quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef AchJa het volgende:
Ik snurk wel schijnbaar, en dat ga ik doen ook! Truste lui.
Welterustenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:02 schreef AchJa het volgende:
Ik snurk wel schijnbaar, en dat ga ik doen ook! Truste lui.
Ik zie in het teruglezen dat ik je compleet heb genegeert, excuus, zat even in een 'nostalgie-flowquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van oxa word ik anders ook heel suf hoor...
'quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo ook mijn nest in, ben bek af van de eerste dag alleen op de bak zitten.
Ja, nog wakker, voor even, om 00:30 ga ik echt men nest in. Lange dag geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Clan het volgende:
[..]
'
Jij bent ook nog wakker?
Ik zat even wat terug te lezen in topics, dat gaat allemaal zo snel dat ik de helft maar meekrijg.
Ja hoor, maar voel het nog steeds. Morgen is Lotusss bij me, dan gaat ze me een heerlijke masage gevenquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar het gaat al wat beter met je rug?
Ik houd tegenwoordig een middagdutje, al lag ik vandaag de hele middag te slapen op de bank, weinig slaap gehad vannacht, gisteren iets te laat opgebleven, dus ik denk dat ik je voorbeeld volg, en ook dan eens ga slapen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, nog wakker, voor even, om 00:30 ga ik echt men nest in. Lange dag geweest.
Lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik houd tegenwoordig een middagdutje, al lag ik vandaag de hele middag te slapen op de bank, weinig slaap gehad vannacht, gisteren iets te laat opgebleven, dus ik denk dat ik je voorbeeld volg, en ook dan eens ga slapen.
Massage hoeft niet altijd goed te zijn, als je na de eerste dag van de Nijmeegse Vierdaagse ( Mars ) je benen laat masseren, zit je meestal de dag erna op slot, soms moet je even het lichaam de kans geven om in het ritme te komen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voel het nog steeds. Morgen is Lotusss bij me, dan gaat ze me een heerlijke masage geven
Lotusss zal het wel weten, ze is voetbal masseuse geweest. Dus komt wel goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Massage hoeft niet altijd goed te zijn, als je na de eerste dag van de Nijmeegse Viredaagse ( Mars ) je benen laat masseren, zit je meestal de dag erna op slot, soms moet je even het lichaam de kans geven om in het ritme te komen.
Ik heb ook massage gehad op de OCMGD!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss zal het wel weten, ze is voetbal masseuse geweest. Dus komt wel goed
Dat is de hospik!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Hey, wie zorgt er voor je als je blaren hebt
Jij bent al vroeg op. Moet je zo al werken?quote:
Heerlijkquote:
Hier. Zet je handtekening maar op de stippellijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef Pumatje het volgende:
En om in lijn te blijven met de doofheidskwestie..
where can I sign for club joining?
beetje jammer als je wekker om kwart over 4 afgaat thoughquote:Op woensdag 1 december 2010 00:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:06 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een kater tussen mijn benen en een poes op mijn boobs!
Het is toch echt zo......quote:
Wel lekker warm.quote:
quote:
Ik noem ze ook heel liefkozend mijn terroristjes!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:16 schreef sp3c het volgende:
ik had er vannacht 1 op mijn hoofd en de schattigheid van de ander zijn spierwitte handjes op mijn handjes is nog lang niet genezen...
monsters zijn het
De geestelijk verzorger? Blaren zijn een emotie.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Hey, wie zorgt er voor je als je blaren hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |