oh, wat dan? Kan er niks over vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat nét generfed hebben.![]()
Ik heb het gezien ja:quote:Op woensdag 1 december 2010 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
Quest exp. die je uit dungeons krijgt is omlaag gehaald.
Maar het mooie was juist met die xp dat je d.m.v. de quests door de dungeons heen leveldequote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja:
Originally Posted by Zarhym (Source)
We are applying a hotfix today to all level 1-60 dungeon quests for Kalimdor and Eastern Kingdoms dungeons which will significantly reduce the amount of experience they award.
While dungeons should remain integral to our evolving storylines, and great places to collect gear in cooperative environments, we need to make sure each players questing progress remains relevant as dungeon quests are completed. In many cases were seeing players enter dungeons to complete quests, only to come out ahead of the leveling curve for the zones theyre in.
This change should allow players the opportunity to reap the benefits of running dungeons, while not outpacing the leveling flow from levels 1-60. At this time there are no plans for making any adjustments to dungeon quest experience for Outland, Northrend, and level 80+ Cataclysm dungeons.
You can find a list of all of the latest hotfixes here: http://us.battle.net/wow/en/blog/1232869
Maar dat is alleen de EXP die je voor de quests krijgt. Dat is nice to have, maar is maar eenmalig. Ik heb BFD of WC zo'n 4x 't stuk gerunned en alleen de eerste keer krijg je exp van quests, elke volgende keer kreeg ik weer bijna een hele levelMet quests was het (lowlevel) wel bijna 2 levels, maar ach, 1 dungeon extra en je hebt het ook.
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:17 schreef drumstickNL het volgende:
4 warriors op een server.
2 horde warriors: een dps en een tank en twee alliance, een dps, een tank?
GEldt het bovenstaande ook voor de xp in dungeons? of alleen voor quests in dungeons?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef internal het volgende:
[..]
Maar het mooie was juist met die xp dat je d.m.v. de quests door de dungeons heen leveldeMet mijn lowbie shaman ben ik 1x in ragefire chasm, 1x in Wailing Caverns en 1x in SFK geweest en heb daarnaast helemaal niks gedaan.
Alleen voor de xp rewards van de quests, de mobs en bosses geven nog steeds evenveel xp.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef Olment het volgende:
[..]
GEldt het bovenstaande ook voor de xp in dungeons? of alleen voor quests in dungeons?
btw,, de ahcievemnt die bij Quests staat: COmplete 5 dungeon quests. Is dit al te doen of pas met Cata?
Die quest is idd geniaalquote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die eerste quest in Hillsbrad dat je voor questgiver moet spelen. Eerst komt er een undead genaamd dumass. Daarna een orc op een frostbrood vanquisher die kingslayer nogwat heet en hier volgens de npc niks te zoeken heeft.
Dan als laatste nog een male belf met gokuhaar op een spectral horse die Johnny Awesome heet.
Oh ja! Wat cool! Is dat Ally of Horde? ZEg dat het Horde is, dan ga ik zo hard daar vanavond heenquote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die eerste quest in Hillsbrad dat je voor questgiver moet spelen. Eerst komt er een undead genaamd dumass. Daarna een orc op een frostbrood vanquisher die kingslayer nogwat heet en hier volgens de npc niks te zoeken heeft.
Dan als laatste nog een male belf met gokuhaar op een spectral horse die Johnny Awesome heet.
Hmm, wordt dus lastig met mijn level 80 of 31..quote:Op woensdag 1 december 2010 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ja is een horde quest. Hij begon op dat bord in undercity die je altijd quests geeft voor verschillende zones. Toen moest ik naar die gate van silverpine naar hillsbrad en daar zat de quest.
Misschien moetje nog wel zo'n quest doen als je net silverpine in komt. Met Sylvanas en Garrosh omdat je anders gephased zit.
Wacht maarquote:Op woensdag 1 december 2010 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah je kan gewoon naar die gaten lopen denk ik en de quest oppakken.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, wordt dus lastig met mijn level 80 of 31..
Ik heb het gister of eergister gedaan en volgens mij krijg je de "doorstuur quest" naar hillsbrad die al die johnnyawesomeness start al vrij vroeg, nog voor er ontzettend veel phasing plaats heeft gevonden.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ja is een horde quest. Hij begon op dat bord in undercity die je altijd quests geeft voor verschillende zones. Toen moest ik naar die gate van silverpine naar hillsbrad en daar zat de quest.
Misschien moetje nog wel zo'n quest doen als je net silverpine in komt. Met Sylvanas en Garrosh omdat je anders gephased zit.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maarDat wordt nog zó veel epischer
Dus gewoon UD q's doen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het gister of eergister gedaan en volgens mij krijg je de "doorstuur quest" naar hillsbrad die al die johnnyawesomeness start al vrij vroeg, nog voor er ontzettend veel phasing plaats heeft gevonden.
Mijn gok zou dus zijn dat je zonder Silverpine te doen gewoon in Hillsbrad kan beginnen en de toffe, hier besproken, quests kan beginnen.
Ik zou je echter wel áánraden om de Silverpine quests te doen aangezien die echt ontzettend leuk zijn qua verhaallijnEn een big shocker aan het einde van de chain die ik absoluut niet ga spoileren
Als je het mij vraagt, gewoon sowieso alle quests doenquote:
Nee, alle quests gaan mij te ver. Ik quest om te levellen, maar tijdens de quest moet er wel uitdaging inzitten. Ik lees het wel, maar ga niet alle grijze ook nog eens doen voor de quests.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt, gewoon sowieso alle quests doenMaar ik ben een idioot
En dan de quests lezen hèNiet, klik: watmoetikhebbenschietopgodverdommeacceptokokokfarmfarmfarmklaarturninlootverkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |