abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89939933
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:37 schreef Joysa het volgende:

[..]

Problem solved 8-)
Inderdaad :P
Music runs my life!
pi_89974281
Ben nog aan twijfelen over Deja Vu XL, geen idee of het de zomereditie gaat overtreffen enne in de Nachtresidenz in Düsseldorf is een leuk Absolut Vodka feestje, met veel lekkere w**ven en een hoop Vodka :P ;)
pi_90038753
Slapen we weer in hier of...

;)
pi_90038937
Ik ga niet meer naar deja vu :') gewoon stad in :)

En sliep ik maar! Ben aan het werk :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_90044299
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef Joysa het volgende:
Ik ga niet meer naar deja vu :') gewoon stad in :)

En sliep ik maar! Ben aan het werk :P
Ik ga of naar de stad of naar Düsseldorf ;)

Ik moet zoizo tot 21.30 werken dus.. eer dat ik dan weer ready to go ben is het al snel 22.30 :)
pi_90046144
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ik ga of naar de stad of naar Düsseldorf ;)

Ik moet zoizo tot 21.30 werken dus.. eer dat ik dan weer ready to go ben is het al snel 22.30 :)
Ik ga met 2 fokkers de stad in, en zie dan nog een fokker in de stad..
Fokkers komen wel buiten dus :D
pi_90122403
Deja Vu was tof. Vooral die coverband was erg leuk :) Alleen jammer dat niet iedereen het even leuk vindt als je met je groep begint te springen en te pitten als er bepaalde klassiekers worden gedraaid :D :N

Maar het blijft jammer dat je zoveel geld moet neerleggen voor de garderobe en de wc terwijl je toch al een kaartje betaald hebt.
Patat Friet
pi_90122629
Springen interesseert me niet, maar mensen in een moshpit betrekken die laten blijken daar niet van gediend te zijn, daar hou ik dus absoluut niet van! Doe dat bij je Jovink/Heideroosjes/weetikwatvoorbeukconcerten, maar niet tussen mensen die dat niet verwachten. Ik heb het een keertje bij de parkfeesten meegemaakt dat gasten het nodig vonden om een pit te beginnen. eentje knikkerde ertussen uit, vol tegen een vader die zijn zoontje op de nek had. Kind viel, en gelukkig dat het gras was, want hij kwam behoorlijk hard neer. :N

Nee, niet mijn ding, zo'n moshpits.
pi_90122675
Stad was kei dood gisteren :')
Geeindigd in de Splinter.
pi_90122700
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:17 schreef fratsman het volgende:
Springen interesseert me niet, maar mensen in een moshpit betrekken die laten blijken daar niet van gediend te zijn, daar hou ik dus absoluut niet van! Doe dat bij je Jovink/Heideroosjes/weetikwatvoorbeukconcerten, maar niet tussen mensen die dat niet verwachten. Ik heb het een keertje bij de parkfeesten meegemaakt dat gasten het nodig vonden om een pit te beginnen. eentje knikkerde ertussen uit, vol tegen een vader die zijn zoontje op de nek had. Kind viel, en gelukkig dat het gras was, want hij kwam behoorlijk hard neer. :N

Nee, niet mijn ding, zo'n moshpits.
Wij doen het alleen binnen ons eigen gebiedje hoor. We proberen echt geen mensen lastig te vallen. Maargoed af en toe is er wat licht contact en dat is blijkbaar al genoeg om moeilijk over te gaan doen...
Patat Friet
pi_90122732
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Wij doen het alleen binnen ons eigen gebiedje hoor. We proberen echt geen mensen lastig te vallen. Maargoed af en toe is er wat licht contact en dat is blijkbaar al genoeg om moeilijk over te gaan doen...
Ow op die manier. :P Mjah, dan ga je even een stukje verder staan, lijkt me niet al te moeilijk.
pi_90225361
Moshpits zijn ruig, maar daan eerder bij een rockconcert of een festival waar voornamelijk jongeren zijn die dat doen :) met kleine kinderen in de buurt is dat een beetje gevaarlijk.

De stad was zaterdag best dood ja, ik had wel een topavond (met 2 dames op stap dus.. :P ;) )

alleen wat is Bear de Woers toch en k*tkroeg. Zelfs als je 2 leuke dames bij je hebt erger, je je daar nog kapot aan al dat domme volk daar en dat achterlijke systeem met die muntjes...
pi_90235730
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Ruder het volgende:

De stad was zaterdag best dood ja, ik had wel een topavond (met 2 dames op stap dus. )

Goed bezig Nucky! :D ;)
pi_90236301
Wij waren ook f in bdw geweest.. Maar idd :r
pi_90238180
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:17 schreef Joysa het volgende:
Wij waren ook f in bdw geweest.. Maar idd :r
BdW is een kindertent. Alleen leuk met Vastelaovend, of optredens. (Cafe Chantant ofzo.) :)
pi_90241140
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef fratsman het volgende:

[..]

Goed bezig Nucky! :D ;)
Ik had ook nog een colbertjasje aan (wel een beetje een vertyft jasje maar oke :P ;) ) en stijvolle schoenen.

Was echt een Nucky-Night dus :P

Maarre, dat domme volk bij BdW was wel een beetje een smet op de uitgaansavond :P ;)
pi_90257149
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ik had ook nog een colbertjasje aan (wel een beetje een vertyft jasje maar oke :P ;) ) en stijvolle schoenen.

Was echt een Nucky-Night dus :P

Maarre, dat domme volk bij BdW was wel een beetje een smet op de uitgaansavond :P ;)
Zo'n maatpakken zoals Nucky draagt vindt je niet bij SuitSupply of Meijer&Meijer! :D

Ben overigens net terug vanuit de Klingerberg op de fiets. Er is HE-LE-MAAL NIKS! aan de fietspaden gedaan! :(
pi_90257245
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef fratsman het volgende:

[..]

Zo'n maatpakken zoals Nucky draagt vindt je niet bij SuitSupply of Meijer&Meijer! :D

Ben overigens net terug vanuit de Klingerberg op de fiets. Er is HE-LE-MAAL NIKS! aan de fietspaden gedaan! :(
Waar is wel wat gedaan? Alles ligt vol prut
pi_90260437
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Joysa het volgende:

[..]

Waar is wel wat gedaan? Alles ligt vol prut
Echt verschrikkelijk ja

Is het zout nu al op of?
pi_90260719
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Ruder het volgende:

[..]

Echt verschrikkelijk ja

Is het zout nu al op of?
Burg. Gommansstraat in blerick lag er vanochtend allemaal bruine prut.. dus volgens mij hebben ze met alleen zand gestrooid ofzo.

En er reed op de fietsersbrug zo'n autootje met een borstel.. spekglad werd het daardoor :{
pi_90261044
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:

[..]

Burg. Gommansstraat in blerick lag er vanochtend allemaal bruine prut.. dus volgens mij hebben ze met alleen zand gestrooid ofzo.

En er reed op de fietsersbrug zo'n autootje met een borstel.. spekglad werd het daardoor :{
Ik ben op de heenweg over de fietsersbrug en door de Berekoel gegaan, helemaal niks aan gedaan, terwijl dat toch wel een druk fietserspunt is. De gemeente heeft met de Franse slag een beetje de busroutes gedaan, en verder helemaal niks. Daar betaal ik dan gemeentelijke heffingen voor. :(
pi_90261420
Ja het is echt vreselijk irritant
pi_90261582
Venlo ziet er zoizo uit als een of andere grauwe oost-europese stad nu ;)

Maken ze het ook nog erger door niet te strooien :P
pi_90261720
Ik mag voor mijn bijbaantje elke dag op en neer van Blerick-Zuid naar 't Ven fietsen deze vakantie... Ik vind het nog steeds een prestatie dat ik nog niet gevallen ben, wel een paar keer bijna-val-ervaringen gehad. Zelfs op de hellingen van de bruggen was niet gestrooid of geveegd, dat zijn me toch wel potentiele val locaties imo... Ik snap best dat ze niet overal kunnen strooien en dat het zout bijna op was, maar zulke locaties zijn imo toch wel net zo belangrijk als gewone autowegen...
Patat Friet
  woensdag 22 december 2010 @ 08:31:49 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_90275861
Welnee, als ervaren fietser kan ik je melden dat de gemeente Venlo vooral een harde piemel krijgt van voor hun belangrijke dingen als industrieterreinen schoon te krijgen en dat voor de burger belangrijke plekken compleet genegeerd blijven.

Kaldenkerkerweg in Tegelen, hele woonwijk gaat over twee fietspaden naar beneden, schoongemaakt, tuurlijk niet, de weg ernaast, zo schoon dat je denkt dat het daar voorjaar is.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')