die ken ik dan weer nietquote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef eer-ik het volgende:
@ gier: goed nummer ja, net als Goin' Up The Country, en nog vele andere platen.
Snowplanning.quote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef eer-ik het volgende:
terwijl je rechtdoor reed? Dan gaat er toch iets fout
je bent net veilig thuisquote:
helemaal mee eensquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snowplanning.
Maar afstand houden en gezond verstand lijkt me beter. Maar dat hebben vrij veel Nederlandse automobilisten ook niet.
gaan we niet dood dan?quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef eer-ik het volgende:
suiker: je mag ook best een beetje rekening houden met het weer maar je hoeft je niet per definitie anders te gedragen dan normaal. Je kunt, om maar een voorbeeld te noemen, prima 120 rijden op de snelweg. Veel mensen hier denken dat je ineens veilig rijdt met 95, terwijl onze oosterburen (ok, misschien ook niet geheel terecht) gerust met 200 door de sneeuw ploegen. Zolang je rechtdoor rijdt is er niks aan de hand, al denkt half nederland dat je sowieso dood gaat met sneeuw.
slaap zequote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef eer-ik het volgende:
He maar lieve mensen, ik kan niet zeggen dat ik er zin in heb, toch ga ik de mand op. Morgen weer aan de arbeid.
ik ga ook nergens meer heen mja zo naar bed lekker warm en slapenquote:
Ja, meneer Taart ligt er weer in, vanwege nabloedingen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
Oh, en heb ik iets gemist met een ziekenhuis of zo?
Welterusten dan maarquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef eer-ik het volgende:
He maar lieve mensen, ik kan niet zeggen dat ik er zin in heb, toch ga ik de mand op. Morgen weer aan de arbeid.
Truste eer-ikquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef eer-ik het volgende:
Aan de arbeid bij de koffie ja, verdorie zeg, wat vervelendquote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef eer-ik het volgende:
Dan heb ik wel meer gemist. Gezien het nabloedingen zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, meneer Taart ligt er weer in, vanwege nabloedingen.
Dat en bier.quote:Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef eer-ik het volgende:
@ ph: 99% van NL heeft dat inzicht niet.
Kill the bacil!quote:
Operatie aan zijn neus, zodat ie beter kan ademen en niet meer snurkt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb ik wel meer gemist. Gezien het nabloedingen zijn.
Oh, vervelend, ex-collega heeft dat ook gedaan nadat hij bijna niets meer kon proeven omdat zijn neus uh, het niet meer deed.quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Operatie aan zijn neus, zodat ie beter kan ademen en niet meer snurkt.
Oh dat ga ik dan ook nog krijgen dus. Aangenomen dat er ooit iemand last van mijn gesnurk zal hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Operatie aan zijn neus, zodat ie beter kan ademen en niet meer snurkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |