Gedaanquote:Op zondag 5 december 2010 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
Bij de bekende oud-spelers mag inmiddels toch ook wel Keisuke Honda dacht ik zo.
Gefixt, en nu moeten de Venlonaren dit topic maar zelf onderhouden.quote:
Maakt dat zoveel uit dan? Met deze ploeg zijn ze gewoon veroordeeld tot de nacompetitie. Ze hebben daarbij ook nog eens het geluk dat Willem II er helemaal niets van bakt.quote:Op maandag 20 december 2010 11:37 schreef Paul-89 het volgende:
Jan van Dijk ontslagen. Wie zal zijn opvolger worden ?
Erwin Koeman schijnt vanmorgen gespot te zijn in Venloquote:Op maandag 20 december 2010 11:37 schreef Paul-89 het volgende:
Jan van Dijk ontslagen. Wie zal zijn opvolger worden ?
Zou wel een hele goede zijn voor VVV,maar lijkt me sterk.quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Erwin Koeman schijnt vanmorgen gespot te zijn in Venlo
Komt van Venlonaren.nl dus .. zou op zich wel mooi zijn maar het lijkt mij ook niet realistischquote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou wel een hele goede zijn voor VVV,maar lijkt me sterk.
Er valt gewoon meer uit deze groep te halen dan nu is gedaan, dus misschien valt het in de 2e seizoenshelft wel op zijn plek, je weet het nooit. Ik hoop dat ze het gaan redden.quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs met een nieuwe trainer zal het niet veel beter gaan ..
Dat vind ik dus helemaal niet. Vind de hele selectie niks. Zitten een paar leuke spelers tussen, maar zal lastig zijn om uit degradatiezone te blijven.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er valt gewoon meer uit deze groep te halen dan nu is gedaan, dus misschien valt het in de 2e seizoenshelft wel op zijn plek, je weet het nooit. Ik hoop dat ze het gaan redden.
Probleem is een beetje dat Berden teveel in commerciële belangen denkt en handelt.quote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet. Vind de hele selectie niks. Zitten een paar leuke spelers tussen, maar zal lastig zijn om uit degradatiezone te blijven.
Dit.quote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat Berden teveel in commerciële belangen denkt en handelt.
Bijvoorbeeld de aankopen : Musa,Uchebo,Nkume,Yoshida. Alle 4 komen ze uit een totaal andere voetbalcultuur en die hebben tijd nodig om hier te wennen zowel aan het leven als aan het voetbal. Maar Berden denkt van die zet je erin die ontwikkelen zich en die verkoop je over anderhalf jaar voor een paar miljoen. Helaas werkt het niet zo alleen is de trainer daar nu de dupe van. De selectie heeft voldoende talent maar er ontbreken ook gewoon simpele basis kwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop