Die buurt tussen het nolensplein, maaskade en oude stadskantoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
tis idd koud...en als je nu vrijwillig gaat fietse....dan ben je toch ook niet goed wijs
mare....wat is de Q4
Q4 is het gebied net ten noorden van de nieuwe maasboulevardquote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
tis idd koud...en als je nu vrijwillig gaat fietse....dan ben je toch ook niet goed wijs
mare....wat is de Q4
Ja, dat meen ik welquote:Op woensdag 1 december 2010 13:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Meen je niet!Respect!
Ik zeg niet snel dat ik het koud heb, maar vandaag is toch wel een uitzondering.
Hoop dat ik zometeen gebeld wordt voor mijn fiets. Die krijgt nu een grote onderhoudsbeurt.
Ik heb zondag de hele dag in Hamburg rondgeslenterd waar het -4 was.quote:
Mooi hequote:Op woensdag 1 december 2010 12:09 schreef Ruder het volgende:
Venlo-Centrum-Q4 Represent!
Owjah vandaag was ik toevallig een van de eerste klanten bij de Jumbo.
Hele nette overzichtelijke en niet al te grote winkel vind ikprecies goed!
Er was veel te proeven en ik kreeg ook nog een gratis bos bloemen
Nee had maar een paar dingenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi he
Geen appeltaartje en big shopper gekregen?
Moet je ook bij mijn kassa gaan, en zeggen dat je van fok bent, krijg je alles erbijquote:Op woensdag 1 december 2010 18:17 schreef Ruder het volgende:
[..]
Nee had maar een paar dingen
Maar dadelijk misschien ff normale inkopen doen, dan krijg ik natuurlijk wel een appeltaartje en een bigshopper
Vanavond wel alles gekregen alleen wel een fles Ice Tea te veel afgerekend.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je ook bij mijn kassa gaan, en zeggen dat je van fok bent, krijg je alles erbij
Haha.. ja das ook handig als je niet weet wie jij bentquote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je ook bij mijn kassa gaan, en zeggen dat je van fok bent, krijg je alles erbij
Heb ik gedaan gisteren, maar die juffrouw keek mij heel vreemd aanquote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je volgende keer maar bij Nikie aan de kassaquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan gisteren, maar die juffrouw keek mij heel vreemd aan![]()
De winkel is idd. niet erg groot (beetje formaat AH Maagdenberg) maar wel overzichtelijk.
Overigens kwam ik bij Saturn niet binnen met m'n rugzak. Een aardige mijnheer van de beveiliging vertelde mij dat alle tassen in de kluisjes moeten, maar die waren vol.
'Volgende keer beter' was zijn antwoord
Ok. ik zal eraan denken volgende keerquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je volgende keer maar bij Nikie aan de kassa![]()
Volgens mij moet dat kunnen. Ik weet dat er Duitse kaartjesautomaten (van de DB dus) op het station in Venlo staan. Maar hoe het precies zit weet ik niet.quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef MrNiles het volgende:
Mijn vriendin wil graag naar de kerstmarkt in Keulen.
Het reizen via ICE is echt belachelijk duur en zelf rijden durft ze niet zo ver.
Wij wonen in Eindhoven dus de trein naar venlo is een makkie.
Weet iemand of het dan mogelijk is om voor de Duitse Bahn op station Venlo een kaartje
Venlo-Keulen te kopen, voor een normale (niet ICE) trein?
Dat lijkt me stukken goedkoper...iemand ervaring hiermee...is het uberhaupt mogelijk??
Ja je kan zeker dat kaartje kopen in Venlo op station voor een niet ICE Trein. Ik weet niet of die rechtstreeks is. Volgens mij moet je wel overstappen in Duitsland ergens.quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef MrNiles het volgende:
Mijn vriendin wil graag naar de kerstmarkt in Keulen.
Het reizen via ICE is echt belachelijk duur en zelf rijden durft ze niet zo ver.
Wij wonen in Eindhoven dus de trein naar venlo is een makkie.
Weet iemand of het dan mogelijk is om voor de Duitse Bahn op station Venlo een kaartje
Venlo-Keulen te kopen, voor een normale (niet ICE) trein?
Dat lijkt me stukken goedkoper...iemand ervaring hiermee...is het uberhaupt mogelijk??
Ik ben vorig jaar op 11-11 naar keulen geweest, en toen we eenmaal Kaldenkerken voorbij waren dacht ik echt dat we in Oost-Duitsland beland waren! Vervallen stations, Fabriekshallen die in geen jaren gebruikt waren...Echt DDR all uber der platz...quote:Op zondag 5 december 2010 18:35 schreef Klonk het volgende:
nee man, het stuk tussen hier en Viersen is zo ondergewaardeerd mooi, teveel mensen die er langs scheuren en al die mensen zouden eens de tijd moeten nemen om daar te kijken. mooie meren, een paar kastelen, veel bossen en mooie weggetjes en best heuvelachtig.
ik fiets daar liever dan in Nederland
Niet rechstreeksquote:Op zondag 5 december 2010 17:26 schreef Klonk het volgende:
Nee, er gaan rechtstreekse treinen van Venlo naar Keulen.
http://reiseauskunft.bahn(...)566315&rt=1&OK#focus
De meeste posten alleen nog op dat andere forum als het over voetbal gaat.quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef Ragboer het volgende:
Nou Venlonaren, aangezien jullie plaatselijke voetbalclub sinds 22 november geen eigen topic meer had heb ik een nieuwe geopend (de OP heb ik gekopieërd en een beetje geupdate):
Centraal VVV-Venlo Topic #7
Onze plaatselijke voetbalclub presteert dan ook niks meer sinds 22 november... (en ver daarvoor.)quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef Ragboer het volgende:
Nou Venlonaren, aangezien jullie plaatselijke voetbalclub sinds 22 november geen eigen topic meer had heb ik een nieuwe geopend (de OP heb ik gekopieërd en een beetje geupdate):
Centraal VVV-Venlo Topic #7
Misschien wel ja.quote:
Tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Ruder het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Naar die in juni ben ik ook last minute gegaan en was erg leuk, Met Russische vrienden van mij flink gezopen en ook nog eens veel bekenden daar
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaanquote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef Giua het volgende:
[..]
Ja goeie reden
Nou moet ik wel gaan hè
quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaan
Ja en dat staat zeker op ieders voorhoofd geschreven:quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaan
kan geregeld worden?quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef Giua het volgende:
[..]
[..]
Ja en dat staat zeker op ieders voorhoofd geschreven:
Ik ben van FOK!
Als wij het doen herkennen we elkaar alquote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef Giua het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat we veel mensen zo ver gaan krijgen. Dusja
Gewoon doen?quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als wij het doen herkennen we elkaar al
en dan doe jij het niet en dan loop ik daar voor lulquote:
Njah als ik zeg dat ik het doe, dan doe ik het ookquote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
en dan doe jij het niet en dan loop ik daar voor lul
haha ja true, achteraf naast elkaar te hebben gestaan is nog ergerquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Giua het volgende:
[..]
Njah als ik zeg dat ik het doe, dan doe ik het ook
Maar ik vroeg me alleen af. Als we dat doen, is het nog een gelukje als we elkaar tegen komen in die massa
Inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha ja true, achteraf naast elkaar te hebben gestaan is nog erger
Problem solvedquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Giua het volgende:
[..]
Inderdaad
Dus heb je een ander idee misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |