natuurlijk nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Leer je songteksten kennen...
Maare.... Die TT he.... Ik hou nu al van koffie. Betekent dat dat ik nooit meer een andere liefde ga kennen in mijn leven![]()
? Of nog erger, dat mijn leven er al haast op zit
?
Het gaat me niet om de tekst, maar om het feit dat koffie nooit mijn grote liefde zal worden.quote:
Hoezo we verneuken anders even een top nummerquote:
ja maar grappig istie welquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo we verneuken anders even een top nummer
Zeg nooit nooit....quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de tekst, maar om het feit dat koffie nooit mijn grote liefde zal worden.
her origineel is zo'n topnummer echt niet hoor..quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo we verneuken anders even een top nummer
da's altijd moeilijkquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in Milkybar maar heb niets in huis
maar snoetje dat geeft niets hoor, dan verander je het toch gewoon in THEE (in je gedachte want de TT moet zo blijven )quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de tekst, maar om het feit dat koffie nooit mijn grote liefde zal worden.
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
natuurlijk niet
liefde en koffie kan best goed samen hoor
Oh ja wel hoorquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
her origineel is zo'n topnummer echt niet hoor..
Ja, typisch want als het er wel is heeft het mijn interesse vaak nietquote:
mja. het ORIGINEEL dan .. maar het huidige ducksauce gedoe is echt niks..quote:
Gewoon doenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef eer-ik het volgende:
Wat zou ik toch graag supergoed kunnen zingen. Als ik een stem als meneer Bublé had ofzo zou ik de ganse dag zingend alles doen
Ik vind die van duck sauce ook wel lekker klinken maar ja dit nummer kan ik ook verdragen terwijl dat niet veel mensen kunnenquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja. het ORIGINEEL dan .. maar het huidige ducksauce gedoe is echt niks..
irritant deuntje..
Zou fijn zijnquote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef eer-ik het volgende:
Wat zou ik toch graag supergoed kunnen zingen. Als ik een stem als meneer Bublé had ofzo zou ik de ganse dag zingend alles doen
pleur op met LOESJEquote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind die van duck sauce ook wel lekker klinken maar ja dit nummer kan ik ook verdragen terwijl dat niet veel mensen kunnen
Je eigen stem is altijd 'onprettig' om terug te horen. Ook bij film opnamesquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef eer-ik het volgende:
Hehe, stuart, was het maar zo gemakkelijk. Mijn 'zangstem' suckt echt bigtime namelijk.
Schaatsen uit het vet en onderbinden, ik zie het probleem nietquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Mijn buren zijn trouwens klapjosti's.
Dan wordt er voorspeld dat het dagenlang gaat vriezen, gaan zij op zondag, met temperaturen onder het vriespunt, de ramen lappen en gooien vervolgens het vuile water over de gallerij richting het afvoerputje...Het is dus een ijsbaan nu...
Wat een stel kneuzen inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Dan wordt er voorspeld dat het dagenlang gaat vriezen, gaan zij op zondag, met temperaturen onder het vriespunt, de ramen lappen en gooien vervolgens het vuile water over de gallerij richting het afvoerputje...Het is dus een ijsbaan nu...
Ja fijn zulke burenquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
Ik wel: ik kan niet schaatsenquote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schaatsen uit het vet en onderbinden, ik zie het probleem niet
Me three!quote:
quote:
Zullen we samen bij de koek-en-zopiekraam met een beker warme chocomel in onze handen toekijken hoe anderen onderuit gaan op het ijs rondjes schaatsen?quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef eer-ik het volgende:
Om hier maar niks over te zeggen: Stuiteren bij het leven
Jaaaaaa, ik doe meequote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Zullen we samen bij de koek-en-zopiekraam met een beker warme chocomel in onze handen toekijken hoe anderen onderuit gaan op het ijs rondjes schaatsen?
Ik heb het een keer in mijn leven geprobeerd... onder dwang van de gymdocent... na 5 minuten en een halve spagaat met ijsrollator had ik er genoeg vanquote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol, tijd om het dus maar eens te gaan leren
Dan zou ik me maar niet omdraaien als ik jou was, want straks krijg je een voltreffer in je gezicht.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
sneeuwballengevecht achter de rug![]()
Dan moet ze toch wel heel goed zijn, die Stellaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |