quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
laters symquote:
ik zit aan de zuid kant van de a9quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom de verkeerde kant dan?![]()
En 7.30 ben ik op maandag, dinsdag en donderdag wel wakker
ik kom bij jou etenquote:
Laterquote:
Lekkerrrrquote:
Oehquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef Muck het volgende:
Tafel dekken
Hier sperziebonen, aardappels en rollade
Ja maar jouw kind is ook ontzettend leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoef daar niet te komen, ik vind mijn eigen kind toch wel de leukste, ongeacht wat anderen zeggen![]()
Hongerquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef Muck het volgende:
Tafel dekken
Hier sperziebonen, aardappels en rollade
I knowquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:21 schreef Panda72 het volgende:
Ja maar jouw kind is ook ontzettend leuk.
wat is dat?quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:
Omafrieten uit de oven, een kipschnitzeltje en wat broccoli
Hoeft niet stuur de patat maar door naar mijquote:
Echt hoor als ik ooit nog een kind krijg dan vraag ik aan onze lieve heer. Lieve onze lieve heer wilt u mijn kind net zo lief en leuk maken als die jongeman van ST.quote:
Oei, ja, maar de mijne wordt wel zonder onze lieve heer opgevoedquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:25 schreef Panda72 het volgende:
Echt hoor als ik ooit nog een kind krijg dan vraag ik aan onze lieve heer. Lieve onze lieve heer wilt u mijn kind net zo lief en leuk maken als die jongeman van ST.
Ik ben helemaal niet gelovig maar weet niet zo goed aan wie anders ik dit moet vragenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei, ja, maar de mijne wordt wel zonder onze lieve heer opgevoed
WEL WAARquote:
aan je toekomstige vriend?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gelovig maar weet niet zo goed aan wie anders ik dit moet vragen
oh ja dat is wel een goeie jaquote:
BOSquote:
vandaag nietquote:
okeequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vandaag niet
Als je nou kijkt hier: http://www.hetpark.nl/cms_files/File/zaalplattegrond%20Hamlet.pdf
en dan rij 13 en stoel 19 en 20... ik keek verkeerd.. de plekjes zijn niet zo heel ideaal
Niet te dichtbij want dan ben je de sjaak natuurlijk
gezelligquote:
Das de goeie kantquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit aan de zuid kant van de a9
Oeh lekker Pien, ik kom bij jou etenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das de goeie kant
Omnomnom, tortelini vanavond
het is dat ik net een half brood aan wentelteefjes h=op hebquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das de goeie kant
Nee halenquote:
De post bedoel je nee niet elke dag mijn collega doet het ook. Hangt ervan tot hoe laat er word gewerktquote:
Dat mag, ik kan niet koken voor 1.... heb altijd voor 3 personen overquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh lekker Pien, ik kom bij jou eten
Dan neem je een klein beetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik net een half brood aan wentelteefjes h=op heb
tortelini
Waarom heb ik al gegeten ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das de goeie kant
Omdat je niet wist dat ik tortellini ging makenquote:
is het al klaar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 hapje voor de smaak kan toch wel?
Nee, over een uurtje ofzo denk ik...quote:
Ik kan ook niet voor een koken. Gelukkig eet ik ook voor 3quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat mag, ik kan niet koken voor 1.... heb altijd voor 3 personen over
[..]
Dan neem je een klein beetje
Ik eet voor een halfquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ook niet voor een koken. Gelukkig eet ik ook voor 3...
sociaal doe zequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
meneer taart komt weer beneden, ik ga even sociaal doen![]()
Ja, denk het. Ach mijn eten smaakte ook wel goed, gelukkigquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat je niet wist dat ik tortellini ging maken
Ik heb ook soms moeite om voor 1 te koken, maar de laatste tijd lukt het prima, of ik kook gewoon voor 2 dagen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ook niet voor een koken. Gelukkig eet ik ook voor 3...
Met aardappels, groente en vlees lukt 't mij ook welquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook soms moeite om voor 1 te koken, maar de laatste tijd lukt het prima, of ik kook gewoon voor 2 dagen..
Nee, inderdaad dat maak ik meestal ook voor 2 dagen (of vries het in, maar ja klein vrieskastje die ook nog gedeeld moet worden).quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met aardappels, groente en vlees lukt 't mij ook welMaar met dingen als pasta en rijst enzo niet
oh dan zit ik niet meer vol... dan kan het welquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, over een uurtje ofzo denk ik...
welkom terug, waarde heer flesquote:
Ah mooiquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan zit ik niet meer vol... dan kan het wel
Ik heb ook maar klein vriesvakje, wel 2, 1 koelkast boven en 1 beneden... Maar goed, als ik ruimte tekort kom kan 't altijd nog bij m'n moeder in de vriezerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad dat maak ik meestal ook voor 2 dagen (of vries het in, maar ja klein vrieskastje die ook nog gedeeld moet worden).
Okee, dat is wel prettig. Mijn vader heeft wel een flinke diepvries, maar daar laat ik eigenlijk nooit spullen invriezen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah mooi
[..]
Ik heb ook maar klein vriesvakje, wel 2, 1 koelkast boven en 1 beneden... Maar goed, als ik ruimte tekort kom kan 't altijd nog bij m'n moeder in de vriezer
Mijn moeder woont hier 2 minuten vandaan, dus hier kan dat bestquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is wel prettig. Mijn vader heeft wel een flinke diepvries, maar daar laat ik eigenlijk nooit spullen invriezen..
ideaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn moeder woont hier 2 minuten vandaan, dus hier kan dat best
Dat is inderdaad ideaal. Mijn vader woont wat verder weg. toch wel snel 30 minuten fietsen. (geen rijbewijs hier). Dus dan doe je dat ook niet zo snel, helaas.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook geen rijbewijs, die 2 minuten is op de fietsquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ideaal. Mijn vader woont wat verder weg. toch wel snel 30 minuten fietsen. (geen rijbewijs hier). Dus dan doe je dat ook niet zo snel, helaas.
ik heb vanaf vrijdag een enorme vriezer met 5 ladesquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ook lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef DaMart het volgende:
Sperziebonen met aardappelen en een karbonade.
Okeequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook geen rijbewijs, die 2 minuten is op de fiets
bedankt, echt irritant, ben ik nét klaar met m'n huiswerk, heb ik nu niks te doen, en moet ik na het eten weer wiskunde doornemen met m'n vaderquote:
ik hou ook van invriezenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb vanaf vrijdag een enorme vriezer met 5 lades![]()
wij koken namelijk ook altijd voor 3 personen terwijl we met z'n 2en zijn...
en vaak eet er 1 persoon alleen... dus die ene portie invriezen is altijd handig!
wiskunde!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt, echt irritant, ben ik nét klaar met m'n huiswerk, heb ik nu niks te doen, en moet ik na het eten weer wiskunde doornemen met m'n vader
Als wij een nieuwe keuken kopen willen we daar ook meer vriesruimte inquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en vaak eet er 1 persoon alleen... dus die ene portie invriezen is altijd handig!
de voordeel pakken gehakt, kip en tilappia filet van de appie gaan er hier goed doorheen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou ook van invriezenvet handig als er vlees in de aanbieding is of brood of idd als je een happie over hebt
Dat is inderdaad wel fijn ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. er MOEST een grote vriezer in.. voor minder hoefde ik geen nieuwe keukenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als wij een nieuwe keuken kopen willen we daar ook meer vriesruimte in
Vond ik ook wel leuk ja. Ben dol op logikwissen en sudoku's. Al weet ik niet zeker of daar wiskunde aan te pas komt.quote:
Onze keuken is gewoon een beetje oud, inbouwmagnetron is stuk, geen afwasmachine, nauwelijks vriesruimte, onlogisch ingedeeld, afzuigkap op een rare hoogte... tijd voor een nieuwe dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. er MOEST een grote vriezer in.. voor minder hoefde ik geen nieuwe keuken
echt!!quote:
Toen ik 2 jaar geleden in een groot nieuwbouwpand begeleid ging wonen, waren de sufferds van de bouw vergeten om afzuigkappen in de keukens in te bouwen... Was echt niet prettig, soms stonk de hele verdieping naar het eten..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze keuken is gewoon een beetje oud, inbouwmagnetron is stuk, geen afwasmachine, nauwelijks vriesruimte, onlogisch ingedeeld, afzuigkap op een rare hoogte... tijd voor een nieuwe dus
wij hebben een huurwoning met bijbehorende keuken gekocht..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze keuken is gewoon een beetje oud, inbouwmagnetron is stuk, geen afwasmachine, nauwelijks vriesruimte, onlogisch ingedeeld, afzuigkap op een rare hoogte... tijd voor een nieuwe dus
Huis waar ik ben opgegroeit zit ook geen afzuigkap in, nog steeds nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik 2 jaar geleden in een groot nieuwbouwpand begeleid ging wonen, waren de sufferds van de bouw vergeten om afzuigkappen in de keukens in te bouwen... Was echt niet prettig, soms stonk de hele verdieping naar het eten..![]()
Nu ben ik inmiddels verhuisd en heb hier wel gewoon afzuiging..
OKee, misschien een oud huis dan heb je dat wellicht iets sneller. Maar ja om in een nieuwbouw geen afzuiging te plaatsen is wel een beetje vreemd, maar er waren wel meer vreemde dingen aan dat pand, om eerlijk te zijn. Beetje slordige aannemer als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Huis waar ik ben opgegroeit zit ook geen afzuigkap in, nog steeds nietWel wordt er inmiddels (volgens de brief) "24 uur per dag automatisch afgezogen in badkamer, toilet en keuken".
Goed bezigquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
MET twee ons groente en gele rijst en zo natuurlijk
die je gaat bakkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ferbquote:
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar jij kookt ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spaghetti, want dat vindt het zoontje van m'n vriendin zo lekkerHij heeft ook gegeten als een ware bouwvakker
![]()
Pgrquote:
quote:
Foto?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh oeh oeh en de plafondhoge-krabpaal staat![]()
En hij is geweldig
De poezels zijn er ook super blij mee, ze hingen er meteen in
![]()
Nee wiseguy, voor dit culinaire orgasme is mijn magnetron verantwoordelijk. De handel is GESTOOMD jawelquote:
Had ik toevallig al gemaakt voor m'n pappie, want ik wil em verankeren aan de muur (anders valt ie waarschijnlijk een keertje om in een woeste speelbuiquote:
Oh, ik weet wel wanneer ik een topic moet binnen vallen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee wiseguy, voor dit culinaire orgasme is mijn magnetron verantwoordelijk. De handel is GESTOOMD jawel
Ik wil ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hij is geweldig
![]()
Ha daar zal je mijn blonde oogappeltje hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik weet wel wanneer ik een topic moet binnen vallen.
Yippiequote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had ik toevallig al gemaakt voor m'n pappie, want ik wil em verankeren aan de muur (anders valt ie waarschijnlijk een keertje om in een woeste speelbui), zal em zo wel even uploaden
Dat weet je zekerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haaaaiquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha daar zal je mijn blonde oogappeltje hebben
Jeuj! Gaafquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hij is geweldig
![]()
Zozoquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wiseguy, voor dit culinaire orgasme is mijn magnetron verantwoordelijk. De handel is GESTOOMD jawel
Nee. Nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij bent ook gestoomd?
Of had je ook een (culinair) orgasme
Hoe staat het leven temidden van de paarse heide?quote:
Saai hoorquote:
Ja, bien! Rustig op het moment ook.. niet veel nieuws onder de zon. Je kent het wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe staat het leven temidden van de paarse heide?
Dit is em:quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie
[..]
Dat weet je zeker
Koekie![]()
Hij's een beetje scheef.quote:
Ferbje!quote:
Daarom wil ik em ook verankeren aan de muur sherlockquote:
Wachtendequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, bien! Rustig op het moment ook.. niet veel nieuws onder de zon. Je kent het wel.
En hoe is het met jou??
Coooool.quote:
Ja maar waarom wil je zo'n joekel van een ding in je huis dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daarom wil ik em ook verankeren aan de muur sherlock
Niet dus, ze zaten er meteen bovenopquote:
Dat dus.quote:
Zo, beterquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dus, ze zaten er meteen bovenopEn ik zou em zelf ook nooit gekocht hebben, die dingen zijn duur...
Maar ik kreeg em van een vriendinnetje wiens bejaarde katten er niet naar omkijken
Omdat het mijn huis is? SInds wanneer moet ik me verantwoorden tegenover vreemden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar waarom wil je zo'n joekel van een ding in je huis dan?
Is maar goed dat jij niet in mijn huis woont danquote:
Ja hequote:
Oh, Zeeland -> Goesquote:
Bij mij weet google genoegquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, Zeeland -> Goes
Bij de zeelandhallen.. Weet niet precies hoe de club heet die da regelt eigenlijk
Gaaf dat de poezels het meteen leuk vindenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heSofie vond het holletje meteen fantastisch en Hilde ging er bovenop zitten alsof ze de koningin was
Suffe beesten
En lekker naar elkaar petsen meteen, ze vinden em echt super leuk
Tof!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, Zeeland -> Goes
Bij de zeelandhallen.. Weet niet precies hoe de club heet die da regelt eigenlijk
Tof veel plezier!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef Muck het volgende:
Zo, nette bloes aan (maar nog wel mijn allerfavorietste spijkerbroek) dus ik mag weer naar buiten
Naar de muziek
Is voor mij niet echt in de buurt om te rijdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof!
In Goes kom ik altijd.
Daar staat onze bungalow in de buurt.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof!
In Goes kom ik altijd.
Daar staat onze bungalow in de buurt.
\quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
@ marijke
deze hebben wij sinds kort :
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
@ marijke
[ afbeelding ]
Die wordt morgen als het goed is opgehangen door mijn pappie en mijquote:
Dit is zelfs redelijk langzaam voor hoe het de laatste tijd gaatquote:
Hihi je zei boorquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die wordt morgen als het goed is opgehangen door mijn pappie en mijHij komt morgen langs met de goede boor
Daar woond m'n neef 5 minuten vandaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oh, Zeeland -> Goes
jij bent altijd welkomquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!Jouw kat ook
Als je het leuk vindt kom ik ook wel een keertje bij jou koffie drinken
Hihihi wat zijn het toch een lekkere poezebeesten. Leuk ding hoor daar zullen Sofie en Hilde heel wat plezier aan belevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heSofie vond het holletje meteen fantastisch en Hilde ging er bovenop zitten alsof ze de koningin was
Suffe beesten
Hoi beroemde meneerquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent altijd welkom
En ik heb er 3 he? 3 katers![]()
Is goed dan neem ik mijn agenda ook even meequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi beroemde meneer
[..]
Ja, 3 knuffelkaters
Spreken we anders dit weekend wel even af, kee?
Die is ook cool zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
@ marijke
[ afbeelding ]
Jouw poezels zijn tofquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Suffe beesten
Ik ben in Pimp My Pussy Fortress belandquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
@ marijke
[ afbeelding ]
Voel jij je ook een beetje afstand van het onderwerp?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Pimp My Pussy Fortress beland![]()
You like it?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben altijd wel één of meerdere katten in huis gehad, maar nooit van dit soort gekkigheidquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voel jij je ook een beetje afstand van het onderwerp?
Die van mij zijn binnenkatten, dus het is dat of nog meer behang naar de knoppenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook een grote krabpaal, mja, wat moet je er mee met 1 kat die minimaal 12 uur per dag buiten is?
Die van mij ook niet, die snappen het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:27 schreef Pien85 het volgende:
Trouwens 1 van die kattenmensen hier interesse in een voederbal? Mijn kat kijkt er niet naar om
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk he?
Ik ben er vandoorEric Van Sauers
Voor Siep is de hele wereld 1 grote krabpaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij zijn binnenkatten, dus het is dat of nog meer behang naar de knoppen![]()
Siep snapt 't heel goedquote:[..]
Die van mij ook niet, die snappen het niet
Voetbalquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanavond lekker de hele avond voetbal kijken
Ohquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben altijd wel één of meerdere katten in huis gehad, maar nooit van dit soort gekkigheid
Oeh die is ook cool, mooie kleur!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
@ marijke
[ afbeelding ]
Ik weer virtuele wezens doodmakenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hadden we nog niet door hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Ok. Ik had niet eens een kat.
Al had ik die wel gehad, dan had ik zo'n levensgrote toren in m'n huiskamer nog niet willen hebben hoor. Maar ieder z'n meug.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat hadden we nog niet door hoor![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al had ik die wel gehad, dan had ik zo'n levensgrote toren in m'n huiskamer nog niet willen hebben hoor. Maar ieder z'n meug.
Prachtigquote:
Welk spel is dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weer virtuele wezens doodmaken
Hm ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zouden Sofie en Hilde zoiets ook leuk vindenquote:
Doe je voorzichtig met jouw en andermans ogen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:38 schreef Ferb het volgende:
Ik kreeg laatst trouwens nog wat binnen![]()
[ afbeelding ]
En deze is het mooist als je em groot bekijkt
http://i54.tinypic.com/1w5i.jpg
Denk je nou echt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig met jouw en andermans ogen?
Wowquote:
Ehm, denk het nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zouden Sofie en Hilde zoiets ook leuk vinden
Tsja er zijn voor niets limieten enzo, en ik vraag maarquote:
Whahahaha dat dacht ik alquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wow
[..]
Ehm, denk het niet
Ik bedoel,quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja er zijn voor niets limieten enzo, en ik vraag maar
Die is wel schattigquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahahaha dat dacht ik al![]()
Deze dan misschien![]()
[ afbeelding ]
Weet ik toch ook wel ferbquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik bedoel,
Ik pas wel op hoor![]()
Heb een bril waarmee ik nog maar net he puntje zie, en er mag niet zomaar iemand meekijken zonder bril als het 20 meter of dichterbij is..
Whehehehe, dat hoofdquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
deze vind het niet echt leuk![]()
[ afbeelding ]
Oh dat is cute!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahahaha dat dacht ik al![]()
Deze dan misschien![]()
[ afbeelding ]
Hihi ik denk dat de kans grotere is dat jij dat Kostuum eerder aan hebt dan Sofie. Ik wilde een keer mijn hond een tuigje omdoen dat werd me toch een worsteling op een gegeven moment zat ik verstrikt in het tuigje en mijn keek mij toen aan met zo'n blik van nanananana.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is wel schattigIk denk alleen dat Sofie me dan levend vilt
[..]
Ik denk dat de meesten beesten zoiets niet tof vinden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat is cute!Jammer dat Siep dat soort dingen niet tof vindt
Die gaat al grommen, blazen en achteruit kruipen als we 'm een halsbandje omdoen
Hm,quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is wel schattigIk denk alleen dat Sofie me dan levend vilt
[..]
Weet ik toch ook wel ferb
Maar vertel eens even, hoe is het met je lies?
[..]
Whehehehe, dat hoofd
Zijn dat uw katten?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
deze vind het niet echt leuk![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, het duurt nu al lang genoeg.... Hopelijk gaat het vanaf nu gewoon alleen nog maar beterquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm,
Wel goed eigenlijk![]()
Maar sinds dat bezoek aan het ziekenhuis ga ik gewoon doen wat ik kan, sowieso zonder meer op de passen..
Zij hebben geen status, dus kan ik moeilijk bepalen wanneer ik weer iets mag doen.
Dan zeggen ze dat ik moet opbouwen etc. wat ik al een jaar doe..
Ben nu een beetje aan het niksen en er is binnenkort winterstop bij voetbal.
Waarschijnlijk ga ik me nu gewoon richten op mijn conditie en niet echt meer op die lies..
Als er was mis gaat ga ik meteen naar het ziekenhuis om te kijken of ze er dan wel wat aan kunnen doen,
er is geen verbetering na ruim anderhalf jaar.. Dus als het lukt gewoon ga ik gewoon weer sporten
Ik hoop het nietquote:
Nee gevonden op google. En als ik een kat had kreeg ik dat echt niet voor elkaar hoor.quote:
Ligt dat aan de kat of aan jou?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee gevonden op google. En als ik een kat had kreeg ik dat echt niet voor elkaar hoor.
Lekker gedoucht?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt dat aan de kat of aan jou?
Aan de kat de meeste katten vinden het niet leuk om te worden aan gekleed denk ik. Maar ik heb nog nooit een kat gehad dus misschien vinden sommigen het wel leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt dat aan de kat of aan jou?
Lekker tochquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
heerlijk
was ook wel nodig, voel me nog niet op en top dus vanavond ook weer op tijd gaan
Avond solquote:
Ik vind ananas niet lekker in de rijstquote:
Nee, ik wil ook niet dat je ziek bent dit weekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
[..]
Yup en wil niet ziek zijn van het weekend
That makes the 2 of usquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook niet dat je ziek bent dit weekend
Zo als afwisseling is het best goed te doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind ananas niet lekker in de rijst
Ik vind fruit in warme gerechten heerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo als afwisseling is het best goed te doen.
Lijkt me wel een keertje lekker, ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef Pien85 het volgende:
Hm... misschien dat ik deze week besluit naar de sauna te gaaniemand zin om mee te gaan?
Symquote:
Deze week nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef Pien85 het volgende:
Hm... misschien dat ik deze week besluit naar de sauna te gaaniemand zin om mee te gaan?
Echt niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keertje lekker, ben er nog nooit geweest
Dat duurt langquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze week nietMaar misschien wel een keer over een tijd
Weet ik eigenlijk niet waarom nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Echt niet?Why not?
Ik was tot vorig jaar ook nog nooit geweest, vriendje heeft mij meegesleept, en nu wil ik minimaal 4 keer per jaar
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ohquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet waarom niet
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhGa je mee dan?
[..]
Wanneer en misschien nog belangrijker waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel en omg. Amstelveenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer en misschien nog belangrijker waar?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OhGa je mee dan?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar niet snel komen
Niet te hete sauna nemen danquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou het nooit vol in een sauna
Ik wil er na 3 minuten echt uit
Jij ziet me zaterdagquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even je fobo checken hoor Marijke
Auto aanschaffen. Als Porreemillionär moet je dat hendig sjiek kunnen betalenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar niet snel komen
Ikke ook OVquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van het landen heb nog geen auto
en het ov hier
Heerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou het nooit vol in een sauna
Ik wil er na 3 minuten echt uit
Maar hoelang doe je zonder files dan over en van waar naar waar moet je dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef Symphonic het volgende:
De terugweg was bijna net zo dramatisch als de heenweg trouwns, 1 uur en 50 minuten
Nee, die is niet fijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkVooral Turks stoombad
Denk je dat ik daar op ga wachten of zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ziet me zaterdagJij ziet me live
Helaas ben ik dat dus nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Auto aanschaffen. Als Porreemillionär moet je dat hendig sjiek kunnen betalen.
Ik ben er niet blij mee hoe dat hier gaatquote:
Vergeet je niet je adres te sturen> dan weet ik tenminste wat ik tegen Tommie moet zeggenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ziet me zaterdagJij ziet me live
Nee, je hebt gelijk, ik ben het niet waard om op te wachtenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar op ga wachten of zo
Ik heb een man met een autoquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas ben ik dat dus nietanders had ik er wel eentje gehad
![]()
[..]
Ik ben er niet blij mee hoe dat hier gaat
Dat stond toch in de eerste PM?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vergeet je niet je adres te sturen> dan weet ik tenminste wat ik tegen Tommie moet zeggen
Ik hou niet van autorijdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil toch liever zelf een auto hebben
Doe mij maar een rijke man met autoquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil toch liever zelf een auto hebben
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat stond toch in de eerste PM?Maar ik PM je hoor
![]()
Dat is toch niet ergquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oeps..
Maar ik krijg zoveel Pm dat ik daar denk ik overheen gelezen heb
euj, ik heb jou ook gePMtquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is toch niet ergPM komt eraan
Dus nog steeds niet veranderdquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij maar een rijke man met auto![]()
Zag vandaag nog een Lada staan, ik wil er toch weer een![]()
Whehehequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe mij maar een rijke man met auto![]()
Zag vandaag nog een Lada staan, ik wil er toch weer een![]()
I want it allquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, je hebt gelijk, ik ben het niet waard om op te wachten
Anders krijg je koude handenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een lada
Die hebben acterruitverwarming
En hoe kan je dan een sprot versie herkennen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een lada
Ik zagquote:
Nopequote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe
* MPG schaft russische berenmuts, Volga en reserve-auto aan
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een lada
Oh okeequote:Op dinsdag 23 november 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I want it all
I want it all
I want it all
And I want it NOW
trevquote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
heb ik nog wat gemist hier?
qftquote:
GFquote:
De enorme poezel-speel-torens van LL en mijquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
heb ik nog wat gemist hier?
is een Volga een auto die er achteraan rijdt voor het geval hij het begeeft?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
Whehehe
* MPG schaft russische berenmuts, Volga en reserve-auto aan
Ik gok eerder andersomquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is een Volga een auto die er achteraan rijdt voor het geval hij het begeeft?
die zag ik netquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
qftSauna
[..]
GF
[..]
De enorme poezel-speel-torens van LL en mij
Ik snap het nu al niet meer.quote:
gewoon het vragen aan MPGquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het nu al niet meer.
Lang leven slapeblek
niet goed geslapen dan ST ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het nu al niet meer.
Lang leven slapeblek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |