oke! maar is die 69,- incl kosten van het product? dus het totaal? of alleen de shipment cost?quote:Op maandag 13 december 2010 00:25 schreef nelisb het volgende:
Amazon is huge, dus ja betrouwbaar.
Probeer et eens bij Amazon.Co.uk misschien dat verzenden naar nl. Goedkoper is.
Beide uitverkocht. Die sites kende ik alquote:Op maandag 13 december 2010 00:43 schreef nelisb het volgende:
Heb je trouwens zelf wel gezocht?
http://shop.iphoneclub.nl/aliph-jawbone-icon-the-hero
http://www.pdashop.nl/pro(...)uetooth-headset.html
Proestquote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Duh, de enige mobiele provider die nog wel een beetje betrouwbaar is in Nederland is KPN.
Hmm, das zo jammer.quote:
Ik heb nooit problemen met ze gehad. Noch met de administratie, noch met het bereik.quote:Op maandag 13 december 2010 10:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Proest
Je maakt een grapje hoop ik? Ben blij dat ik sinds een jaar eindelijk weg ben bij dat kankerbedrijf
Hoezo?quote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef nelisb het volgende:
90 euro bij Iphoneclub.
Dan kan je hem voor 95 euro net zo goed in Engeland bestellen.
Onbekende levertijd Iphoneclub en voorraad in Engeland. Dan vind ik 5 euro verwaarloosbaar als je iets graag wilt.quote:
Ja, da's kut. Nu moet je ze allemaal weer uit de iTunes store downloadenquote:Op zondag 12 december 2010 20:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is iTunes toch ook een kankerprogramma. Laatst opnieuw Windows geïnstalleerd en geen back-up gemaakt van mijn iTunes library. Nou moet ik voor iemand een spel testen en die moet ik er (omdat het beta is) via de pc op zetten. Alleen al mijn apps staan dus niet meer in iTunes. Als ik op 'aankopen overzetten' klik gaat hij heel even laden en vervolgens kapt hij..
Ik kan dat spel er dus niet op zetten want als ik op 'synchroniseren' klik bij apps dan zegt hij dat hij alle apps van de iPhone weghaalt en vervangt door die in iTunes.. en daar staat dus alleen die app die ik moet testen.
Begrijpelijk inderdaad.quote:Op maandag 13 december 2010 10:52 schreef nelisb het volgende:
[..]
Onbekende levertijd Iphoneclub en voorraad in Engeland. Dan vind ik 5 euro verwaarloosbaar als je iets graag wilt.
Ik heb nu een kopie gemaakt van mijn iPhone, en daarna kon ik ze wel overzetten. Vervolgens maar alles opnieuw gesynchroniseerd en in mijn iPhone opnieuw in de mapjes gezet.quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, da's kut. Nu moet je ze allemaal weer uit de iTunes store downloadenEn tot die tijd gaat iTunes ze van de iPhone af flikkeren bij het syncen.
In het vervolg de .ipa-bestanden backuppen uit "iTunes Media" kan het voorkomen.
Er staat bij; HTC earpiece.quote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef nelisb het volgende:
Okay ik heb even gekeken.
70 pond en 9 pond verzenden.
http://www.amazon.co.uk/g(...)id=1292197152&sr=8-1
+- 95¤ dus.
Bij mij was in 1 keer het scherm gebarsten, ding was net een week oudquote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef WSquater het volgende:
Is er toevallig een app die je looproute via gps bijhoudt en waarbij je ook tijdens de route speciale plekken kan laten onthouden?
iPhone 4 trouwens meesterlijk: liet hem deze week 2x vallen. 1x vanaf circa 1 meter hoogte op harde grond, en de tweede keer vloog-ie, per ongeluk, tegen het plafond en kletterde tijdens zijn weg naar de harde grond eerst nog op 3 harde meubelstukken. En het enige wat er hierna te zien was? Een licht krasje, alleen te zien onder een bepaalde lichtinval!
Wtf?! Nja ik krijg van Leliveld maar niet te pakken :/. Gelukkig heb ik al een nieuwe.quote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef WSquater het volgende:
Is er toevallig een app die je looproute via gps bijhoudt en waarbij je ook tijdens de route speciale plekken kan laten onthouden?
iPhone 4 trouwens meesterlijk: liet hem deze week 2x vallen. 1x vanaf circa 1 meter hoogte op harde grond, en de tweede keer vloog-ie, per ongeluk, tegen het plafond en kletterde tijdens zijn weg naar de harde grond eerst nog op 3 harde meubelstukken. En het enige wat er hierna te zien was? Een licht krasje, alleen te zien onder een bepaalde lichtinval!
Speciale plekken bijhouden weet ik niet. Runkeeper kan wel via GPS je route vaststellen zodat je die later kunt bekijken. Hij laat ook zien wanneer je gemiddeld langzamer of sneller bent gaan lopen, et cetera. Én hij is gratis.quote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef WSquater het volgende:
100%? Of moet je in-app aankopen doen voor meer functies?quote:Op maandag 13 december 2010 23:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Speciale plekken bijhouden weet ik niet. Runkeeper kan wel via GPS je route vaststellen zodat je die later kunt bekijken. Hij laat ook zien wanneer je gemiddeld langzamer of sneller bent gaan lopen, et cetera. Én hij is gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |