Ach, en anders ga ik lopen, goed excuus om evt. te laat te komenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik lig nog in bed hoor wokkeltje
ik werk in Amstelveen momenteelquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:26 schreef Pien85 het volgende:
Maar Wok, waar woon jij? Want je komt door amstelveen? waar kom je vandaan en waar ga je heen?
uhm ik weet niet mopquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:17 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij hebben wij ongeveer evenveel zin in vandaag, Pezu..
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:33 schreef suikertaartje het volgende:
Niet kunnen quoten is stom. Dan maar uit bed en de wereld veroveren
wel blijven opletten he?quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit aan de zuid kant van de a9
Ja, maar das ook niet duidelijk hequote:
ik zit er echt naast jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar das ook niet duidelijk heIk woon aan de zuidkant van de A9, maar das bijna half Amstelveen
![]()
Of zit je écht naast de A9? Want dan zit je hier om de hoek
Nee, je kunt me niet zien, staat een flat voor, maar als ik hier de straat uit rij dan kun je me wel zienquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit er echt naast ja
straks kan ik je zien als ik naar buiten kijk
hoef je niet te werken vandaag?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik lig nog in bed hoor wokkeltje
Mogguh wokquote:
NARFquote:
Als ik buiten sta kan ik mijn handen warmen aan een sinassplit. Die oosten wind is echt niet fijnquote:
Heel lief, maar ik wil niet op m'n geweten hebben dat ik ergens tegenaan glijd ofzo... Bovendien ben ik dan waarschijnlijk langer onderweg dan op de fietsquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vroeg nog zo of je een auto wilde lenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |