alles versoepelen maar tegelijkertijd zou je zelf ook vrolijk hebben geprofiteerd van deze nerf als je de keuze nog had. Sterker nog, als je het van tevoren had geweten, had je er zelfs graag op gewacht! Prat gaan op uitdaging, maar tegelijkertijd met liefde twee jaar (!) wachten op een title omdat je er het liefst zo min mogelijk voor grind... dat klinkt nogal tegenstrijdig.
Jep, want het is nu toch zo. Het liefst zou ik zien dat er geen verandering plaats vindt, maar dat is nu al te laat he. Dus ja, als ik dan TERUG kijk, had ik liever gewacht.
pi_89438834
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:44 schreef pugehenis het volgende:
zit ik een nieuwe undead te levelen in stranglethorn, staan er lvl 85 guards bij nessingwary, kan dus geen andere players aanvallen daar :(
Dit vind ik dus ook, ik speel op Kor'gall (pvp realm) maar ik kan eigenlijk "nergens" mensen killen. Alliance area niet (kan ze gewoon niet aanvallen), shared stadjes ook niet (wordt gelijk assraped door guards).
Enigste is door iemand "random" ergens tegen te komen. Mja,, dit gebeurt nu niet belachelijk vaak.
K kan me nog herinneren dat je bij Nessingwary gigantische slaughterfests kon houden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89438890
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jep, want het is nu toch zo. Het liefst zou ik zien dat er geen verandering plaats vindt, maar dat is nu al te laat he. Dus ja, als ik dan TERUG kijk, had ik liever gewacht.
Het is wel, De veranderingen zijn kut, maar als je wist dat ze het zouden veranderen,, waarom zou je dan de moeite gaan doen? Net als gear verzamelen nu,, ik raid al een maand ofzo niet meer want volgende week kan ik het toch destroyen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89439057
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Het is wel, De veranderingen zijn kut, maar als je wist dat ze het zouden veranderen,, waarom zou je dan de moeite gaan doen? Net als gear verzamelen nu,, ik raid al een maand ofzo niet meer want volgende week kan ik het toch destroyen.
Daarnaast maakt Blizzard er ook geen geheim van. Als er een nieuwe expansion komt dan moet je gewoon dingen gaan doen die dadelijk niet meer kunnen, al het andere is toch irrelevant als je het doet voor gear en zulks.

Ze hebben wel flink wat ballen getoond door een heleboel oude content om te smeden. Het is een veel prettigere ervaring om nu een nieuw character te levelen zonder twinking.
pi_89439154
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Het is wel, De veranderingen zijn kut, maar als je wist dat ze het zouden veranderen,, waarom zou je dan de moeite gaan doen? Net als gear verzamelen nu,, ik raid al een maand ofzo niet meer want volgende week kan ik het toch destroyen.
Raiden = een mogelijkheid tot nieuwe achievements. Voor gear hoef ik het al heel lang niet meer te doen. Verkapt: Ohhh-kijk-mij-imba-zijn. Het is meer dat anderen op mijn server geen zin meer hebben om te raiden omdat cata eraan komt. ;)

Ik vermaak me overigens wel weer door de nieuwe achievements. Heb alle quests alweer gedaan (behalve "Ashenvale Quests", die zit vast op 71/80). En ik vind het geweldig mooi en leuk geworden allemaal. Ik zie een hoop mensen zeiken: "They ruined the game!", maar qua quests, landschap, etc, vind ik het echt een verbetering. Ik was wel uitgekeken op het oude Azeroth.

Nu lekker vissen voor The Limnologist & The Oceanographer *O*
pi_89440120
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Raiden = een mogelijkheid tot nieuwe achievements. Voor gear hoef ik het al heel lang niet meer te doen. Verkapt: Ohhh-kijk-mij-imba-zijn. Het is meer dat anderen op mijn server geen zin meer hebben om te raiden omdat cata eraan komt. ;)

Ik vermaak me overigens wel weer door de nieuwe achievements. Heb alle quests alweer gedaan (behalve "Ashenvale Quests", die zit vast op 71/80). En ik vind het geweldig mooi en leuk geworden allemaal. Ik zie een hoop mensen zeiken: "They ruined the game!", maar qua quests, landschap, etc, vind ik het echt een verbetering. Ik was wel uitgekeken op het oude Azeroth.

Nu lekker vissen voor The Limnologist & The Oceanographer *O*
Ik verdwaal weer continu in Stormwind, nou kwam ik er al niet vaak en is iets niet kunnen vinden irritant. Maar het heeft wel wat eigenlijk. Het is wat mij betreft een compleet nieuw spel geworden waarbij je je "saved game`van WotLK mee hebt kunnen nemen zeg maar. Weer lekker alles opnieuw ontdekken is geweldig.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_89440547
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:53 schreef Olment het volgende:

[..]

Dit vind ik dus ook, ik speel op Kor'gall (pvp realm) maar ik kan eigenlijk "nergens" mensen killen. Alliance area niet (kan ze gewoon niet aanvallen), shared stadjes ook niet (wordt gelijk assraped door guards).
Enigste is door iemand "random" ergens tegen te komen. Mja,, dit gebeurt nu niet belachelijk vaak.
K kan me nog herinneren dat je bij Nessingwary gigantische slaughterfests kon houden.
Dat vind ik ook kut maar bij nesingwary kan het nog wel, man wat heb ik daar vaak een quest proberen in te leveren waarna ik gelijk gedood werd. :(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 2 december 2010 @ 18:40:58 #236
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89440586
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:52 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jep, want het is nu toch zo. Het liefst zou ik zien dat er geen verandering plaats vindt, maar dat is nu al te laat he. Dus ja, als ik dan TERUG kijk, had ik liever gewacht.
Ja, nú is het te laat. Maar je hebt wel twee jaar lang met gepaste trots een titel kunnen dragen. Ik denk dan: als je op zoek bent naar uitdaging, dan moet zo'n lange grind toch helemaal geweldig zijn. Bovendien: nu is de grind korter maar tegelijkertijd stelt die titel niet meer zoveel voor als eerst.

Dus dat valt me gewoon op. Lang leve de uitdaging verkondigen, maar als puntje bij paaltje komt, kies je toch voor de nerfs. Sterker nog, je bent bereid er jaren op te wachten. Wie hou je dan eigenlijk voor de gek hier? :+
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89441334
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ja, nú is het te laat. Maar je hebt wel twee jaar lang met gepaste trots een titel kunnen dragen. Ik denk dan: als je op zoek bent naar uitdaging, dan moet zo'n lange grind toch helemaal geweldig zijn. Bovendien: nu is de grind korter maar tegelijkertijd stelt die titel niet meer zoveel voor als eerst.

Dus dat valt me gewoon op. Lang leve de uitdaging verkondigen, maar als puntje bij paaltje komt, kies je toch voor de nerfs. Sterker nog, je bent bereid er jaren op te wachten. Wie hou je dan eigenlijk voor de gek hier? :+
Maar jouw titel wordt dus minder waard, dat is dan toch gewoon kut?
Met dezelfde redenatie hebben ze bijv. de Amani War Bear uit de game geflikkerd, die had er dan dus ook net zo goed in kunnen blijven zitten.
Niet dat ik me er druk om kan maken, ik vind het achterlijk en onnodig, but so be it.
Maar goed, ik mag er niks over zeggen hier :')
pi_89443013
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Migwi het volgende:

[..]

Maar jouw titel wordt dus minder waard, dat is dan toch gewoon kut?
Met dezelfde redenatie hebben ze bijv. de Amani War Bear uit de game geflikkerd, die had er dan dus ook net zo goed in kunnen blijven zitten.
Niet dat ik me er druk om kan maken, ik vind het achterlijk en onnodig, but so be it.
Maar goed, ik mag er niks over zeggen hier :')
Dat zou wel mooi zijn geweest, want die wil ik ;(
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89443059
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef internal het volgende:
Dat zou wel mooi zijn geweest, want die wil ik ;(
Het stelde destijds niet zoveel voor :D Hij is wel mooi :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89443086
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het stelde destijds niet zoveel voor :D Hij is wel mooi :Y
Ik heb jammer genoeg niet tijdens TBC gespeeld :P dus gemiste kans.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89444643
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:40 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ja, nú is het te laat. Maar je hebt wel twee jaar lang met gepaste trots een titel kunnen dragen. Ik denk dan: als je op zoek bent naar uitdaging, dan moet zo'n lange grind toch helemaal geweldig zijn. Bovendien: nu is de grind korter maar tegelijkertijd stelt die titel niet meer zoveel voor als eerst.

Dus dat valt me gewoon op. Lang leve de uitdaging verkondigen, maar als puntje bij paaltje komt, kies je toch voor de nerfs. Sterker nog, je bent bereid er jaren op te wachten. Wie hou je dan eigenlijk voor de gek hier? :+
Ik kan nú makkelijk zeggen dat ik "wel had willen wachten", want daar is geen sprake van.
Net zoals ik nú kan zeggen: "Ik had wel een jaar langer maagd willen blijven."

Ik kan van alles zeggen. Want ik heb het al achter de rug.
Ik kan niet terug in de tijd om naar de grind-data terug te gaan en aan mezelf te vragen: HEY, zou je niet ff wachten?
Wat een non-discussie :')
Snap nou dat het gewoon tijdelijke frustratie is omdat andere mensen iets veel sneller/makkelijker kunnen halen dan ik dat toendertijd heb gedaan. Dat vind ik spijtig, maar over een week ben ik 't kwijt.
pi_89444823
Maar zo werkt het altijd al in wow, toch?

Je doet nu met gemak Molten Core; sommigen doen dat solo. Daar had je destijds 40 man voor nodig. Dan gaan mensen nu toch ook niet jammeren dat het nu te makkelijk is? Of zie ik het helemaal verkeerd.

Er staat nog altijd een datum bij je achievements hoor. En er komen weer nieuwe dingen om na te jagen en nieuwe titels om trots op te zijn en mee rond te lopen. Ik vind het leuk dat ik Loremaster had voor Cata. Maar goed, wat ik dan minder vind is dat ze die hoeveelheid quests ook domweg van je statistics af hebben getrokken }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89444995
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar zo werkt het altijd al in wow, toch?

Je doet nu met gemak Molten Core; sommigen doen dat solo. Daar had je destijds 40 man voor nodig. Dan gaan mensen nu toch ook niet jammeren dat het nu te makkelijk is? Of zie ik het helemaal verkeerd.

Er staat nog altijd een datum bij je achievements hoor. En er komen weer nieuwe dingen om na te jagen en nieuwe titels om trots op te zijn en mee rond te lopen. Ik vind het leuk dat ik Loremaster had voor Cata. Maar goed, wat ik dan minder vind is dat ze die hoeveelheid quests ook domweg van je statistics af hebben getrokken }:|
Dat vind ik iets heel anders, dat van Molten Core. We gaan allemaal (twinks daar gelaten) level up. Dat heeft natuurlijk niets te maken met reputatie grinden makkelijker maken, dat vind ik niet te vergelijken. ;)

Ik heb ook m'n Loremaster al tij-den, maar de titel hoef ik nu niet meer te gebruiken. Elke level 80 kan nu in een paar dagen loremaster zijn. Je hoeft niet meer te zoeken naar quests, alles is versimpeld. Beetje jammer, toch?
pi_89445103
quote:
De postbodes gaan komende week opnieuw staken voor vermindering van het aantal gedwongen ontslagen bij TNT Post. Dat heeft een woordvoerster van Abvakabo FNV donderdag gezegd.
© ANP

Ze leggen het werk volgens de vakbond neer van dinsdagavond 7 december 23.00 uur tot en met vrijdag 10 december 23.00 uur. TNT gaat reorganiseren en dat kost elfduizend banen.
Ik hoop dat iedereen z'n Cata op tijd binnen heeft! :P
pi_89445279
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik hoop dat iedereen z'n Cata op tijd binnen heeft! :P
Ik kreeg de mijne toen bij de launch en TBC gewoon op launch dag, dus ehm, dat gaat 'm dan niet worden voor de mensen die 'm besteld hebben als dat nog zo is :?
Hm, en als dat zo is, dan betekent dat dus gewoon heel de week geen Cata _O-

Digital download voor mij :Y

Maar iets anders, kut, dan had ik ipv volgende week dus die week daarna verlof moeten hebben. Dat gaat druk worden dan ;(
pi_89445383
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ik kreeg de mijne toen bij de launch en TBC gewoon op launch dag, dus ehm, dat gaat 'm dan niet worden voor de mensen die 'm besteld hebben als dat nog zo is :?
Hm, en als dat zo is, dan betekent dat dus gewoon heel de week geen Cata _O-

Digital download voor mij :Y

Maar iets anders, kut, dan had ik ipv volgende week dus die week daarna verlof moeten hebben. Dat gaat druk worden dan ;(
Ze staken pas vanaf 23:00 uur, dus ik verwacht dat de post van dinsdag nog gewoon aankomt! *O*

Maar je zal maar net de pech hebben dat 'ie een dag vertraging heeft... En dan dus tot zaterdag moet wachten. -O-
pi_89445494
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:09 schreef Faithfulness het volgende:

Dat vind ik iets heel anders, dat van Molten Core. We gaan allemaal (twinks daar gelaten) level up. Dat heeft natuurlijk niets te maken met reputatie grinden makkelijker maken, dat vind ik niet te vergelijken. ;)

Ik heb ook m'n Loremaster al tij-den, maar de titel hoef ik nu niet meer te gebruiken. Elke level 80 kan nu in een paar dagen loremaster zijn. Je hoeft niet meer te zoeken naar quests, alles is versimpeld. Beetje jammer, toch?
Nee hoor, want ik heb moeite gedaan voor mijn titel en ik ben er trots op :) Wat een ander daar van vindt of de titel een stuk makkelijker krijgt zal me worst wezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89445509
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:16 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ze staken pas vanaf 23:00 uur, dus ik verwacht dat de post van dinsdag nog gewoon aankomt! *O*

Maar je zal maar net de pech hebben dat 'ie een dag vertraging heeft... En dan dus tot zaterdag moet wachten. -O-
Ja, ik had verkeerd gelezen. Zag het net. Dinsdagavond.
Dus dat betekent gewoon de game binnen. Tenzij je inderdaad pech hebt.
pi_89445602
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik heb moeite gedaan voor mijn titel en ik ben er trots op :) Wat een ander daar van vindt of de titel een stuk makkelijker krijgt zal me worst wezen.
Uiteindelijk is dat ook zo. Maar laat mij maar een paar dagen bokken, dan ben ik het daarna helemaal kwijt. _O-
Sowieso: Cataaaaaaa komt eraan. Veel nieuwe, uitdagende achievements in aantocht. Nieuwe titels, oe oe oe! *O*
pi_89445760
Ik weet even niet wat ik momenteel in wow moet doen :') Er is op zich genoeg wat ik kan doen, maar toch.

Wat gaan jullie doen vanaf de Cata-launch btw? Een worgen/goblin levelen, je level 80 snel levelen of gewoon verder met wat je nu doet? (je nieuwe holycow levelen of zo :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')