quote:
Of yogamatjesquote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga in ieder geval naar bed. Nou ja, eerst hier op de grond liggen, want ik moet oefeningen doen van de therapeut. En dan is ons bed te zacht, dus weinig effect. Lang leven vloerverwarming met dit weer
ja doe aanquote:
WEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELquote:
Ja, jij bent toch nog lang niet boven de 30, of wat?quote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef Pheno het volgende:
Dat zei Marijke ook alZe ging gokken, cablegunmaster, want ik zag er zo jong uit.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
regen is grisj en grauw, sneeuw is mooi
Die heb ik niet. Dus twee badhanddoeken dan maar. Bij gebrek aan draagdoeken.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schiet avatar van Symph naar de klote.
quote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
WEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL![]()
![]()
![]()
Al een tijdje jaquote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jij bent toch nog lang niet boven de 30, of wat?
ja, maar een draagdoek is ook meer bedoeld om lekker in te hangen, en dat mag jij niet, van je gemene fysioquote:Op maandag 29 november 2010 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Dus twee badhanddoeken dan maar. Bij gebrek aan draagdoeken.
Draagdoekenquote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar een draagdoek is ook meer bedoeld om lekker in te hangen, en dat mag jij niet, van je gemene fysio
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 29 november 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEE
nee, van niemand meer. En eigenlijk wil ik een weekje wel eens thuishangen. Even niets.quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar een draagdoek is ook meer bedoeld om lekker in te hangen, en dat mag jij niet, van je gemene fysio
quote:
quote:
dan doe je dat tochquote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
nee, van niemand meer. En eigenlijk wil ik een weekje wel eens thuishangen. Even niets.
he, een zaterdag deja-vu, oh wacht, dat deed ik espresso.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |