Wat kost die verzekering?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Dionysiou het volgende:
Ah, iPhone 4 van Vodafone binnen
Verzeker hem maar even bij Unigarant voor de zekerheid.
Kreeg een microsim bij die ik moet laten activeren
quote:
Dat is zeer makkelijk te vinden, 20 euro in het jaar, de dekking had ik geen zin om door te lezen..quote:
Bij mij gaat hij juist achteruit.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:33 schreef KneusTeun het volgende:
Technologie in iOS 4.2 zorgt voor accu die langer meegaat
LOL
In NL hoor je af en toe wel iets van the phone house ofzo ja, of iPods bij de mediamarkt maar dit was de FaceTime reclame die Apple zelf heeft gemaakt! Voor zover ik weet heeft Apple in nl nog nooit eigen reclames ingezet samen met een provider.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef JDude het volgende:
Sowieso wordt er weinig reclame voor gemaakt. Afgezien van dat domme geschreeuw van The Phone House.
En wat is er dan allemaal gedekt? Ik betaal 30 euro per 3 maanden voor all risk.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt, die verzekering is 20,- voor een jaar. Dus net via internet afgesloten.
Goedkoper dan die verzekeringen via de providers.
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef Eyjaf het volgende:
Ik zit nog op mijn 3GS met een 4.0.1 JB. Mis ik veel uit jullie ervaring?
Maar stel ik doe de afwas (hypothetisch gesproken) en hij valt in de wasbak, krijg ik dan een nieuwe? Vaak wordt waterschade niet gedekt...quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.
Eigen risico 20,-
Dat is echt enorm goedkoop. Bedankt voor je tip!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Brand, Diefstal, Neerslag en Storm, Andere onheil.
Eigen risico 20,-
Als je iPhone gestolen wordt en je kunt voor 20 euro aan eigen risico een nieuwe krijgen....?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:54 schreef kikoooooo het volgende:
Dingen verzekeren die je zo kan vervangen is zo dom
Loop een winkel in?quote:Op donderdag 2 december 2010 07:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Iemand hier ervaring met Telfort en iPhones? Was afgelopen weekend in Antwerpen maar daar was geen iPhone 4 meer te vinden, komen over 2 tot 3 weken weer... Dus weet iemand of ik er bij Telfort per direct 1 kan afhalen of zijn er bij alle iPhone aanbieders nu nog steeds wachtlijsten?
Verschilt per winkel. Bel de KPN-winkel in je woonplaats!quote:Op donderdag 2 december 2010 07:35 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Iemand hier ervaring met Telfort en iPhones? Was afgelopen weekend in Antwerpen maar daar was geen iPhone 4 meer te vinden, komen over 2 tot 3 weken weer... Dus weet iemand of ik er bij Telfort per direct 1 kan afhalen of zijn er bij alle iPhone aanbieders nu nog steeds wachtlijsten?
Uh nee. Ik vind het dom om je voor dingen te verzekeren die je zo zelf, zonder problemen kan vervangen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je iPhone gestolen wordt en je kunt voor 20 euro aan eigen risico een nieuwe krijgen....?
Of bedoel je wat anders?
Naar mijn mening is dat niet altijd waar. Ik verzeker ook het liefst zo weinig mogelijk. Maar als je je iPhone ter waarde van 650 euro kunt verzekeren tegen diefstal voor 20 euro in het jaar met een eigen risico van 20 euro best het verzekeren waard.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Uh nee. Ik vind het dom om je voor dingen te verzekeren die je zo zelf, zonder problemen kan vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |