En bij jullie dan? Is de baas tevreden, of is het beneden verwachting?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:45 schreef Joysa het volgende:
Respect voor mij, ik heb het helemaal gelezen.
Maar ik heb er weinig verstand van, dus geen reactie
Het loopt heel slecht.. Vandaar ook al die speciale acties die alleen bij ons geldig zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef fratsman het volgende:
Ruder!beetje warrig, maar verder wel grotendeels wat ik ook bedoel..
[..]
En bij jullie dan? Is de baas tevreden, of is het beneden verwachting?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef fratsman het volgende:
Nummer 1 beej ut LVK!
Nummer 4 door die pipo's oet de Westelijke Mijnstreek.Maar toch 4e!
De saturn heeft ook veel voor Duitse klanten zag ik laatst, incl. Duitse laptops, compleet met Duits toetsenbordquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het loopt heel slecht.. Vandaar ook al die speciale acties die alleen bij ons geldig zijn.
Wat Ruder al zei in zijn verhaaltje, we krijgen alleen wat mensen die in de stad werken en lunch komen halen, een omaatje die een bloemkool is vergeten te halen bij haar eigen supermarkt en een duitser die vla komt halen.
Die volle boodschappenkarretjes zijn echt zeldzaam.
Duits toetsenbord?!?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
De saturn heeft ook veel voor Duitse klanten zag ik laatst, incl. Duitse laptops, compleet met Duits toetsenbord
Andere volgorde, ik computer best vaak in Duitsland en het is altijd ff wennenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Duits toetsenbord?!?Hebben ze daar AZERTY in plaats van QWERTY?
Aangepast.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Je foto is dood.
Ik stel voor om op Vastelaoves zaoterdaag de Zoepkoel Express vanuit de Westelijke Mijnstreeek door te laten rijden naar Eindhoven.Stelletje Duitsers dat het zijn.
Whehehehequote:
In de loco hangt ie ook al minstens vanaf 10 uur....quote:Op zondag 20 februari 2011 00:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Een half uur voor het uitroepen van de prins had Linders de foto al in zijn etalage hangen aan de zijkant van zijn pand, Nieuwstraat?!
http://plixi.com/p/78661570
Ik neem aan 22.00 uur? Die posters worden direct na het uitroepen verspreidt door de stad. Maar Linders had hem blijkbaar al voor het uitroepen in de etalage hangen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
In de loco hangt ie ook al minstens vanaf 10 uur....
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef fratsman het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om Jocusprins te worden...
Gewoon flink dokken, that's it!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef fratsman het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om Jocusprins te worden...
Of juist heel drukquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef fratsman het volgende:
KOM PRONKE! IN DE KLAOSSTRAOT! NETUURLIJK!![]()
Gaat een hele rustige zaterdagmiddag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |