Info voor je baas; Vanaf 10.00 dronken volk in de winkel. Als ie slim is verkoopt ie aan de roltrap blikken bier per stuk tot ca 12.00.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Ik heb jullie meningen nodig
Jumbo is op carnavalszaterdag open van 8 tot 14.. dat is toch achterlijk?
Dat snapt mijn baas dus nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Info voor je baas; Vanaf 10.00 dronken volk in de winkel. Als ie slim is verkoopt ie aan de roltrap blikken bier per stuk tot ca 12.00.Als je er 2 binnen laat, krijg je er vroeg of laat tientallen binnen die alleen maar rotzooi komen trappen. 80% van de stad is dicht, zelfs de Saturn. Bovendien is de Maasboulevard doorloop voor iedereen die naar de Zoepkoel wil. Gewoon vroeg dicht, of helemaal niet open. Ik blijf in ieder geval dicht. Maar dat komt voornamelijk doordat de ingang naar de Parade bij mij voor de deur ligt.
Barricaderen die handel, en in een standje voor de deur alleen een paar palletten met blikken bier, flügel, fris, en snaaivoer neerzetten en verkopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Manager is er heilig van overtuigd dat het reuze mee gaat vallenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Barricaderen die handel, en in een standje voor de deur alleen een paar palletten met blikken bier, flügel, fris, en snaaivoer neerzetten en verkopen.
jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Haha! Dach ik al.
[..]
Klopt! Heb gistermiddag gewerkt!Ben je binnen geweest dan, Klonk?
Waar komt die koekwaus vandaan danquote:Op maandag 14 februari 2011 16:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Manager is er heilig van overtuigd dat het reuze mee gaat vallen
Ergens uit het zuiden.. En ik denk inderdaad dat ie er nog nooit geweest isquote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar komt die koekwaus vandaan dan?
Zeker nog nooit naar de boètezitting geweest...
Na dit jaar zal ie wel genezen zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ergens uit het zuiden.. En ik denk inderdaad dat ie er nog nooit geweest is
zal ik je morgen op komen halen met een busje?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef Joysa het volgende:
Oh nog even terugkomen op multivlaai eerder dit topic..
Het loopt daar echt super goed. Die baas (of manager of iets) van daar komt vaker bij ons geld wisselen. Afgelopen zaterdag hebben ze 170 vlaaien verkocht.. waren er nog 2 over 's avonds.
En we hadden vorige week een hele christoffel taart van ze gekregen.. Maar die was lekker(wil ik niet toegeven eigenlijk
)
Moet je morgen in Amsterdam op komen halenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik je morgen op komen halen met een busje?
isolatiecel lijkt me de beste plek voor je
No wayquote:Op maandag 14 februari 2011 18:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je morgen in Amsterdam op komen halen
Nou weer in Belfeld? Gaat lekker de laatste tijd. Bij jou in de buurt, Klonk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:26 schreef MPG het volgende:
Politie vermoedt misdrijf na vondst lijk in Belfeld
De eerste moord in Belfeld in ik weet echt niet hoeveel jaar, ik kan me het niet voor de geest halen dat er de afgelopen 10 jaar hier een moord is gepleegd.quote:Dode door misdrijf in woning Belfeld
De man die in de nacht van maandag op dinsdag dood in een huis in Belfeld werd gevonden is een 24-jarige man uit die plaats. De politie wil niet zeggen of het om een bewoner van het huis aan de Montfortstraat gaat. Daar vond in de nacht een incident plaats, waarbij de man om het leven kwam. De toedracht van het misdrijf is nog niet bekend. De politie doet buurtonderzoek. Ze is op zoek naar bordeauxrode Opel Astra met het kenteken GS-NV-51 en heeft daarover via burgernet sms-jes verstuurd.
quote:De auto waarnaar de politie zocht in verband met een dodelijk misdrijf in Belfeld is gevonden
quote:Een 34-jarige man uit Venlo is aangehouden in verband met de dood van een 24-jarige man uit Belfeld. De
De V&D was toen ik er werkte gewoon tot 17.00 uur open en had ook nog best wel wat (soms ook nietsvermoedende Duitse) klanten.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Ja duh. Een frietkraam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Ruder het volgende:
[..]
De V&D was toen ik er werkte gewoon tot 17.00 uur open en had ook nog best wel wat (soms ook nietsvermoedende Duitse) klanten.
Maar je moet niet zo aanstellenDe Smullers is van 8.00 uur tot 0.00 uur geopend op carnavalszaterdag.
Maarjah dat is dan ook onze absolute topdag![]()
Waar ligt jouw winkel eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja duh. Een frietkraam.Natuurlijk heb je het dan ontzettend druk.
Maar als supermarkt of gewone winkel moet je op zo'n dag niet open gaan. De omzet is slechts een fractie van een normale zaterdag, en je bent meer bezig met alles in de gaten te houden, dan te verkopen.
Maar dat moet iedere winkelier voor zichzelf weten. Ik ga me de stress niet op de nek halen en blijf lekker dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |