quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef AchJa het volgende:
Ik snurk wel schijnbaar, en dat ga ik doen ook! Truste lui.
Welterustenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef AchJa het volgende:
Ik snurk wel schijnbaar, en dat ga ik doen ook! Truste lui.
Ik zie in het teruglezen dat ik je compleet heb genegeert, excuus, zat even in een 'nostalgie-flowquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van oxa word ik anders ook heel suf hoor...
'quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo ook mijn nest in, ben bek af van de eerste dag alleen op de bak zitten.
Ja, nog wakker, voor even, om 00:30 ga ik echt men nest in. Lange dag geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Clan het volgende:
[..]
'
Jij bent ook nog wakker?
Ik zat even wat terug te lezen in topics, dat gaat allemaal zo snel dat ik de helft maar meekrijg.
Ja hoor, maar voel het nog steeds. Morgen is Lotusss bij me, dan gaat ze me een heerlijke masage gevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar het gaat al wat beter met je rug?
Ik houd tegenwoordig een middagdutje, al lag ik vandaag de hele middag te slapen op de bank, weinig slaap gehad vannacht, gisteren iets te laat opgebleven, dus ik denk dat ik je voorbeeld volg, en ook dan eens ga slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, nog wakker, voor even, om 00:30 ga ik echt men nest in. Lange dag geweest.
Lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik houd tegenwoordig een middagdutje, al lag ik vandaag de hele middag te slapen op de bank, weinig slaap gehad vannacht, gisteren iets te laat opgebleven, dus ik denk dat ik je voorbeeld volg, en ook dan eens ga slapen.
Massage hoeft niet altijd goed te zijn, als je na de eerste dag van de Nijmeegse Vierdaagse ( Mars ) je benen laat masseren, zit je meestal de dag erna op slot, soms moet je even het lichaam de kans geven om in het ritme te komen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voel het nog steeds. Morgen is Lotusss bij me, dan gaat ze me een heerlijke masage geven
Lotusss zal het wel weten, ze is voetbal masseuse geweest. Dus komt wel goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Massage hoeft niet altijd goed te zijn, als je na de eerste dag van de Nijmeegse Viredaagse ( Mars ) je benen laat masseren, zit je meestal de dag erna op slot, soms moet je even het lichaam de kans geven om in het ritme te komen.
Ik heb ook massage gehad op de OCMGD!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss zal het wel weten, ze is voetbal masseuse geweest. Dus komt wel goed
Dat is de hospik!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Hey, wie zorgt er voor je als je blaren hebt
Jij bent al vroeg op. Moet je zo al werken?quote:
Heerlijkquote:
Hier. Zet je handtekening maar op de stippellijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef Pumatje het volgende:
En om in lijn te blijven met de doofheidskwestie..
where can I sign for club joining?
beetje jammer als je wekker om kwart over 4 afgaat thoughquote:Op woensdag 1 december 2010 00:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:06 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een kater tussen mijn benen en een poes op mijn boobs!
Het is toch echt zo......quote:
Wel lekker warm.quote:
quote:
Ik noem ze ook heel liefkozend mijn terroristjes!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:16 schreef sp3c het volgende:
ik had er vannacht 1 op mijn hoofd en de schattigheid van de ander zijn spierwitte handjes op mijn handjes is nog lang niet genezen...
monsters zijn het
De geestelijk verzorger? Blaren zijn een emotie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Hey, wie zorgt er voor je als je blaren hebt
Lekkere dag gehad?quote:
Is dat niet die mortierenkazerne in de Ardennen?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:54 schreef demspec het volgende:
Is iemand hier recentelijk nog in Elsenborn (BE) geweest?
Dat is dat heuvelachtige terrein met impactarea en 4 klimaten per dag.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Is dat niet die mortierenkazerne in de Ardennen?
of die para?
Daar ben ik ooit wel eens geweest volgens mij..quote:Op woensdag 1 december 2010 17:36 schreef demspec het volgende:
[..]
Dat is dat heuvelachtige terrein met impactarea en 4 klimaten per dag.
edit. En vlakbij een camping die gerund wordt door een Nederlandse ex klu vlieger.
En wij hebben Oldenbroek waar de granaten over de kazerne vliegen.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit wel eens geweest volgens mij..
Was dat niet met die 120mm vuurpositie buiten de kaart, waarna ze over een dorpje heen vuren (!) om bij de impactarea te komen??
Belgen..
Dat noemen ze 'beroepsrisico'..quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wij hebben Oldenbroek waar de granaten over de kazerne vliegen.
Niet toevallig een paar maanden geleden een eindoefening gedraaid daar?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit wel eens geweest volgens mij..
Was dat niet met die 120mm vuurpositie buiten de kaart, waarna ze over een dorpje heen vuren (!) om bij de impactarea te komen??
Belgen..
Nope?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:45 schreef demspec het volgende:
[..]
Niet toevallig een paar maanden geleden een eindoefening gedraaid daar?
Volgens mij niet. In ieder geval ASquote:Op woensdag 1 december 2010 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope?
Wat wordt daar gedraait? 120/81mm mortieren?
Roger. Las laatst iets over het bewaren van CI, nieuwe functies en 95% van de tijd met een rugzak lopen en sprak laatst toevallig een vent die net uit de opleiding kwam.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nope, ik schijt balen van alles wat mijn rugzak zwaar maakt..
Klopt, ik kan meer dan alleen héél hard speren en de mooie jongen uithangen..quote:Op woensdag 1 december 2010 17:52 schreef demspec het volgende:
[..]
Roger. Las laatst iets over het bewaren van CI.
Schoten we in Munster-Sud ook niet over allerlei dorpen heen?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wij hebben Oldenbroek waar de granaten over de kazerne vliegen.
Beide. Formatbundel heb ik meestal in m'n rugzak. Contact/Sighting doe ik uit het koppie en de 9liner heb ik achter op het schrijfplankje dat ik om m'n arm draag geplakt. Voor de rest van de berichten ben ik meestal toch afgehangen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:10 schreef Rave_NL het volgende:
Demspec, jij was toch van de radio's?
Of zat jij nou op texel?
Of beide?
Meestal het strand op, maar ben uiteindelijk ook maar een trekpop die ingezet wordt waar de organisatie dat verlangt. Dus schaakte mezelf laatst weer op een bootje.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:17 schreef Rave_NL het volgende:
Zit je dan op een LCU of ga je daadwerkelijk het strand op?
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schoten we in Munster-Sud ook niet over allerlei dorpen heen?
Hoi EllaNquote:
Moet je lekker AS'er worden..quote:Op woensdag 1 december 2010 18:17 schreef demspec het volgende:
[..]
Meestal het strand op, maar ben uiteindelijk ook maar een trekpop die ingezet wordt waar de organisatie dat verlangt. Dus schaakte mezelf laatst weer op een bootje.
Kou?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef EllaN het volgende:
Hoe houden de stoere DEF mannen het uit met de kou?
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht. Welkom terug
.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef EllaN het volgende:
Hoe houden de stoere DEF mannen het uit met de kou?
Dat komt omdat je een stoere DEF man bentquote:
Welke afdeling schoot ook alweer die granaat begin jaren 90 in de zandbak van de kleuterschool?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]yep. Veel kleine dorpen tussen de stellingen en het doelgebied.
Dat is waar, maar ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik heb een grotere teringhekel aan hitte.quote:
Het 11de geloof ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke afdeling schoot ook alweer die granaat begin jaren 90 in de zandbak van de kleuterschool?
Idem. Liever -30 dan +30quote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik heb een grotere teringhekel aan hitte.
quote:
true thatquote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik heb een grotere teringhekel aan hitte.
Nou.. er stond veel wind dat ik moeite had met fietsen..quote:Op woensdag 1 december 2010 18:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een stoere DEF man bent.
Ik heb het wel koud hoor.. Brrrr.. Die wind vandaag is echt verschrikkelijk.
Mijn primaire functie is wel mooi (manpacked er uit). Het invallen op een bootje is vooral om in een FOB de eigen verbindelaar te ontlasten. Dat laatste voorkomt toch weer dat ik buiten wacht moet lopen en ondertussen bijvoorbeeld een FHM kan openslaan. Over die bonus wil ik het verder niet hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet je lekker AS'er worden..
Weet je zeker dat je max trekpop bent door gebrek aan vervangers..
Zeg iig wel dat je de 1k,- hebt gevangen..
Weer!?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jawel, gewerkt en piet gespeeld...
Jij?
Draai dat voor mij maar om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |