Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik kan geen kruidnoot meer zienquote:Op maandag 29 november 2010 12:39 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaa ik had net chocomelkkkk met kruidnootjesssssssssssss![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 12:39 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaa ik had net chocomelkkkk met kruidnootjesssssssssssss![]()
quote:
lekkerquote:
is ze al een hele tijd niet meerquote:
Ik heb Socios gisteren nog gezien. Maar mijn vriend was het nooit.quote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Socios is der vriend niet meer, drm.
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb Socios gisteren nog gezien. Maar mijn vriend was het nooit.
quote:Op maandag 29 november 2010 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel de bips vegen als je klaar bent he
Drm kom je ons dus lastig vallenquote:Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had tijdelijk een leven. Nu wel weer over.
laters lovelyquote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zou het helpen als ik KSSSHHHT zeg?
Ik ben weg
Treinmaatje, jewaits.quote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Maar wel een ander soort maatje
Ja, tevens val ik niemand lastig, het is een verrijking om mij in de SC te hebben.quote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Drm kom je ons dus lastig vallen
Daar ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 12:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meer naar de toiletten in een trein ga.
dat is het al een tijdje niet meerquote:Op maandag 29 november 2010 12:43 schreef Klonk het volgende:
gaat hard zo, dit is geen slowchat meer
Was maar een fopjequote:Op maandag 29 november 2010 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, tevens val ik niemand lastig, het is een verrijking om mij in de SC te hebben.
Gewoon zo op de treinstoelen?quote:Op maandag 29 november 2010 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog nooit geweest.
Nee? XDquote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan geen kruidnoot meer zien
Sure! *enfermera strooit wat rond*quote:
Auw!quote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? XD
Ik heb ze hier nog staan hoor![]()
[..]
Sure! *enfermera strooit wat rond*
niet te hard strooien hequote:Op maandag 29 november 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure! *enfermera strooit wat rond*
had je ook maar koffie moeten drinkenquote:Op maandag 29 november 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Auw!![]()
Allemaal warme chocomel over me heen
quote:Op maandag 29 november 2010 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Auw!![]()
Allemaal warme chocomel over me heen
Is er verpleging in de buurt?quote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de kruidnoten had ja
![]()
Wat zijn jullie watjes, ik mag dus niks meer gooien?![]()
![]()
Zolang ze maar HELEMAAL rood zijn, ALLEMAAL, maakt dat toch niet uitquote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke kleur hadden die bankjes voor ze rood werden?
al een een kleine 2186 topics volgens mijquote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het al een tijdje niet meer
van mij wel hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
MIquote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke kleur hadden die bankjes voor ze rood werden?
jawel hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
In het begin kwam een niet nader te benoemen mod van GC meeposten om te zorgen dat de KSC niet de zoveelste slowchat zou worden... en hij heeft dus niet gefaald!quote:Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
al een een kleine 2186 topics volgens mij
Het is toch een SC?quote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het begin kwam een niet nader te benoemen mod van GC meeposten om te zorgen dat de KSC niet de zoveelste slowchat zou worden... en hij heeft dus niet gefaald!
Het was wel even lastig om de hoofdleuningen ook rood te krijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang ze maar HELEMAAL rood zijn, ALLEMAAL, maakt dat toch niet uit
quote:
Doe ik toch niet? Ik zei in het rond strooienquote:Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel hoor
zolang je maar niemand raakt
Toen heb jij je doos eroverheen getrokken?quote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was wel even lastig om de hoofdleuningen ook rood te krijgen.
Toch geluktquote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was wel even lastig om de hoofdleuningen ook rood te krijgen.
Misschien is ze er wel overheen gaan spuiten, net zoals Marijke ons gisteren allemaal onderspoot...quote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toen heb jij je doos eroverheen getrokken?
Ik kan niet spuiten.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel overheen gaan spuiten....
Ik was helemaal nat.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel overheen gaan spuiten, net zoals Marijke ons gisteren allemaal onderspoot....
gisteren alweerquote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel overheen gaan spuiten, net zoals Marijke ons gisteren allemaal onderspoot....
lerenquote:
ik ervaren en schuldig. Er is niet veel meer dat ik moet lerenquote:Op maandag 29 november 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en onervaren en onschuldig. Er is nog zoveel dat ik moet leren.
Ja dat was ik jaquote:
in de weg liggenquote:
Dan is het jouw taak je kennis te verspreiden.quote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ervaren en schuldig. Er is niet veel meer dat ik moet leren
volgende keer dus een poolpartyquote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral gisteren, eergisteren hield ze zich nog een beetje in.
ik wil je best et een en ander bij leren hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en onervaren en onschuldig. Er is nog zoveel dat ik moet leren.
ik heb geen takenquote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het jouw taak je kennis te verspreiden.
Zeg, ik zit hier nog steeds met warme choco over me heen!quote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja dat was ik jaWrijf het er maar weer in hoor. Pft.
![]()
Ik heb al docenten aangenomen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil je best et een en ander bij leren hoor
dan wordt het tijd dat je jouw kennis gaat cascaderen in de KSCquote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ervaren en schuldig. Er is niet veel meer dat ik moet leren
volgende keer weer je drinkbeker gebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg, ik zit hier nog steeds met warme choco over me heen!
zucht weer te laatquote:
ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 29 november 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat je jouw kennis gaat cascaderen in de KSC
docentenquote:
zijn we hier allemaalquote:
je hoeft ook niet iedereen bilateraal te onderwijzen, het mag ook eenmalig multilateraalquote:Op maandag 29 november 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 29 november 2010 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hoeft ook niet iedereen bilateraal te onderwijzen, het mag ook eenmalig multilateraal
op de volgende meet dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
de pot verwijt de ketelquote:
solquote:Op maandag 29 november 2010 13:05 schreef Solique het volgende:
Middag
Ben wel toe aan koffie veels te laat wakker op deze vrije dag.
gfquote:
Ja, gespuit van Marijke en gegraai in mijn volle zakquote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Solique het volgende:
[..]
gf
Nog wat gemist hier de laatste dagen?
En jou druipert enzow.quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, gespuit van Marijke en gegraai in mijn volle zak
Altijd goed.quote:
Ik mis school.quote:Op maandag 29 november 2010 13:13 schreef Djahani het volgende:
Ik heb net een kopje warme chocomelk op. Op school, ik ga er nog een hale
ga je toch weer terug naar schoolquote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis school.de chocomel waren de beste momentjes
Volgend jaarquote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je toch weer terug naar school
Neverquote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je toch weer terug naar school
wat voor opleiding ga je doen dan?quote:
Die heeft er wel eentje teruggekregen nogquote:
Communicatie multimedia design.quote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor opleiding ga je doen dan?
Coole opleiding is datquote:
SOA,quote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft er wel eentje teruggekregen nog
coolquote:
Ik heb hem vorig jaar ook gedaan.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Iets wat je graag wilde
Waar?
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
auto ging " even " voor de APK..
nu moeten er nieuwe remschijven en blokken op, de draagarm voor moet opnieuw uitgelijnd worden, het spruitstuk van de uitlaat moet vervangen worden en 2 nieuwe banden voor..
kosten: 1957 EUR..
*gaat op zoek naar een goudmijn*
Wrm ben je dan gestopt?quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar ook gedaan.![]()
Rotterdam.
Teringquote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
nu moeten er nieuwe remschijven en blokken op, de draagarm voor moet opnieuw uitgelijnd worden, het spruitstuk van de uitlaat moet vervangen worden en 2 nieuwe banden voor..
![]()
En de dagwaarde van de auto is?quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
![]()
auto inruilen voor een anderequote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
![]()
Oke, nu het jaar weer oppakken dus?quote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had te weinig studiepunten, thuis probleempjes.
hoe is de reserve band? scheelt er weer 1.quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
![]()
Nee, ik moet helemaal overnieuw beginnen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, nu het jaar weer oppakken dus?
Hoeveelste jaar?
mja.. dan moet er nog wel geld op toegelegd worden...quote:
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik moet helemaal overnieuw beginnen.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is de reserve band? scheelt er weer 1.
maar dan nog, bijna 2000 is wel heeeeeel erg veel geld voor wat je hier noemt![]()
zelfs als je ferrari rijdt
Is altijd als je een opleiding afbreektquote:
Ergens wel terecht ookquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Is altijd als je een opleiding afbreekt
Ja best wel.quote:
Ik zou gewoon een brief schrijven ofzo.quote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja best wel.Maar ik krijg wel een jaar extra studiefinanciering als het goed is. Dat ik tenminste zonder schuld mijn studie af kan maken.
Dit zei je:quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan nog, bijna 2000 is wel heeeeeel erg veel geld voor wat je hier noemt![]()
Remschijven : 170 eur,quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Remschijven : 170 eur,
Remblokken voor & achter :129 per stuk,
Draagarm uitlijnen: 277 eur
uitlaat spruitstuk icl lamda dingetje: 468 eur
2 banden : 102 eur per stuk
kosten beurt: 191 eur
overige kosten ( apk keuring, lampjes, olie bijvullen, interne filter ) : 200 eur
Dat heeft allemaal geen nut.quote:Op maandag 29 november 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een brief schrijven ofzo.
Stelletje faalhazen.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal geen nut.Je bent verplicht je P binnen 2 jaar te halen. Maar als je het 1ste jaar niet haalt, mag je het jaar daarna niet meedoen met de opleiding, dus krijg je niet eens de kans om je P in 2 jaar te halen.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
overige kosten ( apk keuring, lampjes, olie bijvullen, interne filter ) : 200 eur
Al hen bestanden en verslagen vragenquote:Op maandag 29 november 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
Maakt niet uit, ik begin wel overnieuw. Al mijn oud-klasgenootjes zitten ondertussen in het 3de jaar, kunnen die me mooi helpen.
Ontslag genomen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al hen bestanden en verslagen vragen![]()
![]()
Hoe is het bij de V&D?
ohja.. hij is lek inderdaad! jup als ze het lambda dingetje kunnen hebouden dan scheelt het me 233 eur.. dus die 468 is incl lambda dingetje..quote:Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spruit stuk is wel duur ja, is ie lek?
draagarm wordt vervangen zo te zien, die kan je niet uitlijnen, dat doe je met het wiel maar dat zal bedoeld worden.
lambda dingetje zou misschien over gezet kunnen worden.
en arbeidsloon natuurlijk, dat vergeet ik altijd omdat ik bijna alles zelf doe
gewoon een peogeotje 206..quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor een scheurboot heb je Barretje?
huiswerk overnemenquote:Op maandag 29 november 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
Maakt niet uit, ik begin wel overnieuw. Al mijn oud-klasgenootjes zitten ondertussen in het 3de jaar, kunnen die me mooi helpen.
Kun je beter 2e hands een andere 206 kopen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon een peogeotje 206..
heeeeeel fijn autootje !
rij jij mercedes ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja dat blijktquote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heeeeeel fijn autootje !
Mijn bedrijfsleider mocht me vanaf het begin al niet, omdat ik dik ben. Dus zodra er iets fout was werd ik er altijd op aangekeken. Daarbij betaalde het ook nog eens kut. Maar ik laat me gewoon niet zo behandelen. Daarvoor geef ik te weinig om geld.quote:
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn bedrijfsleider mocht me vanaf het begin al niet, omdat ik dik ben. Dus zodra er iets fout was werd ik er altijd op aangekeken. Daarbij betaalde het ook nog eens kut. Maar ik laat me gewoon niet zo behandelen. Daarvoor geef ik te weinig om geld.
Nah, Ik vind de studie oprecht boeiend, gelukkig ook maar want het is allemaal behoorlijk duur. Huiswerk maken vind ik niet erg, ik ben er graag mee bezig, ook nu ik niet studeer maak ik soms even een opdracht van vorig jaar om weer te oefenen. Maar uitleg is altijd welkom.quote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
huiswerk overnemen
vergeet dan niet om je eigen naam erop te zetten
ken er een die was dat vergeten
jij en dikquote:Op maandag 29 november 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn bedrijfsleider mocht me vanaf het begin al niet, omdat ik dik ben. Dus zodra er iets fout was werd ik er altijd op aangekeken. Daarbij betaalde het ook nog eens kut. Maar ik laat me gewoon niet zo behandelen. Daarvoor geef ik te weinig om geld.
Ja, hij had het liefst allemaal van die modepopjes. Nouja, ik ben geen modepopje. Maar dan hadden ze me niet aan moeten nemen.quote:
Neuh, dat valt niet mee. Dat is het punt ook niet, ik ben dik en dat weet ik. Maar daar hoef ik niet anders door behandeld te worden. Zeker niet door een baas.quote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij en dikdat valt toch wel mee dacht ik
Bah.quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hij had het liefst allemaal van die modepopjes. Nouja, ik ben geen modepopje. Maar dan hadden ze me niet aan moeten nemen.
dik zal wel mee vallen en dan nog beetje vet is niet erg beter dan anorexia dun dat je moet oppassen als je sex hebt om niet alle botjes te brekenquote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh, dat valt niet mee. Dat is het punt ook niet, ik ben dik en dat weet ik. Maar daar hoef ik niet anders door behandeld te worden. Zeker niet door een baas.
Ja, als ik de deur niet meer uit hoefquote:
oh, een peugeotje 206.quote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heeeeeel fijn autootje !
Ik doe de deur wel op slot voor je.quote:Op maandag 29 november 2010 13:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, als ik de deur niet meer uit hoef
jij zou iedereen doenquote:Op maandag 29 november 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bah.![]()
Wat een baggerbedrijf, ik zou je doen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 13:35:54 ]
quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zou iedereen doenNouhou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar ff serieus.quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh, dat valt niet mee. Dat is het punt ook niet, ik ben dik en dat weet ik. Maar daar hoef ik niet anders door behandeld te worden. Zeker niet door een baas.
[..]
jij zou iedereen doenWaarom jou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mja, het slaat ook gewoon nergens op. Mijn tante heeft vroeger ook voor de V&D gewerkt, toen stond ze boven de bedrijfsleider die dat zei. Dus eigenlijk zou ik hem even de groetjes van haar moeten doen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus.
Zoiets is gewoon echt stom.
Dan hadden ze je inderdaad niet moeten aannemen.
Ik vind je ook niet dik.
Maar zoiezo al dat ze daar naar kijken
Ik geloof er niks van.quote:
He LovelyLadyquote:
Ze had hem wel ff onder handen kunnen nemen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, het slaat ook gewoon nergens op. Mijn tante heeft vroeger ook voor de V&D gewerkt, toen stond ze boven de bedrijfsleider die dat zei. Dus eigenlijk zou ik hem even de groetjes van haar moeten doen.![]()
Maarja, het maakt me niet uit. Ik had het gewoon niet naar mijn zin. Daar ga ik mijn tijd niet verdoen.
Ik ben wel op zoek naar werk.quote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze had hem wel ff onder handen kunnen nemen.![]()
Kun je in de tussentijd niet ergens anders gaan werken?
Daar sta ik al ingeschreven sinds de vorige keer dat ik opzoek was, die doen echt niets.quote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al bij een uitzendbureau geweest?
Of gebeld?
Nee, maar je kan ze toch wel ff bellen of er iets beschikbaar is?quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar sta ik al ingeschreven sinds de vorige keer dat ik opzoek was, die doen echt niets.
Ik wacht eerst even op een paar sollicitaties die ik er zelf uit heb gedaan.quote:Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar je kan ze toch wel ff bellen of er iets beschikbaar is?
Ze doen dat helaas niet uit hunzelf.
Oke, mooiquote:Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht eerst even op een paar sollicitaties die ik er zelf uit heb gedaan.
Callcenters.quote:Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, mooi![]()
Waar heb je gesolliciteerd?
Hier gelukkig (nog) nietquote:
omdat jijquote:
quote:
ik moet er straks nog doorheen om te werkenquote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier gelukkig (nog) niet
Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt trouwens!
nee word het glad enzo vind ik niet fijn om door heen te gaanquote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sneeuw vind je niks? Hier is het nog megabewolkt, zal zo wel gaan sneeuwen hoop ik
![]()
Dat is helemaal minder. Moet je op de fiets somsquote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet er straks nog doorheen om te werken
[..]
jij zou iedereen doenZou hij familie zijn van Maurice de Hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij familie zijn van Maurice de Hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
"Ik zeg: doen!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
XDquote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gooit sneeuwbal naar Enfe
Ohnoes, hier ligt geen sneeuw
Joah, maar vind ik niet opwegen tegen het mooie witte plaatjequote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee word het glad enzo vind ik niet fijn om door heen te gaan
Ik verpleeg je welquote:Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Niet zo hard gooien he![]()
[..]
Joah, maar vind ik niet opwegen tegen het mooie witte plaatje
weet ik niet..quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, een peugeotje 206.
dat is toch zon ding waar de moter scheef inzit zodat je niet eens fatsoenlijk de bougies kunt vervangen
nee op de scooter en dan is het moeilijk om in balans te blijvenquote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal minder. Moet je op de fiets soms
stuartquote:
Begrijp ik ja. Balenquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee op de scooter en dan is het moeilijk om in balans te blijven
quote:
Lekker op tijdquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
En weer thuis![]()
En nu lekker genieten van kruidnoten en een warme Chocolademelk
reclame van NEM... ik zeg doenquote:
quote:
Trev, post je nog een nieuw plaatje in onderschriften topic?quote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
En weer thuis![]()
En nu lekker genieten van kruidnoten en een warme Chocolademelk
Oke, lol, ga ik doenquote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trev, post je nog een nieuw plaatje in onderschriften topic?
doen, geven, nemen, pakken, wippen, krikken, uitwonen, bevruchten, dinges jwzfquote:
Hoi Flashquote:Op maandag 29 november 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doen, geven, nemen, pakken, wippen, krikken, uitwonen, bevruchten, dinges jwzf
ohjaquote:Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
reclame van NEM... ik zeg doen
[ afbeelding ]
niet vandaag, heb ff wat anders aan mijn hoofdquote:Op maandag 29 november 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doen, geven, nemen, pakken, wippen, krikken, uitwonen, bevruchten, dinges jwzf
Hoi TFMquote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
`Hoihoi![]()
lekker vroeg uit, de laatste drie uur vielen uit, en morgen helemaal vrij omdat er weer 3 uur uitvallen!
Hey TFMquote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
`Hoihoi![]()
lekker vroeg uit, de laatste drie uur vielen uit, en morgen helemaal vrij omdat er weer 3 uur uitvallen!
Als leraren dat eens in gingen zienquote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TFM
Heeft het nog wel nut om naar school te gaan?
ik las tmfquote:
Beroemdmeisjequote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
`Hoihoi![]()
Hebben meer mensenquote:
Rapportvergaderingen van de lerarenquote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beroemdmeisje.
Hoe worden scholieren lui? Geef ze te veel vrij.
Daar heb ik zelf ook al eens last van gehadquote:
ow die zie ik nu pas... okequote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn spoiler voor de post van wok.
* wel.o.k loopt naar een raam en kijkt uit het raamquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Trevland het volgende:
En wie doet er straks mee met een sneeuwballen gevecht?
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k loopt naar een raam en kijkt uit het raam
noop, hier niet
Je mag wel hier heen komenquote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k loopt naar een raam en kijkt uit het raam
noop, hier niet
quote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier kan het sneeuwen elk moment beginnen. Benieuwd of en hoe laat ik nog naar huis kom vanmiddag
hier ook nu ik naar de lucht kijkquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier kan het sneeuwen elk moment beginnen. Benieuwd of en hoe laat ik nog naar huis kom vanmiddag
jij woont bekant in Duitsland man. weet je hoe verquote:
hier vriest het nog steedsquote:Op maandag 29 november 2010 14:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
hier ook nu ik naar de lucht kijk
er ligt wel wit op de dakpannen
het vroor vanmorgen
Als er zo veel valt als dat er hier ligt dan geef ik je weinig hoopquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je hoe chill het hier isquote:Op maandag 29 november 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij woont bekant in Duitsland man. weet je hoe ver![]()
kan ik ook naar de noordpool rijden
achterhoek tochquote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als er zo veel valt als dat er hier ligt dan geef ik je weinig hoop
[..]
Weet je hoe chill het hier is
* pgrferrari mompelt iets over kippen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Weet je hoe chill het hier is
Het is hier in een paar minuten wit gewordenquote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hier ook en daar bleef het ook bijquote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier in een paar minuten wit geworden
Pas maar op, straks ligt er een halve meterquote:Op maandag 29 november 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hier dwarrelt er 'iets' uit de lucht
quote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
Anders gaat het ook nog even sneeuwen zeg, ik hoef al zo lekker amper de deur uit vandaag![]()
![]()
Tevens: sneeuw![]()
En ook: meneer taart mag weer een nachtje uit logeren en ze hebben zijn bloedende stukje dichtgebrand.
En ook: als ik verdomme nog één keer overal bloed weg moet poetsen ga ik kotsen.
En daarbij nog: mag ik nu slapen en dan morgen weer wakker worden en dat alles dan weer goed is?
En als laatste: sneeuw
Hey STquote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
Anders gaat het ook nog even sneeuwen zeg, ik hoef al zo lekker amper de deur uit vandaag![]()
![]()
En ook: meneer taart mag weer een nachtje uit logeren en ze hebben zijn bloedende stukje dichtgebrand.
En ook: als ik verdomme nog één keer overal bloed weg moet poetsen ga ik kotsen.
En daarbij nog: mag ik nu slapen en dan morgen weer wakker worden en dat alles dan weer goed is?
Ja, nou, van mijn leven mag dat nog even niet..vanavond na 20:00 ben ik de eerstequote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Van mij mag jij rustig gaan slapen
en hier ook sneeuw
Dan kom ik je wel instoppenquote:Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, van mijn leven mag dat nog even niet..vanavond na 20:00 ben ik de eerste![]()
Maar dan ben ik waarschijnlijk wel klaarwakker
knuffie voor jouquote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Tot straks LLquote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knuffie voor jou![]()
en sneeuw en nu gaat het hier ook harder
en en en ik ga naar school
Heel laat. Als het eerste vlokje valtquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
dat heeft geen zin als ik wakker benquote:
Tot laterquote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knuffie voor jou![]()
oeh, dan komen wij straks wel sneeuwpoppen bouwen en logeren, goed?quote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knuffie voor jou![]()
dit keer was het de gootsteen en het halve aanrechtquote:Op maandag 29 november 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
nou ja, je hebt wel een mooi schone badkamer![]()
maar serieus, sterkte
Das waarquote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heeft geen zin als ik wakker ben
Ik wist niet dat pinguïns daar last van haddenquote:
Ja, dat schept namelijk een band met de medeweggebruikers en dat is echt vet gezelligquote:
* pgrferrari steekt vinger opquote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn kast gevonden. Kan er niet op lopen.Wie wil mijn handje vast houden zodat ik niet elke 3 sec val.
Hier gelukkig ook nietquote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
overigens, nog steeds geen sneeuw hier
Koop ze dan ook niet zeg, dat had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op maandag 29 november 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn kast gevonden. Kan er niet op lopen.Wie wil mijn handje vast houden zodat ik niet elke 3 sec val.
Het enige wat het schept is een oprechte verbazing over je medeweggebruikersquote:Op maandag 29 november 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat schept namelijk een band met de medeweggebruikers en dat is echt vet gezellig
Maar hoge hakken is zo mooi.quote:Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Koop ze dan ook niet zeg, dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen
Stiekem is het ook wel sexyquote:Op maandag 29 november 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hoge hakken is zo mooi.En ik ken iemand die het nogal geil vind.
niet als je op constant valtquote:Op maandag 29 november 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar hoge hakken is zo mooi.En ik ken iemand die het nogal geil vind.
nou dan, schone badkamer EN keukenquote:Op maandag 29 november 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dit keer was het de gootsteen en het halve aanrecht![]()
(en dat laatste is van hout)
en dankje
Ik kon vroeger altijd op hakken lopen, maar sinds ik erachter kwam dat ik al behoorlijk lang ben vergeleken met mannen ben ik ermee gestopt.quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet als je op constant valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |