Blerick Zuid Oost? Waar woon je? Meuleveld?quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef ganzenherder het volgende:
Venlo Zuid-West en Blerick Zuid-oost present
In de buurt van de Molenbossen, of is dat nog niet zuidoost genoeg?quote:Op maandag 29 november 2010 20:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Blerick Zuid Oost? Waar woon je? Meuleveld?
Horsterweg is altijd al een enclave buiten Blerick geweest. Aparte mensen ook. Groot saamhorigheidsgevoel. Mijn vader is geboren in de noodwoningen die daar na de oorlog stonden. in de volksmond ""Greun dörp" genoemd. Als ze op de Horsterweg mijn achternaam horen is het meteen "Ooooh, dich bis dr eine van..."quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef ganzenherder het volgende:
Oja 't Meuleveld en de Horsterweag tel ik voor het gemak niet als Blericks grondgebied. Die mensen daar voelen zich verheven boven het Blerickse gepeupel
Koningslust bij Peel&Maas?quote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Koningslust is er ook![]()
....mag toch wel? en is geen topic over gemeente peel en maas...dus ik lees hier gezellig mee (en klaag soms over het winkelaanbod in venlo
verder niet zo bekend in venlo als de rest hier...
Oh thanks, zal even doenquote:Op maandag 29 november 2010 20:37 schreef Giua het volgende:
Ajaj TS je bent #14 vergeten toe te voegen
Als Amstelveen aanwezig is dan mag Koninglust ookquote:Op maandag 29 november 2010 20:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Koningslust is er ook![]()
....mag toch wel? en is geen topic over gemeente peel en maas...dus ik lees hier gezellig mee (en klaag soms over het winkelaanbod in venlo
verder niet zo bekend in venlo als de rest hier...
ik zeg juist het tegendeelquote:Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Whut, ik mag niet meer meeposten omdat ik niet meer in Venlo woon?
quote:@soulreinvented Tim Peeters
Unne Tegelse is wat verlore op ut Nolensplein in Venlo. Hae haet misschien Twitter! RT RT! http://yfrog.com/6cf8p0j
Het was idd Helden...maar sinds 1 januari is het overgegaan in Peel en Maas....samen met Maasbree, Baarlo, Kessel, Kessel-eik, Meijel en de rest van Helden....quote:Op maandag 29 november 2010 20:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Koningslust bij Peel&Maas?Ik dacht dat dat gewoon gemeente Helden was!
Wut!quote:Op maandag 29 november 2010 23:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het was idd Helden...maar sinds 1 januari is het overgegaan in Peel en Maas....samen met Maasbree, Baarlo, Kessel, Kessel-eik, Meijel en de rest van Helden....
Een soort nieuw Groot Venlomaar dan groot Helden
't scheelt dat ik normaal in Tegelen woon (Nu tijdelijk in Milaan), maar toch een Venlonaar benquote:
Qua oppervlakte en aantal dorpen is het inderdaad groot, maarja als in al die dorpen 10 mensen wonen is het nog niksquote:Op maandag 29 november 2010 23:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het was idd Helden...maar sinds 1 januari is het overgegaan in Peel en Maas....samen met Maasbree, Baarlo, Kessel, Kessel-eik, Meijel en de rest van Helden....
Een soort nieuw Groot Venlomaar dan groot Helden
quote:
Het leuke van de naam is dat amper in de Peel ligtquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja qua inwonersintal is t maar een klein gehucht tegenover Venlo. Maar ach...
Voor mijn gevoel is het nogsteeds gemeente Helden....Peel en Maas doe ik nog niet aan
Ik niet, de mijne stond vandaag bij de fietsenmaker voor een winterbeurt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Joysa het volgende:
Wie is er tegen mijn fiets aangereden vanmiddag?
Ja weet ik....en de maas ook alleen maar langs kessel (oke en baarlo)...dus die hele naam slaat nergens op...maar ja, het land van kessel is ook niet echt dat je zegt van WAUW!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:19 schreef Giua het volgende:
[..]
Het leuke van de naam is dat amper in de Peel ligtDat is maar zo'n klein stukje in de buurt van Meijel.
Het land van Kessel..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja weet ik....en de maas ook alleen maar langs kessel (oke en baarlo)...dus die hele naam slaat nergens op...maar ja, het land van kessel is ook niet echt dat je zegt van WAUW!
Heb je zo'n hok van 5m2 en betaal je weet ik hoe veel geld. Nee laat maar!quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zat net even te kijken op de website van de Maasboulevard. Zitten toch mooie appartementen tussen. Vanaf ¤175.000 heb je een mooie 1-persoons appartement boven de winkels in de Maasstraat, of hoe die straat ook heet.
Q4...quote:Op woensdag 1 december 2010 00:26 schreef fratsman het volgende:
Kan je net zo goed voor de helft in de Puteanusstraat een appartement kopen. Vlakbij, stukkie groter en nog goedkoper ook.Wel midden in Q4, maar je moet er wat voor over hebben.
Een kennis van een vriendin van mij heeft daar haar appartement schoenendoos te koop staan. 125000 euro(!) vragen, en het dan gek vinden dat je in 2 jaar nog geen enkele bezichtiging hebt gehad, want ja "Nu de Maasboulevard klaar is, is dat toch wel een ideale locatie..." Ik heb nog nooit zo hard geprobeerd om dequote:Op woensdag 1 december 2010 00:40 schreef Giua het volgende:
[..]
Q4...![]()
Dat vind ik nou echt het slechtste plan van de gemeente ooit. Ik heb nog nooit iemand gezien die ook maar enig interesse daar in heeft
Straks maar ff gaan kijken dan!quote:Op woensdag 1 december 2010 06:45 schreef Joysa het volgende:
Vandaag gaat de Jumbo openBen benieuwd of het druk wordt..
Ik vind het veels te koud om nu van de Klaasstraat naar de Maasboulevard te lopen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef Ruder het volgende:
Venlo-Centrum-Q4 Represent!
Owjah vandaag was ik toevallig een van de eerste klanten bij de Jumbo.
Hele nette overzichtelijke en niet al te grote winkel vind ikprecies goed!
Er was veel te proeven en ik kreeg ook nog een gratis bos bloemen
mietjequote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind het veels te koud om nu van de Klaasstraat naar de Maasboulevard te lopen.![]()
![]()
Huuh! Frisjes!
Meen je niet!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
mietje
heb 25 gefietst gewoon omdat ik zin had om te fietsen
Die buurt tussen het nolensplein, maaskade en oude stadskantoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
tis idd koud...en als je nu vrijwillig gaat fietse....dan ben je toch ook niet goed wijs
mare....wat is de Q4
Q4 is het gebied net ten noorden van de nieuwe maasboulevardquote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
tis idd koud...en als je nu vrijwillig gaat fietse....dan ben je toch ook niet goed wijs
mare....wat is de Q4
Ja, dat meen ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Meen je niet!Respect!
Ik zeg niet snel dat ik het koud heb, maar vandaag is toch wel een uitzondering.
Hoop dat ik zometeen gebeld wordt voor mijn fiets. Die krijgt nu een grote onderhoudsbeurt.
Ik heb zondag de hele dag in Hamburg rondgeslenterd waar het -4 was.quote:
Mooi hequote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef Ruder het volgende:
Venlo-Centrum-Q4 Represent!
Owjah vandaag was ik toevallig een van de eerste klanten bij de Jumbo.
Hele nette overzichtelijke en niet al te grote winkel vind ikprecies goed!
Er was veel te proeven en ik kreeg ook nog een gratis bos bloemen
Nee had maar een paar dingenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi he
Geen appeltaartje en big shopper gekregen?
Moet je ook bij mijn kassa gaan, en zeggen dat je van fok bent, krijg je alles erbijquote:Op woensdag 1 december 2010 18:17 schreef Ruder het volgende:
[..]
Nee had maar een paar dingen
Maar dadelijk misschien ff normale inkopen doen, dan krijg ik natuurlijk wel een appeltaartje en een bigshopper
Vanavond wel alles gekregen alleen wel een fles Ice Tea te veel afgerekend.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je ook bij mijn kassa gaan, en zeggen dat je van fok bent, krijg je alles erbij
Haha.. ja das ook handig als je niet weet wie jij bentquote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je ook bij mijn kassa gaan, en zeggen dat je van fok bent, krijg je alles erbij
Heb ik gedaan gisteren, maar die juffrouw keek mij heel vreemd aanquote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je volgende keer maar bij Nikie aan de kassaquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan gisteren, maar die juffrouw keek mij heel vreemd aan![]()
De winkel is idd. niet erg groot (beetje formaat AH Maagdenberg) maar wel overzichtelijk.
Overigens kwam ik bij Saturn niet binnen met m'n rugzak. Een aardige mijnheer van de beveiliging vertelde mij dat alle tassen in de kluisjes moeten, maar die waren vol.
'Volgende keer beter' was zijn antwoord
Ok. ik zal eraan denken volgende keerquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je volgende keer maar bij Nikie aan de kassa![]()
Volgens mij moet dat kunnen. Ik weet dat er Duitse kaartjesautomaten (van de DB dus) op het station in Venlo staan. Maar hoe het precies zit weet ik niet.quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef MrNiles het volgende:
Mijn vriendin wil graag naar de kerstmarkt in Keulen.
Het reizen via ICE is echt belachelijk duur en zelf rijden durft ze niet zo ver.
Wij wonen in Eindhoven dus de trein naar venlo is een makkie.
Weet iemand of het dan mogelijk is om voor de Duitse Bahn op station Venlo een kaartje
Venlo-Keulen te kopen, voor een normale (niet ICE) trein?
Dat lijkt me stukken goedkoper...iemand ervaring hiermee...is het uberhaupt mogelijk??
Ja je kan zeker dat kaartje kopen in Venlo op station voor een niet ICE Trein. Ik weet niet of die rechtstreeks is. Volgens mij moet je wel overstappen in Duitsland ergens.quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef MrNiles het volgende:
Mijn vriendin wil graag naar de kerstmarkt in Keulen.
Het reizen via ICE is echt belachelijk duur en zelf rijden durft ze niet zo ver.
Wij wonen in Eindhoven dus de trein naar venlo is een makkie.
Weet iemand of het dan mogelijk is om voor de Duitse Bahn op station Venlo een kaartje
Venlo-Keulen te kopen, voor een normale (niet ICE) trein?
Dat lijkt me stukken goedkoper...iemand ervaring hiermee...is het uberhaupt mogelijk??
Ik ben vorig jaar op 11-11 naar keulen geweest, en toen we eenmaal Kaldenkerken voorbij waren dacht ik echt dat we in Oost-Duitsland beland waren! Vervallen stations, Fabriekshallen die in geen jaren gebruikt waren...Echt DDR all uber der platz...quote:Op zondag 5 december 2010 18:35 schreef Klonk het volgende:
nee man, het stuk tussen hier en Viersen is zo ondergewaardeerd mooi, teveel mensen die er langs scheuren en al die mensen zouden eens de tijd moeten nemen om daar te kijken. mooie meren, een paar kastelen, veel bossen en mooie weggetjes en best heuvelachtig.
ik fiets daar liever dan in Nederland
Niet rechstreeksquote:Op zondag 5 december 2010 17:26 schreef Klonk het volgende:
Nee, er gaan rechtstreekse treinen van Venlo naar Keulen.
http://reiseauskunft.bahn(...)566315&rt=1&OK#focus
De meeste posten alleen nog op dat andere forum als het over voetbal gaat.quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef Ragboer het volgende:
Nou Venlonaren, aangezien jullie plaatselijke voetbalclub sinds 22 november geen eigen topic meer had heb ik een nieuwe geopend (de OP heb ik gekopieërd en een beetje geupdate):
Centraal VVV-Venlo Topic #7
Onze plaatselijke voetbalclub presteert dan ook niks meer sinds 22 november... (en ver daarvoor.)quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef Ragboer het volgende:
Nou Venlonaren, aangezien jullie plaatselijke voetbalclub sinds 22 november geen eigen topic meer had heb ik een nieuwe geopend (de OP heb ik gekopieërd en een beetje geupdate):
Centraal VVV-Venlo Topic #7
Misschien wel ja.quote:
Tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Ruder het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Naar die in juni ben ik ook last minute gegaan en was erg leuk, Met Russische vrienden van mij flink gezopen en ook nog eens veel bekenden daar
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaanquote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef Giua het volgende:
[..]
Ja goeie reden
Nou moet ik wel gaan hè
quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaan
Ja en dat staat zeker op ieders voorhoofd geschreven:quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaan
kan geregeld worden?quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef Giua het volgende:
[..]
[..]
Ja en dat staat zeker op ieders voorhoofd geschreven:
Ik ben van FOK!
Als wij het doen herkennen we elkaar alquote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef Giua het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat we veel mensen zo ver gaan krijgen. Dusja
Gewoon doen?quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als wij het doen herkennen we elkaar al
en dan doe jij het niet en dan loop ik daar voor lulquote:
Njah als ik zeg dat ik het doe, dan doe ik het ookquote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
en dan doe jij het niet en dan loop ik daar voor lul
haha ja true, achteraf naast elkaar te hebben gestaan is nog ergerquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Giua het volgende:
[..]
Njah als ik zeg dat ik het doe, dan doe ik het ook
Maar ik vroeg me alleen af. Als we dat doen, is het nog een gelukje als we elkaar tegen komen in die massa
Inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha ja true, achteraf naast elkaar te hebben gestaan is nog erger
Problem solvedquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Giua het volgende:
[..]
Inderdaad
Dus heb je een ander idee misschien?
Ik ga of naar de stad of naar Düsseldorfquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef Joysa het volgende:
Ik ga niet meer naar deja vugewoon stad in
En sliep ik maar! Ben aan het werk
Ik ga met 2 fokkers de stad in, en zie dan nog een fokker in de stad..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik ga of naar de stad of naar Düsseldorf
Ik moet zoizo tot 21.30 werken dus.. eer dat ik dan weer ready to go ben is het al snel 22.30
Wij doen het alleen binnen ons eigen gebiedje hoor. We proberen echt geen mensen lastig te vallen. Maargoed af en toe is er wat licht contact en dat is blijkbaar al genoeg om moeilijk over te gaan doen...quote:Op zondag 19 december 2010 14:17 schreef fratsman het volgende:
Springen interesseert me niet, maar mensen in een moshpit betrekken die laten blijken daar niet van gediend te zijn, daar hou ik dus absoluut niet van! Doe dat bij je Jovink/Heideroosjes/weetikwatvoorbeukconcerten, maar niet tussen mensen die dat niet verwachten. Ik heb het een keertje bij de parkfeesten meegemaakt dat gasten het nodig vonden om een pit te beginnen. eentje knikkerde ertussen uit, vol tegen een vader die zijn zoontje op de nek had. Kind viel, en gelukkig dat het gras was, want hij kwam behoorlijk hard neer.
Nee, niet mijn ding, zo'n moshpits.
Ow op die manier.quote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wij doen het alleen binnen ons eigen gebiedje hoor. We proberen echt geen mensen lastig te vallen. Maargoed af en toe is er wat licht contact en dat is blijkbaar al genoeg om moeilijk over te gaan doen...
Goed bezig Nucky!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Ruder het volgende:
De stad was zaterdag best dood ja, ik had wel een topavond (met 2 dames op stap dus. )
BdW is een kindertent. Alleen leuk met Vastelaovend, of optredens. (Cafe Chantant ofzo.)quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:17 schreef Joysa het volgende:
Wij waren ook f in bdw geweest.. Maar idd
Ik had ook nog een colbertjasje aan (wel een beetje een vertyft jasje maar okequote:
Zo'n maatpakken zoals Nucky draagt vindt je niet bij SuitSupply of Meijer&Meijer!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik had ook nog een colbertjasje aan (wel een beetje een vertyft jasje maar oke![]()
) en stijvolle schoenen.
Was echt een Nucky-Night dus
Maarre, dat domme volk bij BdW was wel een beetje een smet op de uitgaansavond![]()
Waar is wel wat gedaan? Alles ligt vol prutquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zo'n maatpakken zoals Nucky draagt vindt je niet bij SuitSupply of Meijer&Meijer!![]()
Ben overigens net terug vanuit de Klingerberg op de fiets. Er is HE-LE-MAAL NIKS! aan de fietspaden gedaan!
Echt verschrikkelijk jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar is wel wat gedaan? Alles ligt vol prut
Burg. Gommansstraat in blerick lag er vanochtend allemaal bruine prut.. dus volgens mij hebben ze met alleen zand gestrooid ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Ruder het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk ja
Is het zout nu al op of?
Ik ben op de heenweg over de fietsersbrug en door de Berekoel gegaan, helemaal niks aan gedaan, terwijl dat toch wel een druk fietserspunt is. De gemeente heeft met de Franse slag een beetje de busroutes gedaan, en verder helemaal niks. Daar betaal ik dan gemeentelijke heffingen voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Burg. Gommansstraat in blerick lag er vanochtend allemaal bruine prut.. dus volgens mij hebben ze met alleen zand gestrooid ofzo.
En er reed op de fietsersbrug zo'n autootje met een borstel.. spekglad werd het daardoor
Daar is het nog erger, dan kunnen we beter hier blijvenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef Klonk het volgende:
in North Dakota ligt ook een Venlo: http://maps.google.nl/map(...)005924,0.013937&z=17
geen flauw idee of het daar beter weer is...
Niks geleerd van vorig jaar. Faalhazen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:54 schreef Klonk het volgende:
Het zout is op
Strooizout Venlo raakt op
Venlo strooit de komende tijd minder omdat het zout langzaam opraakt. Daarom wordt er gestrooid volgens een noodscenario.
Dat houdt in dat op de belangrijkste routes voornamelijk de sneeuw wordt weggeschoven en zo min mogelijk wordt gestrooid. Tot vrijdagmiddag wordt er alleen nog maar sneeuw weggeschoven. Pas als het gestopt is met sneeuwen wordt er weer minimaal gestrooid.
omg, het wordt steeds erger.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niks geleerd van vorig jaar. Faalhazen.Maar geloof maar niet dat er een reactie komt als er een bejaarde zijn heup breekt.
Dat vind ik juist mooier dan een witte kerst...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:42 schreef Ruder het volgende:
Als die sneeuwonzin maar voorbij is met oud op nieuw.
Ik heb er een beetje genoeg van
Ik moet op 1 januari redelijk optijd weer van Weert naar Venlo en ik vind vuurwerk en sneeuw niet echt super.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat vind ik juist mooier dan een witte kerst...
Oud op nieuw in de sneeuw en een kraakheldere lucht.
Sneeuwhoogtes bij mam op de plaats
Tuin tafel - 15 cm
Bloempot nr.1 - 18,5 cm
Bloempot nr.2 - 21+ cm
Allen prettige feestdagen
Schijnt een goeie fik te zijn als ik Twitter mag geloven...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef Klonk het volgende:
Begint toch een slechte traditie te worden de twee-jaarlijkse brand bij PKF....
Er zal wel weer een bejaarde zijn uitgegleden en een heup gebroken hebben. Serieus, de hele binnenstad is een grote glijbaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:57 schreef Krambo het volgende:
Op de Deken van Oppen singel (thv de Shellpomp) schijnt ook iets aan de hand te zijn. Politie heeft een deel van de weg met een lint afgezet. Die agent wilde nier zeggen wat er was '' dat ga ik u niet vertellen mijnheer''![]()
Iemand hier die toevallig iets meer weet?
Op de fietsbrug hebben ze 1 meter ofzo leeg geveegd, wat een onzin.. als er iemand van de andere kant komt moet je die schijt sneeuw in en ga je op je gat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er zal wel weer een bejaarde zijn uitgegleden en een heup gebroken hebben. Serieus, de hele binnenstad is een grote glijbaan.
Dan gaan ze niet de halve straat afzetten lijkt me,was ook niks te zien behalve een auto (zo te zien zonder schade) binnen de afzettingquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er zal wel weer een bejaarde zijn uitgegleden en een heup gebroken hebben. Serieus, de hele binnenstad is een grote glijbaan.
hm, nee ik zou het zo echt niet weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan gaan ze niet de halve straat afzetten lijkt me,was ook niks te zien behalve een auto (zo te zien zonder schade) binnen de afzetting
Mooie foto's!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb wat foto's op mijn blog staan van de traditionele palletbranden.www.photoblogvenlo.nl
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/10956quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:57 schreef Krambo het volgende:
Op de Deken van Oppen singel (thv de Shellpomp) schijnt ook iets aan de hand te zijn. Politie heeft een deel van de weg met een lint afgezet. Die agent wilde nier zeggen wat er was '' dat ga ik u niet vertellen mijnheer''![]()
Iemand hier die toevallig iets meer weet?
Genoeg buitenlandse (dus: goedkope) chauffeurs die er sowieso maar weinig van begrijpen. Gelukkig zijn de problemen nu wel een stuk minder.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik erger me altijd dood aan die ingezonden brieven in DDL. Ik moest het even van me afschrijven.Ingezonden brieven
Amsterdam heeft het gedaan.... Direkt verhuizen zou ik zeggen.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:09 schreef Hoedendoosch het volgende:
Wat is gebeurd met kroeg De Gouden Tijger ? Er zit nu een of ander modegeval in ? Ik was echt aan het zoeken waar die kroeg gebleven was waar ik in mijn jonge jaren vaker kwam. Ze hebben de hele pui gesloopt en het interieur ook. (Ben geboren Venlonaar, maar woon al dikke tien jaar in de randstad / Amsterdam). Kom nog wel regelmatig in Venlo, maar het viel me laatst pas op. Zonde.
Ich war auch da!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Joysa het volgende:
Beste winse nog allemaol!
Ik ga de stad in![]()
Ik wou net zeggen, Ik was eerst!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Ruder het volgende:
Vandaag Fratsman (of ja eigenlijk, hij, mij) gespot bij de Jumbo
Bah daar hoef ik ook geen vis meer van. Ik bedoel wie weet wat ze nog meer in hun koelcel bewaren. Is dat die vieze toko die op het Nolensplein zit?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Klonk het volgende:
Venlo heeft z'n eigen zeehondenopvang
In de koelcel van de Grieze, wat een mafkees, in de negatieve zin...
[ afbeelding ]
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Spot mij ook es een keer danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Ruder het volgende:
Vandaag Fratsman (of ja eigenlijk, hij, mij) gespot bij de Jumbo
Volgens mij heb ik jou zaterdag nog in de Tapperie gespot... Tenminste als de naam in je profiel klopt.quote:
`quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou zaterdag nog in de Tapperie gespot... Tenminste als de naam in je profiel klopt.
Wist ik veel. Ik leg nu pas de link met jou naam, en dat je bij Jumbo werkt. Maar ik heb hoi gezegd, je weet zelfs hoe ik heet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
`
Ja daar was ik![]()
En dan zeg je niet even hoi
WTF wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wist ik veel. Ik leg nu pas de link met jou naam, en dat je bij Jumbo werkt. Maar ik heb hoi gezegd, je weet zelfs hoe ik heet.
Omg serieus!?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whehehe!ik ben de schoonbroer van dat petjes-ventje waar je mee in de Tap was.
![]()
Hahaha inderdaad!,quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omg serieus!?
dan was jij het dus ook met de parkfeesten toen
en jij kwam vandaag niet aan mijn kassa want ik zag je wel!
Hahaha volgende keer moet je bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad!,maar inderdaad, ik hoorde je wel roepen, maar vervolgens schoot er een andere vent naar toe, en ik was toch al aan de beurt.
Ik maak me ernstige zorgenquote:BNN-programma op bezoek in Venlo
Nieuwsfoto
Deze week zijn er in Venlo opnames gemaakt voor het tv-programma Nu We Er Toch Zijn van BNN. Het programma testte de gastvrijheid in Venlo.
Presentatrice Sophie Hilbrand belt in het programma samen met haar camerateam bij willekeurige adressen aan voor wat te eten of een overnachting.
Burgemeesters van gemeenten waar het team openhartig is ontvangen krijgen een gouden plaquette overhandigd, minder gastvrije gemeenten krijgen een zilveren of bronzen plaquette.
De aflevering wordt volgende week zondag op Nederland 1 uitgezonden.
En dan zijn ze natuurlijk één keer ergens geweigerd, en dan is Venlo meteen weer een koude kille gemeente met alleen maar PVV-stemmers.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef ganzenherder het volgende:
Van Kloeken:
[..]
Ik maak me ernstige zorgen![]()
Is gewoon al de 2e keer dat dit programma in Venlo geweest is...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
En dan zijn ze natuurlijk één keer ergens geweigerd, en dan is Venlo meteen weer een koude kille gemeente met alleen maar PVV-stemmers.
Herder, dit jaar weer mee in d'n optoch?
Maar even serieus, zo op het eerste gezicht lijken Venlonaren me niet het meest gastvrije volkje wat het geeft. En met een beetje pech gaan ze ook nog langs een wijk als Genooij ofzo....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
En dan zijn ze natuurlijk één keer ergens geweigerd, en dan is Venlo meteen weer een koude kille gemeente met alleen maar PVV-stemmers.
Herder, dit jaar weer mee in d'n optoch?
Hoe liep het de 1e keer af?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Ruder het volgende:
[..]
Is gewoon al de 2e keer dat dit programma in Venlo geweest is...
They like us![]()
Op Kloeken wist er eentje te melden dat ze bloemen bij de bloemist, een maaltijd bij slagerij Schreinemachers, en een kar boodschappen bij de Bruder hebben gekregen. Ook wist er eentje te melden dat ze hebben mogen overnachten bij iemand die aan het Rosarium woont.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maar even serieus, zo op het eerste gezicht lijken Venlonaren me niet het meest gastvrije volkje wat het geeft. En met een beetje pech gaan ze ook nog langs een wijk als Genooij ofzo....![]()
Dit jaar weer optocht ja als alles normaal loopt, dich auk?
Was dat een serieuze reactie? Er wordt in datzelfde bericht ook gemeld dat ze een nacht in het Wilhelminapark geslapen hebben...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op Kloeken wist er eentje te melden dat ze bloemen bij de bloemist, een maaltijd bij slagerij Schreinemachers, en een kar boodschappen bij de Bruder hebben gekregen. Ook wist er eentje te melden dat ze hebben mogen overnachten bij iemand die aan het Rosarium woont.Laten we hopen dat het waar is.
Jep, weer met de optoch mee dit jaar. weer met dezelfde groep als vorig jaar.
Mja, Ik ken Chrizis en wat hij zegt klopt 9 van de 10 keer...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Was dat een serieuze reactie? Er wordt in datzelfde bericht ook gemeld dat ze een nacht in het Wilhelminapark geslapen hebben...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mja, Ik ken Chrizis en wat hij zegt klopt 9 van de 10 keer...
En Wilhelminapark is het villapark, niet het Rosarium. Mijn fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar kijken of het geen fotosoep was![]()
PatatFriet
5 over 11, dus je kunt het combinerenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:43 schreef fratsman het volgende:
Hoe laat?!? Ik moet eerst Boardwalk Empire kijken!
Ik zag het al ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
5 over 11, dus je kunt het combineren
Ik ga morgen bij Toine ook proberen 5 gratis bieflapjes los te peuteren!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef ganzenherder het volgende:
Sow dat viel me 100% mee zeg. Alleen wat weerse bejaarden die natuurlijk de deur weer dichthielden.![]()
Die kerel zonder broek aan was ook geniaal. En de winkels waren ook lekker gul bezig al is het natuurlijk pure reclame
Meh, Schreinemachers is voorzitter van de winkeliersvereniging. Hij heeft er ook baat bij als Venlo positief op de kaart komt te staan.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wel jammer dat ze bij Schreinemachers maar bleven vragen om meer. Je kan moeilijk weigeren, anders ben je op TV ook zo'n vrek.
Multivlaai.quote:
Dat is de kracht van de Venlose binnenstad he, zonder de Duitsers was het centrum hier maar een triest zooitje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef -CRASH- het volgende:
1 straaltje zon... en ze komen weer massaal naar Venlo.
Wat een drukte zeg op de Goltziusstraat. Zowel de stad uit staat dicht.
Ich sage Kaufe....kaufe....kaufen
Nice!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:49 schreef Joysa het volgende:
Ik heb de ganse vastelaovend vreej, dus jao
Jaoquote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nice!
(Det bis dich toch? Dae mich inens volg op Twitter?)
Haha! Dach ik al.quote:
Klopt! Heb gistermiddag gewerkt!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Klonk het volgende:
verrek, bedenk me opeens, Frats stond jij Zaterdagmiddag in de winkel
Info voor je baas; Vanaf 10.00 dronken volk in de winkel. Als ie slim is verkoopt ie aan de roltrap blikken bier per stuk tot ca 12.00.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Ik heb jullie meningen nodig
Jumbo is op carnavalszaterdag open van 8 tot 14.. dat is toch achterlijk?
Dat snapt mijn baas dus nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Info voor je baas; Vanaf 10.00 dronken volk in de winkel. Als ie slim is verkoopt ie aan de roltrap blikken bier per stuk tot ca 12.00.Als je er 2 binnen laat, krijg je er vroeg of laat tientallen binnen die alleen maar rotzooi komen trappen. 80% van de stad is dicht, zelfs de Saturn. Bovendien is de Maasboulevard doorloop voor iedereen die naar de Zoepkoel wil. Gewoon vroeg dicht, of helemaal niet open. Ik blijf in ieder geval dicht. Maar dat komt voornamelijk doordat de ingang naar de Parade bij mij voor de deur ligt.
Barricaderen die handel, en in een standje voor de deur alleen een paar palletten met blikken bier, flügel, fris, en snaaivoer neerzetten en verkopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Manager is er heilig van overtuigd dat het reuze mee gaat vallenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Barricaderen die handel, en in een standje voor de deur alleen een paar palletten met blikken bier, flügel, fris, en snaaivoer neerzetten en verkopen.
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Haha! Dach ik al.
[..]
Klopt! Heb gistermiddag gewerkt!Ben je binnen geweest dan, Klonk?
Waar komt die koekwaus vandaan danquote:Op maandag 14 februari 2011 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Manager is er heilig van overtuigd dat het reuze mee gaat vallen
Ergens uit het zuiden.. En ik denk inderdaad dat ie er nog nooit geweest isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar komt die koekwaus vandaan dan?
Zeker nog nooit naar de boètezitting geweest...
Na dit jaar zal ie wel genezen zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ergens uit het zuiden.. En ik denk inderdaad dat ie er nog nooit geweest is
zal ik je morgen op komen halen met een busje?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef Joysa het volgende:
Oh nog even terugkomen op multivlaai eerder dit topic..
Het loopt daar echt super goed. Die baas (of manager of iets) van daar komt vaker bij ons geld wisselen. Afgelopen zaterdag hebben ze 170 vlaaien verkocht.. waren er nog 2 over 's avonds.
En we hadden vorige week een hele christoffel taart van ze gekregen.. Maar die was lekker(wil ik niet toegeven eigenlijk
)
Moet je morgen in Amsterdam op komen halenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik je morgen op komen halen met een busje?
isolatiecel lijkt me de beste plek voor je
No wayquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je morgen in Amsterdam op komen halen
Nou weer in Belfeld? Gaat lekker de laatste tijd. Bij jou in de buurt, Klonk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:26 schreef MPG het volgende:
Politie vermoedt misdrijf na vondst lijk in Belfeld
De eerste moord in Belfeld in ik weet echt niet hoeveel jaar, ik kan me het niet voor de geest halen dat er de afgelopen 10 jaar hier een moord is gepleegd.quote:Dode door misdrijf in woning Belfeld
De man die in de nacht van maandag op dinsdag dood in een huis in Belfeld werd gevonden is een 24-jarige man uit die plaats. De politie wil niet zeggen of het om een bewoner van het huis aan de Montfortstraat gaat. Daar vond in de nacht een incident plaats, waarbij de man om het leven kwam. De toedracht van het misdrijf is nog niet bekend. De politie doet buurtonderzoek. Ze is op zoek naar bordeauxrode Opel Astra met het kenteken GS-NV-51 en heeft daarover via burgernet sms-jes verstuurd.
quote:De auto waarnaar de politie zocht in verband met een dodelijk misdrijf in Belfeld is gevonden
quote:Een 34-jarige man uit Venlo is aangehouden in verband met de dood van een 24-jarige man uit Belfeld. De
De V&D was toen ik er werkte gewoon tot 17.00 uur open en had ook nog best wel wat (soms ook nietsvermoedende Duitse) klanten.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Ja duh. Een frietkraam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Ruder het volgende:
[..]
De V&D was toen ik er werkte gewoon tot 17.00 uur open en had ook nog best wel wat (soms ook nietsvermoedende Duitse) klanten.
Maar je moet niet zo aanstellenDe Smullers is van 8.00 uur tot 0.00 uur geopend op carnavalszaterdag.
Maarjah dat is dan ook onze absolute topdag![]()
Waar ligt jouw winkel eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja duh. Een frietkraam.Natuurlijk heb je het dan ontzettend druk.
Maar als supermarkt of gewone winkel moet je op zo'n dag niet open gaan. De omzet is slechts een fractie van een normale zaterdag, en je bent meer bezig met alles in de gaten te houden, dan te verkopen.
Maar dat moet iedere winkelier voor zichzelf weten. Ik ga me de stress niet op de nek halen en blijf lekker dicht.
Whehehe!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar ligt jouw winkel eigenlijk?
Aan een uitleg van P heb ik niks.. 'Ja ergens bij zo'n winkel met kleren'
Meneer weet dus niet eens hoe die straat heetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whehehe!In de Klaasstraat, naast de KPN winkel, en die klerewinkel is de Vogele.
En dat woont dan in de binnenstad!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Meneer weet dus niet eens hoe die straat heet
Maar thanks, nu weet ik het
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
En dat woont dan in de binnenstad!![]()
![]()
WTFquote:
Meneer woont op de parade, maar weet niet hoe de klaasstraat heet......quote:
Die sukkels van de AH To Go bleven op die zaterdag gewoon dicht. Hun enige kans op een fatsoenlijke omzetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja duh. Een frietkraam.Natuurlijk heb je het dan ontzettend druk.
Maar als supermarkt of gewone winkel moet je op zo'n dag niet open gaan. De omzet is slechts een fractie van een normale zaterdag, en je bent meer bezig met alles in de gaten te houden, dan te verkopen.
Maar dat moet iedere winkelier voor zichzelf weten. Ik ga me de stress niet op de nek halen en blijf lekker dicht.
Je bent zaterdag binnen geweest, maar die prachtige nieuwe heldere verlichting is je niet opgevallen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef Klonk het volgende:
de winkel van frats is makkelijk te vinden, gewoon het donkerste hol van alle winkels in de klaasstraat, kan niet missen
Oh thanks, that reminds me, vrijdag bril ophalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je bent zaterdag binnen geweest, maar die prachtige nieuwe heldere verlichting is je niet opgevallen?Stufkes zit om de hoek, en anders Xie een paar deuren terug!
![]()
Is AH to go dicht geweest met Vastelaovend? Die waren op zaterdag en dinsdag toch altijd open?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:33 schreef Ruder het volgende:
[..]
Die sukkels van de AH To Go bleven op die zaterdag gewoon dicht. Hun enige kans op een fatsoenlijke omzet![]()
Kijk, daar ga je al.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh thanks, that reminds me, vrijdag bril ophalen
Dielen is anders ook een donker hol van buitenaf gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef Klonk het volgende:
de winkel van frats is makkelijk te vinden, gewoon het donkerste hol van alle winkels in de klaasstraat, kan niet missen
Nou die flessen vallen toch aardig opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dielen is anders ook een donker hol van buitenaf gezien.
Er gaan veel geruchten rond in de binnenstad van Venlo op dit moment. Ik heb dat gerucht ook al meerdere malen gehoord, maar weet niet wat er van waar is. Personeel zegt dat het fan-tas-tisch loopt, terwijl ik weer van andere mensen hoor dat je er, zeker in de avonduren, een kanon af kunt schieten. Niet verwonderlijk als er, behalve de Jumbo, verder niks open is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Weet er iemand meer over het gerucht dat de Saturn slecht loopt in vergelijking met de verwachtingen? Heb dit gerucht nu al meermalen gehoord.
Zijn in de tussentijd al een aantal mensen weggegaan. Vriend van me had het na een paar weken in het magazijn ook al gezien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Saturn heeft iig wel weer vacatures openstaan.
En bij jullie dan? Is de baas tevreden, of is het beneden verwachting?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Joysa het volgende:
Respect voor mij, ik heb het helemaal gelezen.
Maar ik heb er weinig verstand van, dus geen reactie
Het loopt heel slecht.. Vandaar ook al die speciale acties die alleen bij ons geldig zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef fratsman het volgende:
Ruder!beetje warrig, maar verder wel grotendeels wat ik ook bedoel..
[..]
En bij jullie dan? Is de baas tevreden, of is het beneden verwachting?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef fratsman het volgende:
Nummer 1 beej ut LVK!
Nummer 4 door die pipo's oet de Westelijke Mijnstreek.Maar toch 4e!
De saturn heeft ook veel voor Duitse klanten zag ik laatst, incl. Duitse laptops, compleet met Duits toetsenbordquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het loopt heel slecht.. Vandaar ook al die speciale acties die alleen bij ons geldig zijn.
Wat Ruder al zei in zijn verhaaltje, we krijgen alleen wat mensen die in de stad werken en lunch komen halen, een omaatje die een bloemkool is vergeten te halen bij haar eigen supermarkt en een duitser die vla komt halen.
Die volle boodschappenkarretjes zijn echt zeldzaam.
Duits toetsenbord?!?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
De saturn heeft ook veel voor Duitse klanten zag ik laatst, incl. Duitse laptops, compleet met Duits toetsenbord
Andere volgorde, ik computer best vaak in Duitsland en het is altijd ff wennenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Duits toetsenbord?!?Hebben ze daar AZERTY in plaats van QWERTY?
Aangepast.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Je foto is dood.
Ik stel voor om op Vastelaoves zaoterdaag de Zoepkoel Express vanuit de Westelijke Mijnstreeek door te laten rijden naar Eindhoven.Stelletje Duitsers dat het zijn.
Whehehehequote:
In de loco hangt ie ook al minstens vanaf 10 uur....quote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een half uur voor het uitroepen van de prins had Linders de foto al in zijn etalage hangen aan de zijkant van zijn pand, Nieuwstraat?!
http://plixi.com/p/78661570
Ik neem aan 22.00 uur? Die posters worden direct na het uitroepen verspreidt door de stad. Maar Linders had hem blijkbaar al voor het uitroepen in de etalage hangen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
In de loco hangt ie ook al minstens vanaf 10 uur....
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef fratsman het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om Jocusprins te worden...
Gewoon flink dokken, that's it!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef fratsman het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om Jocusprins te worden...
Of juist heel drukquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef fratsman het volgende:
KOM PRONKE! IN DE KLAOSSTRAOT! NETUURLIJK!![]()
Gaat een hele rustige zaterdagmiddag worden.
Ontzettend druk, maar niet voor mij. Moet werken, maar denk niet dat veel mensen er langs gaan schravelenquote:
Misschien als je bier gaat verkopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ontzettend druk, maar niet voor mij. Moet werken, maar denk niet dat veel mensen er langs gaan schravelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |