Ik ga of naar de stad of naar Düsseldorfquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef Joysa het volgende:
Ik ga niet meer naar deja vugewoon stad in
En sliep ik maar! Ben aan het werk
Ik ga met 2 fokkers de stad in, en zie dan nog een fokker in de stad..quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:48 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik ga of naar de stad of naar Düsseldorf
Ik moet zoizo tot 21.30 werken dus.. eer dat ik dan weer ready to go ben is het al snel 22.30
Wij doen het alleen binnen ons eigen gebiedje hoor. We proberen echt geen mensen lastig te vallen. Maargoed af en toe is er wat licht contact en dat is blijkbaar al genoeg om moeilijk over te gaan doen...quote:Op zondag 19 december 2010 14:17 schreef fratsman het volgende:
Springen interesseert me niet, maar mensen in een moshpit betrekken die laten blijken daar niet van gediend te zijn, daar hou ik dus absoluut niet van! Doe dat bij je Jovink/Heideroosjes/weetikwatvoorbeukconcerten, maar niet tussen mensen die dat niet verwachten. Ik heb het een keertje bij de parkfeesten meegemaakt dat gasten het nodig vonden om een pit te beginnen. eentje knikkerde ertussen uit, vol tegen een vader die zijn zoontje op de nek had. Kind viel, en gelukkig dat het gras was, want hij kwam behoorlijk hard neer.
Nee, niet mijn ding, zo'n moshpits.
Ow op die manier.quote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wij doen het alleen binnen ons eigen gebiedje hoor. We proberen echt geen mensen lastig te vallen. Maargoed af en toe is er wat licht contact en dat is blijkbaar al genoeg om moeilijk over te gaan doen...
Goed bezig Nucky!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Ruder het volgende:
De stad was zaterdag best dood ja, ik had wel een topavond (met 2 dames op stap dus. )
BdW is een kindertent. Alleen leuk met Vastelaovend, of optredens. (Cafe Chantant ofzo.)quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:17 schreef Joysa het volgende:
Wij waren ook f in bdw geweest.. Maar idd
Ik had ook nog een colbertjasje aan (wel een beetje een vertyft jasje maar okequote:
Zo'n maatpakken zoals Nucky draagt vindt je niet bij SuitSupply of Meijer&Meijer!quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:51 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik had ook nog een colbertjasje aan (wel een beetje een vertyft jasje maar oke![]()
) en stijvolle schoenen.
Was echt een Nucky-Night dus
Maarre, dat domme volk bij BdW was wel een beetje een smet op de uitgaansavond![]()
Waar is wel wat gedaan? Alles ligt vol prutquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zo'n maatpakken zoals Nucky draagt vindt je niet bij SuitSupply of Meijer&Meijer!![]()
Ben overigens net terug vanuit de Klingerberg op de fiets. Er is HE-LE-MAAL NIKS! aan de fietspaden gedaan!
Echt verschrikkelijk jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar is wel wat gedaan? Alles ligt vol prut
Burg. Gommansstraat in blerick lag er vanochtend allemaal bruine prut.. dus volgens mij hebben ze met alleen zand gestrooid ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef Ruder het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk ja
Is het zout nu al op of?
Ik ben op de heenweg over de fietsersbrug en door de Berekoel gegaan, helemaal niks aan gedaan, terwijl dat toch wel een druk fietserspunt is. De gemeente heeft met de Franse slag een beetje de busroutes gedaan, en verder helemaal niks. Daar betaal ik dan gemeentelijke heffingen voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Burg. Gommansstraat in blerick lag er vanochtend allemaal bruine prut.. dus volgens mij hebben ze met alleen zand gestrooid ofzo.
En er reed op de fietsersbrug zo'n autootje met een borstel.. spekglad werd het daardoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |