omdat jijquote:
quote:
ik moet er straks nog doorheen om te werkenquote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier gelukkig (nog) niet
Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt trouwens!
nee word het glad enzo vind ik niet fijn om door heen te gaanquote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sneeuw vind je niks? Hier is het nog megabewolkt, zal zo wel gaan sneeuwen hoop ik
![]()
Dat is helemaal minder. Moet je op de fiets somsquote:Op maandag 29 november 2010 13:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet er straks nog doorheen om te werken
quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zou iedereen doenZou hij familie zijn van Maurice de Hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou hij familie zijn van Maurice de Hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
"Ik zeg: doen!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
XDquote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gooit sneeuwbal naar Enfe
Ohnoes, hier ligt geen sneeuw
Joah, maar vind ik niet opwegen tegen het mooie witte plaatjequote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee word het glad enzo vind ik niet fijn om door heen te gaan
Ik verpleeg je welquote:Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Niet zo hard gooien he![]()
[..]
Joah, maar vind ik niet opwegen tegen het mooie witte plaatje
weet ik niet..quote:Op maandag 29 november 2010 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, een peugeotje 206.
dat is toch zon ding waar de moter scheef inzit zodat je niet eens fatsoenlijk de bougies kunt vervangen
nee op de scooter en dan is het moeilijk om in balans te blijvenquote:Op maandag 29 november 2010 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is helemaal minder. Moet je op de fiets soms
stuartquote:
Begrijp ik ja. Balenquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee op de scooter en dan is het moeilijk om in balans te blijven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker op tijdquote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
En weer thuis![]()
En nu lekker genieten van kruidnoten en een warme Chocolademelk
reclame van NEM... ik zeg doenquote:
quote:
Trev, post je nog een nieuw plaatje in onderschriften topic?quote:Op maandag 29 november 2010 14:08 schreef Trevland het volgende:
En weer thuis![]()
En nu lekker genieten van kruidnoten en een warme Chocolademelk
Oke, lol, ga ik doenquote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trev, post je nog een nieuw plaatje in onderschriften topic?
doen, geven, nemen, pakken, wippen, krikken, uitwonen, bevruchten, dinges jwzfquote:
Hoi Flashquote:Op maandag 29 november 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doen, geven, nemen, pakken, wippen, krikken, uitwonen, bevruchten, dinges jwzf
ohjaquote:Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
reclame van NEM... ik zeg doen
[ afbeelding ]
niet vandaag, heb ff wat anders aan mijn hoofdquote:Op maandag 29 november 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doen, geven, nemen, pakken, wippen, krikken, uitwonen, bevruchten, dinges jwzf
Hoi TFMquote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
`Hoihoi![]()
lekker vroeg uit, de laatste drie uur vielen uit, en morgen helemaal vrij omdat er weer 3 uur uitvallen!
Hey TFMquote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
`Hoihoi![]()
lekker vroeg uit, de laatste drie uur vielen uit, en morgen helemaal vrij omdat er weer 3 uur uitvallen!
Als leraren dat eens in gingen zienquote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey TFM
Heeft het nog wel nut om naar school te gaan?
ik las tmfquote:
Beroemdmeisjequote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
`Hoihoi![]()
Hebben meer mensenquote:
Rapportvergaderingen van de lerarenquote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beroemdmeisje.
Hoe worden scholieren lui? Geef ze te veel vrij.
Daar heb ik zelf ook al eens last van gehadquote:
ow die zie ik nu pas... okequote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn spoiler voor de post van wok.
* wel.o.k loopt naar een raam en kijkt uit het raamquote:Op maandag 29 november 2010 14:22 schreef Trevland het volgende:
En wie doet er straks mee met een sneeuwballen gevecht?
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k loopt naar een raam en kijkt uit het raam
noop, hier niet
Je mag wel hier heen komenquote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k loopt naar een raam en kijkt uit het raam
noop, hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |