Daar ben ik het ook mee eens. Met absolute openheid krijg je lang niet zoveel geregeld.quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Alsof wij burgers alles moeten weten.
Dat Poetin banden heeft met de maffia wilde ik wel graag weten en dat Karzai corrupt is. Nu kunnen we ernaar handelen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ja waarom niet? De politiek staat tegenwoordig voor transparantie en met eerlijke gezichten naar de burgers toe? Dan nou ook niet gaan zitten huilen omdat er dingen uitlekken waardoor je naam schaadt.quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Mwoah, ik wil graag weten of ik wordt voorgelogen. Bijvoorbeeld inzake de Irak-oorlog. De meeste wereldburgers wisten natuurlijk al dat ze werden voorgelogen, maar het is prettig om dat zwart op wit te hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
Door de complexiteit van verschillende zaken is het lastig om alles transparant te houden, je geeft er ook een onderhandelingspositie mee weg natuurlijk. In deze wereld hangen veel zaken met elkaar samen en zelfs op de hoogste niveaus moet je hard werken voordat men je iets wil gunnen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja waarom niet? De politiek staat tegenwoordig voor transparantie en met eerlijke gezichten naar de burgers toe? Dan nou ook niet gaan zitten huilen omdat er dingen uitlekken waardoor je naam schaadt.
Absolute transparantie is onhaalbaar, maar dat je bijvoorbeeld erachter kunt komen wie nu werkelijk de rotte appel is, vind ik alleen maar goed. Dan zijn we mischien een heel eind van het gelieg en bedrieg af. Zeker wanneer het om mensenlevens gaat.quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door de complexiteit van verschillende zaken is het lastig om alles transparant te houden, je geeft er ook een onderhandelingspositie mee weg natuurlijk. In deze wereld hangen veel zaken met elkaar samen en zelfs op de hoogste niveaus moet je hard werken voordat men je iets wil gunnen.
Door al die verschillende belangen lijkt het me bijzonder inefficiënt om absolute transparantie na te streven.
Mooi verhaal, maar hoe interessant ben jij eigenlijk om recht te hebben op deze documenten?quote:Op maandag 29 november 2010 20:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Absolute transparantie is onhaalbaar, maar dat je bijvoorbeeld erachter kunt komen wie nu werkelijk de rotte appel is, vind ik alleen maar goed. Dan zijn we mischien een heel eind van het gelieg en bedrieg af. Zeker wanneer het om mensenlevens gaat.
Wie zijn zij om belangrijke zaken achter te houden? Poetin is gewoon een crimineel en dat moet iedereen weten.quote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar hoe interessant ben jij eigenlijk om recht te hebben op deze documenten?
Ik ben het eens met de poll.
Wie zijn zij om tegen de burgers te liegen?quote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar hoe interessant ben jij eigenlijk om recht te hebben op deze documenten?
Ik ben het eens met de poll.
Persoonlijk zie ik een verschil tussen doelbewust liegen en bepaalde zaken niet openbaar maken.quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Wie zijn zij om tegen de burgers te liegen?
Is liegen verboden? Wie ben jij om van onze belasting centen te profiteren terwijl jij gehandicapt de hele dag tv zit te kijken? Het klinkt wat hard, maar sta daar maar is bij stil.quote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Wie zijn zij om tegen de burgers te liegen?
Dat mag, alle respect. Informatie achterhouden wat de burger schaadt vind ik niet kunnen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik een verschil tussen doelbewust liegen en bepaalde zaken niet openbaar maken.
Dan nog, wij nietszeggende burgers hoeven toch niet alles te weten?quote:Op maandag 29 november 2010 20:45 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wie zijn zij om belangrijke zaken achter te houden? Poetin is gewoon een crimineel en dat moet iedereen weten.
Worden we weer persoonlijk? Even offtopic, ik zit in de ZW, en heb een handicap omdat ik het land diende dus zorgde voor jouw veiligheid.quote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Is liegen verboden? Wie ben jij om van onze belasting centen te profiteren terwijl jij gehandicapt de hele dag tv zit te kijken? Het klinkt wat hard, maar sta daar maar is bij stil.
Als jij een weloverwogen beslissing wilt nemen in het stemhokje is het zaak dat we zoveel mogelijk te weten komen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan nog, wij nietszeggende burgers hoeven toch niet alles te weten?
Wat ben je eigenlijk een grote klootzak. Sorry, klinkt hard, maar het is wel de waarheid.quote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Is liegen verboden? Wie ben jij om van onze belasting centen te profiteren terwijl jij gehandicapt de hele dag tv zit te kijken? Het klinkt wat hard, maar sta daar maar is bij stil.
Daar heb ik niet om gevraagd, dus ik ga me daar ook niet schuldig om voelen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Worden we weer persoonlijk? Even offtopic, ik zit in de ZW, en heb een handicap omdat ik het land diende dus zorgde voor jouw veiligheid.
Dan ben ik maar een klootzak, wat kan mij dat nou schelen. Als hij vindt dat hij het recht heeft om inzage te krijgen in vertrouwelijke stukken, dan vind ik dat ik het recht moet hebben om als belasting betaler hem op de feiten te wijzen.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk een grote klootzak. Sorry, klinkt hard, maar het is wel de waarheid.
Wat heeft dat in vredesnaam met elkaar te maken?quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een klootzak, wat kan mij dat nou schelen. Als hij vindt dat hij het recht heeft om inzage te krijgen in vertrouwelijke stukken, dan vind ik dat ik het recht moet hebben om als belasting betaler hem op de feiten te wijzen.
Wat hebben deze vertrouwelijke stukken te maken met jullie leven? Niemand hier heeft de positie om daar recht op te hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 20:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft dat in vredesnaam met elkaar te maken?
In bepaalde gevallen hebben die stukken betrekking op personen die ons land besturen. Ik vind het wel prettig om te weten in hoeverre die mensen full of shit zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat hebben deze vertrouwelijke stukken te maken met jullie leven? Niemand hier heeft de positie om daar recht op te hebben.
Trieste zielige randdebiel, je weet niet waar je over praat.quote:Op maandag 29 november 2010 20:54 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar heb ik niet om gevraagd, dus ik ga me daar ook niet schuldig om voelen.
En wie ben jij om te beslissen over leven en dood?quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat hebben deze vertrouwelijke stukken te maken met jullie leven? Niemand hier heeft de positie om daar recht op te hebben.
Wikileaks hoort op de terroristen lijst en levenslang voor al het personeel lijkt me wel op zijn plaats.
MIJN BELASTINGCENTEN.quote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Niemand is het hier waard om de internationale veiligheid in gevaar te brengen, en al helemaal niet omdat jij het nieuwsgierig vindt of omdat jij de behoefte hebt op eerlijke informatie zodat je weer op een forum de hele wereld kunt bekritiseren.quote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen hebben die stukken betrekking op personen die ons land besturen. Ik vind het wel prettig om te weten in hoeverre die mensen full of shit zijn.
Daarnaast ben ik gewoon nieuwsgierig.
HAHAHAHAAAHAHHHHAAHAAAHAA, jij kost alleen maar belastingcenten.quote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
MIJN BELASTINGCENTEN. [ afbeelding ]
Waar doe ik dat precies?quote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef TomLievense het volgende:
[..]
En wie ben jij om te beslissen over leven en dood?
Jij maakt de keuze om het slaafje van de overheid te worden, en niet ik en wil ook niet de consequenties van jouw keuzes aanvaarden.quote:Op maandag 29 november 2010 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Trieste zielige randdebiel, je weet niet waar je over praat.
Het is goed dat wij nu de waarheid weten over Poetin, Karzai. Het verstrekt belangrijke informatie waar wij iets me kunnen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Niemand is het hier waard om de internationale veiligheid in gevaar te brengen, en al helemaal niet omdat jij het nieuwsgierig vindt of omdat jij de behoefte hebt op eerlijke informatie zodat je weer op een forum de hele wereld kunt bekritiseren.
HAHAHAHA. Jij wil dom gehouden worden door diezelfde overheid.quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij maakt de keuze om het slaafje van de overheid te worden, en niet ik en wil ook niet de consequenties van jouw keuzes aanvaarden.
Zegt het knulleke van 18.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAHAHHHHAAHAAAHAA, jij kost alleen maar belastingcenten.
Als er dubieuze besluiten worden genomen en het volk simpelweg wordt voorgelogen, dan heeft het volk het recht om dat te weten.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Niemand is het hier waard om de internationale veiligheid in gevaar te brengen, en al helemaal niet omdat jij het nieuwsgierig vindt of omdat jij de behoefte hebt op eerlijke informatie zodat je weer op een forum de hele wereld kunt bekritiseren.
Jij kost voorlopig ook meer dan je oplevert, snotneus.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAHAHHHHAAHAAAHAA, jij kost alleen maar belastingcenten.
Kom op zeg, jij bent er toch ook voorstander van om de burger van bepaalde bevoegdheden te houden?quote:Op maandag 29 november 2010 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er dubieuze besluiten worden genomen en het volk simpelweg wordt voorgelogen, dan heeft het volk het recht om dat te weten.
Bovendien toont rechts zich weer van zijn beste kant. Onruststokers (in de ogen van rechts) moeten worden opgesloten. Brrr wat zijn jullie toch vreselijk enge figuren.
Moet je een keer naar Doorn gaan naar het MRC en de tekst die je hier citeert op een bord plakken en daar rond gaan lopen. In plaats van hier een beetje gaan schreeuwen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij maakt de keuze om het slaafje van de overheid te worden, en niet ik en wil ook niet de consequenties van jouw keuzes aanvaarden.
Over 3 jaar niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kost voorlopig ook meer dan je oplevert, snotneus.
Ik denk dat je het niet begrijpt. Als jij een geheimhouding plicht tekent, dan houd jij je daar toch ook aan? Niet alleen uit respect, maar ook omdat het consequenties heeft. Er zijn hoe dan ook mensen geweest die zich niet aan hun plicht gehouden hebben, en in deze zaken mag dit wat mij betreft heel erg hard bestraft worden.quote:Op maandag 29 november 2010 20:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen hebben die stukken betrekking op personen die ons land besturen. Ik vind het wel prettig om te weten in hoeverre die mensen full of shit zijn.
Daarnaast ben ik gewoon nieuwsgierig.
Wiki op de terroristenlijst? Zo kennen we rechts weer. Andersdenkenden en zogenaamde onruststokers moeten achter slot en grendel worden gezet.
Oh? Heb je dan enkele tonnen die je al gekost hebt terugbetaald?quote:
Kost ik enkele tonnen dan?quote:Op maandag 29 november 2010 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh? Heb je dan enkele tonnen die je al gekost hebt terugbetaald?
Die vlieger gaat echter niet op voor overheden. Die behoren open en transparant te zijn. Zij zijn immers gekozen door ons, het volk.quote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet begrijpt. Als jij een geheimhouding plicht tekent, dan houd jij je daar toch ook aan? Niet alleen uit respect, maar ook omdat het consequenties heeft. Er zijn hoe dan ook mensen geweest die zich niet aan hun plicht gehouden hebben, en in deze zaken mag dit wat mij betreft heel erg hard bestraft worden.
Nee, als het onethisch is om het achter te houden moet je lekken.quote:Op maandag 29 november 2010 21:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet begrijpt. Als jij een geheimhouding plicht tekent, dan houd jij je daar toch ook aan? Niet alleen uit respect, maar ook omdat het consequenties heeft. Er zijn hoe dan ook mensen geweest die zich niet aan hun plicht gehouden hebben, en in deze zaken mag dit wat mij betreft heel erg hard bestraft worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |