ik zeg nog 6 topic`s te gaan en dan is de Baby erquote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
![]()
en Leandra is niet bevallen in het 1000ste topic
In het 1001e bevallen is ook best sprookjesachtigquote:Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:![]()
en Leandra is niet bevallen in het 1000ste topic
Zo lamg?quote:Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg nog 6 topic`s te gaan en dan is de Baby er
hahha ja je hebt gelijk een sprookjesachtige baby wordt het dan, moet ze het wel Aladin noemenquote:Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
In het 1001e bevallen is ook best sprookjesachtig
maak maar een poll Remlof, ik denk het wel en zo lang is het niet ik lul wel alles volquote:
Jij mag binnen blijven zekerquote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okenou van mij mag de pret beginnen hoor
Ik ban 'm zo hoor.quote:
ik mag doen en laten wat ik wil Mera, je weet toch heb geen levenquote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij mag binnen blijven zeker
quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef spuitje het volgende:
Duizend!!!
Leandra, mooie badkamer, wat een verschil zeg!
Laysa, ik zou willen dat het zou kunnen, net zoals ik graag mijn zwager aan een goedwerkende lever zou willen helpen, maar het gaat niet!
En die DJMO......? Ik blijf wat dat betreft nog maar even op mijn handen zitten
quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.
Maar goed, DJMO heeft die veer die Yvonne vanmiddag in d'r reet stak al tot sig gemaakt, dus ik ben nergens meer verbaasd over.
Nou ja, bla, kan wel blijven quoten, maar ik heb er eigenlijk geen zin in, het doet me iig geen goed dit te lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!
Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
zie je me kloten met die dingen, anders kan ik het niet duidelijk maken, maar bedankt voor je tipquote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Dementor het volgende:
Yo heksie, je kunt ook tekst selecteren en vervolgens quoten hoor.
Dat doe je met dit knopje [ afbeelding ]
Hij is dan wel erg linksig met enige (PvdA) tunnelvisie, maar laat 'm maar lekker blijven, altijd handig voor als je wat bier over hebt en je verder niet weet waar je er mee naar toe moetquote:Ik ban 'm zo hoor.
Maak je niet té druk hè. Noem DJMO gewoon een kat(er) en dan is ook vanuit dit subforum hulp en inzet verzekerd. Ze zijn hier namelijk wél voor de poesquote:En nu DJMO
Ik ken haar al vanaf het begin, en ik weet wie en wat ze is. En ik weet wat ze gedaan heeft en niet gedaan heeft hoe diep ze in de stront gezeten heeft en wat ze eraan doet om eruit te komen.
En mensen die haar dagelijks terug de stront proberen in te trappen komt ze maar al te vaak tegen.
En ja, ze zegt alles verkeerd, en ja ze doet alles verkeerd en ja ze zal vast niet deugen..
in andermans ogen.
En weet je wat? I don't care, als wij volgevreten als we zijn, omkomend in de spullen als we zijn iemand zonder waardeoordeel kunnen helpen doen we dat.
ha jij bent ook weer terugquote:Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is dan wel erg linksig met enige (PvdA) tunnelvisie, maar laat 'm maar lekker blijven, altijd handig voor als je wat bier over hebt en je verder niet weet waar je er mee naar toe moet
Krijg je ervan als je mensen zo nijdig zit te maken met dat geklets.quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen Yvonne, ik pik even dit eruit van je.
Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen.
[b] Dan hebben jullie er geen donder van begrepen, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.
Het gaat over elkaar gewoon eens helpen, um sonnst.
over dat andere stel dat hulp nodig heeft, dan even alles lezen, de enigste hulp die hun nodig hebben zijn 2 longen voor Laysa en een paar nieuwe dingen voor in het lichaam voor D-K, dus je quot verkeerd, daarom * van dat zal er wel niet van komen*
Ja, moet een handleiding schrijven maar ik weet niet waar te beginnen. Fok! is dan altijd een goede startquote:ha jij bent ook weer terug
Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, typisch rls'ers, snoeihard in hun oordeel maar eigenlijk een klein hartje.quote:Op maandag 29 november 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
Ik heb echt zitten janken even toen ik alle kritiek las, maar nu ben ik echt pissig.
Komt niet vaak voor, maar het is toch gelukt.
ik moet zo de deur uit (brrr) dus kan je ook niet helpen, maar misschien eerst een productbeschrijving? oid.quote:Op maandag 29 november 2010 10:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, moet een handleiding schrijven maar ik weet niet waar te beginnen. Fok! is dan altijd een goede start
je moet niet nijdig worden, maar wel DJMO een beetje op haar plaats zetten, want helpen willen we heus wel allemaal, weet ik wel zeker dat we hier voor een ander ook alles over hebben, maar je moet het met me eens zijn dat het echt een bedel maar raak is geworden, ze noemt wat op en hoppa er komt er weer 1 met iets aanbieden, en ja zo kan ik het ook.quote:Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je mensen zo nijdig zit te maken met dat geklets.
Sorry, er zitten hier heus wel wat übervalse bitsches die heel goed weten wat ze schrijven en er meester in zijn om mensen in "fout" of "goed" in te delen als het ze zo uitkomt. Ik verdenk ze ervan dat ze de rest van de dag er lekker op glijdenquote:Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, typisch rls'ers, snoeihard in hun oordeel maar eigenlijk een klein hartje.
Jep, dat is wel duidelijk, maar ik weet vaak niet zo goed waar aan te vangen, vooral niet als er meerdere wegen naar Rome leiden.De doelgroepen zijn in deze divers, leerlingen, docenten, lokale beheerders. 't Kwartje valt straks vanzelfquote:Als ik een handleiding moet schrijven bepaal ik eerst voor wie ik hem moet schrijven en wat het doel is.
ach ik denk dat het oordeel is gebaseerd op de attitude van djmo, niemand die hier de ins en outs van de achtergrond kent en wellicht zou dat het oordeel milder maken, neemt niet weg dat de houding van djmo, zoals Lea ook al beschreef in andere topics, OUD en WGR, gewoon in het verkeerde keelgat schiet bij sommigen. Ook bij mij, hoe zielig het verhaal verder ook is. Niet alle zielige mensen zijn ook automatisch aardig. Zoiets.quote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sorry, er zitten hier heus wel wat übervalse bitsches die heel goed weten wat ze schrijven en er meester in zijn om mensen in "fout" of "goed" in te delen als het ze zo uitkomt. Ik verdenk ze ervan dat ze de rest van de dag er lekker op glijden
Nou!quote:
ja hoor hondjes, jou treft geen blaamquote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef hondjes het volgende:
Het was gewoon roddel van de bovenste plank.
Heb er in het begin wat van gezegd, dat de RLS een Real roddel Soap was geworden. en.geef mijn portie maar aan fikkie...
Heb ik een woord over haar of hem gezegd...quote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja hoor hondjes, jou treft geen blaam
ik zeg toch: jou treft geen blaamquote:Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb ik een woord over haar of hem gezegd...
En heb ik dit niet gezegd, dat RLS een roddel soap werd
Volgens mij gaat het er hier al een topic of vier over op af en toe niet al te frisse wijze. Zodra ik hier over kinderbijslag of een aangepaste huurwoning begin dan is Leiden in last, want direct belang. Als een ander, schijnbaar niet ruim in de slappe was, in een compleet ander subforum, direct of indirect vraagt en gewoon krijgt, zonder dat ze er hier zelf enige last van hebben, dan gaat het maar door. Ik vind dat hypocriet.quote:ach ik denk dat het oordeel is gebaseerd op de attitude van djmo, niemand die hier de ins en outs van de achtergrond kent en wellicht zou dat het oordeel milder maken, neemt niet weg dat de houding van djmo, zoals Lea ook al beschreef in andere topics, OUD en WGR, gewoon in het verkeerde keelgat schiet bij sommigen
Jep, ik kwam gezellig binnen. Je dinnetje Noek zat er gelijk bovenop, als een bok op de haverkistquote:Nou!
Komt ie weer gezellig binnen hè!
De lieve brombeer.
Huh eerst een reply droppen en vervolgens ga je er snel vandoor.quote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik ga al weer, beter voor de sfeer hier![]()
Tot ziens, in vermoedelijk 2011 /W
Daar ben ik het ook mee eens,quote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huh eerst een reply droppen en vervolgens ga je er snel vandoor.
Ik kan geen reply gevenquote:Huh eerst een reply droppen en vervolgens ga je er snel vandoor.
Normaal gesproken kom jij dan op voor diegene wat het dan ook mag zijn of wat diegene dan ook gedaan heeft.quote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan geen reply geven
Loop ook nergens voor weg, maar heb er niet zo heel veel trek in om te vertoeven in gezelschap dat het heel erg goed met elkaar kan vinden, vooral als er een gezamenlijk target gevonden is, ongeacht wie dat dan ook mag zijn.
Wachten op leuker tijden is dan het credo
jemig Teun, laat je nou niet zo kennen, de 1 kan beter met een ander overweg, ik vind je aardig en er zijn er meer hier die je aardig vinden, en dat elkaar niet mogen of een kliekje vormen of wat dan ook, prik daar door heen, want komt het er op aan dan staat iedereen voor elkaar klaar enzo.quote:Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan geen reply geven
Loop ook nergens voor weg, maar heb er niet zo heel veel trek in om te vertoeven in gezelschap dat het heel erg goed met elkaar kan vinden, vooral als er een gezamenlijk target gevonden is, ongeacht wie dat dan ook mag zijn.
Wachten op leuker tijden is dan het credo
We weten toch allemaal dat ie heus niet echt weg is, hij leest trouw iedere avond alle topics door die zijn volgeschreven. Maar blijft ondertussen de brombeer uithangen als protest tegen het boze opperhoofd van FOK!quote:Op maandag 29 november 2010 11:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens,
Niet wat zeggen en dan weggaan.
Als er sprake is van massaal bashen of massaal iemand onderuit halen omdat "het" zo lollig is, ja, absoluut. En inderdaad, ongeacht wie het is en ongeacht wie ik tegenover mij krijg. Shoot mequote:Normaal gesproken kom jij dan op voor diegene wat het dan ook mag zijn of wat diegene dan ook gedaan heeft.
Dat dus vooral, daarbij is het nogal tekenend dat er bij zo'n topic voor een zwangere bijna geen andere zwangeren zijn om aan te moedigen en te doneren...quote:Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach ik denk dat het oordeel is gebaseerd op de attitude van djmo, niemand die hier de ins en outs van de achtergrond kent en wellicht zou dat het oordeel milder maken, neemt niet weg dat de houding van djmo, zoals Lea ook al beschreef in andere topics, OUD en WGR, gewoon in het verkeerde keelgat schiet bij sommigen. Ook bij mij, hoe zielig het verhaal verder ook is. Niet alle zielige mensen zijn ook automatisch aardig. Zoiets.
Soms maak je een uitzondering, als in dan help je iemand niet en bash je zelf ook vrolijk mee.quote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als er sprake is van massaal bashen of massaal iemand onderuit halen omdat "het" zo lollig is, ja, absoluut. En inderdaad, ongeacht wie het is en ongeacht wie ik tegenover mij krijg. Shoot me![]()
Ik vind het weerzinwekkend, dat groeps- en kuddegedrag en elkaar daarin proberen te overtreffen, Niet als het elkaar veren in de reet steken betreft en niet als het het omgekeerde betreft
Als dat al zo is, kan het mij niet 1,2,3 herinneren, dan moet er een persoonlijke reden zijn. Ik kan het mij in ieder geval niet herinneren dat ik dat zomaar doe bij een willekeurig iemand omdat de rest het ook doet. In 99 van de 100 gevallen heb ik sowieso de bulk van de goegemeente hier tegen mij; wat je schrijft zal dus vast wel meevallen.quote:Soms maak je een uitzondering, als in dan help je iemand niet en bash je zelf ook vrolijk mee.
Hoe is het met Josje?quote:'t Loopt tegen de feestdagen en kijk es wie er geheel in overeenstemming met de dan gewenste sfeer komt binnen schrijden
Tot 2011.quote:
Mijn "dinnetje" houdt het "doosje" lucifers wel bij zich. Moet met een sigaret hè. O nee ik rook niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pas jij op als je met vuurwerk gaat spelen. 't kan gevaarlijk zijn
Da's linke soep, voor je het weet sta je in "vuur en vlam"quote:Mijn "dinnetje" houdt het "doosje" lucifers wel bij zich. Moet met een sigaret hè. O nee ik rook niet meer.
quote:Je gaat toch niet weer de hele maand december ondergedoken zitten hè, zo saai
Tuurlijk wel, wachtend op de volgende klus voor....quote:Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Je gaat toch niet weer de hele maand december ondergedoken zitten hè, zo saai
Beter dan in rook opgaan.quote:Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da's linke soep, voor je het weet sta je in "vuur en vlam"
Een BBQ, midden in de winter, man, ik vind van de voordeur naar m'n auto al een opgave met die kouquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Tijd voor een BBQ
![]()
![]()
Jij komt toch ook?
Wat dacht je, Teun en Gert zijn echt bitches hoor, gelukkigquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef hondjes het volgende:
Zooooo,,mannen kunnen het ook ..dat onderhuidse
Ik pik natuurlijk niet alles op, 't is hier dweilen met de kraan openquote:Tuurlijk wel, wachtend op de volgende klus voor...
Dat is goedje!quote:Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef Gert het volgende:
Mijn "dinnetje" houdt het "doosje" lucifers wel bij zich.
Waarom quote je niet normaal Teun?quote:Op maandag 29 november 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik pik natuurlijk niet alles op, 't is hier dweilen met de kraan open![]()
Maar met jouw onovertroffen inzicht in zo ongeveer alles wat het leven te bieden heeft had jij dat natuurlijk al lang gezien
Hier nog niet, maar het kan elk moment gebeuren volgens http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspxquote:Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
En een dikke vette /care verder.
Het sneeuwt!
Slijmbal.quote:Op maandag 29 november 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik pik natuurlijk niet alles op, 't is hier dweilen met de kraan open![]()
Maar met jouw onovertroffen inzicht in zo ongeveer alles wat het leven te bieden heeft had jij dat natuurlijk al lang gezien
Hier ook!quote:Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
En een dikke vette /care verder.
Het sneeuwt!
En het blijft liggen. Tot zover het goede nieuws. Over naar Teun...quote:Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier nog niet, maar het kan elk moment gebeuren volgens http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Overal! En dit is nog maar het op de deur kloppen van de winter.quote:
Good good!quote:Op maandag 29 november 2010 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Overal! En dit is nog maar het op de deur kloppen van de winter.![]()
[ afbeelding ]
Handrem er wél af mop?quote:
Omdat dat niet kan als je banners blokkeert Remlof en ik wil geen vier ongevraagde banners in beeld. (links, rechts, onder en na de eerste posting)quote:Waarom quote je niet normaal Teun?
Ik dacht dat ze die sneeuwbannert generfed hadden? Als hij uit beeld was deed hij het niet meer, ofzo.quote:Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Daarnaast blijft het beeld ook haken op die banners icm die sneeuwheader. Ondanks dat het notebook pas anderhalf jaar oud is, is er geen doorkomen aan en maakt de ventilator overuren, wordt hij kokend heet
Als het ding uit beeld is vreet het geen cpu kracht meer.quote:Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die sneeuwbannert generfed hadden? Als hij uit beeld was deed hij het niet meer, ofzo.
Er vallen genoeg mensen over en lopen al zeiktopics dus ik snap niet helemaal waarom er geen alternatief is gezocht. Maar goed, voorlopig hier nergens last van op een pc uit 1945.quote:Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als het ding uit beeld is vreet het geen cpu kracht meer.
Dan nog is het natuurlijk bullshit, java sneeuw uit 2001 in je header wat dusdanig inefficient is geprogrammeerd dat het een goedkopere laptop over de zeik helpt (een laptop waar je voorheen prima mee kon fokken).
Kan, maar ik merk er hier niets van. Ding is loeiheet en als ik op de pagina (met banners aan) naar beneden scroll, dan haakt het en raakt ie de weg kwijtquote:Ik dacht dat ze die sneeuwbannert generfed hadden? Als hij uit beeld was deed hij het niet meer, ofzo.
En je kan zeker niet dat sneeuwgedeelte weg-adblockeren?quote:Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, maar ik merk er hier niets van. Ding is loeiheet en als ik op de pagina (met banners aan) naar beneden scroll, dan haakt het en raakt ie de weg kwijt
die van mij ook en met 2 pagina's van fok open blijft ie echt hangenquote:Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan, maar ik merk er hier niets van. Ding is loeiheet en als ik op de pagina (met banners aan) naar beneden scroll, dan haakt het en raakt ie de weg kwijt
Gewoon wederom verkeerd aangevlogen, ik begin hier zo langzamerhand gewend aan te raken.quote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er vallen genoeg mensen over en lopen al zeiktopics dus ik snap niet helemaal waarom er geen alternatief is gezocht. Maar goed, voorlopig hier nergens last van op een pc uit 1945.
Nope, helaas nietquote:En je kan zeker niet dat sneeuwgedeelte weg-adblockeren?
Jep, irritant, maar de grote baas weet 't beter en blijft volhardend vasthoudenquote:die van mij ook en met 2 pagina's van fok open blijft ie echt hangen
Dat werkt alleen bij natte sneeuw denk ik? Bij die van Danny, die is gortdroog, kan ik klikken wat ik wil, 't blijft gewoon vallenquote:Als je op die sneeuw KLIKT is het weg..zoals Heidi al zei.
Nah... vin ik best wel lullig en zit ik me een beetje te schamenquote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
LOL! Hebben jullie yvonne over de zeik!?
Teringlijers, nou moet ik teruglezen
Ik heb ze aangeboden aan (bijnaquote:Toen jij die stoel had gekocht op marktplaats had je er eentje
over of twee, weet ik niet meer precies, toen zei ik nog zet
jn V&A met gratis afhalen, had je geen trek en toen heb je ze naar
de schroot gebracht, dat vond je handiger ofzo...
Heeft je huisarts dat gedaan? Of moet ik in metaforen denken?quote:Op maandag 29 november 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een vinger in een open wond duwen op hem wat meer te openen niet erg Middeleeuws?
As het werkt werkt het. Hebben ze geen desinfecterende zalf voor je?quote:Is een vinger in een open wond duwen op hem wat meer te openen niet erg Middeleeuws?![]()
Danny heeft er nog zo voor gewaarschuwdquote:Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan als je banners blokkeert Remlof
quote:Op maandag 29 november 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Per pagina maar een apart notebook aanschaffen
Tsja, hij schreef ook dat hij users die NIET op banners klikken niets heeft. Alsof die geen content leverenquote:Artikel 6a, 24 uur ban!
Chirurg van de SEH. Nee.quote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft je huisarts dat gedaan? Of moet ik in metaforen denken?
Tuurlijk is Haks een goed wijf, ik neem aan dat men dat hier gewoon weet. Maar je moet er wel rekening mee blijven houden dat Fok! in principe niet het gare soort theekringetje is dat we hier voor elkaar hebben gekregen. Jij en ik begrijpen dingen die Haks zegt omdát Haks het zegt en je weet wie er achter zit, andere mensen begrijpen dat niet en dan kan je verkeerd overkomen. Dus.quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef anufri het volgende:
en Yvonne zo slecht zijn we hier niet en zeker Heks niet, maar dat
is dan meer in stilte..
Kunnen we er daarna altijd nog "Teun ZEI het volgende" van maken.quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, hij schreef ook dat hij users die NIET op banners klikken niets heeft. Alsof die geen content leveren![]()
Als een ban moet, dan moet het maar
Ja, daar zitten ze hier vast op te wachtenquote:Kunnen we er daarna altijd nog "Teun ZEI het volgende" van maken.
HOUDT HET UIT MIJN BUURT!quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Er bestaan serieus mensen die niet weten wat kryptonite is?
Er bestaan serieus mensen die om dat gegeven verdrietig worden?quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
mooi nummer.quote:Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er bestaan serieus mensen die om dat gegeven verdrietig worden?
Johquote:Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ben je misschien bezig te verhuizen?
Afgelopen week de CD weer eens afgespeeld. Blijft bijzonder.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Tot nu toe weet iedereen hier wat ik bedoelde.quote:Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er bestaan serieus mensen die om dat gegeven verdrietig worden?
Of je leeft onder een tomaat!quote:Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op, Superman is zo'n gegeven, dat kent iedereen toch wel
Mooi gesproken.quote:Op maandag 29 november 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je leeft onder een tomaat!
Als comics en SF je totaal niet boeit, waarom zou je dat dan moeten weten?quote:Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom op, Superman is zo'n gegeven, dat kent iedereen toch wel
Als je moet kunnen levelen met (vaak) een technisch iemand is het wellicht handig om te weten.quote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als comics en SF je totaal niet boeit, waarom zou je dat dan moeten weten?
Het is niet bepaald zo dat die fantasie-info je verder helpt ... Nice to know wellicht, maar verre van need to know.
Dus ik vind het niet raar dat er een grote groep mensen is die niet weet wat kryptonite is. Laat staan storend.
Ik kan met moeite Batman van Superman onderscheiden. Het is gewoon basis kennis! PUNT! Ik weet ook wat een barbie-figuurtje is en ik heb ook nooit met die dingen gespeeld!quote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als comics en SF je totaal niet boeit, waarom zou je dat dan moeten weten?
Het is niet bepaald zo dat die fantasie-info je verder helpt ... Nice to know wellicht, maar verre van need to know.
Dus ik vind het niet raar dat er een grote groep mensen is die niet weet wat kryptonite is. Laat staan storend.
Ik mag die man niet, die hele Snieklaas niet.quote:Op maandag 29 november 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet die hele Superman niet met z'n belachelijke cape. Irritant figuur vind ik het.
Preciesquote:Op maandag 29 november 2010 14:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik mag die man niet, die hele Snieklaas niet.
Een vervelend persoon. Oneerlijk ook!
Een oneerlijke man. Er waren kinderen die hadden kado's.
Daar liepen de treinen door de kamer.
En bij mij thuis liep niks door de kamer.
Ja wij zelf, ik was de locomotief.
En nog een zootje armoedzaaiers achter me aan.
We waren gelukkig met een groot gezin, anders was het nog een treintje van niks geweest ook!
He wat vervelend! Hoop dat het niets ernstigs is? En je vloer ligt dus gewoon op tijd. Nu duimen dat er niet meer tegenvallers komen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Joh![]()
maar gelukkig gaat bij ons niets zoals het hoort...dus moest ik extra regelen![]()
De vader van DK zou de vloer gaan leggen maar is ziek geworden en het ziet er niet naar uit dat hij gauw opgeknapt is![]()
Maar gelukkig had ik van de kwantum een adresje van een mannetje gekregen die laminaat legt...voor zn beroep![]()
Dus we konden er nog net tussen gepropt worden volgende week
Ik vind het ook een veel te saaie kutsuperheld, maar alsnog zouquote:Op maandag 29 november 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet die hele Superman niet met z'n belachelijke cape. Irritant figuur vind ik het.
Als je je eigen banners neemt en de FOK!banners uit de roulatie haalt heb je er toch geen last meer van?!quote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik zag ook nog langskomen dat je met een abo geen last zou hebben van die sneeuwbanner ... Mooi wel dus. Hier sneeuwt het ook non stop.
En FANN, laat je niet op je geweten werken omwille van een mening. In een SC nota bene.
Batman is nou net de enige superhero uit de Marvel/DC generatie comics die géén superkrachten heeft. Da's juist een vrij opvallende Superheld, eigenlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan met moeite Batman van Superman onderscheiden.
Nou ja, het was simpelweg ook niet handig om in het topic zelf ook nog een keer flauwe opmerkingen te gaan zitten maken, zeker niet met 3 man die alledrie amper in andere subfora komen dan RLS... dan kun je er op wachten tot iemand de grootste gemene deler (de RLS SC) er op gaat nalezen, en als er hier dan ook nog eens constant commentaar op het bedeltopic is, tsja...quote:Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk is Haks een goed wijf, ik neem aan dat men dat hier gewoon weet. Maar je moet er wel rekening mee blijven houden dat Fok! in principe niet het gare soort theekringetje is dat we hier voor elkaar hebben gekregen. Jij en ik begrijpen dingen die Haks zegt omdát Haks het zegt en je weet wie er achter zit, andere mensen begrijpen dat niet en dan kan je verkeerd overkomen. Dus.
Verder heb ik geen idee.
Jij bent echt een kenner. Heb je daar voor gestudeerd?quote:Op maandag 29 november 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Batman is nou net de enige superhero uit de Marvel/DC generatie comics die géén superkrachten heeft. Da's juist een vrij opvallende Superheld, eigenlijk.
Superman komt van Krypton en omdat die planeet ging ontploffen werd hij door zijn ouders naar de aarde geschoten in een capsuleHij heeft allerlei buitenaardsche krachten enzo.
Batman is gewoon een manneke uit Gotham met veul geld die dat gebruikt om wapens en hulpstukken mee te bouwen enzo
Kennerquote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent echt een kenner. Heb je daar voor gestudeerd?
Heb je ook zo'n pak in de kast hangen?quote:Superman komt van Krypton en omdat die planeet ging ontploffen werd hij door zijn ouders naar de aarde geschoten in een capsuleHij heeft allerlei buitenaardsche krachten enzo.
Maar als Batman geen superkrachten heeft, hoe kan hij dan vliegen?quote:Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kenner
Ik ben in het bezit van 2 Batman comics en géén Superman comics
Dit was zeg maar de meest oppervlakkige basisinformatie van beide characters
En zo ja, heeft hij er ook een telefooncel bij?quote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n pak in de kast hangen?
Batman heeft wel meer in de kast hangenquote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n pak in de kast hangen?
Batman kan niet vliegen, alleen zweven.quote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als Batman geen superkrachten heeft, hoe kan hij dan vliegen?
Net als alle andere mensen, dus.quote:Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Batman kan niet vliegen, alleen zweven.
Nou ik vind het echt belachelijk Teun, wel gebruik maken van een forum en dan de banners gaan ontkennen. Alsof het lezen van jouw posts geen energie kost.quote:Op maandag 29 november 2010 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom quote je niet normaal Teun?
De wegen zijn al wit en het is glad. Bedankt weer, Nederland kan NU in paniek raken.quote:
Dat kan hij niet?quote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als Batman geen superkrachten heeft, hoe kan hij dan vliegen?
Gelukkig hoeven wij niet richting eindhoven...en vandaag ook de deur niet meer uit...Dus ... egoïstisch als ik ben....mag het wel zachtjes blijven sneeuwen...die grafkou is er toch alquote:Op maandag 29 november 2010 14:50 schreef Noek het volgende:
[..]
De wegen zijn al wit en het is glad. Bedankt weer, Nederland kan NU in paniek raken.
Chaos!
Hij maakt gebruik van Grapplehooks en zweefvlieg technieken enzoquote:Op maandag 29 november 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net als alle andere mensen, dus.
Het sneeuwt gewoon over mijn Why so serious? banner heen ...quote:Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:
Als je je eigen banners neemt en de FOK!banners uit de roulatie haalt heb je er toch geen last meer van?!
Iron Man heeft een energiebron in zijn borst zitten, die speelt dus een beetje vals.quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Jian het volgende:
Batman is één van de weinigen superhelden die geen superkrachten heeft, een echte bikkel net als Iron Man
Oké. Ook dat gaat nogal eens mis begrijp ik aan zijn logo.quote:Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij maakt gebruik van Grapplehooks en zweefvlieg technieken enzoMaar hij kan niet vliegen
quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké. Ook dat gaat nogal eens mis begrijp ik aan zijn logo.
[ afbeelding ]
Dat is duidelijk een open mond met een heel slecht, beschadigd gebit.
Enjoy!quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het sneeuwt gewoon over mijn Why so serious? banner heen ...
O ja, da's waar,quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iron Man heeft een energiebron in zijn borst zitten, die speelt dus een beetje vals.
Doordat jij dat zegt zie ik pas na 4 keer die vleermuisquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké. Ook dat gaat nogal eens mis begrijp ik aan zijn logo.
[ afbeelding ]
Dat is duidelijk een open mond met een heel slecht, beschadigd gebit.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Dementor het volgende:
Er gaan nu allerlei oud Duitse telefoons rinkelen op het hoofdkantoor van de NS.
Volgens mij is het de enigequote:Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, da's waar,dan is Batman de enige die ik ken, zonder superkracht
nee....best raar of nietquote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet na de eerste posting op iedere pagina
ik ook niet meer...dat was alleen ff in het begin...net zoals de nwe layout...alles wentquote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk boeien die drie ads ook geen ene kut, ik heb er geen last van.
Neuh, Robin en Catwoman hebben ook geen superkrachten.quote:Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is het de enigeMaar dat weet ik niet zeker
Als er niet hier en daar zo'n drama van gemaakt werd dan waren ze me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk boeien die drie ads ook geen ene kut, ik heb er geen last van.
OMG echt waar?? Damn... das wel heel ernstig voor een sneeuw die CPU vreetquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het sneeuwt gewoon over mijn Why so serious? banner heen ...
Lijkt me ideaal.quote:Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG echt waar?? Damn... das wel heel ernstig voor een sneeuw die CPU vreet![]()
En dan nog mazzel dat je een Why so serious? banner hebt, als je een banner van een spannend tropisch eiland had gehad dan zou het helemaal raar staan...
Stel je dit voor met sneeuw:
[ afbeelding ]
Volgens mij had Catwoman, bepaalde eigenschappen van eem kat, snelheid, lenigheid etc. tenminste dat staat me bij uit die film met Halle Berry, waarbij ze volgens mij door een kat weer tot leven gewekt werd.quote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, Robin en Catwoman hebben ook geen superkrachten.
Er is vast ergens een lijstje te vinden.
Natuurkundig gezien zou het ook gelijk heel wonderbaarlijk zijn; onderwatersneeuw in water van 25 gradenquote:
Goed ideequote:Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Laysa het volgende:
ik ga de zomerjassen inpakken...Loaters
Pizzakoerier komt ze brengenquote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Brrrr. Ik moet even sigaretten halen. Dat is toch al gauw 40 meter door de kou
Maak daar geen drama, 't is alleen kut dat ik dan niet goed kan quotenquote:Als er niet hier en daar zo'n drama van gemaakt werd dan waren ze me niet eens opgevallen.
In de stripboeken had ze in ieder geval geen superkrachten.quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij had Catwoman, bepaalde eigenschappen van eem kat, snelheid, lenigheid etc. tenminste dat staat me bij uit die film met Halle Berry, waarbij ze volgens mij door een kat weer tot leven gewekt werd.
Ja goed, maar die komen beide uit het Batman universum, dus vallen een beetje onder hetzelfde kopje. Vooral Robin maakt natuurlijk gewoon gebruik van Batman's technologie en uitrusting. Catwoman is een beetje dubieus aangezien die in principe van Badguy naar Anti-Hero is gegaan, voor zover ik weet heeft zij ook geen superkrachten.quote:Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, Robin en Catwoman hebben ook geen superkrachten.
Er is vast ergens een lijstje te vinden.
Die wanstaltige klotefilm telt niet mee.quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij had Catwoman, bepaalde eigenschappen van eem kat, snelheid, lenigheid etc. tenminste dat staat me bij uit die film met Halle Berry, waarbij ze volgens mij door een kat weer tot leven gewekt werd.
Budgetbak onwaardig.quote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die wanstaltige klotefilm telt niet mee.
Ho ho, boy wonder is in eerste instantie voor zichzelf begonnen en sloot zich pas later bij Batman aan.quote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja goed, maar die komen beide uit het Batman universum, dus vallen een beetje onder hetzelfde kopje. Vooral Robin maakt natuurlijk gewoon gebruik van Batman's technologie en uitrusting. Catwoman is een beetje dubieus aangezien die in principe van Badguy naar Anti-Hero is gegaan, voor zover ik weet heeft zij ook geen superkrachten.
Ach ja, ze zullen de eerste partij niet zijn die na de verkiezingen een andere mening hebben dan voor de verkiezingen, het is iig hypocriet van de PvdA dat ze zich zorgen maken over de verkiezingsbelofte die de PVV aan de kiezers gedaan zou hebben...quote:
Ja, maar wel als Batman spinoff.quote:Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ho ho, boy wonder is in eerste instantie voor zichzelf begonnen en sloot zich pas later bij Batman aan.
Dat wel maar het blijft een aparte superheld.quote:Op maandag 29 november 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar wel als Batman spinoff.
Ik meen mij het bestaan te herinneren van een het bestaan van Batman versus Superman waarin Batman won, omdat hij gebruik maakt van een zonsverduistering en Superman krijgt zijn kracht via de zon. Even googlen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja goed, maar die komen beide uit het Batman universum, dus vallen een beetje onder hetzelfde kopje. Vooral Robin maakt natuurlijk gewoon gebruik van Batman's technologie en uitrusting. Catwoman is een beetje dubieus aangezien die in principe van Badguy naar Anti-Hero is gegaan, voor zover ik weet heeft zij ook geen superkrachten.
Lulz, Superman is een eco-hippie?quote:Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen mij het bestaan te herinneren van een het bestaan van Batman versus Superman waarin Batman won, omdat hij gebruik maakt van een zonsverduistering en Superman krijgt zijn kracht via de zon. Even googlen.
Okee, een echte dan, niet uit het Batman-universum ; Flash Gordonquote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die wanstaltige klotefilm telt niet mee.
Is Flash Gordon wel een "superheld"?quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, een echte dan, niet uit het Batman-universum ; Flash Gordon
quote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lulz, Superman is een eco-hippie?
.quote:Besides the using up of his solar energy, Clark has two other weaknesses:
• Magic
• Kryptonite; Created by internal pressures that caused Krypton's explosion, kryptonite is the ore form of kryptonium. It looks like a green glowing rock. It is very hazardous to Superman. If exposed to kryptonite, Clark will experience pain and rapidly lose his powers. If exposed for much more than an hour he would die. If suffering kryptonite poisoning, Clark can recover if he gets away from the kryptonite
http://www.supermanhomepa(...)mics-superman#powers
Er zijn Comics van, ma ja,nu je het zegt, een astronaut was 't volgens mij .......quote:Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Flash Gordon wel een "superheld"?
En Lois Lane.quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
.
(originele verhaallijn zelfs).
Naar mijn bescheiden mening is het géén superheld.quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn Comics van, ma ja,nu je het zegt, een astronaut was 't volgens mij .......
quote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Heks! Het sneeuwt in Amsterdam-Oost
Lijkt me een standaard mens!quote:
In de jaren 30 was je met een jet-pack en zulks een heuse baas!quote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening is het géén superheld.
Archie, die is heftig, daar heb ik nog allemaal oude strips van, indertijd gekregen van m'n oomquote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Een robot met een riem om.... als dat geen superheld is.
Nou, zeker als je er niet van houdt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:39 schreef Toverheks het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa ben net binnen hele middag bejaardezorg uitgehangen ppffttt wordt je ook moe van hoor van bejaarde.
Wat de neuk?! Superman is toch de man van staal!?quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Een robot met een riem om.... als dat geen superheld is.
Stond volgens mij ook in 1 of ander stripblad, ben alleen even kwijt welke. De Sjors?quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Archie, die is heftig, daar heb ik nog allemaal oude strips van, indertijd gekregen van m'n oom
Wtf.quote:Superman, ook wel 'De Man van Staal' genoemd, is een personage en imaginaire superheld, die zijn eerste verschijning maakte in de Amerikaanse Action Comics #1 in 1938. Sindsdien is Superman een van de populairste en bekendste comic-figuren aller tijden geworden.
Ik had er vroeger ook eentje. Een Archie-strip bedoel ik, ik had geen oom.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Archie, die is heftig, daar heb ik nog allemaal oude strips van, indertijd gekregen van m'n oom
Archie was volgens mij veel eerderquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de neuk?! Superman is toch de man van staal!?
En dan hadden we ook Stalin nog ...quote:
Dat doe je dan niet goed. Hier begon het toen ik net binnen was en m'n jas uitgetrokken hadquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Hier is het ook begonnen met sneeuwen. Natuurlijk net toen ik op de fiets stapte.
Chirurg gedaan op SEH, over 3 dagen weer wondcontrole.quote:Op maandag 29 november 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een vinger in een open wond duwen om hem wat meer te openen niet erg Middeleeuws? Gewoon hupsakee!
Archie verscheen in Engeland in de "Lion"-strip (1952-1974). Eerst als The jungle Robot en later als Robot Archie. De reeks gaat over een robot die werd gebouwd door professor C.R. Ritchie en die bediend werd door zijn neefje Ted en diens beste vriend Ken Dale.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Archie was volgens mij veel eerder
Maar om nu in de AH te wachten tot het stopt met sneeuwen, daar moet je ook weer geduld voor hebben ...quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doe je dan niet goed. Hier begon het toen ik net binnen was en m'n jas uitgetrokken had
Superman was veel eerder. En dan daarbij Archie de Man van Staal door Bert Bus is de tweede serie die de opvolger was van een eerdere Engelse serie.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Archie was volgens mij veel eerder
vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, zeker als je er niet van houdt.
oke, oh wat zal dat zeer hebben gedaan.quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Chirurg gedaan op SEH, over 3 dagen weer wondcontrole.
Maar je hoeft dan niet van de honger om te komen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om nu in de AH te wachten tot het stopt met sneeuwen, daar moet je ook weer geduld voor hebben ...
Maar had Stalin superpowers?quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Superman was veel eerder. En dan daarbij Archie de Man van Staal door Bert Bus is de tweede serie die de opvolger was van een eerdere Engelse serie.
Stalin was er wel eerder dan Superman.
I know, ik kom uit de ouderenzorg. Het zijn net mensen, soms lief maar ook heel vaak irritant.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.
moeten we met een taxi oke ik probeer haar die taxi in te duwen, leuke taxichauffeur maar krijgt geen dubbeltje fooi, op de terugweg kreeg andere taxichauffeur 50 eurocent omdat ik zei, je moet wel een fooitje geven hoor.
nee ze is best lief maar pppfftttt en dan vertelt ze dingen over haar zusje tegen mij ( haar zusje is mijn moeder dus) of ik haar *zusje* dus helemaal niet ken, zegt ze tegen die arts, ja maar mijn zusje had dit en mijn zusje had dat dus zit het in de familie en meer van dat soort dingen, dus ik zeg nee dat is niet waar zegt ze dan ken je mijn zusje niet goed genoeg ohhhhhhhhh ja denk ze gaat achteruit en weet ook wel, moet een beetje schipperen maar zo moeilijk, vooral als ik dan denk, je zet die dokter op een heel verkeerd been want dat komt niet eens voor in de familie.
dus ik zei dat, nou kwaad dat ze was, dokter moest wel lachen erom en knikte steeds maar naar mij.
En of! Wat die in vijf jaar voor elkaar kreeg, daar kan geen Superman tegenop boksen. Die sucker in z'n blue and red suit ...quote:
o ja dat is zo he, nou dan was dit mijn goede daad voor vandaag, en de hele maand december want het blijft geen feestquote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef Noek het volgende:
[..]
I know, ik kom uit de ouderenzorg. Het zijn net mensen, soms lief maar ook heel vaak irritant.
Maar goed, je hebt weer goed gedaan. Dat is nogal een hot item de laatste tijd hè.
Klinkt alsof ze aardig in de war aan het raken is, en als ze idd tegen artsen roept dat ze dingen heeft die voorkomen in de familie, en dan jouw moeder als voorbeeld neemt terwijl die daar helemaal geen last van had, dan is het maar goed dat je erbij was.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.
moeten we met een taxi oke ik probeer haar die taxi in te duwen, leuke taxichauffeur maar krijgt geen dubbeltje fooi, op de terugweg kreeg andere taxichauffeur 50 eurocent omdat ik zei, je moet wel een fooitje geven hoor.
nee ze is best lief maar pppfftttt en dan vertelt ze dingen over haar zusje tegen mij ( haar zusje is mijn moeder dus) of ik haar *zusje* dus helemaal niet ken, zegt ze tegen die arts, ja maar mijn zusje had dit en mijn zusje had dat dus zit het in de familie en meer van dat soort dingen, dus ik zeg nee dat is niet waar zegt ze dan ken je mijn zusje niet goed genoeg ohhhhhhhhh ja denk ze gaat achteruit en weet ook wel, moet een beetje schipperen maar zo moeilijk, vooral als ik dan denk, je zet die dokter op een heel verkeerd been want dat komt niet eens voor in de familie.
dus ik zei dat, nou kwaad dat ze was, dokter moest wel lachen erom en knikte steeds maar naar mij.
Nou ja, wie weet. Zou het erg tof vinden iig!quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
Zie net op het journaal dat er een vaarverbod voor friesland is afgekondigd. Denken ze echt dat er nu al kans op een elfstedentocht is??
15 jan. 2011 komt er een elfstedentocht, iets zei me 15 jan. dus.quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
Zie net op het journaal dat er een vaarverbod voor friesland is afgekondigd. Denken ze echt dat er nu al kans op een elfstedentocht is??
Dacht echt dat Archie eerder was, niet dus.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Superman was veel eerder. En dan daarbij Archie de Man van Staal door Bert Bus is de tweede serie die de opvolger was van een eerdere Engelse serie.
Stalin was er wel eerder dan Superman.
De gemalen zouden ook al stilgezet worden om het ijs zoveel mogelijk kans te geven.quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.quote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze aardig in de war aan het raken is, en als ze idd tegen artsen roept dat ze dingen heeft die voorkomen in de familie, en dan jouw moeder als voorbeeld neemt terwijl die daar helemaal geen last van had, dan is het maar goed dat je erbij was.
ja spannend morgen he Leandra?? moet je gelijk blijven of??? zal maar mijn koffertje vast in de auto zetten.quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat er een pak sneeuw valt als ik morgen lig te bevallen, dan kan ik het krummeltje iedere verjaardag vervelen met het feit dat er die dag al sneeuw lag
Altijd al zo geweest en dan nu ook nog in de war raken? Das een lastige combinatiequote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.
moeilijk te verwoorden maar ja het is nu eenmaal zo, ben de enigste in Amsterdam die de kutklussen moet opknappen.
Om 6 uur bellen of we idd kunnen komen (als er vannacht ineens tig vrouwen binnenkomen om te bevallen wordt het wat lastig) en dan om 7 uur naar t ziekenhuis...quote:Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja spannend morgen he Leandra?? moet je gelijk blijven of??? zal maar mijn koffertje vast in de auto zetten.
daarom, ach heb het weer achter de rug, en achteraf viel het dan toch wel weer mee, maar kan ergens als een berg tegenop zien, moest al de hele week denken van pppfftttt maandag, maandag en nog eens maandag, als ik het maar overleef en vriendelijk tegen haar blijf ( kan soms zo naar uit de hoek komen)quote:Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest en dan nu ook nog in de war raken? Das een lastige combinatie![]()
En ik begrijp dat wel, dat gevoel dat je moeder anders niet trots op je zou zijn.... dan moet het gewoon even.
Als ze vergeetachtig is dan vergeet ze een kat misschien ook welquote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, ach heb het weer achter de rug, en achteraf viel het dan toch wel weer mee, maar kan ergens als een berg tegenop zien, moest al de hele week denken van pppfftttt maandag, maandag en nog eens maandag, als ik het maar overleef en vriendelijk tegen haar blijf ( kan soms zo naar uit de hoek komen)
oke, maar Leandra als je ingeleid wordt dan duurt het niet zo lang, ze wekken de weeen op en als het te lang duurt dan voeren ze het nog ietsjes op, maar wens je vast een heel voorspoedige bevalling en leef met je mee.quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om 6 uur bellen of we idd kunnen komen (als er vannacht ineens tig vrouwen binnenkomen om te bevallen wordt het wat lastig) en dan om 7 uur naar t ziekenhuis...
B. belde vanmiddag al om te vragen of ik wist hoelaat die inleiding zou gaan beginnen, dan wist hij hoe laat hij moest komen
Heb maar even uitgelegd dat het nog helemaal niets zegt dat over het tijdstip van de geboorte...
Maar goed, kennelijk lag de krummel vandaag al heel diep, dus ik neem aan dat er nu volledig ingedaald is.... dat zal de "knak" wel zijn geweest die ik de nacht van vrijdag op zaterdag voelde.
we hebben kleine fam. ik heb nog zus en broer plus hun aanhang in Almere, maar het is niet te doen steeds van Almere naar Amsterdam, ze staan zolang in de file en heb nog broertje ergens in Amsterdam wonen, daar horen we sporadisch iets van.quote:Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze vergeetachtig is dan vergeet ze een kat misschien ook wel
Maar ze heeft zelf geen kinderen, en jij geen broers en zussen?
Moet wel een beetje lachen om je verhaal, maar eigenlijk is het ook wel een beetje triest he? Mensjes die op hun oude dag zo worden. Het allemaal zo goed denken te weten maar ondertussen van alles en nog wat door elkaar zitten te halen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb al heel duidelijk gemaakt dat ik absoluut geen behoefte heb aan een opgevoerde bevalling, dus opvoeren terwijl het niet (medisch) noodzakelijk is gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar Leandra als je ingeleid wordt dan duurt het niet zo lang, ze wekken de weeen op en als het te lang duurt dan voeren ze het nog ietsjes op, maar wens je vast een heel voorspoedige bevalling en leef met je mee.
Hitler wel.quote:
Ben er 1 keer life bijgeweest, in Dokkum. Wat een feest!quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, wie weet. Zou het erg tof vinden iig!
Ja, dan is het lastig, hoewel een grote familie ook geen garantie is; bij mijn ouders op het pleintje woonde een dementerende bejaarde dame, en van haar 5 kinderen en hele voorraad kleinkinderen die allemaal in Amersfoort woonden kwam er niet een langs om even te kijken hoe het met moeders ging, dat werd door de buurvrouwen in de gaten gehouden.quote:Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hebben kleine fam. ik heb nog zus en broer plus hun aanhang in Almere, maar het is niet te doen steeds van Almere naar Amsterdam, ze staan zolang in de file en heb nog broertje ergens in Amsterdam wonen, daar horen we sporadisch iets van.
Gatver, mijn tenen trekken spontaan krom! Dat heeft toch vreselijk zeer gedaan?quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Chirurg gedaan op SEH, over 3 dagen weer wondcontrole.
Yeps.quote:Op maandag 29 november 2010 16:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gatver, mijn tenen trekken spontaan krom! Dat heeft toch vreselijk zeer gedaan?
Een keer nee zeggen vind ik nog wel iets anders dan iemand aan zijn/haar lot overlaten. Maar ik begrijp je wel hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.
moeilijk te verwoorden maar ja het is nu eenmaal zo, ben de enigste in Amsterdam die de kutklussen moet opknappen.
Ga jij morgen bevallen? Krijgen we streams?quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat er een pak sneeuw valt als ik morgen lig te bevallen, dan kan ik het krummeltje iedere verjaardag vervelen met het feit dat er die dag al sneeuw lag
Wel handig, da's op een zaterdag.quote:Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
15 jan. 2011 komt er een elfstedentocht, iets zei me 15 jan. dus.
Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen streamquote:Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ga jij morgen bevallen? Krijgen we streams?
triest toch zulke hebberige mensenquote:Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dan is het lastig, hoewel een grote familie ook geen garantie is; bij mijn ouders op het pleintje woonde een dementerende bejaarde dame, en van haar 5 kinderen en hele voorraad kleinkinderen die allemaal in Amersfoort woonden kwam er niet een langs om even te kijken hoe het met moeders ging, dat werd door de buurvrouwen in de gaten gehouden.
Uiteraard waren ze er wel toen de opbrengst van het (enorme) huis verdeeld moest worden
Nou, vooral triest dat als je 5 kinderen hebt, die allemaal ook weer kinderen hebben, dat niemand dan even de moeite neemt om bij moeder/oma langs te gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest toch zulke hebberige mensen
Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen!quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest toch zulke hebberige mensen
Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.quote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, oh... zit Pietje al op de fiets??
Hele grote vlokken.... maar ze dwarrelen wel heel fraai naar beneden
stuur maar door hoor, wordt mooi wit en het blijft liggen, heb zelf de lammelle open geschoven wil er wel naar kijkenquote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.
Nope ik ga zo, door de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, oh... zit Pietje al op de fiets??
Hele grote vlokken.... maar ze dwarrelen wel heel fraai naar beneden
Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.quote:Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:
Maar heb nog geen pekelwagen de grote weg op zien gaan, wordt er niet gepekeld of heeft Amsterdam daar geen geld meer voor
nou ben ik ff blij dat ik die hoofdzonde niet heb, heb niet eens wat van mijn moeder, wat zeggen spullen denk ik dan maar zo.quote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen!
Hebzucht is een hoofdzonde.
Succes.... inmiddels is de heg hier niet meer groen, maar blijven de vlokken liggen....quote:Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope ik ga zo, door de sneeuw.
Stream met chat was wel leuk geweest. Kunnen we "live" met je mee puffen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen stream![]()
Ik heet geen ehm... hoe heette ze nou ook alweer... die rokende zwangere doos in BB? Tanja.
De kerk weet er alles van.quote:Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen!
Hebzucht is een hoofdzonde.
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisterenquote:Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
Er viel niks te halen bij mij demente opa, dus bracht ik hem maar geregeld noga en oude fotoboeken. Verbazingwekkend hoe krachtig dat lange termijn-geheugen was.
zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.
Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstofquote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest auto-rij-examen doen toen er een Elfstedentocht werd gehouden. Wel lekker rustig op de weg![]()
En mijn vader is geboren op de dag dat de Elfstedentocht gehouden werd. Sterker nog: die kwam zo'n beetje bij hun voor de deur langs in Franeker.
Hij wist gewoon nog alle namen van zijn vooroorlogse jeugdvrienden. 'Kijk, dat is Pietje Jansen, die had overal en altijd zijn trompet bij zich'. Maar na een paar maanden vond ie niks meer de moeite waard of leuk en vroeg ie zich hardop af wie ik was en waarom ik steeds met dat stomme fotokoffertje aan kwam zettenquote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren
Ik heb die avond nog een stelletje agenten aangesproken. Op de Spiegelgracht was het zo glad dat je zelfs als voetganger nauwelijks overeind kon blijven, laat staan als fietser. Een stukje verder kwam ik die agenten tegen die fietsers stonden te bekeuren die door de Leidschestraat fietsten. Ik vroeg ze of ze op hun minst even met hun mobilofoon in overleg konden gaan met de meldkamer en die de gemeente op de hoogte wou brengen van de gevaarlijke situatie. Dat was niet hun taak en daar moest ik me vooral niet mee bemoeien.quote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.
aan de zijkant van Lucas naar mercatorplein dat hele stukje, wordt nooit gestrooid, en waarom niet, daar ruzieen de stadsdelen steeds over al jaren, want die zegt hoort die te doen en de ander zegt nee hoor is het werk van stadsdeel de Baarsjes.
Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers warenquote:Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstof
Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!
Op de dag dat ik jarig was deden er heel wat meer mensen mee, maar WA was daar niet bijquote:Op maandag 29 november 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers waren
Jij kan het weten! Jij bent de expert!quote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Dementor het volgende:
[..]In dit geval spreek ik uit eigen ervaring.
Maar dat de kerk niet vies is van het isoleren van ouderen die weinig tot geen contact hebben met andere familieleden om en vervolgens zichzelf miraculeus in het testament op te laten nemen is geen geheim.
Mijn overgrootmoeder deed dat ook. Ik ben in de laatste jaren van haar leven heel veel te weten gekomen over haar jeugd en haar eerste huwelijksjaren. Wat daarna kwam was ze kwijt. Ze heeft ook nooit geloofd dat er mensen op de maan waren geweest, dat kon volgens haar niet.quote:Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren
Ik dacht dat jij dat was.quote:Op maandag 29 november 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij kan het weten! Jij bent de expert!
quote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was.
Je moet alleen nog even aan de bak zien te komen.
Het is al heel wat dat hij nog wist dat jij degene was die iedere keer met dat fotokoffertje kwam aanzettenquote:Op maandag 29 november 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij wist gewoon nog alle namen van zijn vooroorlogse jeugdvrienden. 'Kijk, dat is Pietje Jansen, die had overal en altijd zijn trompet bij zich'. Maar na een paar maanden vond ie niks meer de moeite waard of leuk en vroeg ie zich hardop af wie ik was en waarom ik steeds met dat stomme fotokoffertje aan kwam zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |