Slaap lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
SnoettiesIk ga mijn bedje opzoeken
ja, brrr,,,en allemaal mensen die naar je kijken enzoquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan ook niet dansen
Vind het ook absoluut niet leuk
ja, goed idee.quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
slaap lekker lieverdjequote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga dan juist voor het zingenquote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind dansen tof. Zeker als ik een paar drankjes op heb. Met teveel drank vind ik het kut.
Ik weet heel erg weinig van de tijd dat ik 16 wasquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen was ik 16![]()
let's do that again
Slaap lekker snoetquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
Toen was ik 24quote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen was ik 16![]()
let's do that again
Ja mooi. Live gehoord en gezien in het voorprogramma van Queen in 2005quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef eer-ik het volgende:
Ook een topplaat trouwens.
Niet heel erg positief maar wel mooi.
Kan, en dat doe ik dan ook nu, 'm volledig meezingen.
Nou, is dat even drastisch mislukt zegquote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen was ik 24TOEN dachten we allemaal dat ik eerder een kind zou hebben dan jij
Godzijdank niet de molquote:
Jazeker Wel dat Queen plus Paul Rodgers concept uiteraard.quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef eer-ik het volgende:
Stonden ze in het voorprogramma van queen ja?
Nou nou, mislukt...quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, is dat even drastisch mislukt zeg
Die kent hij al uit zijn hoofd gok ikquote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je uit dit boek voorlezen?
[ afbeelding ]
Welterustenquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens douchenen dan
Bis Later Lui![]()
Whehehquote:136 Teletekst ma 29 nov
Kort nieuws buitenland
` Een rechter in Virginia (VS) heeft
een Somaliër veroordeeld tot 30 jaar
cel voor piraterij.Vorige week werd hij
met vijf anderen schuldig bevonden.Ze
vielen in april een marineschip aan,
denkend dat het een vrachtschip was.De
straf van de anderen is nog onbekend.
Het is voor het eerst in 190 jaar dat
iemand in de VS wordt veroordeeld voor
zeeroof.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Lol ik poste daar straks deze nog:quote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef eer-ik het volgende:
hehe, dit is wel een van de vaagste clips die ik gezien heb. 14.gif
Maar het kan nog hequote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, mislukt...![]()
Gewoon anders gelopen
Zegt hij ook wel braaf zijn wokgebedjes op dan voor het slapen gaan?quote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kent hij al uit zijn hoofd gok ik
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens douchenen dan
Bis Later Lui![]()
Heel braafquote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
Zegt hij ook wel braaf zijn wokgebedjes op dan voor het slapen gaan?
Björk, die had pas vage clipsquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef eer-ik het volgende:
hehe, dit is wel een van de vaagste clips die ik gezien heb. 14.gif
Zijn kinderen zullen in ieder geval alle afleveringen van Thomas te zien krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DaMart vangt Marijke op.quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapen, val omTrusten lieverds
Ik eerder een kind dan jij? Dat wordt toch wel een beetje lastig nu denk ikquote:
Liefquote:Op maandag 29 november 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart vangt Marijke op.
Anders viel je zo hard.
Welterusten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |