Altijd goed.quote:
Ik mis school.quote:Op maandag 29 november 2010 13:13 schreef Djahani het volgende:
Ik heb net een kopje warme chocomelk op. Op school, ik ga er nog een hale
ga je toch weer terug naar schoolquote:Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis school.de chocomel waren de beste momentjes
Volgend jaarquote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je toch weer terug naar school
Neverquote:Op maandag 29 november 2010 13:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga je toch weer terug naar school
wat voor opleiding ga je doen dan?quote:
Die heeft er wel eentje teruggekregen nogquote:
Communicatie multimedia design.quote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor opleiding ga je doen dan?
Coole opleiding is datquote:
SOA,quote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft er wel eentje teruggekregen nog
coolquote:
Ik heb hem vorig jaar ook gedaan.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Iets wat je graag wilde
Waar?
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
auto ging " even " voor de APK..
nu moeten er nieuwe remschijven en blokken op, de draagarm voor moet opnieuw uitgelijnd worden, het spruitstuk van de uitlaat moet vervangen worden en 2 nieuwe banden voor..
kosten: 1957 EUR..
*gaat op zoek naar een goudmijn*
Wrm ben je dan gestopt?quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar ook gedaan.![]()
Rotterdam.
Teringquote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
nu moeten er nieuwe remschijven en blokken op, de draagarm voor moet opnieuw uitgelijnd worden, het spruitstuk van de uitlaat moet vervangen worden en 2 nieuwe banden voor..
![]()
En de dagwaarde van de auto is?quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
![]()
auto inruilen voor een anderequote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
![]()
Oke, nu het jaar weer oppakken dus?quote:Op maandag 29 november 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had te weinig studiepunten, thuis probleempjes.
hoe is de reserve band? scheelt er weer 1.quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
F#CK!
![]()
Nee, ik moet helemaal overnieuw beginnen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, nu het jaar weer oppakken dus?
Hoeveelste jaar?
mja.. dan moet er nog wel geld op toegelegd worden...quote:
WTFquote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik moet helemaal overnieuw beginnen.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe is de reserve band? scheelt er weer 1.
maar dan nog, bijna 2000 is wel heeeeeel erg veel geld voor wat je hier noemt![]()
zelfs als je ferrari rijdt
Is altijd als je een opleiding afbreektquote:
Ergens wel terecht ookquote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Is altijd als je een opleiding afbreekt
Ja best wel.quote:
Ik zou gewoon een brief schrijven ofzo.quote:Op maandag 29 november 2010 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja best wel.Maar ik krijg wel een jaar extra studiefinanciering als het goed is. Dat ik tenminste zonder schuld mijn studie af kan maken.
Dit zei je:quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan nog, bijna 2000 is wel heeeeeel erg veel geld voor wat je hier noemt![]()
Remschijven : 170 eur,quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Remschijven : 170 eur,
Remblokken voor & achter :129 per stuk,
Draagarm uitlijnen: 277 eur
uitlaat spruitstuk icl lamda dingetje: 468 eur
2 banden : 102 eur per stuk
kosten beurt: 191 eur
overige kosten ( apk keuring, lampjes, olie bijvullen, interne filter ) : 200 eur
Dat heeft allemaal geen nut.quote:Op maandag 29 november 2010 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een brief schrijven ofzo.
Stelletje faalhazen.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal geen nut.Je bent verplicht je P binnen 2 jaar te halen. Maar als je het 1ste jaar niet haalt, mag je het jaar daarna niet meedoen met de opleiding, dus krijg je niet eens de kans om je P in 2 jaar te halen.
quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Remschijven : 170 eur,
Remblokken voor & achter :129 per stuk,
Draagarm uitlijnen: 277 eur
uitlaat spruitstuk icl lamda dingetje: 468 eur
2 banden : 102 eur per stuk
kosten beurt: 191 eur
overige kosten ( apk keuring, lampjes, olie bijvullen, interne filter ) : 200 eur
Al hen bestanden en verslagen vragenquote:Op maandag 29 november 2010 13:28 schreef Myraela het volgende:
Maakt niet uit, ik begin wel overnieuw. Al mijn oud-klasgenootjes zitten ondertussen in het 3de jaar, kunnen die me mooi helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |