Ontslag genomen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al hen bestanden en verslagen vragen![]()
![]()
Hoe is het bij de V&D?
ohja.. hij is lek inderdaad! jup als ze het lambda dingetje kunnen hebouden dan scheelt het me 233 eur.. dus die 468 is incl lambda dingetje..quote:Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
spruit stuk is wel duur ja, is ie lek?
draagarm wordt vervangen zo te zien, die kan je niet uitlijnen, dat doe je met het wiel maar dat zal bedoeld worden.
lambda dingetje zou misschien over gezet kunnen worden.
en arbeidsloon natuurlijk, dat vergeet ik altijd omdat ik bijna alles zelf doe
gewoon een peogeotje 206..quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor een scheurboot heb je Barretje?
huiswerk overnemenquote:Op maandag 29 november 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
Maakt niet uit, ik begin wel overnieuw. Al mijn oud-klasgenootjes zitten ondertussen in het 3de jaar, kunnen die me mooi helpen.
Kun je beter 2e hands een andere 206 kopen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gewoon een peogeotje 206..
heeeeeel fijn autootje !
rij jij mercedes ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Remschijven : 170 eur,
Remblokken voor & achter :129 per stuk,
Draagarm uitlijnen: 277 eur
uitlaat spruitstuk icl lamda dingetje: 468 eur
2 banden : 102 eur per stuk
kosten beurt: 191 eur
overige kosten ( apk keuring, lampjes, olie bijvullen, interne filter ) : 200 eur
Ja dat blijktquote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heeeeeel fijn autootje !
Mijn bedrijfsleider mocht me vanaf het begin al niet, omdat ik dik ben. Dus zodra er iets fout was werd ik er altijd op aangekeken. Daarbij betaalde het ook nog eens kut. Maar ik laat me gewoon niet zo behandelen. Daarvoor geef ik te weinig om geld.quote:
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn bedrijfsleider mocht me vanaf het begin al niet, omdat ik dik ben. Dus zodra er iets fout was werd ik er altijd op aangekeken. Daarbij betaalde het ook nog eens kut. Maar ik laat me gewoon niet zo behandelen. Daarvoor geef ik te weinig om geld.
Nah, Ik vind de studie oprecht boeiend, gelukkig ook maar want het is allemaal behoorlijk duur. Huiswerk maken vind ik niet erg, ik ben er graag mee bezig, ook nu ik niet studeer maak ik soms even een opdracht van vorig jaar om weer te oefenen. Maar uitleg is altijd welkom.quote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
huiswerk overnemen
vergeet dan niet om je eigen naam erop te zetten
ken er een die was dat vergeten
jij en dikquote:Op maandag 29 november 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn bedrijfsleider mocht me vanaf het begin al niet, omdat ik dik ben. Dus zodra er iets fout was werd ik er altijd op aangekeken. Daarbij betaalde het ook nog eens kut. Maar ik laat me gewoon niet zo behandelen. Daarvoor geef ik te weinig om geld.
Ja, hij had het liefst allemaal van die modepopjes. Nouja, ik ben geen modepopje. Maar dan hadden ze me niet aan moeten nemen.quote:
Neuh, dat valt niet mee. Dat is het punt ook niet, ik ben dik en dat weet ik. Maar daar hoef ik niet anders door behandeld te worden. Zeker niet door een baas.quote:Op maandag 29 november 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij en dikdat valt toch wel mee dacht ik
Bah.quote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hij had het liefst allemaal van die modepopjes. Nouja, ik ben geen modepopje. Maar dan hadden ze me niet aan moeten nemen.
dik zal wel mee vallen en dan nog beetje vet is niet erg beter dan anorexia dun dat je moet oppassen als je sex hebt om niet alle botjes te brekenquote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh, dat valt niet mee. Dat is het punt ook niet, ik ben dik en dat weet ik. Maar daar hoef ik niet anders door behandeld te worden. Zeker niet door een baas.
Ja, als ik de deur niet meer uit hoefquote:
oh, een peugeotje 206.quote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heeeeeel fijn autootje !
Ik doe de deur wel op slot voor je.quote:Op maandag 29 november 2010 13:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, als ik de deur niet meer uit hoef
jij zou iedereen doenquote:Op maandag 29 november 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bah.![]()
Wat een baggerbedrijf, ik zou je doen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 13:35:54 ]
quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zou iedereen doenNouhou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |