MIquote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke kleur hadden die bankjes voor ze rood werden?
jawel hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de kruidnoten had ja
![]()
Wat zijn jullie watjes, ik mag dus niks meer gooien?![]()
![]()
In het begin kwam een niet nader te benoemen mod van GC meeposten om te zorgen dat de KSC niet de zoveelste slowchat zou worden... en hij heeft dus niet gefaald!quote:Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
al een een kleine 2186 topics volgens mij
Het is toch een SC?quote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het begin kwam een niet nader te benoemen mod van GC meeposten om te zorgen dat de KSC niet de zoveelste slowchat zou worden... en hij heeft dus niet gefaald!
Het was wel even lastig om de hoofdleuningen ook rood te krijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang ze maar HELEMAAL rood zijn, ALLEMAAL, maakt dat toch niet uit
quote:
Doe ik toch niet? Ik zei in het rond strooienquote:Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel hoor
zolang je maar niemand raakt
Toen heb jij je doos eroverheen getrokken?quote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was wel even lastig om de hoofdleuningen ook rood te krijgen.
Toch geluktquote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was wel even lastig om de hoofdleuningen ook rood te krijgen.
Misschien is ze er wel overheen gaan spuiten, net zoals Marijke ons gisteren allemaal onderspoot...quote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toen heb jij je doos eroverheen getrokken?
Ik kan niet spuiten.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel overheen gaan spuiten....
Ik was helemaal nat.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel overheen gaan spuiten, net zoals Marijke ons gisteren allemaal onderspoot....
gisteren alweerquote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is ze er wel overheen gaan spuiten, net zoals Marijke ons gisteren allemaal onderspoot....
lerenquote:
ik ervaren en schuldig. Er is niet veel meer dat ik moet lerenquote:Op maandag 29 november 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en onervaren en onschuldig. Er is nog zoveel dat ik moet leren.
Ja dat was ik jaquote:
in de weg liggenquote:
Dan is het jouw taak je kennis te verspreiden.quote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ervaren en schuldig. Er is niet veel meer dat ik moet leren
volgende keer dus een poolpartyquote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral gisteren, eergisteren hield ze zich nog een beetje in.
ik wil je best et een en ander bij leren hoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog jong en onervaren en onschuldig. Er is nog zoveel dat ik moet leren.
ik heb geen takenquote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan is het jouw taak je kennis te verspreiden.
Zeg, ik zit hier nog steeds met warme choco over me heen!quote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja dat was ik jaWrijf het er maar weer in hoor. Pft.
![]()
Ik heb al docenten aangenomen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wil je best et een en ander bij leren hoor
dan wordt het tijd dat je jouw kennis gaat cascaderen in de KSCquote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ervaren en schuldig. Er is niet veel meer dat ik moet leren
volgende keer weer je drinkbeker gebruikenquote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg, ik zit hier nog steeds met warme choco over me heen!
zucht weer te laatquote:
ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 29 november 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat je jouw kennis gaat cascaderen in de KSC
docentenquote:
zijn we hier allemaalquote:
je hoeft ook niet iedereen bilateraal te onderwijzen, het mag ook eenmalig multilateraalquote:Op maandag 29 november 2010 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 29 november 2010 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hoeft ook niet iedereen bilateraal te onderwijzen, het mag ook eenmalig multilateraal
op de volgende meet dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
de pot verwijt de ketelquote:
solquote:Op maandag 29 november 2010 13:05 schreef Solique het volgende:
Middag
Ben wel toe aan koffie veels te laat wakker op deze vrije dag.
gfquote:
Ja, gespuit van Marijke en gegraai in mijn volle zakquote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Solique het volgende:
[..]
gf
Nog wat gemist hier de laatste dagen?
En jou druipert enzow.quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, gespuit van Marijke en gegraai in mijn volle zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |