quote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier kan het sneeuwen elk moment beginnen. Benieuwd of en hoe laat ik nog naar huis kom vanmiddag
hier ook nu ik naar de lucht kijkquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier kan het sneeuwen elk moment beginnen. Benieuwd of en hoe laat ik nog naar huis kom vanmiddag
jij woont bekant in Duitsland man. weet je hoe verquote:
hier vriest het nog steedsquote:Op maandag 29 november 2010 14:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
hier ook nu ik naar de lucht kijk
er ligt wel wit op de dakpannen
het vroor vanmorgen
Als er zo veel valt als dat er hier ligt dan geef ik je weinig hoopquote:Op maandag 29 november 2010 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je hoe chill het hier isquote:Op maandag 29 november 2010 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij woont bekant in Duitsland man. weet je hoe ver![]()
kan ik ook naar de noordpool rijden
achterhoek tochquote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als er zo veel valt als dat er hier ligt dan geef ik je weinig hoop
[..]
Weet je hoe chill het hier is
* pgrferrari mompelt iets over kippen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Weet je hoe chill het hier is
Het is hier in een paar minuten wit gewordenquote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat hier ook en daar bleef het ook bijquote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is hier in een paar minuten wit geworden
Pas maar op, straks ligt er een halve meterquote:Op maandag 29 november 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hier dwarrelt er 'iets' uit de lucht
quote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
Anders gaat het ook nog even sneeuwen zeg, ik hoef al zo lekker amper de deur uit vandaag![]()
![]()
Tevens: sneeuw![]()
En ook: meneer taart mag weer een nachtje uit logeren en ze hebben zijn bloedende stukje dichtgebrand.
En ook: als ik verdomme nog één keer overal bloed weg moet poetsen ga ik kotsen.
En daarbij nog: mag ik nu slapen en dan morgen weer wakker worden en dat alles dan weer goed is?
En als laatste: sneeuw
Hey STquote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
Anders gaat het ook nog even sneeuwen zeg, ik hoef al zo lekker amper de deur uit vandaag![]()
![]()
En ook: meneer taart mag weer een nachtje uit logeren en ze hebben zijn bloedende stukje dichtgebrand.
En ook: als ik verdomme nog één keer overal bloed weg moet poetsen ga ik kotsen.
En daarbij nog: mag ik nu slapen en dan morgen weer wakker worden en dat alles dan weer goed is?
Ja, nou, van mijn leven mag dat nog even niet..vanavond na 20:00 ben ik de eerstequote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Van mij mag jij rustig gaan slapen
en hier ook sneeuw
Dan kom ik je wel instoppenquote:Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, van mijn leven mag dat nog even niet..vanavond na 20:00 ben ik de eerste![]()
Maar dan ben ik waarschijnlijk wel klaarwakker
knuffie voor jouquote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |