Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zeker. Heel vreemde ervaring als je iets anders verwacht qua smaakquote:
Oké, mooi.quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa..nou ja.
Wel okee geloof ik, net tenminste nog wel
Een rode 2CV, toch?quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit welke Citroen kom jij nu weer gekropen?
Koffie is viesssssssss Joran!quote:
In elk geval is hij nu veilig in het ziekenhuis..en dat is voor iedereen wel even zo rustigquote:Op maandag 29 november 2010 22:54 schreef pgrferrari het volgende:
Oké, mooi.
Hopen dat het niet meer gebeurt.
Het valt voor jou ook niet mee
best lekker op zijn tijdquote:
mocca latéquote:
wat raaaaaaaaaaaaaaar!quote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die youtube moet nog. Dit weekend geen tijd gehad
moetquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Volgende topic dat ik open moet ik m'n nieuwe UI er even inzetten
Zondag zat ik weer met andere FOK!ers. Maar goed, die kende ik voor het merendeel al. Met sommige zelfs geslapenquote:
Is te begrijpen na zo'n weekquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval is hij nu veilig in het ziekenhuis..en dat is voor iedereen wel even zo rustig![]()
Ik viel na vandaag inderdaad ook een beetje om
ligt eraan hoe lang je er naar kijktquote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
Hoe vaak draait deze smilie eigenlijk rond
ga tellenquote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
Totdat je op ESC drukt.quote:Op maandag 29 november 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
Fascinerend. Het lijkt wel een smilie van De Heer die het eeuwige leven heeftquote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ligt eraan hoe lang je er naar kijkt
Pffff...jij weet van geen ophouden he?quote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
Zondag zat ik weer met andere FOK!ers. Maar goed, die kende ik voor het merendeel al. Met sommige zelfs geslapen
Ja, maar dat kan toch niet.quote:
Ik heb zaterdag nog met een FOK!ster geslapenquote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zondag zat ik weer met andere FOK!ers. Maar goed, die kende ik voor het merendeel al. Met sommige zelfs geslapen
Ga nu lekker naar bed danquote:Op maandag 29 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan toch niet.
Ik moet heus wel overeind blijven enzo.
en deze dusquote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fascinerend. Het lijkt wel een smilie van De Heer die het eeuwige leven heeft
Net als deze hierboven. Die blijft buigen. Respect!
Ja, knap hoor. Ik wou dat ik die energie had als ik 's morgens opstondquote:Op maandag 29 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en deze dusen deze
(weet je hoe lam je armen daar van worden?
)
Een FOK!ster of een drankje?quote:Op maandag 29 november 2010 22:59 schreef Stuart het volgende:
We nemen er nog maar eentje. Maandag hebben we immers weer achter de rug en overleefd
quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval is hij nu veilig in het ziekenhuis..en dat is voor iedereen wel even zo rustig![]()
Das ook niet goedquote:Ik viel na vandaag inderdaad ook een beetje om
Een dankjequote:Op maandag 29 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een FOK!ster of een drankje?
EN ik ben met Hilde naar bed geweestquote:Op maandag 29 november 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog met een FOK!ster geslapen.
Dat doe ik elke dag, big dealquote:Op maandag 29 november 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog met een FOK!ster geslapen.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik ben met Hilde naar bed geweest
Mja, ik deed het voorheen ook met grotere regelmaatquote:
Ja. Nu ben ik dus niet moe meerquote:
weten we nog niet...quote:
dan val je toch ook om joh gekkiequote:Das ook niet goed![]()
* MPG blijft maar een beetje bij je in de buurt om je op te vangen...
Het weekend heeft twee dagen, dus dan kunnen twee meets prima. Spare ribsquote:Op maandag 29 november 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffff...jij weet van geen ophouden he?
quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Likte ze?quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rechtdoor rijden wil niks zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef eer-ik het volgende:
suiker: je mag ook best een beetje rekening houden met het weer maar je hoeft je niet per definitie anders te gedragen dan normaal. Je kunt, om maar een voorbeeld te noemen, prima 120 rijden op de snelweg. Veel mensen hier denken dat je ineens veilig rijdt met 95, terwijl onze oosterburen (ok, misschien ook niet geheel terecht) gerust met 200 door de sneeuw ploegen. Zolang je rechtdoor rijdt is er niks aan de hand, al denkt half nederland dat je sowieso dood gaat met sneeuw.
Nou moequote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Nu ben ik dus niet moe meer
[..]
weten we nog niet...
[..]
dan val je toch ook om joh gekkie
quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Nu ben ik dus niet moe meer
[..]
weten we nog niet...
Welneequote:[..]
dan val je toch ook om joh gekkie
on the road againquote:
een laag ijs op de snelwegquote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef eer-ik het volgende:
terwijl je rechtdoor reed? Dan gaat er toch iets fout
die ken ik dan weer nietquote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef eer-ik het volgende:
@ gier: goed nummer ja, net als Goin' Up The Country, en nog vele andere platen.
Snowplanning.quote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef eer-ik het volgende:
terwijl je rechtdoor reed? Dan gaat er toch iets fout
je bent net veilig thuisquote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snowplanning.
Maar afstand houden en gezond verstand lijkt me beter. Maar dat hebben vrij veel Nederlandse automobilisten ook niet.
gaan we niet dood dan?quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef eer-ik het volgende:
suiker: je mag ook best een beetje rekening houden met het weer maar je hoeft je niet per definitie anders te gedragen dan normaal. Je kunt, om maar een voorbeeld te noemen, prima 120 rijden op de snelweg. Veel mensen hier denken dat je ineens veilig rijdt met 95, terwijl onze oosterburen (ok, misschien ook niet geheel terecht) gerust met 200 door de sneeuw ploegen. Zolang je rechtdoor rijdt is er niks aan de hand, al denkt half nederland dat je sowieso dood gaat met sneeuw.
slaap zequote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef eer-ik het volgende:
He maar lieve mensen, ik kan niet zeggen dat ik er zin in heb, toch ga ik de mand op. Morgen weer aan de arbeid.
ik ga ook nergens meer heen mja zo naar bed lekker warm en slapenquote:
Ja, meneer Taart ligt er weer in, vanwege nabloedingen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
Oh, en heb ik iets gemist met een ziekenhuis of zo?
Welterusten dan maarquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef eer-ik het volgende:
He maar lieve mensen, ik kan niet zeggen dat ik er zin in heb, toch ga ik de mand op. Morgen weer aan de arbeid.
Truste eer-ikquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef eer-ik het volgende:
Aan de arbeid bij de koffie ja, verdorie zeg, wat vervelendquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef eer-ik het volgende:
Dan heb ik wel meer gemist. Gezien het nabloedingen zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, meneer Taart ligt er weer in, vanwege nabloedingen.
Dat en bier.quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef eer-ik het volgende:
@ ph: 99% van NL heeft dat inzicht niet.
Kill the bacil!quote:
Operatie aan zijn neus, zodat ie beter kan ademen en niet meer snurkt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb ik wel meer gemist. Gezien het nabloedingen zijn.
Oh, vervelend, ex-collega heeft dat ook gedaan nadat hij bijna niets meer kon proeven omdat zijn neus uh, het niet meer deed.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Operatie aan zijn neus, zodat ie beter kan ademen en niet meer snurkt.
Oh dat ga ik dan ook nog krijgen dus. Aangenomen dat er ooit iemand last van mijn gesnurk zal hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Operatie aan zijn neus, zodat ie beter kan ademen en niet meer snurkt.
quote:
In je kinky zusterpakjequote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit te webcammen met het ziekenhuis
Woohooquote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap zequote:
wazzup?quote:Op maandag 29 november 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
In je kinky zusterpakje
Oh, damn, hacker is busted...
Is enfermerel er ookquote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat zou mij echt enig staanquote:Op maandag 29 november 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
In je kinky zusterpakje
Oh, damn, hacker is busted...
Zwaai even naar Enfermerelquote:Op maandag 29 november 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
Picsquote:Op maandag 29 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zou mij echt enig staan
Ik weet dat ik af en toe ver ga in TT's, maar deze...quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
ik opende per ongeluk deze kfc neger plaatje, wat was het nu echt?
ipv de KSC
quote:Op maandag 29 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zou mij echt enig staan
quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
ik opende per ongeluk deze kfc neger plaatje, wat was het nu echt?
ipv de KSC
nee, met die nabloeding nummer 4 moest ik gangen doorzoeken naar zusters omdat ze niet reageerden op de alarmknopquote:
Beter nemen ze enfermerel daar aan, danquote:Op maandag 29 november 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, met die nabloeding nummer 4 moest ik gangen doorzoeken naar zusters omdat ze niet reageerden op de alarmknop![]()
Heus wel! Want jijquote:
Zeg, wie mogen ertegenaan kijken? Wie weten het dan het beste? He?quote:
Slaap lekkerquote:
in een sc zekerquote:
Jongeman. Als ik zeg nee..dan IS het ook neequote:
Doe mij maar regenquote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef Enfermera het volgende:
Sneeuw
Slush puppy op de weg
10x liever dan regen![]()
regen is grisj en grauw, sneeuw is mooiquote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef Enfermera het volgende:
Sneeuw
Slush puppy op de weg
10x liever dan regen![]()
Ze zei jongeman tegen mequote:Op maandag 29 november 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman. Als ik zeg nee..dan IS het ook nee
Succes en daarna welterustenquote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga in ieder geval naar bed. Nou ja, eerst hier op de grond liggen, want ik moet oefeningen doen van de therapeut. En dan is ons bed te zacht, dus weinig effect. Lang leven vloerverwarming met dit weer
Schiet avatar van Symph naar de klote.quote:
Dat zei Marijke ook alquote:
quote:
Of yogamatjesquote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga in ieder geval naar bed. Nou ja, eerst hier op de grond liggen, want ik moet oefeningen doen van de therapeut. En dan is ons bed te zacht, dus weinig effect. Lang leven vloerverwarming met dit weer
ja doe aanquote:
WEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:
Ja, jij bent toch nog lang niet boven de 30, of wat?quote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
Dat zei Marijke ook alZe ging gokken, cablegunmaster, want ik zag er zo jong uit.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
regen is grisj en grauw, sneeuw is mooi
Die heb ik niet. Dus twee badhanddoeken dan maar. Bij gebrek aan draagdoeken.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schiet avatar van Symph naar de klote.
quote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
WEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL![]()
![]()
![]()
Al een tijdje jaquote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jij bent toch nog lang niet boven de 30, of wat?
ja, maar een draagdoek is ook meer bedoeld om lekker in te hangen, en dat mag jij niet, van je gemene fysioquote:Op maandag 29 november 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Dus twee badhanddoeken dan maar. Bij gebrek aan draagdoeken.
Draagdoekenquote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar een draagdoek is ook meer bedoeld om lekker in te hangen, en dat mag jij niet, van je gemene fysio
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 29 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEE
nee, van niemand meer. En eigenlijk wil ik een weekje wel eens thuishangen. Even niets.quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar een draagdoek is ook meer bedoeld om lekker in te hangen, en dat mag jij niet, van je gemene fysio
quote:
quote:
dan doe je dat tochquote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
nee, van niemand meer. En eigenlijk wil ik een weekje wel eens thuishangen. Even niets.
he, een zaterdag deja-vu, oh wacht, dat deed ik espresso.quote:
Oooh. Dat programma heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voice of Holland
Echt een geweldige reggae zanger
"Y
Nog naar die show geweest jaquote:
Dan krijg ik een belletje denk ik. Of ik langs wil komen bij de bedrijfarts.quote:
ja, duh.quote:
Welterusten dan maarquote:Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga slapen lieve Kijkbuiskindertjes!![]()
Succes. En anders even op japanse sites kijken, ik zal vast weer wat gaan bestellen na januariquote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan wel vast gaan slapen zeker? Morge in de middag naar de fysio. EN ik moet ook nog een nieuwe USB hub scoren. We gaan het zien.
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan wel vast gaan slapen zeker? Morge in de middag naar de fysio. EN ik moet ook nog een nieuwe USB hub scoren. We gaan het zien.
En ze zijn zo handig. Alleen als ze zwaarder worden, die nek!!! oh wacht zou het daardoor komen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, duh.
IK begon er ook niet over![]()
heb die krengen heul niet eens
Slaap lekker Flesquote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan zeg je nee, ik zit nu te hangen jaquote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Dan krijg ik een belletje denk ik. Of ik langs wil komen bij de bedrijfarts.
Ik denk dat ik de eerste keer meteen in de knoop zou raken en hem dan in een hoek mieterquote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ze zijn zo handig. Alleen als ze zwaarder worden, die nek!!! oh wacht zou het daardoor komen?
Ik kijk maar vooruit naar januari. Eind januari kan ik na tig hikes eindelijk zeggen: ik hang. Op Langkawiquote:Op maandag 29 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zeg je nee, ik zit nu te hangen ja
In een hangmat? (voor het boven water gedeelte he)quote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk maar vooruit naar januari. Eind januari kan ik na tig hikes eindelijk zeggen: ik hang. Op LangkawiAls er gedoken kan worden hang ik nog wel onder water, omdat duiken
Hell yeahquote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In een hangmat? (voor het boven water gedeelte he)
oooh, daar kan het ook onder waterquote:Op maandag 29 november 2010 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell yeah
http://www.google.com/ima(...)=wi&biw=1219&bih=657
Onderwater ga ik wel met duikuitrusting. Als ik in het water lig is dat vaker met dan zonder een luchtfles.quote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, daar kan het ook onder water![]()
[ afbeelding ]
Ziet er heel mooi uitquote:Op maandag 29 november 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderwater ga ik wel met duikuitrusting. Als ik in het water lig is dat vaker met dan zonder een luchtfles.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:42 schreef Pheno het volgende:
Alleen als ze zoet zijn, anders zijn ze naar Spanje.
sterkte dan, met allesquote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
*schopt zichzelf de vloer op. Oefeningen, pijnstillers en slapen! Wekker om 5 uur, want ik moet dus naar het werk met deze wegen
Lekker vroeg. Heb je nog iets aan je dagquote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
*schopt zichzelf de vloer op. Oefeningen, pijnstillers en slapen! Wekker om 5 uur, want ik moet dus naar het werk met deze wegen
sterkte pinguinquote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
Welterusten. Tot volgende week in Londenquote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Kind weer instoppen want wakker, en dan slapen![]()
![]()
Slaap lekker Suikersnoetjequote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Welterusten Peterquote:
dat heb ik alleen van horen zeggen, dat heb ik niet meer meegekregenquote:Op maandag 29 november 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
Dan ga ik ook maar slapen, voordat Fles weer roept "Smoel houwe en maffen!"
trusten Myraelaquote:
trusten Stquote:Op maandag 29 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Trusten symquote:
jij ook stuartquote:Op maandag 29 november 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten Peter
* Stuart gaat ook slapen. Tot morgen mensen![]()
MPGquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 187 pgrferrari
02. 187 Trevland
03. 172 suikertaartje
04. 154 Stuart
05. 147 goldfinger1963
06. 139 LovelyLady
07. 097 TheFamousMan
08. 094 eer-ik
09. 094 wel.o.k
10. 081 MPG
11. 078 Pheno
12. 078 Symphonic
13. 076 Dr_Flash
14. 072 DaMart
15. 063 Myraela
16. 053 Ladylike
17. 049 Giertje
18. 040 Pien85
19. 039 PeZu
20. 034 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
Ik las nog even een lijst met bijwerkingen van implanon..van de 49 heb ik er maar 38, valt mee dusquote:
38quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las nog even een lijst met bijwerkingen van implanon..van de 49 heb ik er maar 38, valt mee dus
quote:Top 100 van maandag 29 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
009. 274 Symphonic
010. 273 goldfinger1963
011. 272 pgrferrari
013. 261 TheFamousMan
021. 202 Trevland
032. 172 suikertaartje
035. 149 PeZu
037. 148 LovelyLady
041. 145 Kuukske
068. 101 Dr_Flash
076. 094 wel.o.k
079. 089 Pheno
084. 086 DaMart
092. 082 MPG
dan heeft iemand jouw profiel gebruiktquote:
Zekers. Vandaag even wat nieuws bij elkaar graaien voor de site, want we kunnen een nieuw record en meteen mijlpaal pakken, dus ik zal af en toe wel op Google Analytics te vinden zijnquote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker vroeg. Heb je nog iets aan je dag
Succes en sterkte en welterusten
Succes vandaag!quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:56 schreef Pheno het volgende:
Joy. Nog een high prio dingetje. Kan niemand hier meer helder nadenken of zo?
quote:
afgelopen weekend werd mijn collega gebeld want er was een prio 1, iets met minor incidentquote:Op dinsdag 30 november 2010 07:56 schreef Pheno het volgende:
Joy. Nog een high prio dingetje. Kan niemand hier meer helder nadenken of zo?
Wokjequote:Op dinsdag 30 november 2010 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje
linuxbabe
[..]
afgelopen weekend werd mijn collega gebeld want er was een prio 1, iets met minor incident
Ik moet zo fietsenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bah, door de sneeuw naar m'n werk, wish me luckTot vanmiddag
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vroeg nog zo of je een auto wilde lenen...
pezuquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef PeZu het volgende:
ik ben benieuwd welke leuke verassingen deze dag gaat brengen![]()
goedemorgen sneeuwenegeltjes
de wegen die ik reed in amstelveen waren schoon gepekeldquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet zo fietsenFijn, sneeuw, glad, koud... Oh joy!
De fietspaden nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikerbabe
jij bent vroeg
[..]
pezu
[..]
de wegen die ik reed in amstelveen waren schoon gepekeld
pien, buurvrouw
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De fietspaden nietTeminste, een groot deel niet, we hebben een hoop tussendoorweggetjesfietspaden, en daar kan de pekelwagen niet op, is te smal
Ach, en anders ga ik lopen, goed excuus om evt. te laat te komenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik lig nog in bed hoor wokkeltje
ik werk in Amstelveen momenteelquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Maar Wok, waar woon jij? Want je komt door amstelveen? waar kom je vandaan en waar ga je heen?
uhm ik weet niet mopquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:17 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij hebben wij ongeveer evenveel zin in vandaag, Pezu..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
Niet kunnen quoten is stom. Dan maar uit bed en de wereld veroveren
wel blijven opletten he?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit aan de zuid kant van de a9
Ja, maar das ook niet duidelijk hequote:
ik zit er echt naast jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar das ook niet duidelijk heIk woon aan de zuidkant van de A9, maar das bijna half Amstelveen
![]()
Of zit je écht naast de A9? Want dan zit je hier om de hoek
Nee, je kunt me niet zien, staat een flat voor, maar als ik hier de straat uit rij dan kun je me wel zienquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit er echt naast ja
straks kan ik je zien als ik naar buiten kijk
hoef je niet te werken vandaag?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik lig nog in bed hoor wokkeltje
Mogguh wokquote:
NARFquote:
Als ik buiten sta kan ik mijn handen warmen aan een sinassplit. Die oosten wind is echt niet fijnquote:
Heel lief, maar ik wil niet op m'n geweten hebben dat ik ergens tegenaan glijd ofzo... Bovendien ben ik dan waarschijnlijk langer onderweg dan op de fietsquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vroeg nog zo of je een auto wilde lenen...
Voor 75 cent bij de V&Dquote:
Doe dan maar rustig aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dat ik even niet hoef te werkenMijn hoofd is het daar trouwens mee eens. En Thijs ook, want die slaapt nog!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die dat whatpulse gebruiken/ er aan mee doen???
dagje niets doen heb je wel verdient, straks weer zkh zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dat ik even niet hoef te werkenMijn hoofd is het daar trouwens mee eens. En Thijs ook, want die slaapt nog!
curryquote:
terecht ook meis.. hoe is het met meneer taart?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
werkse meisquote:
quote:
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terecht ook meis.. hoe is het met meneer taart?
[..]
werkse meis
india? wakker?
lekker lekker en nog lekkerderquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
tijd voor koffie, koffie en nog wat meer koffie
nou tjoptjop off you goquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk
[..]
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.
ja leuk man dat ge-outsourced werk aan ict indiersquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk
[..]
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.
zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker lekker en nog lekkerder
Nee heel in het begin wel even maar dat is een jaar of 10 geledenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die dat whatpulse gebruiken/ er aan mee doen???
oke thnxquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee heel in het begin wel even maar dat is een jaar of 10 geleden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart moet zeker tot vanmiddag blijven..en mijn kleine gebakje is wakker, dus ik ga maar eens wat doen.
ahjoh misschien help ik fok er meequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
Lovely
Waarom zou jij je eigen toetsaanslagen willen bijhouden ?
Ik zie het verband nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh misschien help ik fok er mee
Het zit geloof ik echt niet mee he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart moet zeker tot vanmiddag blijven..en mijn kleine gebakje is wakker, dus ik ga maar eens wat doen.
Ik ben er niet zeker van dat ze niet alleen het aantal toetsen vastleggen..........quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet
het is voor de fun
[me=LovelyLady] huppelt graag mee met de menigte
[/me]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeesus
HAAAAAAAALOOOOOOO VRAAARIE
Oke, maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry hoor, was ff bezig met van alles en nog wat
Met mijn poes is het goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, maakt niet uit
Hoe is het met je poes?
Mooizoquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met mijn poes is het goed
Met mijn kater trouwens ook wel
Dat hij niks kon vinden, mogelijk kan zijn dat hij iets 'bitters' heeft gegeten waardoor hij een beetje boel is gaan kwijlen. (urine ruikt heel sterk en dat was het dus niet)quote:
Ik was er niet bij... of hij moet bij de doos van J. gegraaid hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooizo
Wat zei de dierenarts?
Hij heeft toch niet in je doos gegraaid?![]()
Oke, eigenlijk niks aan de hand dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hij niks kon vinden, mogelijk kan zijn dat hij iets 'bitters' heeft gegeten waardoor hij een beetje boel is gaan kwijlen. (urine ruikt heel sterk en dat was het dus niet)
Verder kan hij niks vinden, zijn blaas was leeg, voelde prima, oren schoon, tanden schoon, ogen mooi, gezonde kat, gezond gewicht dus even aankijken en verder had hij alleen wat vlooien. Dat kan wel kloppen want we waren de laatste keer de druppels vergeten. Dus dat pakken we nu weer op
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was er niet bij... of hij moet bij de doos van J. gegraaid hebben
nou ik ben blij dat het niks is (december is al zo'n dure maandquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, eigenlijk niks aan de hand dus
Maar wel raar ja.
you asked for itquote:
hoi Gierquote:
hier niet meer het is wel witquote:
Hoop dat het hier morgen weer weg is eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |