Kan ook toevallig aan die locatie liggen. Heb ik hier in Londen nml. ook last van met 02 en Orangequote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
Netwerk van KPN is echt kut, zat er eerst met een HTC op en bijna nergens ontvangst, nu met iphone4 is het iets beter. Maar gewoon soms niet bereikbaar.
Zelfde heeft een maat met T-mobile, die is thuis niet mobiel te bereiken....
Ik heb echt nog nooit problemen met het KPN-netwerk gehad. Ga dan ook echt niet naar Vodafone, laat staan T-Mobilequote:Op maandag 29 november 2010 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
Netwerk van KPN is echt kut, zat er eerst met een HTC op en bijna nergens ontvangst, nu met iphone4 is het iets beter. Maar gewoon soms niet bereikbaar.
Zelfde heeft een maat met T-mobile, die is thuis niet mobiel te bereiken....
Nadat KPN me na 12 jaar nog niet een iphone kon leveren voor een normale prijs was ik ze zat, plus dat op mijn locaties Vodafone betere dekking heeft en goedkoper is.quote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit problemen met het KPN-netwerk gehad. Ga dan ook echt niet naar Vodafone, laat staan T-Mobile
Zijn er al zolang iPhones te koopquote:Op maandag 29 november 2010 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nadat KPN me na 12 jaar nog niet een iphone kon leveren voor een normale prijs was ik ze zat, plus dat op mijn locaties Vodafone betere dekking heeft en goedkoper is.
Ik ga voor de iPhone 4 en een Android tabletquote:Op maandag 29 november 2010 16:22 schreef M.C. het volgende:
Hmm ik twijfel een beetje; of een 3GS en een iPad of een iPhone 4
Is hier iemand die een iPhone en een iPad gebruikt? Is het erg fijn of misschien overbodig?
Sorry, verkeerd getypt maar ik neem aan dat je hem wel snapt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er al zolang iPhones te koop
Ja, dat was flauw van me, sorry. Ik vind je overstap begrijpelijk hoor. Zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaanquote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd getypt maar ik neem aan dat je hem wel snapt.
De meeste zijn al verstuurd...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:02 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Iemand al iets gehoord van Vodafone?
Bij mij staat nog steeds dit:
Orderstatus:
Order in behandeling
Laatst gewijzigd: 10-11-2010 20:49:32
Meer info:
Niet beschikbaar
Dat is serieus veeeel!quote:Vodafone verkoopt 10.000 iPhones in eerste twee dagen
Ja maar mijn bol.com bestelling is ook nog niet binnen terwijl ie dat wel zou moeten zijn. Ik denk dat TNT nogal wat achterstallig werk heeft door die staking van vorige week donderdag en vrijdagquote:
Ik heb wel een paar keer gehad dat hij helemaal was opgeladen en dan idioot snel naar beneden liep (percentage) of niet meer dan 96% aangaf. Na uitschakelen werkte het toen beter en soms een reset. Succesquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben trouwens meer mensen na de iOS update naar 4.2.1 last van een batterij die veel sneller leeg is? Zonder gekke dingen te doen haalde de batterij het bij mij zelfs geen hele dag zonder bijladen.
Nu je het zegt wel ja. Is het niet omdat findmyiphone aanstaat? (ik roep maar iets)quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hebben trouwens meer mensen na de iOS update naar 4.2.1 last van een batterij die veel sneller leeg is? Zonder gekke dingen te doen haalde de batterij het bij mij zelfs geen hele dag zonder bijladen.
Ik heb dat programma er niet eens op staan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nu je het zegt wel ja. Is het niet omdat findmyiphone aanstaat? (ik roep maar iets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |