Weet je eigenlijk wat je zelf bedoelt?quote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds in Duitsland aannemelijk? Weet jij eigenlijk wel wat ik bedoel?
Jij gelooft kennelijk in de terreur van de meerderheid...quote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds in Duitsland aannemelijk? Weet jij eigenlijk wel wat ik bedoel?
HOe kwam dat toch..quote:Op maandag 29 november 2010 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie de reactie van Tom. Aantallen zeggen juist geen ene kloot. Gedurende de jaren dertig en veertig dachten de meeste Duisters dat joden slecht zijn. Klopt dit omdat veel van hen dat riepen?
Aannemelijk?quote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij was dat destijds in Duitsland aannemelijk? Kortom, Joden waren 'voor' de Duitsers slecht. Weet jij eigenlijk wel wat ik bedoel?
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 29 november 2010 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wat je zelf bedoelt?
Ja, dat was toen een algemene aanname van het volk.quote:
Ik vrees dat als we zijn en jouw bijdrage per saldo naast elkaar leggen er een vrij duidelijke winnaar uitkomt als het gaat om belastingafdracht.quote:Op maandag 29 november 2010 21:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HAHAHAHAAAHAHHHHAAHAAAHAA, jij kost alleen maar belastingcenten.
En dus waar?? Dat geloof je toch zelf niet hoop ik?quote:Op maandag 29 november 2010 21:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat was toen een algemene aanname van het volk.
Ik snap je eigenlijk niet. Ik zeg dat als je anders denkt dat de meerderheid, dat je dan ergens 'anders' over denkt. Is dat nou zo'n vervormd beeld van de werkelijkheid? Kom op, in dit kinderachtige geleuter heb ik geen zin, want dan ben ik heel gauw weer weg.quote:Op maandag 29 november 2010 21:21 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt een zeer vervormd beeld van de werkelijkheid.
Beeldvorming. Dat verschilt niet veel van Wikileaks-haat.quote:
Wikileaks met de holocaust vergelijken, ik zie hem niet, maar het zal wel weer héquote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beeldvorming. Dat verschilt niet veel van Wikileaks-haat.
Het ging er toch ook niet om of iets waar of niet waar is? Geen dingen bij fantaseren aub. Totaal geen zin in.quote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dus waar?? Dat geloof je toch zelf niet hoop ik?
Onzin uiteraard. In ieder geval beweerde je dat de overheid open en transparant moet zijn, maar moet onze overheid nu ook alle terroristen verdachten en alle gesprekken met de AIVD publiceren?quote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beeldvorming. Dat verschilt niet veel van Wikileaks-haat.
In Duitsland waren dat inderdaad de waarden en normen. Dat lijkt me wel logisch. Of wou je nou beweren dat de hele holocaust nergens over ging?quote:Op maandag 29 november 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij vindt jodenhaat uit de jaren '30/'40 algemene normen en waarden???
Is het van belang over iemand ergens 'anders' over denkt? Het gaat er toch om de onderliggende waarden en als die 'anders' zijn dat kun je dat respecteren. Ik beoordeel dingen niet op hoeveel aanhang ze hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 21:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik snap je eigenlijk niet. Ik zeg dat als je anders denkt dat de meerderheid, dat je dan ergens 'anders' over denkt. Is dat nou zo'n vervormd beeld van de werkelijkheid? Kom op, in dit kinderachtige geleuter heb ik geen zin, want dan ben ik heel gauw weer weg.
Het had iig niets met algemene waarden en normen en waarden te makenquote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef mlg het volgende:
[..]
In Duitsland waren dat inderdaad de waarden en normen. Dat lijkt me wel logisch. Of wou je nou beweren dat de hele holocaust nergens over ging?
Toen waren er ook mensen die dat verwerpelijk vonden. Wat is er mis met die mensen?quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef mlg het volgende:
[..]
In Duitsland waren dat inderdaad de waarden en normen. Dat lijkt me wel logisch. Of wou je nou beweren dat de hele holocaust nergens over ging?
Als iemand slechts verdacht is, dan dient zijn of haar identiteit niet bekend te worden gemaakt. Bestuurlijke zaken dienen daarentegen openbaar te zijn. Hoewel ik moet bekennen dat Wiki soms een tikkeltje te ver gaat. Er is dan ook ruimte voor nuace in deze discussie, hoop ik.quote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Onzin uiteraard. In ieder geval beweerde je dat de overheid open en transparant moet zijn, maar moet onze overheid nu ook alle terroristen verdachten en alle gesprekken met de AIVD publiceren?
Ik had het ook over een aanname, maar op een of andere manier vergeet je dat en begin je over waarden en normen. Ik probeer alleen maar een voorbeeld, zodat je misschien begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het had iig niets met algemene waarden en normen en waarden te maken
Mijn laatste post omtrent deze discussie dan. Deze mensen dachten anders dan de meerderheid van de bevolking. Ik haalde dit erbij, omdat je doet alsof tegenstanders van de publicatie gek zijn, hoewel Koos dat eigenlijk beweerde.quote:Op maandag 29 november 2010 21:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Toen waren er ook mensen die dat verwerpelijk vonden. Wat is er mis met die mensen?
Nou niet proberen je er uit te draaien he??quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik had het ook over een aanname, maar op een of andere manier vergeet je dat en begin je over waarden en normen. Ik probeer alleen maar een voorbeeld, zodat je misschien begrijpt wat ik bedoel.
In ieder geval lijkt het me niet zo moeilijk te redeneren en als dit een discussie laat oplaaien, dan zet ik er nu maar een punt achter deze discussie, want ik heb geen zin om een algemene stelling te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |