abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 02:27:14 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89824008
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zei dan ook "een beetje betrouwbaar". De dekking van KPN is in ieder geval erg goed.
Het ging helemaal niet over dekking :P .
2000 light years from home
  zondag 12 december 2010 @ 02:31:38 #252
104871 remlof
Europees federalist
pi_89824061
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 02:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het ging helemaal niet over dekking :P .
I know, maar ik heb in de zeven jaar dat ik bij KPN ben weinig problemen met ze gehad.
pi_89825185
Stomme vraag.. maar was multitasking nou ook voor de 3G of alleen voor de 3GS?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89825635
quote:
Op zondag 12 december 2010 07:49 schreef Vicky het volgende:
Stomme vraag.. maar was multitasking nou ook voor de 3G of alleen voor de 3GS?
3GS
pi_89825651
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

3GS
aha oke, vandaar dat ik het niet aan de praat krijg :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89825689
quote:
7s.gif Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zei dan ook "een beetje betrouwbaar". De dekking van KPN is in ieder geval erg goed.
Heeft ook er mee te maken dat het een staatsbedrijf was.
  zondag 12 december 2010 @ 11:30:28 #257
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_89827122
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:27 schreef skittelman het volgende:

[..]

gelukkig is het 500mb, en ja je hebt gelijk vooral met de hoge snelheid van vodafone internet zit je al snel (zoals ik het gebruik) aan de 500mb. maar als je apps & games met wifi binnen haalt, niet gaat tetheren (mobiel gebruiken als modem) moet het te doen zijn.
Maarja wil je gewoon van dat gezeik af zijn kun je beter naar Telfort, beter netwerk, lagere prijs.
Moet er wel bij zeggen dat de 16gb pas in week 2 (2011) leverbaar is. 32gb in overvloed *O*
Inderdaad, 500 mb inderdaad! ;)
Op de meeste plaatsen (thuis en op het werk) heb ik wifi, maar dan nog. De lol van een iPhone zit hem toch ook in het altijd en overal kunnen internetten en dat gaat prima met T-mobile bij mij. Dus dan vind ik een data-limiet echt niet handig, hoe hoog die ook ligt.

32 gb is geen enkel punt, zolang het maar minimaal 16 is! :)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 12 december 2010 @ 11:33:10 #258
94046 PM-girl
pi_89827175
En inmiddels is me duidelijk dat bijbetalen voor een iPhone4 helaas gewoon is, bij welke provider dan ook.
*
  zondag 12 december 2010 @ 11:34:25 #259
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_89827213
quote:
Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:

[..]

dat ging bij mij niet op! Waardeloze klantenservice en thuis bijna geen bereik en op werk helemaal niet....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 12 december 2010 @ 11:35:51 #260
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_89827246
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef PM-girl het volgende:
En inmiddels is me duidelijk dat bijbetalen voor een iPhone4 helaas gewoon is, bij welke provider dan ook.
Tja, de aanschafprijs van een los toestel ligt ook hoger dan die van de meeste andere toestellen. Je provider wil dat natuurlijk linksom of rechtsom wel terugverdienen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 12 december 2010 @ 11:39:09 #261
94046 PM-girl
pi_89827339
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 11:35 schreef JDude het volgende:

[..]

Tja, de aanschafprijs van een los toestel ligt ook hoger dan die van de meeste andere toestellen. Je provider wil dat natuurlijk linksom of rechtsom wel terugverdienen.
Uiteraard.
*
  zondag 12 december 2010 @ 13:23:23 #262
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_89830630
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoi mensjes :W

Ik heb sinds juli een iPhone 3GS, en heb er tot nu toe maar één enkel probleem mee gehad:

Ik kan er geen muziek via iTunes opzetten.
Het is echt heel frustrerend, want anderen kunnen het wel met mijn USB en op mijn PC, maar alleen die van mij doet het niet.

Ik wou het vandaag nog een keertje proberen, maar hij liep totaal vast en als ik 'm nu opstart krijg ik het volgende scherm, en blijft hij daarop hangen en kan ik niks meer doen.
[ afbeelding ]

En áls ik 'm op iTunes aansluit, krijg ik de volgende foutmelding op m'n monitor:

iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.

Iemand ervaring met dit probleem?
Alvast bedankt!

P.S: Ik werd ook doorverwezen naar deze site, http://support.apple.com/kb/TS1275?viewlocale=nl_NL, maar die doet het niet op mijn browser, dus kan iemand mij de pagina inhoud even sturen/uitleggen?
iemand? :')
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  zondag 12 december 2010 @ 13:28:45 #263
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89830824
quote:
iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.
Misschien doen wat daar staat?
  zondag 12 december 2010 @ 13:43:51 #264
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_89831278
Gewoon herstellen en backup terug zetten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 12 december 2010 @ 13:50:59 #265
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_89831519
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo is vanaf maandag je abonnement afgelopen? Als je nummerbehoud aanvraagt moet je zelf je abonnement niet opzeggen. Derhalve wordt je abonnement dus gewoon elke maand verlengd.

[..]

Naïef. Er is geen "goede" of "slechte" provider. Elke provider, wat zeg ik, elk groot bedrijf, is waardeloos op het gebied van klantenservice. Je krijgt namelijk altijd iemand aan de lijn die niets voor je kan betekenen. Vodafone, KPN, T-Mobile, het is 1 pot nat.
bij dit soort gevallen raad ik de OPTA aan, dat woord is code woord bij de helpdesks ;) gewoon opta bellen, case nummer aanmaken en nog een keer klantenservice bellen. kijken hoe snel het geregeld is.
Aan de andere kant kan Vodafone er niks aan doen dat Apple zo weinig iPhones maakt. Tijd dat Neelie even met Jobs gaat praten!
Lege virente, virent cuncta
pi_89843709
Vraagje,

IK heb nu mijn iphone dus en daarbij dan maar gelijk een i-tunes account aangeaakt, maar nu zitten we met het probleem dat er 2 iphones op deze laptop zijn aangemeld, met 2 verschillende itunes-accounts, maar hij synchroniseerd gewoon gecombineerd, dus de apps van mijn vriend heb ik nu ook op m'n iphone staan. Sommige zijn wel handig, maar er zijn er ook een aantal, waar ik niets aan heb. Hoe los ik dit probleem op ?

Kan ik bijvoorbeeld I-tunes nogmaals downloaden en op de D-schijf parkeren/installeren, zodat de 2 i-tunes programma's + accounts langs elkaar heen werken ?
  zondag 12 december 2010 @ 19:47:33 #267
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89844251
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:32 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje,

IK heb nu mijn iphone dus en daarbij dan maar gelijk een i-tunes account aangeaakt, maar nu zitten we met het probleem dat er 2 iphones op deze laptop zijn aangemeld, met 2 verschillende itunes-accounts, maar hij synchroniseerd gewoon gecombineerd, dus de apps van mijn vriend heb ik nu ook op m'n iphone staan. Sommige zijn wel handig, maar er zijn er ook een aantal, waar ik niets aan heb. Hoe los ik dit probleem op ?

Kan ik bijvoorbeeld I-tunes nogmaals downloaden en op de D-schijf parkeren/installeren, zodat de 2 i-tunes programma's + accounts langs elkaar heen werken ?
In iTunes bij je iPhone aanvinken welke apps je wilt gebruiken :) .
pi_89845228
Ja dat snap ik ook wel, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Als ik in i-tunes, naar mijn apps ga, dan komen zowel de apps van mij zelf tevoorschijn, als ook die van mijn vriend. Dus elke keer als ik die apps er weer afhaal, komen ze vanzelf weer terug ?

Een beetje abacadabra dus en ik begrijp er geen *** van hoe ik dit nu gewoon normaal krijg. Op mijn account wil ik mijn apps zien en niet die van een andere account. Vage boel !

Vraag is dus eigenlijk zo: Hoe komt het dat i-tunes, wanneer ik ingelogd ben met mijn account, ok de apps pakt uit andere accounts ? En hoe ga ik dit oplossen ?
pi_89846291
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef Meike26 het volgende:
Ja dat snap ik ook wel, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Als ik in i-tunes, naar mijn apps ga, dan komen zowel de apps van mij zelf tevoorschijn, als ook die van mijn vriend. Dus elke keer als ik die apps er weer afhaal, komen ze vanzelf weer terug ?

Een beetje abacadabra dus en ik begrijp er geen *** van hoe ik dit nu gewoon normaal krijg. Op mijn account wil ik mijn apps zien en niet die van een andere account. Vage boel !

Vraag is dus eigenlijk zo: Hoe komt het dat i-tunes, wanneer ik ingelogd ben met mijn account, ok de apps pakt uit andere accounts ? En hoe ga ik dit oplossen ?
Gewoon je iPhone aansluiten, in iTunes naar je iPhone gaan, het tabje apps selecteren en dan kun je per app aangeven of die gesynchroniseerd moet worden met die iPhone.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  zondag 12 december 2010 @ 20:35:47 #270
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_89846424
Wat is iTunes toch ook een kankerprogramma. Laatst opnieuw Windows geïnstalleerd en geen back-up gemaakt van mijn iTunes library. Nou moet ik voor iemand een spel testen en die moet ik er (omdat het beta is) via de pc op zetten. Alleen al mijn apps staan dus niet meer in iTunes. Als ik op 'aankopen overzetten' klik gaat hij heel even laden en vervolgens kapt hij..

Ik kan dat spel er dus niet op zetten want als ik op 'synchroniseren' klik bij apps dan zegt hij dat hij alle apps van de iPhone weghaalt en vervangt door die in iTunes.. en daar staat dus alleen die app die ik moet testen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_89846438
quote:
Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef Meike26 het volgende:

Ik zit ook altijd met dat gekloot. Elke keer handmatig apps selecteren enzo met risico dat itunes je gsm verneukt.

Ik heb nu 2 gebruikers aangemaakt en dan pakt hij wel 2 verschillende libraries per iphone. :)
  zondag 12 december 2010 @ 23:46:25 #272
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_89857932
Waar kan ik ergens de Jawbone Hero aanschaffen?

Iemand?
  maandag 13 december 2010 @ 00:19:40 #274
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_89859341
quote:
Ohw. oke. Dat is wel redelijk betrouwbaar toch he?

Wat zijn de kosten van shipping daar?

Ik zie staan 69 dollar? :O

pi_89859553
Amazon is huge, dus ja betrouwbaar.
Probeer et eens bij Amazon.Co.uk misschien dat verzenden naar nl. Goedkoper is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')