Nee, maar ff serieus.quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh, dat valt niet mee. Dat is het punt ook niet, ik ben dik en dat weet ik. Maar daar hoef ik niet anders door behandeld te worden. Zeker niet door een baas.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zou iedereen doenWaarom jou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mja, het slaat ook gewoon nergens op. Mijn tante heeft vroeger ook voor de V&D gewerkt, toen stond ze boven de bedrijfsleider die dat zei. Dus eigenlijk zou ik hem even de groetjes van haar moeten doen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus.
Zoiets is gewoon echt stom.
Dan hadden ze je inderdaad niet moeten aannemen.
Ik vind je ook niet dik.
Maar zoiezo al dat ze daar naar kijken
Ik geloof er niks van.quote:
He LovelyLadyquote:
Ze had hem wel ff onder handen kunnen nemen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, het slaat ook gewoon nergens op. Mijn tante heeft vroeger ook voor de V&D gewerkt, toen stond ze boven de bedrijfsleider die dat zei. Dus eigenlijk zou ik hem even de groetjes van haar moeten doen.![]()
Maarja, het maakt me niet uit. Ik had het gewoon niet naar mijn zin. Daar ga ik mijn tijd niet verdoen.
Ik ben wel op zoek naar werk.quote:Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze had hem wel ff onder handen kunnen nemen.![]()
Kun je in de tussentijd niet ergens anders gaan werken?
Daar sta ik al ingeschreven sinds de vorige keer dat ik opzoek was, die doen echt niets.quote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al bij een uitzendbureau geweest?
Of gebeld?
Nee, maar je kan ze toch wel ff bellen of er iets beschikbaar is?quote:Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar sta ik al ingeschreven sinds de vorige keer dat ik opzoek was, die doen echt niets.
Ik wacht eerst even op een paar sollicitaties die ik er zelf uit heb gedaan.quote:Op maandag 29 november 2010 13:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar je kan ze toch wel ff bellen of er iets beschikbaar is?
Ze doen dat helaas niet uit hunzelf.
Oke, mooiquote:Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht eerst even op een paar sollicitaties die ik er zelf uit heb gedaan.
Callcenters.quote:Op maandag 29 november 2010 13:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, mooi![]()
Waar heb je gesolliciteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |