Ja, die is heel goedquote:
Vond de silentstrike.nl campagne ook wel een representatieve weergave van m'n dagelijkse werkzaamheden. Piewiep.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef Rave_NL het volgende:
Enige goede reclame van defensie van de afgelopen jaren:
Het gemiddelde tenue bij de vloot is zowiezo niet echt representatief..quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:25 schreef jankaas020 het volgende:
Die oude tenues zijn ook zo lekker repres...
wheehehhehehe die is wel erg jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Vortix het volgende:
[..]
Het USMC doet het vooral heel erg lijken alsof iedereen bij hun een turbo infanterist is, vooral deze is wat dat betreft vrij ernstig:
De perfecte militair volgens m.kquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:35 schreef Vortix het volgende:
[..]
Het USMC doet het vooral heel erg lijken alsof iedereen bij hun een turbo infanterist is, vooral deze is wat dat betreft vrij ernstig:
Ben je ondertussen weer wakker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:19 schreef Lotusss het volgende:
Denk dat ik gewoon weer mijn nest induik.
Ik was om half 5 weer wakker....quote:
Heb je voor de zekerheid geen doosje goed humeur op de plank liggen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik was om half 5 weer wakker....
Ga nu uit eten met een vriend dus ik hoop dan wel uit mijn dipje te komen
Morgen moet ik wel weer vrolijk zijn als ik naar ErwinRommel ga
Ik heb oxazepam als je dat bedoelt...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid geen doosje goed humeur op de plank liggen?
gaaf, vooral stukje met de cav.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:51 schreef Clan het volgende:
Kenne jullie die grote reclame uit de jaren 80 nog?
Die van Hey man, hey meid?
Zit in dit filmpje, even doorspoelen, dan zie je hem, dat was de grootst opgezette die ik ken.
Dat is lichte valium, daar moet je een goede reden voor hebben, om dat te slikken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb oxazepam als je dat bedoelt...
Nee, dat bedoelde ik niet echt. Ik moest zelfs google gebruiken om te zien wat het was.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb oxazepam als je dat bedoelt...
Lichte Valium?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is lichte valium, daar moet je een goede reden voor hebben, om dat te slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |