Op Ebay hebben ze vast wel vervangende onderdelen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:21 schreef Merkie het volgende:
En nu zit er een barst in het scherm.
Weet ik niet, mijn vorige iPhone heb ik meer dan twee jaar gehad en heb ik z.g.a.n. kunnen verkopen.quote:
Dat dus. Die nieuwe rommel is gemaakt van peperkoek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Proletariaat het volgende:
Mijn telefoon van 6 jaar oud werkt perfect
Bier openen met afragtelefoonsquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat dus. Die nieuwe rommel is gemaakt van peperkoek.
Ik kies mijn eigen woorden, thank you very much.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef Lindstrøm. het volgende:
zeg gewoon telefoon... iPhone zeggen en dan ook nog '4'sukkel.
Verstuurd vanaf mijn iPhone 3GS
De iPhone 4 is extreem stevig, maar glas blijft kwetsbaar.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat dus. Die nieuwe rommel is gemaakt van peperkoek.
Daarmee sta je wel voor gek.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Proletariaat het volgende:
oldskool +1quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Proletariaat het volgende:
Hij viel plat op de grond met het scherm naar de onderkant...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een kutding als je daar al een barst van krijgt
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
nieuwste iOS erop zetten, die heeft een herstelfunctie daarvoor
Hardheid en breekbaarheid zijn twee verschillende eigenschappen mattie.quote:
Oftewel, er zit gewoon een standaard telefoonscherm in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:26 schreef 9611Niels het volgende:
Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.
PROEST![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |