De meeste posten alleen nog op dat andere forum als het over voetbal gaat.quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef Ragboer het volgende:
Nou Venlonaren, aangezien jullie plaatselijke voetbalclub sinds 22 november geen eigen topic meer had heb ik een nieuwe geopend (de OP heb ik gekopieërd en een beetje geupdate):
Centraal VVV-Venlo Topic #7
Onze plaatselijke voetbalclub presteert dan ook niks meer sinds 22 november... (en ver daarvoor.)quote:Op zondag 5 december 2010 21:05 schreef Ragboer het volgende:
Nou Venlonaren, aangezien jullie plaatselijke voetbalclub sinds 22 november geen eigen topic meer had heb ik een nieuwe geopend (de OP heb ik gekopieërd en een beetje geupdate):
Centraal VVV-Venlo Topic #7
Misschien wel ja.quote:
Tofquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:04 schreef Ruder het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Naar die in juni ben ik ook last minute gegaan en was erg leuk, Met Russische vrienden van mij flink gezopen en ook nog eens veel bekenden daar
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaanquote:Op zondag 12 december 2010 23:19 schreef Giua het volgende:
[..]
Ja goeie reden
Nou moet ik wel gaan hè
quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaan
Ja en dat staat zeker op ieders voorhoofd geschreven:quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
En de 2e reden is dat er waarschijnlijk nog wel meer fok limbo's gaan
kan geregeld worden?quote:Op zondag 12 december 2010 23:43 schreef Giua het volgende:
[..]
[..]
Ja en dat staat zeker op ieders voorhoofd geschreven:
Ik ben van FOK!
Als wij het doen herkennen we elkaar alquote:Op maandag 13 december 2010 00:47 schreef Giua het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat we veel mensen zo ver gaan krijgen. Dusja
Gewoon doen?quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als wij het doen herkennen we elkaar al
en dan doe jij het niet en dan loop ik daar voor lulquote:
Njah als ik zeg dat ik het doe, dan doe ik het ookquote:Op maandag 13 december 2010 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
en dan doe jij het niet en dan loop ik daar voor lul
haha ja true, achteraf naast elkaar te hebben gestaan is nog ergerquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Giua het volgende:
[..]
Njah als ik zeg dat ik het doe, dan doe ik het ook
Maar ik vroeg me alleen af. Als we dat doen, is het nog een gelukje als we elkaar tegen komen in die massa
Inderdaadquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha ja true, achteraf naast elkaar te hebben gestaan is nog erger
Problem solvedquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef Giua het volgende:
[..]
Inderdaad
Dus heb je een ander idee misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |