Doe dan maar rustig aanquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dat ik even niet hoef te werkenMijn hoofd is het daar trouwens mee eens. En Thijs ook, want die slaapt nog!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die dat whatpulse gebruiken/ er aan mee doen???
dagje niets doen heb je wel verdient, straks weer zkh zeker?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vond dat ik even niet hoef te werkenMijn hoofd is het daar trouwens mee eens. En Thijs ook, want die slaapt nog!
curryquote:
terecht ook meis.. hoe is het met meneer taart?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef suikertaartje het volgende:
werkse meisquote:
quote:
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
terecht ook meis.. hoe is het met meneer taart?
[..]
werkse meis
india? wakker?
lekker lekker en nog lekkerderquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
tijd voor koffie, koffie en nog wat meer koffie
nou tjoptjop off you goquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk
[..]
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.
ja leuk man dat ge-outsourced werk aan ict indiersquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk
[..]
programmeurs die door hebben dat er iemand aanwezig is hier, dus werk voor mij.
zekerquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker lekker en nog lekkerder
Nee heel in het begin wel even maar dat is een jaar of 10 geledenquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die dat whatpulse gebruiken/ er aan mee doen???
oke thnxquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee heel in het begin wel even maar dat is een jaar of 10 geleden
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart moet zeker tot vanmiddag blijven..en mijn kleine gebakje is wakker, dus ik ga maar eens wat doen.
ahjoh misschien help ik fok er meequote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef friemelaar het volgende:
Lovely
Waarom zou jij je eigen toetsaanslagen willen bijhouden ?
Ik zie het verband nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh misschien help ik fok er mee
Het zit geloof ik echt niet mee he?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart moet zeker tot vanmiddag blijven..en mijn kleine gebakje is wakker, dus ik ga maar eens wat doen.
Ik ben er niet zeker van dat ze niet alleen het aantal toetsen vastleggen..........quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet
het is voor de fun
[me=LovelyLady] huppelt graag mee met de menigte
[/me]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeesus
HAAAAAAAALOOOOOOO VRAAARIE
Oke, maakt niet uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry hoor, was ff bezig met van alles en nog wat
Met mijn poes is het goedquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, maakt niet uit
Hoe is het met je poes?
Mooizoquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met mijn poes is het goed
Met mijn kater trouwens ook wel
Dat hij niks kon vinden, mogelijk kan zijn dat hij iets 'bitters' heeft gegeten waardoor hij een beetje boel is gaan kwijlen. (urine ruikt heel sterk en dat was het dus niet)quote:
Ik was er niet bij... of hij moet bij de doos van J. gegraaid hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooizo
Wat zei de dierenarts?
Hij heeft toch niet in je doos gegraaid?![]()
Oke, eigenlijk niks aan de hand dusquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hij niks kon vinden, mogelijk kan zijn dat hij iets 'bitters' heeft gegeten waardoor hij een beetje boel is gaan kwijlen. (urine ruikt heel sterk en dat was het dus niet)
Verder kan hij niks vinden, zijn blaas was leeg, voelde prima, oren schoon, tanden schoon, ogen mooi, gezonde kat, gezond gewicht dus even aankijken en verder had hij alleen wat vlooien. Dat kan wel kloppen want we waren de laatste keer de druppels vergeten. Dus dat pakken we nu weer op
quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was er niet bij... of hij moet bij de doos van J. gegraaid hebben
nou ik ben blij dat het niks is (december is al zo'n dure maandquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, eigenlijk niks aan de hand dus
Maar wel raar ja.
you asked for itquote:
hoi Gierquote:
hier niet meer het is wel witquote:
Hoop dat het hier morgen weer weg is eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |