Jij doet me de hele tijd denken aan de GVR...quote:
GVR > TFM,quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij doet me de hele tijd denken aan de GVR...
Flitspoppers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
In zijn centen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
en waar zit de volumeknop van een kind?
Als het vanavond net zo'n kolerezooi is als vanochtend ben ik mooi klaarquote:
Daar kun je alleen met een hamer bijquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
de A9 stond weer mooi vast, gelukkig ging de van het ongeluk wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het vanavond net zo'n kolerezooi is als vanochtend ben ik mooi klaar
hier:quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
Welke richting ging je dan op? Ik zag dat het vanaf Alkmaar richting Amstelveen vast stond. Vanwege een ongeluk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de A9 stond weer mooi vast, gelukkig ging de van het ongeluk weg
is het zo erg?quote:
vreemd, hier in Nederland liggen ze voor het oprapen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
nergens in belgie aan een tweedehands expansievat te komen
ik heb in den helder nog wel een expansie vat liggen.. hoe groot mag het zijn ??quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
nergens in belgie aan een tweedehands expansievat te komen
ook nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vreemd, hier in Nederland liggen ze voor het oprapen!
Vanochtend stond het bij Stompetoren al vast.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de A9 stond weer mooi vast, gelukkig ging de van het ongeluk weg
die zal niet in mijn auto passenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb in den helder nog wel een expansie vat liggen.. hoe groot mag het zijn ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |