Dat mag, ik kan niet koken voor 1.... heb altijd voor 3 personen overquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh lekker Pien, ik kom bij jou eten
Dan neem je een klein beetjequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik net een half brood aan wentelteefjes h=op heb
tortelini
Waarom heb ik al gegeten ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das de goeie kant
Omnomnom, tortelini vanavond
Omdat je niet wist dat ik tortellini ging makenquote:
is het al klaar?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 hapje voor de smaak kan toch wel?
Nee, over een uurtje ofzo denk ik...quote:
Ik kan ook niet voor een koken. Gelukkig eet ik ook voor 3quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat mag, ik kan niet koken voor 1.... heb altijd voor 3 personen over
[..]
Dan neem je een klein beetje
Ik eet voor een halfquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ook niet voor een koken. Gelukkig eet ik ook voor 3...
sociaal doe zequote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
meneer taart komt weer beneden, ik ga even sociaal doen![]()
Ja, denk het. Ach mijn eten smaakte ook wel goed, gelukkigquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat je niet wist dat ik tortellini ging maken
Ik heb ook soms moeite om voor 1 te koken, maar de laatste tijd lukt het prima, of ik kook gewoon voor 2 dagen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan ook niet voor een koken. Gelukkig eet ik ook voor 3...
Met aardappels, groente en vlees lukt 't mij ook welquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook soms moeite om voor 1 te koken, maar de laatste tijd lukt het prima, of ik kook gewoon voor 2 dagen..
Nee, inderdaad dat maak ik meestal ook voor 2 dagen (of vries het in, maar ja klein vrieskastje die ook nog gedeeld moet worden).quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met aardappels, groente en vlees lukt 't mij ook welMaar met dingen als pasta en rijst enzo niet
oh dan zit ik niet meer vol... dan kan het welquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, over een uurtje ofzo denk ik...
welkom terug, waarde heer flesquote:
Ah mooiquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan zit ik niet meer vol... dan kan het wel
Ik heb ook maar klein vriesvakje, wel 2, 1 koelkast boven en 1 beneden... Maar goed, als ik ruimte tekort kom kan 't altijd nog bij m'n moeder in de vriezerquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad dat maak ik meestal ook voor 2 dagen (of vries het in, maar ja klein vrieskastje die ook nog gedeeld moet worden).
Okee, dat is wel prettig. Mijn vader heeft wel een flinke diepvries, maar daar laat ik eigenlijk nooit spullen invriezen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah mooi
[..]
Ik heb ook maar klein vriesvakje, wel 2, 1 koelkast boven en 1 beneden... Maar goed, als ik ruimte tekort kom kan 't altijd nog bij m'n moeder in de vriezer
Mijn moeder woont hier 2 minuten vandaan, dus hier kan dat bestquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is wel prettig. Mijn vader heeft wel een flinke diepvries, maar daar laat ik eigenlijk nooit spullen invriezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |