merk ik gelukkig niets vanquote:
ik ben maar op het fietspad gaan rijden op de weg was geen doen gleed alle kanten opquote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen last van gehad gelukkig. Jij was op de scooter toch? Zal best eng zijn dan
Metallica Fade to Blackquote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Oh crap, er komt hier ineens niet zo blije muziek voorbij..gauw, roep een vrolijk nummer!
slayer angel of deathquote:
Vooral in het Noorden. Hier wel koud maar vooralsnog geen sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IN ENgeland is het ook al winters weer ?
Ik heb meer een Engels dan een Amerikaans accent maar zal altijd een accent hebben. Ik bel qua woordkennis wel redelijk gevorderd maar meer nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef eer-ik het volgende:
Mijn Engels is zeker niet vloeiend maar ik krijg erg weinig commentaar op m'n taalgebruik, een Amerikaan die me aansprak hier dacht zelfs dat ik uit Texas kwam
ben verder niet zon slayer fan maar dat vind ik wel een retestrak liedjequote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Angel of Death...
HE JOHNNY DEPP!!!1!±1
Gelijk heb je. Als je maar niet valtquote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben maar op het fietspad gaan rijden op de weg was geen doen gleed alle kanten op
sommige zinnen laten zich in engels ook beter uitleggenquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb meer een Engels dan een Amerikaans accent maar zal altijd een accent hebben. Ik bel qua woordkennis wel redelijk gevorderd maar meer niet
quote:
dat niet maar ik kan je wel vertellen heb er nog nooit zo lang over gedaan om naar werk toe te komenquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als je maar niet valt
Anderhalf uur over 5km gedaan om op de uni te komen. Nederlanders en wat sneeuwquote:
Bofkontquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik lig onder mijn nieuwe dekbedovertrek die ik van mijn mama gekregen heb.
Er staat me & you op
Ja, toch blijft het wel een van mijn favorieten. Maar eigenlijk staat Disaposable Heroes op 1quote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef eer-ik het volgende:
Fade to Black... Best een goed nummer maar zeker niet het beste van Metallica.
Ja, waardeloos zeg. Zou hier niet anders zijn trouwens hoor. Paniek slaat toequote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anderhalf uur over 5km gedaan om op de uni te komen. Nederlanders en wat sneeuw
VUILE SLET!quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
Stuart, ik zou liever Brits spreken, simpelweg vanwege het feit dat ik het véél mooier vind klinken dan 'Amerikaans', maar mijn taal is ernstig beinvloed door tv.
Beter veilig en langzaam dan snel met brokkenquote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat niet maar ik kan je wel vertellen heb er nog nooit zo lang over gedaan om naar werk toe te komen
pinguinquote:
Van de laatste 8 jaar van mijn leven woon ik er ruim 6 in Engeland. Waar je mee omgaat...quote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef eer-ik het volgende:
Stuart, ik zou liever Brits spreken, simpelweg vanwege het feit dat ik het véél mooier vind klinken dan 'Amerikaans', maar mijn taal is ernstig beinvloed door tv.
verkeerde glasquote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
En het gebeurd me gewoon weer. Ik neem een slok en weer denk ik wtf is dit
Puur sadness ja.quote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, mensen rijden ineens als debielen als er een beetje sneeuw ligt
Uit welke Citroen kom jij nu weer gekropen?quote:
Nee, ik drink de laatste tijd vaak cider en dan opeens een biertje en huhquote:
preciesquote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beter veilig en langzaam dan snel met brokken
Welterusten alvast en tot een andere keerquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga nog maar wat lezen en dan slapen.
Ik kan niet beloven dat ik morgen in deze SC kom
Jaaa..nou ja.quote:
trusten bosquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
Slaap zequote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
ik vloog ook wel bijna uit de bocht, maar dat was omdat ik iets harder ging dan dat de gladde weg vond dat ik konquote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef eer-ik het volgende:
Oh, wat het weer betreft haat ik Nederlanders. Kutvolk.
Ben nog net niet aangereden vanavond, al scheelde het weinig.
dat scheelt idd nog alquote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik drink de laatste tijd vaak cider en dan opeens een biertje en huh![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |