Ja, op het moment dat ik bel, zou ik wel is defenitief te horen kunnen krijgen dat het over en afgelopen is... en dat wil ik nietquote:
Lost al het kruitslijm op!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar was de Barbara bitter toch voor?
Houd op mensen! ik krijg weer heimwee naar die tijd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus! Wij hebben een keer geschoten met een defecte rookafzuiger, de rook van de M114 in een afgesloten hok van de M109. Goed voor de luchtwegen!
Moet ik voor je bellen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, op het moment dat ik bel, zou ik wel is defenitief te horen kunnen krijgen dat het over en afgelopen is... en dat wil ik niet![]()
. Maar die kans is dik 85% dat ze dat gaan zeggen.
Ik weet niet of ik dat aankan![]()
Snelvuur op een prio-doel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vind Artillerie gewoonweg één van de mooiste onderdelen, schieten met grof geschut, trommelvuur was saai, maar als je met de hele batterij spervuur zat te schieten in een carré was dat machtig mooi.
yw.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, zou geen verschil maken. Maar lief van je aanbod.
Ik weet wat het is. Ik heb ook een goede reden waarom ik het voorgeschreven heb gekregenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is lichte valium, daar moet je een goede reden voor hebben, om dat te slikken.
Snelvuur was enorm mooi om te zien, vooral 's ochtends vroeg, als het nog donker was, ik was toen 19 of 20, dus dat maakte enorm indruk. stonden we op de heide langs die rijksweg naar Ede, de hele heide aan het dreunen onder je voeten, kon je schreeuwen wat je wilde, niemand die het hoorde.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Snelvuur op een prio-doel.6 per minuut volgens de boekjes, maar dat kon sneller.
Elke dag... Zeker nadat ik de overstap heb gemaakt richting de lua en we daar tegenwoordig alleen maar van die homo raketten hebben. Een kanon is er niet meer bij...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Houd op mensen! ik krijg weer heimwee naar die tijd.
Die vuurt waarna je kijkt toch?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Elke dag... Zeker nadat ik de overstap heb gemaakt richting de lua en we daar tegenwoordig alleen maar van die homo raketten hebben. Een kanon is er niet meer bij...
Is welliswaar een Gepard, maar toch...
Van oxa word ik anders ook heel suf hoor...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef Clan het volgende:
[..]
Diazepam ( die blauwe ) zijn toch meer de zwaardere, daar word je heel suf van, Oxezepam is toch meer de 'lichtere' variant.
Waar de radar naar kijkt, ik kan alvast naar wat anders gaan kijken.quote:
Iedereen met een gehoorbeschadiging naar huis!quote:Mooi om te zien, vooral als je met scherp schiet, dat mis ik wel bij die landmachtdagen, als ze nu eens met scherp schoten, zou men pas horen hoe hard dat klinkt.
Te laat. Ik ben al schietdoof.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef AchJa het volgende:
Iedereen met een gehoorbeschadiging naar huis!
Nou, ik weet niet waar ik mee had geschoten... maar werd met een kracht naar achter gedrukt.. Woehahahaquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Die vuurt waarna je kijkt toch?
Mooi om te zien, vooral als je met scherp schiet, dat mis ik wel bij die landmachtdagen, als ze nu eens met scherp schoten, zou men pas horen hoe hard dat klinkt.
Met rente terug.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef jankaas020 het volgende:
NL staat garant voor 2,7 miljard euro
Ik kan geen handenschud smiley vinden.quote:
Dat mag ik hopen, ja.. Het voelt echt als alsof ze niets over hebben voor hun eigen 'werknemers', maar vervolgens wel iemand die z'n financiën niet op orde heeft, even geld lenen...quote:
Trusten lieverdquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van oxa word ik anders ook heel suf hoor...
Blijven die landmachtdagen wel bij. Ik ga bijna elk jaar, ik bezoek altijd even de Gravendienst, staat iemand die ik nog ken van Bosnë, de landmachtdagen en altijd als de Leopard bij zijn introductie schiet, schiet het hele publiek in een schrik naar achteren, zie je dat ze niets gewend zijn, als je dat dag in dag uit hebt gehoord, dan schrik je daar niet meer van.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar de radar naar kijkt, ik kan alvast naar wat anders gaan kijken.
[..]
Iedereen met een gehoorbeschadiging naar huis!
Lang leve de Peltors!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef Maitje het volgende:
Owja, en ik moest van die grote oorwarmers op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |