Daar is het nog erger, dan kunnen we beter hier blijvenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:04 schreef Klonk het volgende:
in North Dakota ligt ook een Venlo: http://maps.google.nl/map(...)005924,0.013937&z=17
geen flauw idee of het daar beter weer is...
Niks geleerd van vorig jaar. Faalhazen.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:54 schreef Klonk het volgende:
Het zout is op
Strooizout Venlo raakt op
Venlo strooit de komende tijd minder omdat het zout langzaam opraakt. Daarom wordt er gestrooid volgens een noodscenario.
Dat houdt in dat op de belangrijkste routes voornamelijk de sneeuw wordt weggeschoven en zo min mogelijk wordt gestrooid. Tot vrijdagmiddag wordt er alleen nog maar sneeuw weggeschoven. Pas als het gestopt is met sneeuwen wordt er weer minimaal gestrooid.
omg, het wordt steeds erger.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niks geleerd van vorig jaar. Faalhazen.Maar geloof maar niet dat er een reactie komt als er een bejaarde zijn heup breekt.
Dat vind ik juist mooier dan een witte kerst...quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:42 schreef Ruder het volgende:
Als die sneeuwonzin maar voorbij is met oud op nieuw.
Ik heb er een beetje genoeg van
Ik moet op 1 januari redelijk optijd weer van Weert naar Venlo en ik vind vuurwerk en sneeuw niet echt super.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat vind ik juist mooier dan een witte kerst...
Oud op nieuw in de sneeuw en een kraakheldere lucht.
Sneeuwhoogtes bij mam op de plaats
Tuin tafel - 15 cm
Bloempot nr.1 - 18,5 cm
Bloempot nr.2 - 21+ cm
Allen prettige feestdagen
Schijnt een goeie fik te zijn als ik Twitter mag geloven...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef Klonk het volgende:
Begint toch een slechte traditie te worden de twee-jaarlijkse brand bij PKF....
Er zal wel weer een bejaarde zijn uitgegleden en een heup gebroken hebben. Serieus, de hele binnenstad is een grote glijbaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:57 schreef Krambo het volgende:
Op de Deken van Oppen singel (thv de Shellpomp) schijnt ook iets aan de hand te zijn. Politie heeft een deel van de weg met een lint afgezet. Die agent wilde nier zeggen wat er was '' dat ga ik u niet vertellen mijnheer''![]()
Iemand hier die toevallig iets meer weet?
Op de fietsbrug hebben ze 1 meter ofzo leeg geveegd, wat een onzin.. als er iemand van de andere kant komt moet je die schijt sneeuw in en ga je op je gat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er zal wel weer een bejaarde zijn uitgegleden en een heup gebroken hebben. Serieus, de hele binnenstad is een grote glijbaan.
Dan gaan ze niet de halve straat afzetten lijkt me,was ook niks te zien behalve een auto (zo te zien zonder schade) binnen de afzettingquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Er zal wel weer een bejaarde zijn uitgegleden en een heup gebroken hebben. Serieus, de hele binnenstad is een grote glijbaan.
hm, nee ik zou het zo echt niet weten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan gaan ze niet de halve straat afzetten lijkt me,was ook niks te zien behalve een auto (zo te zien zonder schade) binnen de afzetting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |