Ja, die is heel goedquote:
Vond de silentstrike.nl campagne ook wel een representatieve weergave van m'n dagelijkse werkzaamheden. Piewiep.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef Rave_NL het volgende:
Enige goede reclame van defensie van de afgelopen jaren:
Het gemiddelde tenue bij de vloot is zowiezo niet echt representatief..quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:25 schreef jankaas020 het volgende:
Die oude tenues zijn ook zo lekker repres...
wheehehhehehe die is wel erg jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Vortix het volgende:
[..]
Het USMC doet het vooral heel erg lijken alsof iedereen bij hun een turbo infanterist is, vooral deze is wat dat betreft vrij ernstig:
De perfecte militair volgens m.kquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Vortix het volgende:
[..]
Het USMC doet het vooral heel erg lijken alsof iedereen bij hun een turbo infanterist is, vooral deze is wat dat betreft vrij ernstig:
Ben je ondertussen weer wakker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Lotusss het volgende:
Denk dat ik gewoon weer mijn nest induik.
Ik was om half 5 weer wakker....quote:
Heb je voor de zekerheid geen doosje goed humeur op de plank liggen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was om half 5 weer wakker....
Ga nu uit eten met een vriend dus ik hoop dan wel uit mijn dipje te komen
Morgen moet ik wel weer vrolijk zijn als ik naar ErwinRommel ga
Ik heb oxazepam als je dat bedoelt...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid geen doosje goed humeur op de plank liggen?
gaaf, vooral stukje met de cav.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:51 schreef Clan het volgende:
Kenne jullie die grote reclame uit de jaren 80 nog?
Die van Hey man, hey meid?
Zit in dit filmpje, even doorspoelen, dan zie je hem, dat was de grootst opgezette die ik ken.
Dat is lichte valium, daar moet je een goede reden voor hebben, om dat te slikken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb oxazepam als je dat bedoelt...
Nee, dat bedoelde ik niet echt. Ik moest zelfs google gebruiken om te zien wat het was.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb oxazepam als je dat bedoelt...
Lichte Valium?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is lichte valium, daar moet je een goede reden voor hebben, om dat te slikken.
Ken hem nog ja! Herinner me nu ook weer de bonnen die in elke gids stondenquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:51 schreef Clan het volgende:
Kenne jullie die grote reclame uit de jaren 80 nog?
Die van Hey man, hey meid?
Zit in dit filmpje, even doorspoelen, dan zie je hem, dat was de grootst opgezette die ik ken.
Gezien ja! Vind net nog 1 uit mijn periode... Wij waren de beste afdeling! (Lucardi prijs)quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
AchJa, heb je mijn foto gezien? Vergane glorie......
Dat was toch alleen voor de VA?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien ja! Vind net nog 1 uit mijn periode... Wij waren de beste afdeling! (Lucardi prijs)
[ afbeelding ]
"Kroontjesstuk" kon je krijgen bij de stukkentest, elke bt had een kroontjesstuk. Daarboven had je de pelotonstest, batterijtest en afdelingstest.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was toch alleen voor de VA?
Wij, de RA, hadden het Kroontjes Stuk.
En liet ons peloton nou net het kroontjesstuk hebben, de pelotonstest gewonnen en de batterij kwam als beste uit de bus. Ergo wij hadden het beste stuk van de KLquote:De Lucardiprijs, de jaarlijks toegekende prijs voor de beste afdeling veldartillerie binnen de Koninklijke Landmacht.
Diazepam ( die blauwe ) zijn toch meer de zwaardere, daar word je heel suf van, Oxezepam is toch meer de 'lichtere' variant.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Lichte Valium?Het is een vreemde categorie indeling van medicijnen hoor
Maar tegenwoordig krijg je het bij bepaalde indicaties vrij gemakkelijk.
Ik dacht 'm al te herkennen, ik ken die gast!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien ja! Vind net nog 1 uit mijn periode... Wij waren de beste afdeling! (Lucardi prijs)
De vent die de prijs in ontvangst neemt was toen mijn afdelingscommandant (overste van Osch) Tegenwoordig luitenant generaal.
[ afbeelding ]
Nja de samenstelling en werking zijn iets anders. Diazepam heeft alleen een ontzettende halveringstijd. 't effect is wel het zelfde. Maar ik zou 't niet gelijk op die hoop willen gooienquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef Clan het volgende:
[..]
Diazepam ( die blauwe ) zijn toch meer de zwaardere, daar word je heel suf van, Oxezepam is toch meer de 'lichtere' variant.
Er was maar 1 afdeling RA paraat. Wij hadden maar 1 kroontjesstuk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Kroontjesstuk" kon je krijgen bij de stukkentest, elke bt had een kroontjesstuk. Daarboven had je de pelotonstest, batterijtest en afdelingstest.
[..]
En liet ons peloton nou net het kroontjesstuk hebben, de pelotonstest gewonnen en de batterij kwam als beste uit de bus. Ergo wij hadden het beste stuk van de KL
En al die briefkaarten en stickers met die afbeeldingen, dat was een campagne zoals ik die nog nooit had gezien, ik heb zelfs nog ergens een paar van die briefkaarten liggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ken hem nog ja! Herinner me nu ook weer de bonnen die in elke gids stonden![]()
Ik zie mijn radarscherm met bijbehorende PRTL ook nog voorbij komen
We zijn gelijk op gegaan in de tijd... hij 4 rangen verder en ik ook...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:34 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik dacht 'm al te herkennen, ik ken die gast!
Lucardi, die heeft de 14 Afdva ook vaak gekregen, maar dat was net voor dat ik erbij kwam, dus ik heb eigenlijk niets te zeggen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
De vent die de prijs in ontvangst neemt was toen mijn afdelingscommandant (overste van Osch) Tegenwoordig luitenant generaal.
[ afbeelding ]
Je hebt wel een bezorg fout gemaakt. Er ligt geen discreet bruine envelop in mijn brievenbus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!! Net thuis. lange dag geweest......
Dan komt die morgen hopelijk welquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt wel een bezorg fout gemaakt. Er ligt geen discreet bruine envelop in mijn brievenbus.
Kan zijn dat dat bij ons ook het geval was. Het is ook alweer een stief kwartiertje geleden...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er was maar 1 afdeling RA paraat. Wij hadden maar 1 kroontjesstuk.
En nu ben je op tijd om de foto van een broekie cobra te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan komt die morgen hopelijk wel
Nu ja, gewoon een regio in Breda hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef jankaas020 het volgende:
En? Hoe was het werk? Lekker gereden over Neerlands besneeuwde wegen?
Ik heb het nooit geslikt, maar ik was o.a helper medicijnkamer en runde de geneeskundige database bij de GNKD, dus ik heb die ook vaak staan bij te vullen en bestellen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja de samenstelling en werking zijn iets anders. Diazepam heeft alleen een ontzettende halveringstijd. 't effect is wel het zelfde. Maar ik zou 't niet gelijk op die hoop willen gooien
Join the club. Het vinden van mijn foto haalde wel weer flink wat herinneringen naar boven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan zijn dat dat bij ons ook het geval was. Het is ook alweer een stief kwartiertje geleden...
Zal eens kijken of ik mijn bt boek nog kan vinden. Moet ergens op zolder liggen. Altijd leuk om weer eens te zien hoe we het toen deden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Join the club. Het vinden van mijn foto haalde wel weer flink wat herinneringen naar boven.
En wat zien we dan? Dog Whisperer?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:51 schreef Lightning_NL het volgende:
KIJKTIP!
zometeen, 2100, Discovery Channel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |