Slaap lekker liefjequote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapen, val omTrusten lieverds
Sweet dreams Marijkequote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn kinderen zullen in ieder geval alle afleveringen van Thomas te zien krijgen.
en ze kunnen heel hard lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Jaaa, jezus man, je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eerder een kind dan jij? Dat wordt toch wel een beetje lastig nu denk ik
Is okee, mijn dag liep ook andersquote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker liefje![]()
Morgen haal ik het pakketje, vandaag liep even anders dan verwacht
Dankjewel lieve meneer die me een kerstkaart gaat sturenquote:
Hahahahaquote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je een vriendinnetje krijgt met een kind ouder dan Thijs dan is het indirect toch nog gelukt
quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, jezus man, je weet best wat ik bedoel![]()
En als je een vriendinnetje krijgt met een kind ouder dan Thijs dan is het indirect toch nog gelukt
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh fuck zeg!quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is okee, mijn dag liep ook andersFiets stuk
Stomme sneeuw
En hoofd
Dus slapen
![]()
Ik las dat meneer taart weer bloedde?
[..]
Dankjewel lieve meneer die me een kerstkaart gaat sturen![]()
nee, eerder voorspelbaarquote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind je het heel gek als ik nu "Dat telt niet" zeg?
Meesterlijk inderdaad. Lag onmiddellijk in een deuk om Timon en Pumbaquote:
Ja, ik hoef het ook niet in het Nederlands te zien en ook niet met die bloedirritante ondertitelingquote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef eer-ik het volgende:
Oh jezus, het is zo fijn Hakuna Matata te horen (ik luister en kijk overigens alles in het engels) na een dag System Of A Down.
stuartquote:
Same herequote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef eer-ik het volgende:
Oh hell no, geef mij maar alles in het Engels. En fuck ondertiteling, ik raak er alleen maar afgeleid door.
Ik ook. Best handig om in de taal van het land waarin ik woon te antwoordenquote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef eer-ik het volgende:
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik veel in het Engels doe, denk zelfs soms Engels
Dat liedje dat ik net poste doet me zo aan jungle book denkenquote:Op maandag 29 november 2010 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Net als Jungle Book overigens.
Oh, en 203918239081 andere Disneyfilms. Blijven tof.
Mijn kinderen moeten later hun bek houden en Disneyfilms kijken. Zal ze leren.
Ik ook. De muziek is ALTIJD leuker en de stemmen eigenlijk ookquote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef eer-ik het volgende:
Hehe ja. Best handig.
Afgezien daarvan doe ik al tijden alles in het Engels, ik vind de ouwe Disneyfilms in het Engels eigenlijk ook leuker dan in het Nederlands.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: die muziek is sowieso beter maar ook de stemmen in het algemeen vind ik beter.
kwestie van gmta me dunkt,
Maar dan dus dat wat ik net echt bedoeldequote:
Ok, dat gaat wel erg ver...quote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb laatst nog met iemand een Disneymarathon gehouden
Ik ken de NL versies eigenlijk nietquote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef eer-ik het volgende:
Oh, de enige waar ze succes mee hadden was Toy Story met De Dijk. Goed nummer.
Geen last van gehad gelukkig. Jij was op de scooter toch? Zal best eng zijn danquote:
Je bent er tenminste eerlijk over. De meeste mensen roepen dat hun Engels 'vloeiend' is maar kunnen niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren in die taalquote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet het wel in het Nederlands of met ondertiteling doen daar mijn ENgels gewoon niet goed genoeg is om het te volgen
IN ENgeland is het ook al winters weer ?quote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen last van gehad gelukkig. Jij was op de scooter toch? Zal best eng zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |