Kan ook toevallig aan die locatie liggen. Heb ik hier in Londen nml. ook last van met 02 en Orangequote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
Netwerk van KPN is echt kut, zat er eerst met een HTC op en bijna nergens ontvangst, nu met iphone4 is het iets beter. Maar gewoon soms niet bereikbaar.
Zelfde heeft een maat met T-mobile, die is thuis niet mobiel te bereiken....
Ik heb echt nog nooit problemen met het KPN-netwerk gehad. Ga dan ook echt niet naar Vodafone, laat staan T-Mobilequote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
Netwerk van KPN is echt kut, zat er eerst met een HTC op en bijna nergens ontvangst, nu met iphone4 is het iets beter. Maar gewoon soms niet bereikbaar.
Zelfde heeft een maat met T-mobile, die is thuis niet mobiel te bereiken....
Nadat KPN me na 12 jaar nog niet een iphone kon leveren voor een normale prijs was ik ze zat, plus dat op mijn locaties Vodafone betere dekking heeft en goedkoper is.quote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit problemen met het KPN-netwerk gehad. Ga dan ook echt niet naar Vodafone, laat staan T-Mobile
Zijn er al zolang iPhones te koopquote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nadat KPN me na 12 jaar nog niet een iphone kon leveren voor een normale prijs was ik ze zat, plus dat op mijn locaties Vodafone betere dekking heeft en goedkoper is.
Ik ga voor de iPhone 4 en een Android tabletquote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef M.C. het volgende:
Hmm ik twijfel een beetje; of een 3GS en een iPad of een iPhone 4
Is hier iemand die een iPhone en een iPad gebruikt? Is het erg fijn of misschien overbodig?
Sorry, verkeerd getypt maar ik neem aan dat je hem wel snapt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er al zolang iPhones te koop
Ja, dat was flauw van me, sorry. Ik vind je overstap begrijpelijk hoor. Zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaanquote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd getypt maar ik neem aan dat je hem wel snapt.
De meeste zijn al verstuurd...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Iemand al iets gehoord van Vodafone?
Bij mij staat nog steeds dit:
Orderstatus:
Order in behandeling
Laatst gewijzigd: 10-11-2010 20:49:32
Meer info:
Niet beschikbaar
Dat is serieus veeeel!quote:Vodafone verkoopt 10.000 iPhones in eerste twee dagen
Ja maar mijn bol.com bestelling is ook nog niet binnen terwijl ie dat wel zou moeten zijn. Ik denk dat TNT nogal wat achterstallig werk heeft door die staking van vorige week donderdag en vrijdagquote:
Ik heb wel een paar keer gehad dat hij helemaal was opgeladen en dan idioot snel naar beneden liep (percentage) of niet meer dan 96% aangaf. Na uitschakelen werkte het toen beter en soms een reset. Succesquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben trouwens meer mensen na de iOS update naar 4.2.1 last van een batterij die veel sneller leeg is? Zonder gekke dingen te doen haalde de batterij het bij mij zelfs geen hele dag zonder bijladen.
Nu je het zegt wel ja. Is het niet omdat findmyiphone aanstaat? (ik roep maar iets)quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben trouwens meer mensen na de iOS update naar 4.2.1 last van een batterij die veel sneller leeg is? Zonder gekke dingen te doen haalde de batterij het bij mij zelfs geen hele dag zonder bijladen.
Ik heb dat programma er niet eens op staan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu je het zegt wel ja. Is het niet omdat findmyiphone aanstaat? (ik roep maar iets)
Is mij inderdaad ook opgevallen, tvp voor dit onderwerpquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gelukkig (nog) geen last van met mijn iPhone 4quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:34 schreef DenS het volgende:
Misschien een domme vraag, maar vinden de iPhone's de kou wel leuk?
Hoor verhalen over dat het wel OK is, maar als je dan te snel in een warme ruimte bent dat er dan vocht in toestel komt ofzo..
Ik heb met me iphone 4 ook het idee dat ie sneller leeg is, maar misschien de kou..quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig (nog) geen last van met mijn iPhone 4
Je weet dat er een zoek optie is bij je appstore?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef RickoKun het volgende:
Is dr ook een soort van 9292ov app voor de iphone? Word er schijtziek van om telkens dezelfde shit te motte invoeren!!
Heb je hem van hoog laten vallen?quote:Op woensdag 1 december 2010 01:14 schreef Merkie het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 laten vallen. Wat raden jullie aan wat ik doe? Ik denk er zelf over om hem officieel te laten repareren, maar ik heb geen idee van de kosten... Via Marktplaats kom ik op 130 euro.
Hm, het lijkt me toch een beetje dubbelop. Al is een iPad vast fijner met internetten vanwege zijn grotere scherm. Maar toch. Als de financien het weer toelaten komt er eerder een MBA bij dan een iPad.quote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef M.C. het volgende:
Hmm ik twijfel een beetje; of een 3GS en een iPad of een iPhone 4
Is hier iemand die een iPhone en een iPad gebruikt? Is het erg fijn of misschien overbodig?
Wat is er stuk of reageert de iPhone helemaal niet meerquote:Op woensdag 1 december 2010 01:14 schreef Merkie het volgende:
Ik heb mijn iPhone 4 laten vallen. Wat raden jullie aan wat ik doe? Ik denk er zelf over om hem officieel te laten repareren, maar ik heb geen idee van de kosten... Via Marktplaats kom ik op 130 euro.
JA! Vandaar dat ik in het vorige topic al vroeg naar de mogelijkheden om de accu te laten vervangen. Misschien is dit toch niet nodig, want het volgende viel me op. Bij de aangegeven tijd sinds volledig opgeladen staat de stand-by tijd en de gebruikstijd. Normaal gesproken is de gebruikstijd veel korter dan de stand-by tijd. Nu niet meer, bij mij is de gebruikstijd nu telkens maar enkele minuten korter dan de stand-by tijd. Het lijkt er dus op dat de telefoon niet meer in sleepmode gaat. Heb jij dit ook?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij doet het prima, alleen het glas is kapot.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is er stuk of reageert de iPhone helemaal niet meer
Moet je even aan zG vragen. Die had over het vervangen daarvan volgens mij een topic geschreven.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij doet het prima, alleen het glas is kapot.
Gewoon laten maken dus! Wel vrij duur maar de moeite waard. Kost hier iets van £130quote:Op woensdag 1 december 2010 10:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij doet het prima, alleen het glas is kapot.
Gewoon in de winkel?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon laten maken dus! Wel vrij duur maar de moeite waard. Kost hier iets van £130
Bij de 3G is het glas los van het scherm, bij de iPhone 4 zit het glas vastgelijmd. Dit heeft voordelen, maar ook nadelen, zoals dat je het scherm ook moet vervangen als enkel het glas kapot is.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet je even aan zG vragen. Die had over het vervangen daarvan volgens mij een topic geschreven.
Nee, via Google kun je bedrijven vinden die dergelijke reparaties uitvoeren (hier in Engeland althans)quote:
Je kan proberen het telefonisch te bestellen. Telefonisch gaf t-mobile meer korting aan blijvende klanten.quote:Op maandag 29 november 2010 20:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zit te twijfelen om morgen een iphone4 te kopen. Ben al iets van 7 jaar abbo bij T-mobile, maar dat heeft volgens mij weinig effect, geen korting?
20 euro per jaar is dat? (gaat dat per jaar?)quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ah, iPhone 4 van Vodafone binnen
Verzeker hem maar even bij Unigarant voor de zekerheid.
Kreeg een microsim bij die ik moet laten activeren
Wat kost die verzekering?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ah, iPhone 4 van Vodafone binnen
Verzeker hem maar even bij Unigarant voor de zekerheid.
Kreeg een microsim bij die ik moet laten activeren
quote:
Dat is zeer makkelijk te vinden, 20 euro in het jaar, de dekking had ik geen zin om door te lezen..quote:
Bij mij gaat hij juist achteruit.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
Technologie in iOS 4.2 zorgt voor accu die langer meegaat
LOL
In NL hoor je af en toe wel iets van the phone house ofzo ja, of iPods bij de mediamarkt maar dit was de FaceTime reclame die Apple zelf heeft gemaakt! Voor zover ik weet heeft Apple in nl nog nooit eigen reclames ingezet samen met een provider.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef JDude het volgende:
Sowieso wordt er weinig reclame voor gemaakt. Afgezien van dat domme geschreeuw van The Phone House.
En wat is er dan allemaal gedekt? Ik betaal 30 euro per 3 maanden voor all risk.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt, die verzekering is 20,- voor een jaar. Dus net via internet afgesloten.
Goedkoper dan die verzekeringen via de providers.
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Eyjaf het volgende:
Ik zit nog op mijn 3GS met een 4.0.1 JB. Mis ik veel uit jullie ervaring?
Maar stel ik doe de afwas (hypothetisch gesproken) en hij valt in de wasbak, krijg ik dan een nieuwe? Vaak wordt waterschade niet gedekt...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.
Eigen risico 20,-
Dat is echt enorm goedkoop. Bedankt voor je tip!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.
Eigen risico 20,-
Als je iPhone gestolen wordt en je kunt voor 20 euro aan eigen risico een nieuwe krijgen....?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef kikoooooo het volgende:
Dingen verzekeren die je zo kan vervangen is zo dom
Loop een winkel in?quote:Op donderdag 2 december 2010 07:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Iemand hier ervaring met Telfort en iPhones? Was afgelopen weekend in Antwerpen maar daar was geen iPhone 4 meer te vinden, komen over 2 tot 3 weken weer... Dus weet iemand of ik er bij Telfort per direct 1 kan afhalen of zijn er bij alle iPhone aanbieders nu nog steeds wachtlijsten?
Verschilt per winkel. Bel de KPN-winkel in je woonplaats!quote:Op donderdag 2 december 2010 07:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Iemand hier ervaring met Telfort en iPhones? Was afgelopen weekend in Antwerpen maar daar was geen iPhone 4 meer te vinden, komen over 2 tot 3 weken weer... Dus weet iemand of ik er bij Telfort per direct 1 kan afhalen of zijn er bij alle iPhone aanbieders nu nog steeds wachtlijsten?
Uh nee. Ik vind het dom om je voor dingen te verzekeren die je zo zelf, zonder problemen kan vervangen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je iPhone gestolen wordt en je kunt voor 20 euro aan eigen risico een nieuwe krijgen....?
Of bedoel je wat anders?
Naar mijn mening is dat niet altijd waar. Ik verzeker ook het liefst zo weinig mogelijk. Maar als je je iPhone ter waarde van 650 euro kunt verzekeren tegen diefstal voor 20 euro in het jaar met een eigen risico van 20 euro best het verzekeren waard.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uh nee. Ik vind het dom om je voor dingen te verzekeren die je zo zelf, zonder problemen kan vervangen.
Hier wel (London)quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Verkopen ze in de app stores ook die plastic folies die je over je scherm van je 3gs kan doen??
ZIjn dit allemaal 2 jarige abbo'squote:Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef skittelman het volgende:
Zoals beloofd heb ik alle prijzen van de Iphone bij alle winkels op een rijtje gezet.
[ afbeelding ]
Nog even deze vraag..Kan het nu via de site in de link doen hier, maar dat is een klein beetje risicovol gebeuren...zijn er betere dingen te vinden?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef Norrage het volgende:
Hoe jailbreaken we 4.2 met een iPhone 3GS? Dacht dat het wel weer via jailbreakme.com zou kunnen
En de andere link die ik had om te jailbreaken is nu even down: http://blog.iphone-dev.or(...)nksgiving-with-apple
In principe vindt je iphone redelijk goed zelf de wifi-netwerken in de buurt hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:35 schreef MadGuy het volgende:
Heb ik EINDELIJK een iPhone, kan ik er pas vanaf 27 december volledig gebruik van maken.Nou ja, voorlopig maar even behelpen met Wi-Fi, dan. Iemand een goede tip voor een (al dan niet gratis) Wi-Fi finder? Of nee, dat is toch niet handig als ik óók nog geen 3G heb.
GRRR!
Goed werk, nu nog in grafiekvorm gieten zodat je kan kijken bij hoeveel belminuten je het goedkoopst uit bent...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:57 schreef skittelman het volgende:
Zoals beloofd heb ik alle prijzen van de Iphone bij alle winkels op een rijtje gezet.
[ afbeelding ]
Waarom is ie weg?quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wil mijn iPhone 4 terug. Denk dat aankomende week maar een nieuwe bestel, en dan mijn nieuwe van Van Leliveld maar verkoop
Mijne is ook weg naar Leliveldquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wil mijn iPhone 4 terug. Denk dat aankomende week maar een nieuwe bestel, en dan mijn nieuwe van Van Leliveld maar verkoop
Als je met een draadloos netwerk verbonden bent wordt er geen gebruik gemaakt van mobiel internet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Santello het volgende:
Weet er iemand over Wifi boven provider 3G komt te staan? dDs zodra ik verbonden met Wifi ben dat alle downloads via wifi gaan en niet per ongeluk vida de provider.
Dankquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je met een draadloos netwerk verbonden bent wordt er geen gebruik gemaakt van mobiel internet.
Leuke app ja, maar werkt niet super goed. Het is wel leuk, maar soms zie je duidelijk dat er foto's aan elkaar geplakt zijn (kleuren die opeens zijn veranderd, of foto's die niet goed aansluiten). Veel beter is AutoStitch. Je maakt met de gewone camera app foto's, en dan in autostitch kan je deze aan elkaar plakken. Wordt heel mooi gedaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Een leuke tip:
Download 360 Panorama van de App Store. Je kan er hele mooie panorama foto's mee maken, opslaan en uploaden. Heel leuk gedaan en vooral met dit weer heb je een mooi resultaat!
Je kan mobiele data (dus via het mobiele netwerk van je provider) uitzetten. Zorgt ervoor dat er helemaal geen data van je abonnement wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Santello het volgende:
Weet er iemand over Wifi boven provider 3G komt te staan? dDs zodra ik verbonden met Wifi ben dat alle downloads via wifi gaan en niet per ongeluk vida de provider.
Eerlijk gezegd niet echt. Althans, dat vind ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Eyjaf het volgende:
Hai menschen,
ik zit op een 4.0.1 firmware op mijn iPhone 3GS. Heb een JB er op.
Mis ik veel in de gat tussen 4.0 en 4.2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |