Kou?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef EllaN het volgende:
Hoe houden de stoere DEF mannen het uit met de kou?
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht. Welkom terug
.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef EllaN het volgende:
Hoe houden de stoere DEF mannen het uit met de kou?
Dat komt omdat je een stoere DEF man bentquote:
Welke afdeling schoot ook alweer die granaat begin jaren 90 in de zandbak van de kleuterschool?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]yep. Veel kleine dorpen tussen de stellingen en het doelgebied.
Dat is waar, maar ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik heb een grotere teringhekel aan hitte.quote:
Het 11de geloof ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke afdeling schoot ook alweer die granaat begin jaren 90 in de zandbak van de kleuterschool?
Idem. Liever -30 dan +30quote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik heb een grotere teringhekel aan hitte.
quote:
true thatquote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het persoonlijk nog wel meevallen. Ik heb een grotere teringhekel aan hitte.
Nou.. er stond veel wind dat ik moeite had met fietsen..quote:Op woensdag 1 december 2010 18:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een stoere DEF man bent.
Ik heb het wel koud hoor.. Brrrr.. Die wind vandaag is echt verschrikkelijk.
Mijn primaire functie is wel mooi (manpacked er uit). Het invallen op een bootje is vooral om in een FOB de eigen verbindelaar te ontlasten. Dat laatste voorkomt toch weer dat ik buiten wacht moet lopen en ondertussen bijvoorbeeld een FHM kan openslaan. Over die bonus wil ik het verder niet hebben.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet je lekker AS'er worden..
Weet je zeker dat je max trekpop bent door gebrek aan vervangers..
Zeg iig wel dat je de 1k,- hebt gevangen..
Weer!?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jawel, gewerkt en piet gespeeld...
Jij?
Draai dat voor mij maar om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |