SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (72)
Nachtwolf - (H) - Shaman (71)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Isabeau
Haomarush-(H)- Priest (80)quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Skullcrusherquote:TBC_Mysterio
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Hanzel[/url]-(H)- Mage (80)
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Razara[/url]-(H)- PriestRealm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Volgens mij op level 20quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:26 schreef Migwi het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk Dual Wielden met een Warrior.
Zie die skill nergens
Wat heb je er aan dat die er niet lopen? Ik heb er geen last van. Zo kun je wel elke zone level afhankelijk maken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Migwi het volgende:
Ah, lvl 10, goed zo
Bedankt.
Wat vinden jullie trouwens van het idee dat Siilvermoon en bijbehorende lowbie zones nadat je klaar bent met questen wel gephased mag worden en dat de hele city weer in gebruik is, en de Scourge en Dead Scar respectievelijk verwijderd en genezen zijn? Zou toch mooi zijn?
Zelfde voor verscheidene andere lowbie zones denk ik. Daar heb je als lvl 80, and soon to be 85, toch niks aan als daar lvl 10ish hostile mobs rondhuppelen. Of wel?
Een hele stad phasen lijkt me een slecht idee. Als Blood Elf doe je de starting zone wel en zou je dus in een phased stad hebben. Maar wat als nou een Orc, Tauren, Troll of Undead vertikt om die starting quests te doen? Beetje verrot voor eventuele trade doeleindenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Migwi het volgende:
Ah, lvl 10, goed zo
Bedankt.
Wat vinden jullie trouwens van het idee dat Siilvermoon en bijbehorende lowbie zones nadat je klaar bent met questen wel gephased mag worden en dat de hele city weer in gebruik is, en de Scourge en Dead Scar respectievelijk verwijderd en genezen zijn? Zou toch mooi zijn?
Zelfde voor verscheidene andere lowbie zones denk ik. Daar heb je als lvl 80, and soon to be 85, toch niks aan als daar lvl 10ish hostile mobs rondhuppelen. Of wel?
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:14 schreef ufopiloot het volgende:
Phasen is juist kut, dat verandert de game in een lineaire singleplayer game.
Ik denk dat ik dit wel begrijp, als je teveel phased dan loopt niemand meer gelijk omdat phasen ook aan je quests ligt. En natuurlijk de race/class die je hebt. Want niemand doet precies het zelfde. Daardoor is iedereen op een ander moment bezig, toevalligheden daar gelaten.quote:
Ja, dat hoort zo. Staat in de brief ook geloof ik. Hij loopt niet over de grond, maar er doorheen. Als je wegloopt blijft hij staan, en als jij stil staat zie je hem onder de grond verdwijnen. Iets later komt hij dan naast je boven de grond, en roept "Too Soon!"quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:19 schreef Migwi het volgende:
Hij is wel een beetje, buggy? Als je rent komt ie steeds boven en blijft ie een tijdje staan terwijl je doorrent. Hoort dat zo?
Ah ja, daar had ik niet aan gedacht, dan zou iedereen het inderdaad moeten doen. En dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Een hele stad phasen lijkt me een slecht idee. Als Blood Elf doe je de starting zone wel en zou je dus in een phased stad hebben. Maar wat als nou een Orc, Tauren, Troll of Undead vertikt om die starting quests te doen? Beetje verrot voor eventuele trade doeleinden
Nou, vond het alleen raar dat ie steeds boven kwam toen ik aan het rondrijden was, had verwacht dat ie dat pas deed als ik ergens stilstond. Maar goed, hij blijft gaafquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, dat hoort zo. Staat in de brief ook geloof ik. Hij loopt niet over de grond, maar er doorheen. Als je wegloopt blijft hij staan, en als jij stil staat zie je hem onder de grond verdwijnen. Iets later komt hij dan naast je boven de grond, en roept "Too Soon!"
Had je graag pre-TBC op een Warrior willen zien danquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:34 schreef hans1988 het volgende:
Ben op mn lvl 31 warrior beetje begonnen met wat instances tanken, wat een verschil met mn main protpallyVoelt een beetje....raar
Het is niet moeilijk ofzo, het is alleen andersquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Migwi het volgende:
[..]
Had je graag pre-TBC op een Warrior willen zien dan
Precies, daarom vroeg ik het dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Maar aan de andere kant, als ik WoW speel dan ben ik alleen in groepsverband bezig met instances/raids/bg's. En ik doe alle quests eigenlijk alleen. Aangezien bijna alles wel te solo-en is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |