Kan ook toevallig aan die locatie liggen. Heb ik hier in Londen nml. ook last van met 02 en Orangequote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
Netwerk van KPN is echt kut, zat er eerst met een HTC op en bijna nergens ontvangst, nu met iphone4 is het iets beter. Maar gewoon soms niet bereikbaar.
Zelfde heeft een maat met T-mobile, die is thuis niet mobiel te bereiken....
Ik heb echt nog nooit problemen met het KPN-netwerk gehad. Ga dan ook echt niet naar Vodafone, laat staan T-Mobilequote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
Netwerk van KPN is echt kut, zat er eerst met een HTC op en bijna nergens ontvangst, nu met iphone4 is het iets beter. Maar gewoon soms niet bereikbaar.
Zelfde heeft een maat met T-mobile, die is thuis niet mobiel te bereiken....
Nadat KPN me na 12 jaar nog niet een iphone kon leveren voor een normale prijs was ik ze zat, plus dat op mijn locaties Vodafone betere dekking heeft en goedkoper is.quote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit problemen met het KPN-netwerk gehad. Ga dan ook echt niet naar Vodafone, laat staan T-Mobile
Zijn er al zolang iPhones te koopquote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nadat KPN me na 12 jaar nog niet een iphone kon leveren voor een normale prijs was ik ze zat, plus dat op mijn locaties Vodafone betere dekking heeft en goedkoper is.
Ik ga voor de iPhone 4 en een Android tabletquote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef M.C. het volgende:
Hmm ik twijfel een beetje; of een 3GS en een iPad of een iPhone 4
Is hier iemand die een iPhone en een iPad gebruikt? Is het erg fijn of misschien overbodig?
Sorry, verkeerd getypt maar ik neem aan dat je hem wel snapt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er al zolang iPhones te koop
Ja, dat was flauw van me, sorry. Ik vind je overstap begrijpelijk hoor. Zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaanquote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd getypt maar ik neem aan dat je hem wel snapt.
De meeste zijn al verstuurd...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Iemand al iets gehoord van Vodafone?
Bij mij staat nog steeds dit:
Orderstatus:
Order in behandeling
Laatst gewijzigd: 10-11-2010 20:49:32
Meer info:
Niet beschikbaar
Dat is serieus veeeel!quote:Vodafone verkoopt 10.000 iPhones in eerste twee dagen
Ja maar mijn bol.com bestelling is ook nog niet binnen terwijl ie dat wel zou moeten zijn. Ik denk dat TNT nogal wat achterstallig werk heeft door die staking van vorige week donderdag en vrijdagquote:
Ik heb wel een paar keer gehad dat hij helemaal was opgeladen en dan idioot snel naar beneden liep (percentage) of niet meer dan 96% aangaf. Na uitschakelen werkte het toen beter en soms een reset. Succesquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben trouwens meer mensen na de iOS update naar 4.2.1 last van een batterij die veel sneller leeg is? Zonder gekke dingen te doen haalde de batterij het bij mij zelfs geen hele dag zonder bijladen.
Nu je het zegt wel ja. Is het niet omdat findmyiphone aanstaat? (ik roep maar iets)quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben trouwens meer mensen na de iOS update naar 4.2.1 last van een batterij die veel sneller leeg is? Zonder gekke dingen te doen haalde de batterij het bij mij zelfs geen hele dag zonder bijladen.
Ik heb dat programma er niet eens op staan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu je het zegt wel ja. Is het niet omdat findmyiphone aanstaat? (ik roep maar iets)
Is mij inderdaad ook opgevallen, tvp voor dit onderwerpquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gelukkig (nog) geen last van met mijn iPhone 4quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:34 schreef DenS het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vinden de iPhone's de kou wel leuk?
Hoor verhalen over dat het wel OK is, maar als je dan te snel in een warme ruimte bent dat er dan vocht in toestel komt ofzo..
Ik heb met me iphone 4 ook het idee dat ie sneller leeg is, maar misschien de kou..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig (nog) geen last van met mijn iPhone 4
Je weet dat er een zoek optie is bij je appstore?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef RickoKun het volgende:
Is dr ook een soort van 9292ov app voor de iphone? Word er schijtziek van om telkens dezelfde shit te motte invoeren!!
Heb je hem van hoog laten vallen?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:14 schreef Merkie het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 laten vallen. Wat raden jullie aan wat ik doe? Ik denk er zelf over om hem officieel te laten repareren, maar ik heb geen idee van de kosten... Via Marktplaats kom ik op 130 euro.
Hm, het lijkt me toch een beetje dubbelop. Al is een iPad vast fijner met internetten vanwege zijn grotere scherm. Maar toch. Als de financien het weer toelaten komt er eerder een MBA bij dan een iPad.quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef M.C. het volgende:
Hmm ik twijfel een beetje; of een 3GS en een iPad of een iPhone 4
Is hier iemand die een iPhone en een iPad gebruikt? Is het erg fijn of misschien overbodig?
Wat is er stuk of reageert de iPhone helemaal niet meerquote:Op woensdag 1 december 2010 01:14 schreef Merkie het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 laten vallen. Wat raden jullie aan wat ik doe? Ik denk er zelf over om hem officieel te laten repareren, maar ik heb geen idee van de kosten... Via Marktplaats kom ik op 130 euro.
JA! Vandaar dat ik in het vorige topic al vroeg naar de mogelijkheden om de accu te laten vervangen. Misschien is dit toch niet nodig, want het volgende viel me op. Bij de aangegeven tijd sinds volledig opgeladen staat de stand-by tijd en de gebruikstijd. Normaal gesproken is de gebruikstijd veel korter dan de stand-by tijd. Nu niet meer, bij mij is de gebruikstijd nu telkens maar enkele minuten korter dan de stand-by tijd. Het lijkt er dus op dat de telefoon niet meer in sleepmode gaat. Heb jij dit ook?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij doet het prima, alleen het glas is kapot.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er stuk of reageert de iPhone helemaal niet meer
Moet je even aan zG vragen. Die had over het vervangen daarvan volgens mij een topic geschreven.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij doet het prima, alleen het glas is kapot.
Gewoon laten maken dus! Wel vrij duur maar de moeite waard. Kost hier iets van £130quote:Op woensdag 1 december 2010 10:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij doet het prima, alleen het glas is kapot.
Gewoon in de winkel?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon laten maken dus! Wel vrij duur maar de moeite waard. Kost hier iets van £130
Bij de 3G is het glas los van het scherm, bij de iPhone 4 zit het glas vastgelijmd. Dit heeft voordelen, maar ook nadelen, zoals dat je het scherm ook moet vervangen als enkel het glas kapot is.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet je even aan zG vragen. Die had over het vervangen daarvan volgens mij een topic geschreven.
Nee, via Google kun je bedrijven vinden die dergelijke reparaties uitvoeren (hier in Engeland althans)quote:
Je kan proberen het telefonisch te bestellen. Telefonisch gaf t-mobile meer korting aan blijvende klanten.quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zit te twijfelen om morgen een iphone4 te kopen. Ben al iets van 7 jaar abbo bij T-mobile, maar dat heeft volgens mij weinig effect, geen korting?
20 euro per jaar is dat? (gaat dat per jaar?)quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ah, iPhone 4 van Vodafone binnen
Verzeker hem maar even bij Unigarant voor de zekerheid.
Kreeg een microsim bij die ik moet laten activeren
Wat kost die verzekering?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ah, iPhone 4 van Vodafone binnen
Verzeker hem maar even bij Unigarant voor de zekerheid.
Kreeg een microsim bij die ik moet laten activeren
quote:
Dat is zeer makkelijk te vinden, 20 euro in het jaar, de dekking had ik geen zin om door te lezen..quote:
Bij mij gaat hij juist achteruit.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
Technologie in iOS 4.2 zorgt voor accu die langer meegaat
LOL
In NL hoor je af en toe wel iets van the phone house ofzo ja, of iPods bij de mediamarkt maar dit was de FaceTime reclame die Apple zelf heeft gemaakt! Voor zover ik weet heeft Apple in nl nog nooit eigen reclames ingezet samen met een provider.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef JDude het volgende:
Sowieso wordt er weinig reclame voor gemaakt. Afgezien van dat domme geschreeuw van The Phone House.
En wat is er dan allemaal gedekt? Ik betaal 30 euro per 3 maanden voor all risk.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt, die verzekering is 20,- voor een jaar. Dus net via internet afgesloten.
Goedkoper dan die verzekeringen via de providers.
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Eyjaf het volgende:
Ik zit nog op mijn 3GS met een 4.0.1 JB. Mis ik veel uit jullie ervaring?
Maar stel ik doe de afwas (hypothetisch gesproken) en hij valt in de wasbak, krijg ik dan een nieuwe? Vaak wordt waterschade niet gedekt...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.
Eigen risico 20,-
Dat is echt enorm goedkoop. Bedankt voor je tip!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.
Eigen risico 20,-
Als je iPhone gestolen wordt en je kunt voor 20 euro aan eigen risico een nieuwe krijgen....?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef kikoooooo het volgende:
Dingen verzekeren die je zo kan vervangen is zo dom
Loop een winkel in?quote:Op donderdag 2 december 2010 07:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Iemand hier ervaring met Telfort en iPhones? Was afgelopen weekend in Antwerpen maar daar was geen iPhone 4 meer te vinden, komen over 2 tot 3 weken weer... Dus weet iemand of ik er bij Telfort per direct 1 kan afhalen of zijn er bij alle iPhone aanbieders nu nog steeds wachtlijsten?
Verschilt per winkel. Bel de KPN-winkel in je woonplaats!quote:Op donderdag 2 december 2010 07:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Iemand hier ervaring met Telfort en iPhones? Was afgelopen weekend in Antwerpen maar daar was geen iPhone 4 meer te vinden, komen over 2 tot 3 weken weer... Dus weet iemand of ik er bij Telfort per direct 1 kan afhalen of zijn er bij alle iPhone aanbieders nu nog steeds wachtlijsten?
Uh nee. Ik vind het dom om je voor dingen te verzekeren die je zo zelf, zonder problemen kan vervangen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je iPhone gestolen wordt en je kunt voor 20 euro aan eigen risico een nieuwe krijgen....?
Of bedoel je wat anders?
Naar mijn mening is dat niet altijd waar. Ik verzeker ook het liefst zo weinig mogelijk. Maar als je je iPhone ter waarde van 650 euro kunt verzekeren tegen diefstal voor 20 euro in het jaar met een eigen risico van 20 euro best het verzekeren waard.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uh nee. Ik vind het dom om je voor dingen te verzekeren die je zo zelf, zonder problemen kan vervangen.
Hier wel (London)quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Verkopen ze in de app stores ook die plastic folies die je over je scherm van je 3gs kan doen??
ZIjn dit allemaal 2 jarige abbo'squote:Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef skittelman het volgende:
Zoals beloofd heb ik alle prijzen van de Iphone bij alle winkels op een rijtje gezet.
[ afbeelding ]
Nog even deze vraag..Kan het nu via de site in de link doen hier, maar dat is een klein beetje risicovol gebeuren...zijn er betere dingen te vinden?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Hoe jailbreaken we 4.2 met een iPhone 3GS? Dacht dat het wel weer via jailbreakme.com zou kunnen
En de andere link die ik had om te jailbreaken is nu even down: http://blog.iphone-dev.or(...)nksgiving-with-apple
In principe vindt je iphone redelijk goed zelf de wifi-netwerken in de buurt hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:35 schreef MadGuy het volgende:
Heb ik EINDELIJK een iPhone, kan ik er pas vanaf 27 december volledig gebruik van maken.Nou ja, voorlopig maar even behelpen met Wi-Fi, dan. Iemand een goede tip voor een (al dan niet gratis) Wi-Fi finder? Of nee, dat is toch niet handig als ik óók nog geen 3G heb.
GRRR!
Goed werk, nu nog in grafiekvorm gieten zodat je kan kijken bij hoeveel belminuten je het goedkoopst uit bent...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef skittelman het volgende:
Zoals beloofd heb ik alle prijzen van de Iphone bij alle winkels op een rijtje gezet.
[ afbeelding ]
Waarom is ie weg?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wil mijn iPhone 4 terug. Denk dat aankomende week maar een nieuwe bestel, en dan mijn nieuwe van Van Leliveld maar verkoop
Mijne is ook weg naar Leliveldquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wil mijn iPhone 4 terug. Denk dat aankomende week maar een nieuwe bestel, en dan mijn nieuwe van Van Leliveld maar verkoop
Als je met een draadloos netwerk verbonden bent wordt er geen gebruik gemaakt van mobiel internet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Santello het volgende:
Weet er iemand over Wifi boven provider 3G komt te staan? dDs zodra ik verbonden met Wifi ben dat alle downloads via wifi gaan en niet per ongeluk vida de provider.
Dankquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je met een draadloos netwerk verbonden bent wordt er geen gebruik gemaakt van mobiel internet.
Leuke app ja, maar werkt niet super goed. Het is wel leuk, maar soms zie je duidelijk dat er foto's aan elkaar geplakt zijn (kleuren die opeens zijn veranderd, of foto's die niet goed aansluiten). Veel beter is AutoStitch. Je maakt met de gewone camera app foto's, en dan in autostitch kan je deze aan elkaar plakken. Wordt heel mooi gedaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Een leuke tip:
Download 360 Panorama van de App Store. Je kan er hele mooie panorama foto's mee maken, opslaan en uploaden. Heel leuk gedaan en vooral met dit weer heb je een mooi resultaat!
Je kan mobiele data (dus via het mobiele netwerk van je provider) uitzetten. Zorgt ervoor dat er helemaal geen data van je abonnement wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Santello het volgende:
Weet er iemand over Wifi boven provider 3G komt te staan? dDs zodra ik verbonden met Wifi ben dat alle downloads via wifi gaan en niet per ongeluk vida de provider.
Eerlijk gezegd niet echt. Althans, dat vind ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Eyjaf het volgende:
Hai menschen,
ik zit op een 4.0.1 firmware op mijn iPhone 3GS. Heb een JB er op.
Mis ik veel in de gat tussen 4.0 en 4.2?
Game Center stelt niks voorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet echt. Althans, dat vind ik
Ik heb het nog niet 1x gebruiktquote:
http://www.redmondpie.com(...)or-ios-4.2.1-unlock/quote:Op zondag 5 december 2010 09:15 schreef Pielemuisje het volgende:
Zijn er al mensen die de nieuwe firmware hebben ge-jailbreakt?
Ik kom er niet meer uit wat ik nu moet...
Ik heb een 3GS (mc141dn)
ios 4.0(8A293)
met baseband 05.13.04
ik heb alle shsh blobs bewaard met tinyumbrella
iPhone3GS 4.0 (8A293)
iPhone3GS 4.0.1 (8A306)
iPhone3GS 4.0.2 (8A400)
iPhone3GS 4.1 (8B117)
iPhone3GS 4.2.1 (8C148a)
iPhone3GS 4.2b3 (8C5115c)
En ik wil naar de nieuwste firmware...
Op het moment is de iphone gejailbreakt en unlocked, ik heb geen originele simkaart.
Wat is het beste plan? of is die er nog niet
Instellingen > Algemeen > Automatisch slot > Nooit.quote:Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef andre347 het volgende:
Ik heb gister van Sinterklaas een iPhone 4 dock gekregen. Nu is mijn vraag hoe ik apps altijd open kan laten staan. Nu gaat de iPhone binnen een minuut ofzo weer op zwart en moet ik hem weer ontgrendelen. Ik zou het handig vinden als ik bijvoorbeeld mijn Twitter applicatie altijd open heb staan.
Dat soort dingen vertrouw ik nooit....quote:Op zondag 5 december 2010 12:41 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb nog iets heeeeel moois voor iedereen die gratis en snel geld wilt gaan verdienen, direct uitbetaald worden via PayPal en via PayPal het geld kan overmaken naar z'n eigen rekening
AppRedeem (Open op je iPhone of iPod Touch)
Gebruik dezelfde email als je PayPal Account (Aanmaken als je nog niet hebt, gratis!) en je kunt gratis apps (ook betaalde) downloaden tegen betaling
[ afbeelding ]
En ze kunnen voor de rest niks met je iphone? die apps zijn allemaal goedgekeurd door apple? en hoelang moet je die game spelen? wat moet je ermee doen? raten ofzo?quote:Op zondag 5 december 2010 13:00 schreef SteelDogg het volgende:
Is niks mis mee hoorGewoon de gratis apps installeren en alles word op je PayPal Account gedropt, en vanaf je PP account naar je normale bank
Check afbeelding ook
Appie van Albert Heijn. Als je de Allerhande-recepten helemaal geweldig vindt, dan.quote:Op zondag 5 december 2010 13:19 schreef Norrage het volgende:
Zijn er eigenlijk leuke kookboek apps?Dat is nou wel eens handig als je in de supermarkt staat en niet weet wat te gaan koken...
Heb Jamie oliver appmaar daar staan alleen maar hippe recepten op, en bovendien maar 10 ofzo....
Ja, maar als je ergens bent waar geen bereik is, is het misschien wel fijn om te weten waar de dichtsbijzijnde is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
In principe vindt je iphone redelijk goed zelf de wifi-netwerken in de buurt hoor
Hoe denk je dat dat moet werken?quote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, maar als je ergens bent waar geen bereik is, is het misschien wel fijn om te weten waar de dichtsbijzijnde is.
Oh ik dacht je geen 3G kon gebruikenquote:Op zondag 5 december 2010 14:43 schreef MadGuy het volgende:
Via 3G.Lijstje, offline te benaderen... Zoiets?
en dan heb ik geen problemen met de GPS?quote:Op zondag 5 december 2010 12:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://www.redmondpie.com(...)or-ios-4.2.1-unlock/
Simpelweg gewoon updaten via iTunes 10.1. Daarna jailbreak je deze met Redsn0w en vink je de iPad baseband optie aan zodat je 3GS geunlocked kan worden. Heb het met de 3G geprobeerd.
Nja bellen ging wel, maar andere mensen horen mij dus niet, terwijl ik hun duidelijk verstaquote:
Hmm nu ben ik benieuwd, heb jij al iets van hun vernomen? en voor welk voorval ben jij er heen gegaan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijne is ook weg naar Leliveld. Donderdag weggebracht.
Heh nee waarom zou j? In mijn geval niet en op de site staan er ook geen problemen vermeldt.quote:Op zondag 5 december 2010 15:53 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
en dan heb ik geen problemen met de GPS?
Huh? Ik heb er helemaal geen ervaring mee, heb mijn iPhone weggebracht en dat ging soepeltjes.quote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja bellen ging wel, maar andere mensen horen mij dus niet, terwijl ik hun duidelijk versta
Mic is niet kapot, videos en dic werken gewoon super
[..]
Hmm nu ben ik benieuwd, heb jij al iets van hun vernomen? en voor welk voorval ben jij er heen gegaan?
Dacht btw dat jij er niet zo over te spreken was?
http://shop.iphoneclub.nl(...)ar&utm_campaign=shopquote:Op maandag 6 december 2010 01:17 schreef W1ckeDxt het volgende:
Hey guys rare vraag misschien maar weet iemand een draadloze microfoon(tje) voor de iPhone?
Dus eentje die je kan opklippen en dan via voice memos opnemen.
Heb al zitten zoeken maar levert niks op.. Please help!
Bedankt alvast.
Edit: Dus niet die Apple mic maar een losse module.
Is ie in Duitsland simlock vrij dan? Hmm op de webshop staat niks over de iPhonequote:Op maandag 6 december 2010 01:05 schreef KneusTeun het volgende:
Iphone nu ook gewoon simlock vrij te oop bij media markt! voor 599.
Dat is goedkoper dan in Duitsland!
In hun krantje staat hij voor 649,-quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is ie in Duitsland simlock vrij dan? Hmm op de webshop staat niks over de iPhone
quote:Op maandag 6 december 2010 09:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In hun krantje staat hij voor 649,-
Driver al wel geïnstalleerd?quote:Op maandag 6 december 2010 09:59 schreef DancePlaza het volgende:
heb ook maar een iphone 4 aangeschaft via vodafone, 16 gb was niet op voorraad dan maar een 32 gb gehaald
maar ik sloot hem net aan op me windows laptop en kreeg het volgende te zien.
[ afbeelding ]
zal mijn iphone 4 toch stiekum 64 gb hebben?
Is dat ook al mogelijk tussen verschillende telefoons? Of alleen iPhone?quote:
Alleen iPhone, anderen volgen. van de faq:quote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dat ook al mogelijk tussen verschillende telefoons? Of alleen iPhone?
Kreeg het niet voor elkaar om mijn huisgenoot te bellen, programma werkte bij mij dus niet zo goed nog....quote:
Huisgenoot heeft het ook? zelf nog niet kunnen proberen net pas mensen uitgenodigdquote:Op maandag 6 december 2010 12:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kreeg het niet voor elkaar om mijn huisgenoot te bellen, programma werkte bij mij dus niet zo goed nog....
Ik gebruik het nu al paar dagen en werkt prima, het geluid is wat zachter dan normaal alleen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kreeg het niet voor elkaar om mijn huisgenoot te bellen, programma werkte bij mij dus niet zo goed nog....
Heb je het fora wel is door gekeken? die vraag wordt elke week namelijk gesteld.quote:Op maandag 6 december 2010 12:21 schreef Bryan181 het volgende:
Heeft iemand antwoord op mijn bovenstaande vraag?
Toen ik de app tegen kwam leek het al te mooi om waar te zijn. Maar dit werkt dus echt? Hoe werkt het dan, gaat het bellen via je internet wat dus je limiet op maakt?quote:
Heey dat heb ik ook! Alles werkt maar mensen horen mij niet tijdens bellen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja bellen ging wel, maar andere mensen horen mij dus niet, terwijl ik hun duidelijk versta
Mic is niet kapot, videos en dic werken gewoon super
[..]
Hmm nu ben ik benieuwd, heb jij al iets van hun vernomen? en voor welk voorval ben jij er heen gegaan?
Dacht btw dat jij er niet zo over te spreken was?
Zo te zien wel, net als bij WhatApp geef je je eigen nummer op, die komt in een database en zodoende weet de app van alle contacten wie de app heeft. Op die manier kan je via Wifi of 3G bellen. De app wekt hetzelfde als de standaard telefoonapplicatie dus je kan Viber voor al je telefoonverkeer gebruiken zoals je gewend bent.quote:Op maandag 6 december 2010 14:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Toen ik de app tegen kwam leek het al te mooi om waar te zijn. Maar dit werkt dus echt? Hoe werkt het dan, gaat het bellen via je internet wat dus je limiet op maakt?
Hmm, das geinig. Komen er elke dag ofzo weer nieuwe apps bij of is het eenmalig die paar dollar?quote:Op zondag 5 december 2010 12:41 schreef SteelDogg het volgende:
Ik heb nog iets heeeeel moois voor iedereen die gratis en snel geld wilt gaan verdienen, direct uitbetaald worden via PayPal en via PayPal het geld kan overmaken naar z'n eigen rekening
Gebruik dezelfde email als je PayPal Account (Aanmaken als je nog niet hebt, gratis!) en je kunt gratis apps (ook betaalde) downloaden tegen betaling
[ afbeelding ]
Ach ik krijg gewoon een nieuwe, zit er wel aan te denken om er nu tussendoor 1tje bij te kopenquote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heey dat heb ik ook! Alles werkt maar mensen horen mij niet tijdens bellen.
Ik heb begrepen dat dan alleen de 2e mic werkt die alleen wordt gebruikt bij bellen met speaker. Oftewel het werkt wel als ik de hem op speaker zet tijdens bellen
Nu moeg ik hem dus ook opsturen maar daar heb ik echt geen zin in. Zou er ook graag een 2e voor bijkopen zodat ik niet tijdelijk zonder iphone zit.
Dat is echt zonde van je geld.quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach ik krijg gewoon een nieuwe, zit er wel aan te denken om er nu tussendoor 1tje bij te kopen. Dan kan de andere straks voor een mooi prijsje weg
Valt wel mee, heb nog een 2G en 3GS hier liggen en nog 2 telefoons die weg kunnen, nou daar kan ik de 4g wel van halenquote:
Heb gewoon geduld man, het is maar een telefoonquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb nog een 2G en 3GS hier liggen en nog 2 telefoons die weg kunnen, nou daar kan ik de 4g wel van halen
met die 3gs kun je het toch ook wel ff volhouden?quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb nog een 2G en 3GS hier liggen en nog 2 telefoons die weg kunnen, nou daar kan ik de 4g wel van halen
Joystickquote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver. Kom er net achter dat mijn gloednieuwe iPhone 4 van Vodafone een lamme joystick heeft vergeleken met mijn oude iPhone 4 en de iPhone 4 van een vriend van mij. Morgen maar eens even terug naar de winkel.
quote:"However, it is inevitable that a phone's signal strength will weaken a little when covered in its entirety by a user's palm or fingers. We test all of our phones extensively and are confident that under normal circumstances reception strength and performance will be more than sufficient for the operation of the phone when network coverage is also adequate," the spokesman continued.
Installeer iViagra evenquote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver. Kom er net achter dat mijn gloednieuwe iPhone 4 van Vodafone een lamme joystick heeft vergeleken met mijn oude iPhone 4 en de iPhone 4 van een vriend van mij. Morgen maar eens even terug naar de winkel.
Gebruik nu zelfs een HTC desirequote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
met die 3gs kun je het toch ook wel ff volhouden?
Allang bekend dat HTC en ook Blackberry last hebben van Deathgripquote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef retorbrapi het volgende:
De nieuwe HTC HD7 heeft 'antenneproblemen': http://www.computerweekly(...)roblems-reported.htm
De reactie van HTC ("Nee hoor, alleen iPhones hebben last van death grip!"):
[..]
Tabbladen? Bedoel je misschien pagina's offee..quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:57 schreef Dionysiou het volgende:
Dat Viber is echt geweldig!
Weet iemand hoe je meer tabbladen kan krijgen om je apps in te proppen?
Mappen maken vind ik niks
Geen last van.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:24 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb me weer eens verslapen door die kutwekker van de iPhone. Heb hem gisteravond gewoon gezet, word net wakker en de wekker staat gewoon uit. iemand anders die dit ook heeft?
Hahah homeknopquote:
Idem hier, ik weet niet of de updates dit verhelpen moet deze nog doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:24 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb me weer eens verslapen door die kutwekker van de iPhone. Heb hem gisteravond gewoon gezet, word net wakker en de wekker staat gewoon uit. iemand anders die dit ook heeft?
als je binnen 14 dagen naar de winkel gaat is het een DOA en moet hij direct omgeruild worden (je had hem toch nieuw gekocht?)quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hahah homeknop![]()
Maa ik kom net dus van de Vodafone winkel. Maar die willen niets anders doen dan opsturen voor garantie. Ze willen hem niet direct omruilen voor een nieuwe. Ik heb hem nog niet eens aan gehad en ik ben direct nadat ik het probleem opmerkte naar de winkel gegaan. Wat zijn hierin mijn rechten? Kan ik gewoon eisen dat ze hem per direct omruilen?
Apple doet dat blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
als je binnen 14 dagen naar de winkel gaat is het een DOA en moet hij direct omgeruild worden (je had hem toch nieuw gekocht?)
Nee hoor, staat niets over in de wet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:37 schreef skittelman het volgende:
[..]
als je binnen 14 dagen naar de winkel gaat is het een DOA en moet hij direct omgeruild worden (je had hem toch nieuw gekocht?)
Heb net twee programmatjes geprobeerd, en heb inderdaad centjes binnen gekregen..quote:Op zondag 5 december 2010 12:41 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Want?! Nja schijnbaar verkopen ze hem ook bij de v&d, vriendin gaat morgen kijken daar. En anders maar kijken of Vodafone hem zelf ook simlock vrij verkooptquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Stuart het volgende:
Heeft iemand de iPhone 4 'simlockvrij' gekocht bij MediaMarkt of Saturn? Ik ben namelijk benieuwd wat het modelnummer van die telefoons is. Moet beginnen (16GB) met MC603
Staat er bijvoorbeeld bij iPhones die niet simlockvrij zijn een operator logo op het doosje (verpakking) aan de achterkant van T-Mobile of wie dan ook
Ik vraag me gewoon af hoe je weet of die echt simlockvrij is zeg maarquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?! Nja schijnbaar verkopen ze hem ook bij de v&d, vriendin gaat morgen kijken daar. En anders maar kijken of Vodafone hem zelf ook simlock vrij verkoopt
Of weet iemand dat hier?! Want weet niet zeker of die prepaid die ze aanbieden ook meteen simlock vrij is
mmm heel vreemd, zal wel aan apple liggen dan. Want in alle telefoon winkels waarin ik heb gewerkt (en dat zijn er meerdere) is de DOA regel identiek. DOA is niet voor niet DeathOnArrival. Kan je als consument niks aan doen, dus krijg je meteen een nieuwe.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee hoor, staat niets over in de wet.
http://www.consuwijzer.nl(...)rch=1&WT.mc_id=Thema's&Algemene%20voorwaarden&WT.seg_1=garantie&gclid=CPWQ5vH0z6UCFYgh3wodXScLmA
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef retorbrapi het volgende:
Heeft 1 van jullie ervaring met de melding "this device isn't eligible for the requested build?" Ik probeer m'n 4.2.1 device te restoren naar 4.0.2. Geen jailbreak.
Mijn 16gb heeft niet dat nummer.... Wel mc380bquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:08 schreef Stuart het volgende:
Heeft iemand de iPhone 4 'simlockvrij' gekocht bij MediaMarkt of Saturn? Ik ben namelijk benieuwd wat het modelnummer van die telefoons is. Moet beginnen (16GB) met MC603
Staat er bijvoorbeeld bij iPhones die niet simlockvrij zijn een operator logo op het doosje (verpakking) aan de achterkant van T-Mobile of wie dan ook
Omdat Apple dat tegenhoudt. Als je hem op 4.0.2 had gejailbreakt en de SHSH-certificaten had opgeslagen zou je hem met een schaduwserver kunnen downgraden naar 4.0.2, nu niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom niet? Met geen mogelijkheid?
Hahaha retor die de beperkingen van Apple tegenkomt.quote:Op woensdag 8 december 2010 01:49 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom niet? Met geen mogelijkheid?
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:58 schreef kadeya het volgende:
[..]
Hahaha retor die de beperkingen van Apple tegenkomt.
Omdat ik een abonnement heb en dus voor een relatief spotprijsje deze iPhone 4 kan kopen.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:51 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom cancel je dan niet gewoon, en koop je geen los? Ze zijn overal voldoende op voorraad...
Maar kun je dan niet online verlengen? Ipv de t-mobile winkel?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik een abonnement heb en dus voor een relatief spotprijsje deze iPhone 4 kan kopen.
Wat maakt dat uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:00 schreef kikoooooo het volgende:
Maar kun je dan niet online verlengen? Ipv de t-mobile winkel?
Dat ze daar misschien wel voorraad hebben? En dan bedoel ik niet bij de t-mobile online winkel, maar bij een andere gsmleverancier.quote:
Mijn telefoon is verzopen op vakantie, tijdens mijn lopende abonnement en daar kun je naar mijn weten niet zomaar vanaf, daar is het tenslotte een abonnement voor. Die ik nu dus (dat was de goedkoopste optie) vervroegd heb verlengd bij T-Mobile, met een kleine bijbetaling voor een iPhone 4.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef kikoooooo het volgende:
Dat ze daar misschien wel voorraad hebben? En dan bedoel ik niet bij de t-mobile online winkel, maar bij een andere gsmleverancier.
En dat is ook een iPhone 4quote:Op woensdag 8 december 2010 01:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn 16gb heeft niet dat nummer.... Wel mc380b
Oooh, nou, dan zal mijn 'theorie' wel helemaal niet opgaan ben ik bangquote:
SPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ga langs bij een Saturn vestiging en zeg dat Mediamarkt je heeft gestuurd. Het is een concern en ze gaan wel mee met de prijsquote:Op donderdag 9 december 2010 12:53 schreef skittelman het volgende:
Ik zie overal lange levertijd staan voor de 4 16gb
Is er ergens nog een MediaMarkt / Vodafone Winkel die ze los verkoopt voor 600 - 650?
Mn Desire word morgen verkocht en heb geen zin om maanden met mn 6310 rond te lopen
ik vond de site van de saturn inderdaad erg bekend voorkomenquote:Op donderdag 9 december 2010 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga langs bij een Saturn vestiging en zeg dat Mediamarkt je heeft gestuurd. Het is een concern en ze gaan wel mee met de prijs
Balen dat het niet in de buurt zit. Ze hebben daar wel simlockvrije iPhones trouwens. Ja, begrijp je frustratie wel.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:23 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik vond de site van de saturn inderdaad erg bekend voorkomen
maar kan nergens vinden dat de saturn iphones heeft.
En ze zitten nou niet zo dichtbij dat ik ff langs fiets, waarom altijd zo moeilijk bij de iPhone.
Ik denk dat als de iPhones beter beschikbaar waren dat ze zeker 3x zoveel verkocht zouden worden. (niks exclusief bla bah)
Dan ben jij de eerste die het zegt, want bij iPhoneclub lees je er ook niks overquote:Op donderdag 9 december 2010 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balen dat het niet in de buurt zit. Ze hebben daar wel simlockvrije iPhones trouwens. Ja, begrijp je frustratie wel.
Niet. Syncen doe je met Adresboek (Apple) of Outlook (Windows).quote:Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aangezien mijn iPhone ter reparatie weg gaat wil ik mijn nummers backuppen. Heeft er iemand een idee hoe ik mijn gebackupte nummers terug kan vinden in iTunes?
Waardeloos. Als je ooit over wilt op een andere merk telefoon heb je een groot probleem.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet. Syncen doe je met Adresboek (Apple) of Outlook (Windows).
Hoezo? Die kunnen ongetwijfeld ook prima met die programma's overweg. Beter dan dat dat via iTunes zou moeten gaan. Kan Android dat wel?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waardeloos. Als je ooit over wilt op een andere merk telefoon heb je een groot probleem.
Geen idee welk model je hebt, maar je kunt es op http://www.iphone-eindhoven.nl/ kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 17:35 schreef o.us het volgende:
Ik ging fietsen met mijn iPhone in mijn jaszak en opeens *ploep* viel ie op straat met als resultaat: een paar scheuren op het glas met een kern vlakbij de oorluidspreker.
Hoeveel kost het ongv. om het glas te vervangen? Heb er geen zin om aan de scheuren te wennen.
Zelf nog niet, maar vriend van me heeft daar zelf positieve ervaringen en ik kom op http://goo.gl/kOyee ook veel positieve ervaringen tegenquote:
Heb je een nieuwe gekocht?quote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm raar.. bij de vorige iphone 4 kwam itunes zelf met dat er nieuwe carrier settings waren, nu net net op een nieuwe iphone 4 komt ie daar niet mee.
Weet iemand hoe dat komt? Was wel handig dat ie alles meteen goed deed instellen
Yes !quote:
Het is echt zoquote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste die het zegt, want bij iPhoneclub lees je er ook niks over
Na een uur weer in de lucht.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:33 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee.
IPhone 4. 10% accu. Opeens dood. Na een half uur aan de lader nog geen leven erin.
kijk voor de gein eens hier: iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb momenteel een T-mobile 150-abonnement met een 3G, ben er tevreden over en wil dit graag verlengen met een 4g, maar ik vond de bijbetaling best fors! Ik geloof dat de verkoper 240 euro noemde. Wel kon ik mijn 3G dan inleveren en dat zou me wel wat geld schelen.
Een 3Gs zou ook kunnen, maar die is er alleen nog maar in de 8 gb-variant, en dat is voor mij te weinig.
Join the club, ik liet hem na een week van een meter hoog face down op de grond kletteren waarna hij nog een meter doorschoofquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Welke teringhoer laat na één week zijn iPhone 4 al van een tafel pleuren, zodat er een klein glasscheurtje in zit?
Uiteraard kon het ook niet anders, want ik heb deze keer voor 't eerst in jaren eens GEEN verzekering genomen.
Je hebt geen SIM-kaart nodig om je iPhone te activeren volgens mij.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Meike26 het volgende:
Sinds vandaag dan ook in het bezit van een I-fony 4 ! Vodafone 200 abonnement erbij voor 2 jaar en volgens mij hebben ze gewoon de beste prijzen/kwantiteit.
Alleen nu het volgende, mijn Vodafone abbo gaat pas in Februari in, kan ik dit kaartje alsnog gebruiken om de telefoon te activeren ? Ik ben het neigen tot nutteloos bellen naar alarmcentrales nu wel zat...
WTF! Dat is vlug! Ik krijg die mensen maar niet te pakken! Zou wat zijn als morgen weer een iPhone 4 in de bus krijgquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:58 schreef Merkie het volgende:
Mijn iPhone ligt klaar om bij Van Leliveld opgehaald te worden. Alleen kan ik vandaag niet
. Iemand die weet of ze morgen ook open zijn?
[..]
Join the club, ik liet hem na een week van een meter hoog face down op de grond kletteren waarna hij nog een meter doorschoof![]()
![]()
.
Ik kreeg ze ook niet te pakken, maar net wel. Alleen wil ik nu bellen voor de openingstijden en vervolgens nemen ze weer eens niet op. Kan jij het wellicht vragen als je ze wel te pakken krijgtquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
WTF! Dat is vlug! Ik krijg die mensen maar niet te pakken! Zou wat zijn als morgen weer een iPhone 4 in de bus krijg!
Vraag ik me ook af, draait het een beetje op 3GS ?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef ManInBurka het volgende:
iemand al infinity bladegekocht?
Duidelijk overzicht!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef skittelman het volgende:
[..]
kijk voor de gein eens hier: iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!
misschien is het slimmer om over te stappen.
Zal er aan denken ! ga dadelijk nog een keer proberen, dacht dat ze juist wel zaterdag open waren!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik kreeg ze ook niet te pakken, maar net wel. Alleen wil ik nu bellen voor de openingstijden en vervolgens nemen ze weer eens niet op. Kan jij het wellicht vragen als je ze wel te pakken krijgt?
Net gebeld, helaas. Tot vijf uur open.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal er aan denken ! ga dadelijk nog een keer proberen, dacht dat ze juist wel zaterdag open waren!
De mijne gaat pas op 27 december in en gebruik mijn iPhone nu om via Wi-Fi alvast wat apps mee te installeren en mee te spelen enzo. Dat gaat dus prima. Heb wel het SIM-kaartje van Vodafone erin gedaan en hij geeft steeds de melding dat er een simlock actief is en of ik wil ontgrendelen. Ik heb geen service, maar kan er alles mee doen - behalve natuurlijk bellen en sms'en. Whatsapp en Viber worden blijkbaar verbonden aan je nummer, dus dat heb ik maar nog niet gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Meike26 het volgende:
Sinds vandaag dan ook in het bezit van een I-fony 4 ! Vodafone 200 abonnement erbij voor 2 jaar en volgens mij hebben ze gewoon de beste prijzen/kwantiteit.
Alleen nu het volgende, mijn Vodafone abbo gaat pas in Februari in, kan ik dit kaartje alsnog gebruiken om de telefoon te activeren ? Ik ben het neigen tot nutteloos bellen naar alarmcentrales nu wel zat...
WTF? Ik heb vandaag al 3x proberen te bellen, maar ik kom in de wacht en na een tijdje hangen ze hem op. Mail reageren ze ook al niet op! Zo druk daar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Net gebeld, helaas. Tot vijf uur open.
ik ga een sena hoesje kopen, betaalbaar en gewoon via de apple store te krijgen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar twee hoesjes voor de iphone 4:
- één voor op me werk in me zak (moet de gehele iphone inclusief touchscreen beschermen), hoesje moet ik dus van de iphone halen voordat ik deze kan gebruiken
- en een hoesje voor 'dagelijks' gebruik, waar ik het touchscreen wel direct kan gebruiken.
Het liefst één van dealextreme ofzoiemand nog tips?
gelukkig is het 500mb, en ja je hebt gelijk vooral met de hoge snelheid van vodafone internet zit je al snel (zoals ik het gebruik) aan de 500mb. maar als je apps & games met wifi binnen haalt, niet gaat tetheren (mobiel gebruiken als modem) moet het te doen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Duidelijk overzicht!
Alleen vraag ik me af hoe het zit met het datagebruik, bij Vodafone zit je met het 150-abo op een datalimiet van 50 mb. Voor mijn gevoel is dat erg weinig, al kan ik niet zeggen hoeveel mb/gb ik nu verbruik.
Hoezo is vanaf maandag je abonnement afgelopen? Als je nummerbehoud aanvraagt moet je zelf je abonnement niet opzeggen. Derhalve wordt je abonnement dus gewoon elke maand verlengd.quote:Op zondag 12 december 2010 02:08 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik ben echt zwaar ontstemd over de service van Vodafone.
Op 10 november een bestelling van een iPhone 4 geplaatst in de Online Shop. Ben al 6 jaar tevreden klant geweest van T-Mobile en kwam in aanmerking voor contractvernieuwing, maar T-Mobile had een levertijd van 8-10 weken en bij Vodafone zouden ze vanaf 29 november geleverd worden. Hup, naar Vodafone dus, dacht ik.
Mijn orderstatus is nu nog steeds "Order in behandeling, laatst gewijzigd op 10-11-2010".
Ik dus chatten met een medewerker van Vodafone. Hij vertelde me 2 weken geleden dat mijn aanvraag van nummerbehoud nog bij T-Mobile lag, maar ze zouden binnen 3 dagen bevestiging krijgen en dan hij zou die week daarop geleverd worden. Niets meer van gehoord.
Toen maar de stad in naar een Vodafone winkel, hier zitten meerdere filialen. Bij het eerste filiaal zei dat wijf dat hij nergens meer te krijgen was en dat ik maar een nummer moest bellen wat ik van haar kreeg. Ik dat thuis bellen, blijkt dat een verkoopnummer te zijn, dus geen info over de levering![]()
Gisteren naar het andere filiaan geweest, meneer vertelde me dat de winkel geheel afhankelijk is van de Online Shop en dat hij mij totaal niet verder kon helpen. Hij kon me alleen weer een nummer geven wat ik moest bellen. Ook dit bleek weer kut, het was namelijk het nummer van de technische dienst.
Nu ben ik dus een maand verder, nog steeds geen iPhone 4 en mijn huidige abonnement loopt komende maandag af bij T-Mobile en ben vanaf dan dus onbereikbaar.
Blijkbaar is er bij Vodafone niemand die me wil helpen![]()
Iemand hier nog tips? Ik ben een beetje ten einde raad. Ik heb het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd..
Naïef. Er is geen "goede" of "slechte" provider. Elke provider, wat zeg ik, elk groot bedrijf, is waardeloos op het gebied van klantenservice. Je krijgt namelijk altijd iemand aan de lijn die niets voor je kan betekenen. Vodafone, KPN, T-Mobile, het is 1 pot nat.quote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Duh, de enige mobiele provider die nog wel een beetje betrouwbaar is in Nederland is KPN.
Ik zei dan ook "een beetje betrouwbaar". De dekking van KPN is in ieder geval erg goed.quote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Naïef. Er is geen "goede" of "slechte" provider. Elke provider, wat zeg ik, elk groot bedrijf, is waardeloos op het gebied van klantenservice. Je krijgt namelijk altijd iemand aan de lijn die niets voor je kan betekenen. Vodafone, KPN, T-Mobile, het is 1 pot nat.
Het ging helemaal niet over dekkingquote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "een beetje betrouwbaar". De dekking van KPN is in ieder geval erg goed.
I know, maar ik heb in de zeven jaar dat ik bij KPN ben weinig problemen met ze gehad.quote:Op zondag 12 december 2010 02:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over dekking.
3GSquote:Op zondag 12 december 2010 07:49 schreef Vicky het volgende:
Stomme vraag.. maar was multitasking nou ook voor de 3G of alleen voor de 3GS?
aha oke, vandaar dat ik het niet aan de praat krijgquote:
Heeft ook er mee te maken dat het een staatsbedrijf was.quote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei dan ook "een beetje betrouwbaar". De dekking van KPN is in ieder geval erg goed.
Inderdaad, 500 mb inderdaad!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:27 schreef skittelman het volgende:
[..]
gelukkig is het 500mb, en ja je hebt gelijk vooral met de hoge snelheid van vodafone internet zit je al snel (zoals ik het gebruik) aan de 500mb. maar als je apps & games met wifi binnen haalt, niet gaat tetheren (mobiel gebruiken als modem) moet het te doen zijn.
Maarja wil je gewoon van dat gezeik af zijn kun je beter naar Telfort, beter netwerk, lagere prijs.
Moet er wel bij zeggen dat de 16gb pas in week 2 (2011) leverbaar is. 32gb in overvloed
dat ging bij mij niet op! Waardeloze klantenservice en thuis bijna geen bereik en op werk helemaal niet....quote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Tja, de aanschafprijs van een los toestel ligt ook hoger dan die van de meeste andere toestellen. Je provider wil dat natuurlijk linksom of rechtsom wel terugverdienen.quote:Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef PM-girl het volgende:
En inmiddels is me duidelijk dat bijbetalen voor een iPhone4 helaas gewoon is, bij welke provider dan ook.
Uiteraard.quote:Op zondag 12 december 2010 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, de aanschafprijs van een los toestel ligt ook hoger dan die van de meeste andere toestellen. Je provider wil dat natuurlijk linksom of rechtsom wel terugverdienen.
iemand?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoi mensjes
Ik heb sinds juli een iPhone 3GS, en heb er tot nu toe maar één enkel probleem mee gehad:
Ik kan er geen muziek via iTunes opzetten.
Het is echt heel frustrerend, want anderen kunnen het wel met mijn USB en op mijn PC, maar alleen die van mij doet het niet.
Ik wou het vandaag nog een keertje proberen, maar hij liep totaal vast en als ik 'm nu opstart krijg ik het volgende scherm, en blijft hij daarop hangen en kan ik niks meer doen.
[ afbeelding ]
En áls ik 'm op iTunes aansluit, krijg ik de volgende foutmelding op m'n monitor:
iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.
Iemand ervaring met dit probleem?
Alvast bedankt!
P.S: Ik werd ook doorverwezen naar deze site, http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL, maar die doet het niet op mijn browser, dus kan iemand mij de pagina inhoud even sturen/uitleggen?
Misschien doen wat daar staat?quote:iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.
bij dit soort gevallen raad ik de OPTA aan, dat woord is code woord bij de helpdesksquote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo is vanaf maandag je abonnement afgelopen? Als je nummerbehoud aanvraagt moet je zelf je abonnement niet opzeggen. Derhalve wordt je abonnement dus gewoon elke maand verlengd.
[..]
Naïef. Er is geen "goede" of "slechte" provider. Elke provider, wat zeg ik, elk groot bedrijf, is waardeloos op het gebied van klantenservice. Je krijgt namelijk altijd iemand aan de lijn die niets voor je kan betekenen. Vodafone, KPN, T-Mobile, het is 1 pot nat.
In iTunes bij je iPhone aanvinken welke apps je wilt gebruikenquote:Op zondag 12 december 2010 19:32 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje,
IK heb nu mijn iphone dus en daarbij dan maar gelijk een i-tunes account aangeaakt, maar nu zitten we met het probleem dat er 2 iphones op deze laptop zijn aangemeld, met 2 verschillende itunes-accounts, maar hij synchroniseerd gewoon gecombineerd, dus de apps van mijn vriend heb ik nu ook op m'n iphone staan. Sommige zijn wel handig, maar er zijn er ook een aantal, waar ik niets aan heb. Hoe los ik dit probleem op ?
Kan ik bijvoorbeeld I-tunes nogmaals downloaden en op de D-schijf parkeren/installeren, zodat de 2 i-tunes programma's + accounts langs elkaar heen werken ?
Gewoon je iPhone aansluiten, in iTunes naar je iPhone gaan, het tabje apps selecteren en dan kun je per app aangeven of die gesynchroniseerd moet worden met die iPhone.quote:Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef Meike26 het volgende:
Ja dat snap ik ook wel, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Als ik in i-tunes, naar mijn apps ga, dan komen zowel de apps van mij zelf tevoorschijn, als ook die van mijn vriend. Dus elke keer als ik die apps er weer afhaal, komen ze vanzelf weer terug ?
Een beetje abacadabra dus en ik begrijp er geen *** van hoe ik dit nu gewoon normaal krijg. Op mijn account wil ik mijn apps zien en niet die van een andere account. Vage boel !
Vraag is dus eigenlijk zo: Hoe komt het dat i-tunes, wanneer ik ingelogd ben met mijn account, ok de apps pakt uit andere accounts ? En hoe ga ik dit oplossen ?
Ik zit ook altijd met dat gekloot. Elke keer handmatig apps selecteren enzo met risico dat itunes je gsm verneukt.quote:Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef Meike26 het volgende:
Ja dat snap ik ook wel, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Als ik in i-tunes, naar mijn apps ga, dan komen zowel de apps van mij zelf tevoorschijn, als ook die van mijn vriend. Dus elke keer als ik die apps er weer afhaal, komen ze vanzelf weer terug ?
Een beetje abacadabra dus en ik begrijp er geen *** van hoe ik dit nu gewoon normaal krijg. Op mijn account wil ik mijn apps zien en niet die van een andere account. Vage boel !
Vraag is dus eigenlijk zo: Hoe komt het dat i-tunes, wanneer ik ingelogd ben met mijn account, ok de apps pakt uit andere accounts ? En hoe ga ik dit oplossen ?
Ohw. oke. Dat is wel redelijk betrouwbaar toch he?quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef nelisb het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)9936006?a=B0035ZF0TI
oke! maar is die 69,- incl kosten van het product? dus het totaal? of alleen de shipment cost?quote:Op maandag 13 december 2010 00:25 schreef nelisb het volgende:
Amazon is huge, dus ja betrouwbaar.
Probeer et eens bij Amazon.Co.uk misschien dat verzenden naar nl. Goedkoper is.
Beide uitverkocht. Die sites kende ik alquote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef nelisb het volgende:
Heb je trouwens zelf wel gezocht?
http://shop.iphoneclub.nl/aliph-jawbone-icon-the-hero
http://www.pdashop.nl/pro(...)uetooth-headset.html
Proestquote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Duh, de enige mobiele provider die nog wel een beetje betrouwbaar is in Nederland is KPN.
Hmm, das zo jammer.quote:
Ik heb nooit problemen met ze gehad. Noch met de administratie, noch met het bereik.quote:Op maandag 13 december 2010 10:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Proest
Je maakt een grapje hoop ik? Ben blij dat ik sinds een jaar eindelijk weg ben bij dat kankerbedrijf
Hoezo?quote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef nelisb het volgende:
90 euro bij Iphoneclub.
Dan kan je hem voor 95 euro net zo goed in Engeland bestellen.
Onbekende levertijd Iphoneclub en voorraad in Engeland. Dan vind ik 5 euro verwaarloosbaar als je iets graag wilt.quote:
Ja, da's kut. Nu moet je ze allemaal weer uit de iTunes store downloadenquote:Op zondag 12 december 2010 20:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is iTunes toch ook een kankerprogramma. Laatst opnieuw Windows geïnstalleerd en geen back-up gemaakt van mijn iTunes library. Nou moet ik voor iemand een spel testen en die moet ik er (omdat het beta is) via de pc op zetten. Alleen al mijn apps staan dus niet meer in iTunes. Als ik op 'aankopen overzetten' klik gaat hij heel even laden en vervolgens kapt hij..
Ik kan dat spel er dus niet op zetten want als ik op 'synchroniseren' klik bij apps dan zegt hij dat hij alle apps van de iPhone weghaalt en vervangt door die in iTunes.. en daar staat dus alleen die app die ik moet testen.
Begrijpelijk inderdaad.quote:Op maandag 13 december 2010 10:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Onbekende levertijd Iphoneclub en voorraad in Engeland. Dan vind ik 5 euro verwaarloosbaar als je iets graag wilt.
Ik heb nu een kopie gemaakt van mijn iPhone, en daarna kon ik ze wel overzetten. Vervolgens maar alles opnieuw gesynchroniseerd en in mijn iPhone opnieuw in de mapjes gezet.quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, da's kut. Nu moet je ze allemaal weer uit de iTunes store downloadenEn tot die tijd gaat iTunes ze van de iPhone af flikkeren bij het syncen.
In het vervolg de .ipa-bestanden backuppen uit "iTunes Media" kan het voorkomen.
Er staat bij; HTC earpiece.quote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef nelisb het volgende:
Okay ik heb even gekeken.
70 pond en 9 pond verzenden.
http://www.amazon.co.uk/g(...)id=1292197152&sr=8-1
+- 95¤ dus.
Bij mij was in 1 keer het scherm gebarsten, ding was net een week oudquote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef WSquater het volgende:
Is er toevallig een app die je looproute via gps bijhoudt en waarbij je ook tijdens de route speciale plekken kan laten onthouden?
iPhone 4 trouwens meesterlijk: liet hem deze week 2x vallen. 1x vanaf circa 1 meter hoogte op harde grond, en de tweede keer vloog-ie, per ongeluk, tegen het plafond en kletterde tijdens zijn weg naar de harde grond eerst nog op 3 harde meubelstukken. En het enige wat er hierna te zien was? Een licht krasje, alleen te zien onder een bepaalde lichtinval!
Wtf?! Nja ik krijg van Leliveld maar niet te pakken :/. Gelukkig heb ik al een nieuwe.quote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef WSquater het volgende:
Is er toevallig een app die je looproute via gps bijhoudt en waarbij je ook tijdens de route speciale plekken kan laten onthouden?
iPhone 4 trouwens meesterlijk: liet hem deze week 2x vallen. 1x vanaf circa 1 meter hoogte op harde grond, en de tweede keer vloog-ie, per ongeluk, tegen het plafond en kletterde tijdens zijn weg naar de harde grond eerst nog op 3 harde meubelstukken. En het enige wat er hierna te zien was? Een licht krasje, alleen te zien onder een bepaalde lichtinval!
Speciale plekken bijhouden weet ik niet. Runkeeper kan wel via GPS je route vaststellen zodat je die later kunt bekijken. Hij laat ook zien wanneer je gemiddeld langzamer of sneller bent gaan lopen, et cetera. Én hij is gratis.quote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef WSquater het volgende:
100%? Of moet je in-app aankopen doen voor meer functies?quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Speciale plekken bijhouden weet ik niet. Runkeeper kan wel via GPS je route vaststellen zodat je die later kunt bekijken. Hij laat ook zien wanneer je gemiddeld langzamer of sneller bent gaan lopen, et cetera. Én hij is gratis.
Uhm, de volledige app is wat duurder. Volgens mij is het enige dat je niet op bepaalde stukken automatische andere audio aankan zetten, bijvoorbeeld als je sneller gaat lopen of zo. Voor de rest werkt de gratis helemaal perfect. Ik luister toch altijd een podcast tijdens het lopen dus die functie maakt me niet uit. Geen in-app aankopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef o.us het volgende:
[..]
100%? Of moet je in-app aankopen doen voor meer functies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |