Zo'n tiener opmerking kom je niet vaak meer tegen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou niet proberen je er uit te draaien he??
Beetje radicaal, vind je niet?quote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef mlg het volgende:
Het is jammerlijk dat je mensen niet verantwoordelijk kunt houden voor hun mening. Deze publicaties zijn een groot probleem voor de veiligheid, en zou het liefst willen dat er iets in de wereld is wat selectief de voorstanders kan laten lijden onder deze publicaties.
Deze twintiger vind jouw mening absoluut absurd.quote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef mlg het volgende:
Het is jammerlijk dat je mensen niet verantwoordelijk kunt houden voor hun mening. Deze publicaties zijn een groot probleem voor de veiligheid, en zou het liefst willen dat er iets in de wereld is wat selectief de voorstanders kan laten lijden onder deze publicaties.
Ik zou het eigenlijk consequent willen noemen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje radicaal, vind je niet?
Je kunt het niet inhoudelijk weerleggen en moet weer persoonlijk worden? Over tieneropmerking gesproken...quote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Zo'n tiener opmerking kom je niet vaak meer tegen.
Doe gewoon niet zo dom. Wat moet ik dan zeggen als ik gewoon geen zin heb om hier verder over te discussiëren? Ik weet gewoon dat ik gelijk heb, en ik heb mijn punt gemaakt. Daarmee basta. Veel van jullie linkse genootschappen denken toch heel anders dan anderen, en ik kan dat toch nooit met succes verdedigen. Als jullie wat ouder worden dan gaan jullie vast nog wel anders over dingen denken, en dan praten we verder.quote:Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt het niet inhoudelijk weerleggen en moet weer persoonlijk worden? Over tieneropmerking gesproken...
Bij deze geef ik je gelijk, maar je hebt het niet.quote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo dom. Wat moet ik dan zeggen als ik gewoon geen zin heb om hier verder over te discussiëren? Ik weet gewoon dat ik gelijk heb, en ik heb mijn punt gemaakt. Daarmee basta. Veel van jullie linkse genootschappen denken toch heel anders dan anderen, en ik kan dat toch nooit met succes verdedigen. Als jullie wat ouder worden dan gaan jullie vast nog wel anders over dingen denken, en dan praten we verder.
Waarom zouden mensen die tegen publicaties zijn, moeten lijden onder jullie mening? Ik weet niet of deze publicaties consequenties heeft, daarvoor moet ik de media geloven, maar laat vooral de mensen die koste wat het kost de waarheid willen weten maar lekker lijden en niet de tegenstanders.quote:Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Deze twintiger vind jouw mening absoluut absurd.
Ja, jij denkt ook dat je gelijk hebt over het milieu, en dat heb je ook niet en dan zou ik je in deze zeker geloven. Ik ken je niet, maar ik heb niet het idee dat jij the lord of the truth bent. En als je dat wel bent, ga dan lekker naar Den Haag en red de wereld.quote:Op maandag 29 november 2010 21:47 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bij deze geef ik je gelijk, maar je hebt het niet.
eens en dan ben ik een linksachtig personage zegmaar.quote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef mlg het volgende:
Is er dan ook nog een rechtse die juist een voorstander van de publicatie is, want dan hebben we het verhaal compleet.quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef Tem het volgende:
[..]
eens en dan ben ik een linksachtig personage zegmaar.
Natuurlijk moet dat, wij ik betaal er voor.quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Alsof wij burgers alles moeten weten.
Dan doe ik wel rechts.quote:Op maandag 29 november 2010 21:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Is er dan ook nog een rechtse die juist een voorstander van de publicatie is, want dan hebben we het verhaal compleet.
ok klaar nextquote:Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan doe ik wel rechts.
Hoe dan? En is dat gevaar groter dan wanneer de staat ongecontroleerd kan opereren?quote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef mlg het volgende:
Deze publicaties zijn een groot probleem voor de veiligheid
Sorry, maar ik ga daar niet mee akkoord.quote:Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan doe ik wel rechts.
Dit dus.quote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef beeer het volgende:
[..]
Hoe dan? En is dat gevaar groter dan wanneer de staat ongecontroleerd kan opereren?
Dat weet ik niet, ik ga af op hetgeen wat in de media staat.quote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef beeer het volgende:
[..]
Hoe dan? En is dat gevaar groter dan wanneer de staat ongecontroleerd kan opereren?
Jij bent zo betrokken bij alles, dat jij zeker de antwoorden weet?quote:
Bij mijn weten hebben Assange en consorten geen geheimhoudingsplicht. Don't shoot the messenger!quote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet begrijpt. Als jij een geheimhouding plicht tekent, dan houd jij je daar toch ook aan? Niet alleen uit respect, maar ook omdat het consequenties heeft. Er zijn hoe dan ook mensen geweest die zich niet aan hun plicht gehouden hebben, en in deze zaken mag dit wat mij betreft heel erg hard bestraft worden.
Je kunt het gewoon echt niet laten he??quote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo dom. Wat moet ik dan zeggen als ik gewoon geen zin heb om hier verder over te discussiëren? Ik weet gewoon dat ik gelijk heb, en ik heb mijn punt gemaakt. Daarmee basta. Veel van jullie linkse genootschappen denken toch heel anders dan anderen, en ik kan dat toch nooit met succes verdedigen. Als jullie wat ouder worden dan gaan jullie vast nog wel anders over dingen denken, en dan praten we verder.
Wikileaks behoort ook bij de media.quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ga af op hetgeen wat in de media staat.
Ik heb daarbij wel heel veel weterschappers achter mij en dat maak het zeer aannemelijk dat er sprake is van een klimaat probleem. En ja, dat maakt het nog geen waarheid.quote:Op maandag 29 november 2010 21:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, jij denkt ook dat je gelijk hebt over het milieu, en dat heb je ook niet en dan zou ik je in deze zeker geloven. Ik ken je niet, maar ik heb niet het idee dat jij the lord of the truth bent. En als je dat wel bent, ga dan lekker naar Den Haag en red de wereld.
Dezelfde wetenschappers zeker die vandaag regen voorspelden.quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb daarbij wel heel veel weterschappers achter mij en dat maak het zeer aannemelijk dat er sprake is van een klimaat probleem. En ja, dat maakt het nog geen waarheid.
En niet op wetenschappelijk zeen aannemelijke conclusies? Lekker logisch.quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb het dan over de berichten van het ANP.quote:Op maandag 29 november 2010 21:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wikileaks behoort ook bij de media.
Het voorspellen van het weer is moeilijk, daarom spreken weermannen van 'kans op regen'.quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Dezelfde wetenschappers zeker die vandaag regen voorspelden.
Als je het verschil niet weet tussen het weer en het klimaat zou het verstandiger zijn om maar even helemaal niets meer te zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Dezelfde wetenschappers zeker die vandaag regen voorspelden.
Wablief?quote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij bent zo betrokken bij alles, dat jij zeker de antwoorden weet?
Dat maakt mij niets uit.quote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga daar niet mee akkoord.
"De" berichten van het ANP ? Welke dan precies? Ze publiceren zo ontzettend veel.quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb het dan over de berichten van het ANP.
Maar dat hebben de mensen die het beweren denk ik wel. In ieder geval zal is de wereld er maar weer druk mee.quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
En niet op wetenschappelijk zeen aannemelijke conclusies? Lekker logisch.
En het voorspellen van een armageddon is onmogelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 22:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Het voorspellen van het weer is moeilijk, daarom spreken weermannen van 'kans op regen'.
Ergo; wij hebben gelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef TomLievense het volgende:
Ik geloof dat mlg, toch in de minderheid is. Hij heeft een 'andere' mening.
Je hebt werkelijk geen idee he?quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar dat hebben de mensen die het beweren denk ik wel. In ieder geval zal is de wereld er maar weer druk mee.
nu.nl, ik durf te wedden dat Merkel of Obama wel een eigen artikel heeft weten te scoren.quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"De" berichten van het ANP ? Welke dan precies? Ze publiceren zo ontzettend veel.
Ik heb wel een idee, maar ik kan dat niet berusten op keiharde feiten. Moet dat dan om iets aan te nemen?quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee he?
Dan is dat de conclusie in dit topic. Linkse mensen zijn nou eenmaal niet de slimste.quote:
We hebben niet gelijk, alleen volgens jouw redenering.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan is dat de conclusie in dit topic.
WikiLeaks is ook 'de media'.quote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Klopt. Het is een soort van covert-persbureau. Respect voor die gasten. Helden, dat zijn het.quote:
De drempel is te laag. Het grote gevaar is dat zaken te makkelijk de wereld in geholpen kunnen worden waarbij de bron niet de inschatting kan maken wat voor mondiaal effect dit kan hebben. Er bestaan inlichtingendiensten die onze gekozen leiders kunnen voorlichten en deze kunnen beter beoordelen welk nieuws op welk moment naar buiten zou moeten komen. Bij conventionele media is de drempel hoger en gecontroleerder. De totale anonimiteit is een gevaar omdat je niet kan inschatten wie met welk doel wat inbrengtquote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef beeer het volgende:
[..]
Die minderheid compenseert hij dan weer door wat harder te schreeuwen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef TomLievense het volgende:
Ik geloof dat mlg, toch in de minderheid is. Hij heeft een 'andere' mening.
ANP, spreekbuis voor de politiekquote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef mlg het volgende:
Ik heb het dan over de berichten van het ANP.
quote:Obama niet blij met publicatie WikiLeaks
WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse president Barack Obama was beslist ,,niet blij'' met de publicatie van vertrouwelijke documenten door WikiLeaks, zo liet zijn woordvoerder maandag tijdens zijn dagelijkse persconferentie weten.
Ik kan met zekerheid zeggen dat de president - en dit is een understatement - niet blij was toen hij vorige week op de hoogte werd gebracht van de publicatie.''
Het Witte Huis noemt de publicatie ,,een ernstige misdaad'' en degenen die verantwoordelijk zijn voor het stelen en verspreiden van informatie ,,criminelen''.
Ik ben dat volledig met je eens.quote:Op maandag 29 november 2010 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die minderheid compenseert hij dan weer door wat harder te schreeuwen.
Ontopic: Wikileaks heeft geen geheimhoudingsplicht en het is juist goed dat iedereen vrij over dit soort relevante informatie kan beschikken en daar zelf een oordeel over kan vormen zonder kleuring door censuur en propaganda. In onze relatief vrije samenleving is dat al belangrijk, maar het zou natuurlijk nog veel mooier zijn als mensen die in onderdrukking leven deze informatie ook zouden hebben.
Dit gaat wel over dezelfde overheden die ook onze vingerafdrukken, ons DNA, onze bank- en creditcardgegevens, reisgewoontes, telefoongesprekken en internetverkeer vastleggen. Dezelfde overheden die registreren houden waar wij naar toe gaan, waar we ons geld aan uitgeven, met wie we contact hebben etc. Het zou ontzettend naief zijn om die overheden carte blanche te willen geven zonder dat je als burger de mogelijkheid hebt om ze te controleren. Kijk naar de overheden die hun burgers die vrijheden niet toestaan: Iran, Noord-Korea, Cuba, Namibie, etc. horen daar bij. Beste mlg, voel je je daar misschien meer thuis dan in ons vrije Nederland?
Ik heb liever niet dat anderen voor mij bepalen wanneer ik welk nieuws mag zien, zeker niet overheden.quote:Op maandag 29 november 2010 22:08 schreef Tem het volgende:
Er bestaan inlichtingendiensten die onze gekozen leiders kunnen voorlichten en deze kunnen beter beoordelen welk nieuws op welk moment naar buiten zou moeten komen.
Inlichtingendiensten zijn zelf de grootste gevaren voor onze vrijheid. Ze bestaan om zichzelf in stand te houden en kunnen de politiek, net als de banken dat kunnen, perfect aan het lijntje houden of sturen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:08 schreef Tem het volgende:
De drempel is te laag. Het grote gevaar is dat zaken te makkelijk de wereld in geholpen kunnen worden waarbij de bron niet de inschatting kan maken wat voor mondiaal effect dit kan hebben. Er bestaan inlichtingendiensten die onze gekozen leiders kunnen voorlichten en deze kunnen beter beoordelen welk nieuws op welk moment naar buiten zou moeten komen. Bij conventionele media is de drempel hoger en gecontroleerder. De totale anonimiteit is een gevaar omdat je niet kan inschatten wie met welk doel wat inbrengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |