abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:36:18 #226
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89756368
Welke teringhoer laat na één week zijn iPhone 4 al van een tafel pleuren, zodat er een klein glasscheurtje in zit? :'(

Uiteraard kon het ook niet anders, want ik heb deze keer voor 't eerst in jaren eens GEEN verzekering genomen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_89756431
mijn 3G is zo rete traag, niet normaal. Ik word er echt gestoord van!

mijn telefoon is echt al tig keer gestuiterd: vanaf de bank, op de trap, van de commode, op straat maar nog geen scheurtje te zien gelukkgi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:56:36 #228
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_89759732
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:34 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb momenteel een T-mobile 150-abonnement met een 3G, ben er tevreden over en wil dit graag verlengen met een 4g, maar ik vond de bijbetaling best fors! Ik geloof dat de verkoper 240 euro noemde. Wel kon ik mijn 3G dan inleveren en dat zou me wel wat geld schelen.
Een 3Gs zou ook kunnen, maar die is er alleen nog maar in de 8 gb-variant, en dat is voor mij te weinig.
kijk voor de gein eens hier: iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!

misschien is het slimmer om over te stappen.
Lege virente, virent cuncta
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:58:24 #229
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89759805
Mijn iPhone ligt klaar om bij Van Leliveld opgehaald te worden *O* . Alleen kan ik vandaag niet ;( . Iemand die weet of ze morgen ook open zijn?
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef eleusis het volgende:
Welke teringhoer laat na één week zijn iPhone 4 al van een tafel pleuren, zodat er een klein glasscheurtje in zit? :'(

Uiteraard kon het ook niet anders, want ik heb deze keer voor 't eerst in jaren eens GEEN verzekering genomen.
Join the club, ik liet hem na een week van een meter hoog face down op de grond kletteren waarna hij nog een meter doorschoof :{ :{ :{ .
2000 light years from home
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:00:05 #230
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89759860
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Meike26 het volgende:
Sinds vandaag dan ook in het bezit van een I-fony 4 ! Vodafone 200 abonnement erbij voor 2 jaar en volgens mij hebben ze gewoon de beste prijzen/kwantiteit.

Alleen nu het volgende, mijn Vodafone abbo gaat pas in Februari in, kan ik dit kaartje alsnog gebruiken om de telefoon te activeren ? Ik ben het neigen tot nutteloos bellen naar alarmcentrales nu wel zat... :')
Je hebt geen SIM-kaart nodig om je iPhone te activeren volgens mij.
pi_89759933
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 12:58 schreef Merkie het volgende:
Mijn iPhone ligt klaar om bij Van Leliveld opgehaald te worden *O* . Alleen kan ik vandaag niet ;( . Iemand die weet of ze morgen ook open zijn?

[..]

Join the club, ik liet hem na een week van een meter hoog face down op de grond kletteren waarna hij nog een meter doorschoof :{ :{ :{ .
WTF! Dat is vlug! Ik krijg die mensen maar niet te pakken! Zou wat zijn als morgen weer een iPhone 4 in de bus krijg :P!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:05:26 #232
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89760086
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

WTF! Dat is vlug! Ik krijg die mensen maar niet te pakken! Zou wat zijn als morgen weer een iPhone 4 in de bus krijg :P!
Ik kreeg ze ook niet te pakken, maar net wel. Alleen wil ik nu bellen voor de openingstijden en vervolgens nemen ze weer eens niet op. Kan jij het wellicht vragen als je ze wel te pakken krijgt :P ?
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:28:25 #233
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_89760967
Ik heb me iphone dus ook al meerdere malen laten donderen...
Eerste keer was van een dikke 1.80 zonder hoes of bumper, en ik hield echt mijn hart vast toen ik hem opraapte! was niks mee aan de hand en sindsdien is het ding al keer uit de auto gedonderd en paar keer van tafel etc, maar hij doet nog steeds perfect!

Dus ik heb juist het idee dat ie wel redelijk stevig is..
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_89761215
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef ManInBurka het volgende:
iemand al infinity blade :D gekocht?
Vraag ik me ook af, draait het een beetje op 3GS ?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:37:21 #235
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_89761253
Ik wou hem kopen, maar begin steeds meer te twijfelen, het lopen door ene mooie wereld schijnt er niet bij te zijn. Dus volgens mij moet ie het meer van ze graphics hebben.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:22:26 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89762871
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:56 schreef skittelman het volgende:

[..]

kijk voor de gein eens hier: iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!

misschien is het slimmer om over te stappen.
Duidelijk overzicht! ^O^
Alleen vraag ik me af hoe het zit met het datagebruik, bij Vodafone zit je met het 150-abo op een datalimiet van 50 mb. Voor mijn gevoel is dat erg weinig, al kan ik niet zeggen hoeveel mb/gb ik nu verbruik.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_89764067
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kreeg ze ook niet te pakken, maar net wel. Alleen wil ik nu bellen voor de openingstijden en vervolgens nemen ze weer eens niet op. Kan jij het wellicht vragen als je ze wel te pakken krijgt :P ?
Zal er aan denken ! ga dadelijk nog een keer proberen, dacht dat ze juist wel zaterdag open waren!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:59:09 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89764317
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zal er aan denken ! ga dadelijk nog een keer proberen, dacht dat ze juist wel zaterdag open waren!
Net gebeld, helaas. Tot vijf uur open.
pi_89767120
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Meike26 het volgende:
Sinds vandaag dan ook in het bezit van een I-fony 4 ! Vodafone 200 abonnement erbij voor 2 jaar en volgens mij hebben ze gewoon de beste prijzen/kwantiteit.

Alleen nu het volgende, mijn Vodafone abbo gaat pas in Februari in, kan ik dit kaartje alsnog gebruiken om de telefoon te activeren ? Ik ben het neigen tot nutteloos bellen naar alarmcentrales nu wel zat... :')
De mijne gaat pas op 27 december in en gebruik mijn iPhone nu om via Wi-Fi alvast wat apps mee te installeren en mee te spelen enzo. Dat gaat dus prima. Heb wel het SIM-kaartje van Vodafone erin gedaan en hij geeft steeds de melding dat er een simlock actief is en of ik wil ontgrendelen. Ik heb geen service, maar kan er alles mee doen - behalve natuurlijk bellen en sms'en. Whatsapp en Viber worden blijkbaar verbonden aan je nummer, dus dat heb ik maar nog niet gedaan.
pi_89769937
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 14:59 schreef Merkie het volgende:

[..]

Net gebeld, helaas. Tot vijf uur open.
WTF? Ik heb vandaag al 3x proberen te bellen, maar ik kom in de wacht en na een tijdje hangen ze hem op. Mail reageren ze ook al niet op! Zo druk daar?
pi_89774647
Ik ben op zoek naar twee hoesjes voor de iphone 4:

- één voor op me werk in me zak (moet de gehele iphone inclusief touchscreen beschermen), hoesje moet ik dus van de iphone halen voordat ik deze kan gebruiken
- en een hoesje voor 'dagelijks' gebruik, waar ik het touchscreen wel direct kan gebruiken.

Het liefst één van dealextreme ofzo :P iemand nog tips?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_89785613
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben op zoek naar twee hoesjes voor de iphone 4:

- één voor op me werk in me zak (moet de gehele iphone inclusief touchscreen beschermen), hoesje moet ik dus van de iphone halen voordat ik deze kan gebruiken
- en een hoesje voor 'dagelijks' gebruik, waar ik het touchscreen wel direct kan gebruiken.

Het liefst één van dealextreme ofzo :P iemand nog tips?
ik ga een sena hoesje kopen, betaalbaar en gewoon via de apple store te krijgen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:27:27 #243
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_89787029
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:22 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Duidelijk overzicht! ^O^
Alleen vraag ik me af hoe het zit met het datagebruik, bij Vodafone zit je met het 150-abo op een datalimiet van 50 mb. Voor mijn gevoel is dat erg weinig, al kan ik niet zeggen hoeveel mb/gb ik nu verbruik.
gelukkig is het 500mb, en ja je hebt gelijk vooral met de hoge snelheid van vodafone internet zit je al snel (zoals ik het gebruik) aan de 500mb. maar als je apps & games met wifi binnen haalt, niet gaat tetheren (mobiel gebruiken als modem) moet het te doen zijn.
Maarja wil je gewoon van dat gezeik af zijn kun je beter naar Telfort, beter netwerk, lagere prijs.
Moet er wel bij zeggen dat de 16gb pas in week 2 (2011) leverbaar is. 32gb in overvloed *O*
Lege virente, virent cuncta
pi_89788965
Alleen op fok krijg ik deze melding.

Iemand mee bekend? Het gebeurt af en toe.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:13:42 #245
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_89810463
Hoihoi mensjes :W

Ik heb sinds juli een iPhone 3GS, en heb er tot nu toe maar één enkel probleem mee gehad:

Ik kan er geen muziek via iTunes opzetten.
Het is echt heel frustrerend, want anderen kunnen het wel met mijn USB en op mijn PC, maar alleen die van mij doet het niet.

Ik wou het vandaag nog een keertje proberen, maar hij liep totaal vast en als ik 'm nu opstart krijg ik het volgende scherm, en blijft hij daarop hangen en kan ik niks meer doen.

En áls ik 'm op iTunes aansluit, krijg ik de volgende foutmelding op m'n monitor:

iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.

Iemand ervaring met dit probleem?
Alvast bedankt!

P.S: Ik werd ook doorverwezen naar deze site, http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL, maar die doet het niet op mijn browser, dus kan iemand mij de pagina inhoud even sturen/uitleggen?

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFamousMan op 11-12-2010 19:20:31 ]
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_89823196
Nieuwste update uitvoeren (4.2) met een nieuw herstel. Dat zou moeten werken. En nieuwste iTunes nog.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_89823632
Ik ben echt zwaar ontstemd over de service van Vodafone.
Op 10 november een bestelling van een iPhone 4 geplaatst in de Online Shop. Ben al 6 jaar tevreden klant geweest van T-Mobile en kwam in aanmerking voor contractvernieuwing, maar T-Mobile had een levertijd van 8-10 weken en bij Vodafone zouden ze vanaf 29 november geleverd worden. Hup, naar Vodafone dus, dacht ik.
Mijn orderstatus is nu nog steeds "Order in behandeling, laatst gewijzigd op 10-11-2010".

Ik dus chatten met een medewerker van Vodafone. Hij vertelde me 2 weken geleden dat mijn aanvraag van nummerbehoud nog bij T-Mobile lag, maar ze zouden binnen 3 dagen bevestiging krijgen en dan hij zou die week daarop geleverd worden. Niets meer van gehoord.
Toen maar de stad in naar een Vodafone winkel, hier zitten meerdere filialen. Bij het eerste filiaal zei dat wijf dat hij nergens meer te krijgen was en dat ik maar een nummer moest bellen wat ik van haar kreeg. Ik dat thuis bellen, blijkt dat een verkoopnummer te zijn, dus geen info over de levering :(
Gisteren naar het andere filiaan geweest, meneer vertelde me dat de winkel geheel afhankelijk is van de Online Shop en dat hij mij totaal niet verder kon helpen. Hij kon me alleen weer een nummer geven wat ik moest bellen. Ook dit bleek weer kut, het was namelijk het nummer van de technische dienst.

Nu ben ik dus een maand verder, nog steeds geen iPhone 4 en mijn huidige abonnement loopt komende maandag af bij T-Mobile en ben vanaf dan dus onbereikbaar.
Blijkbaar is er bij Vodafone niemand die me wil helpen ;(

Iemand hier nog tips? Ik ben een beetje ten einde raad. Ik heb het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd..
  zondag 12 december 2010 @ 02:12:20 #248
104871 remlof
Europees federalist
pi_89823694
Duh, de enige mobiele provider die nog wel een beetje betrouwbaar is in Nederland is KPN.
  zondag 12 december 2010 @ 02:15:37 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89823776
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 02:08 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik ben echt zwaar ontstemd over de service van Vodafone.
Op 10 november een bestelling van een iPhone 4 geplaatst in de Online Shop. Ben al 6 jaar tevreden klant geweest van T-Mobile en kwam in aanmerking voor contractvernieuwing, maar T-Mobile had een levertijd van 8-10 weken en bij Vodafone zouden ze vanaf 29 november geleverd worden. Hup, naar Vodafone dus, dacht ik.
Mijn orderstatus is nu nog steeds "Order in behandeling, laatst gewijzigd op 10-11-2010".

Ik dus chatten met een medewerker van Vodafone. Hij vertelde me 2 weken geleden dat mijn aanvraag van nummerbehoud nog bij T-Mobile lag, maar ze zouden binnen 3 dagen bevestiging krijgen en dan hij zou die week daarop geleverd worden. Niets meer van gehoord.
Toen maar de stad in naar een Vodafone winkel, hier zitten meerdere filialen. Bij het eerste filiaal zei dat wijf dat hij nergens meer te krijgen was en dat ik maar een nummer moest bellen wat ik van haar kreeg. Ik dat thuis bellen, blijkt dat een verkoopnummer te zijn, dus geen info over de levering :(
Gisteren naar het andere filiaan geweest, meneer vertelde me dat de winkel geheel afhankelijk is van de Online Shop en dat hij mij totaal niet verder kon helpen. Hij kon me alleen weer een nummer geven wat ik moest bellen. Ook dit bleek weer kut, het was namelijk het nummer van de technische dienst.

Nu ben ik dus een maand verder, nog steeds geen iPhone 4 en mijn huidige abonnement loopt komende maandag af bij T-Mobile en ben vanaf dan dus onbereikbaar.
Blijkbaar is er bij Vodafone niemand die me wil helpen ;(

Iemand hier nog tips? Ik ben een beetje ten einde raad. Ik heb het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd..
Hoezo is vanaf maandag je abonnement afgelopen? Als je nummerbehoud aanvraagt moet je zelf je abonnement niet opzeggen. Derhalve wordt je abonnement dus gewoon elke maand verlengd.
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Duh, de enige mobiele provider die nog wel een beetje betrouwbaar is in Nederland is KPN.
Naïef. Er is geen "goede" of "slechte" provider. Elke provider, wat zeg ik, elk groot bedrijf, is waardeloos op het gebied van klantenservice. Je krijgt namelijk altijd iemand aan de lijn die niets voor je kan betekenen. Vodafone, KPN, T-Mobile, het is 1 pot nat.
  zondag 12 december 2010 @ 02:22:30 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_89823922
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef Merkie het volgende:
[..]

Naïef. Er is geen "goede" of "slechte" provider. Elke provider, wat zeg ik, elk groot bedrijf, is waardeloos op het gebied van klantenservice. Je krijgt namelijk altijd iemand aan de lijn die niets voor je kan betekenen. Vodafone, KPN, T-Mobile, het is 1 pot nat.
Ik zei dan ook "een beetje betrouwbaar". De dekking van KPN is in ieder geval erg goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')