abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89288507
OP.
  maandag 29 november 2010 @ 10:13:55 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_89288543
*O*

en Leandra is niet bevallen in het 1000ste topic :@
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89288596
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
*O*

ik zeg nog 6 topic`s te gaan en dan is de Baby er *O*
  maandag 29 november 2010 @ 10:16:24 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_89288607
quote:
Op maandag 29 november 2010 10:14 schreef Toverheks het volgende:
*O*

In het 1001e bevallen is ook best sprookjesachtig :P
  maandag 29 november 2010 @ 10:17:07 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_89288624
quote:
Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik zeg nog 6 topic`s te gaan en dan is de Baby er *O*
Zo lamg? :o
pi_89288629
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef remlof het volgende:

[..]

In het 1001e bevallen is ook best sprookjesachtig :P
hahha ja je hebt gelijk een sprookjesachtige baby wordt het dan, moet ze het wel Aladin noemen :P
pi_89288647
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Zo lamg? :o
maak maar een poll Remlof, ik denk het wel en zo lang is het niet ik lul wel alles vol >:)
  maandag 29 november 2010 @ 10:19:27 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_89288681
Is remlof hier een beetje lief?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_89288684
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke ^O^ nou van mij mag de pret beginnen hoor *O*
Jij mag binnen blijven zeker :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89288694
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef Biogarde het volgende:
Is remlof hier een beetje lief?
Nee. En nu?
  maandag 29 november 2010 @ 10:20:25 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_89288707
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee. En nu?
Ik ban 'm zo hoor.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 29 november 2010 @ 10:21:58 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_89288749
quote:
Op maandag 29 november 2010 10:20 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik ban 'm zo hoor.
:o :@
pi_89288766
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jij mag binnen blijven zeker :D
ik mag doen en laten wat ik wil Mera, je weet toch heb geen leven *O* maar de herfst en de winter daar ben ik gek op, ben een winterkind :Y
  Admin maandag 29 november 2010 @ 10:23:06 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89288782
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef spuitje het volgende:
Duizend!!!
Leandra, mooie badkamer, wat een verschil zeg!

Laysa, ik zou willen dat het zou kunnen, net zoals ik graag mijn zwager aan een goedwerkende lever zou willen helpen, maar het gaat niet!

En die DJMO......? Ik blijf wat dat betreft nog maar even op mijn handen zitten :P
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mensen met beslissingsbevoegdheid, want ik heb over het algemeen redelijk wat respect voor Yvonne d'r inzicht, maar ik hoop wel dat ze DJMO geen mod maakt.

Maar goed, DJMO heeft die veer die Yvonne vanmiddag in d'r reet stak al tot sig gemaakt, dus ik ben nergens meer verbaasd over.
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
Pietje!

Ik heb een patatje! En dat deel ik met niemand.
Mooi streven, maar dat soort topics zijn vaker een toonbeeld van egocentrisme dan van altruïsme. Dat is de mensch.
Nou ja, bla, kan wel blijven quoten, maar ik heb er eigenlijk geen zin in, het doet me iig geen goed dit te lezen.

Egocentrisme, je kunt echt van alles van me denken en allerlei plakkertjes op me plakken, maar egocentrisme is nou eik wel het laatste dat bij me past.
Voor bv Disana was ik wel degene die het aankaartte bij Danny om een bloemetje namens FOK! te sturen omdat ik het zo erg vind.
En nu hebben jul;lie me in een positie dat het op de borst klopperig klinkt, en dus egocentristisch over kan komen, grappig
Terwijl het alleen maar een voorbeeld is.

Ik zie publiciteit voorbij komen,
nu is lezen ook een vak, maar waar ging het nu echt over? Het idee van BX om als het straks sneeuwt of weet ik veel wat, met een stel FOK!kers een stuk wijk ingaan waar veel ouderen zitten en eens gaan vegen of gaan shoppen ( alles nog in de kinderschoenen) maar dat we zoiets dan wel even moeten aankondigen in het buurtkrantje of wijkhuis, waarop ik zeg, meteen publiciteit.
JA, in een fucking wijkkrantje, is dat zo enorm erg? Is publiciteit zo'n enorm smerig woord?
In een wijkkrantje?! Jullie doen alsof we SBS gaan bellen, het gaat om een wijkkrantje met niets meer er komen mensen van FOK! bij u in de buurt vegen oid.
Nou nou, wat een publiciteit.

En nu DJMO
Ik ken haar al vanaf het begin, en ik weet wie en wat ze is. En ik weet wat ze gedaan heeft en niet gedaan heeft hoe diep ze in de stront gezeten heeft en wat ze eraan doet om eruit te komen.
En mensen die haar dagelijks terug de stront proberen in te trappen komt ze maar al te vaak tegen.
En ja, ze zegt alles verkeerd, en ja ze doet alles verkeerd en ja ze zal vast niet deugen..
in andermans ogen.
En weet je wat? I don't care, als wij volgevreten als we zijn, omkomend in de spullen als we zijn iemand zonder waardeoordeel kunnen helpen doen we dat.

Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen. Dan hebben jullie er geen donder van begrepen, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.
Het gaat over elkaar gewoon eens helpen, um sonnst.

Ik heb echt zitten janken even toen ik alle kritiek las, maar nu ben ik echt pissig.
Komt niet vaak voor, maar het is toch gelukt.

Veel plezier nog met jullie 1001ste topic zonder enige wanklank.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89288976
Goedemorgen Yvonne, ik pik even dit eruit van je.
Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen.

[b] Dan hebben jullie er geen donder van begrepen
, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.

over dat andere stel dat hulp nodig heeft, dan even alles lezen, de enigste hulp die hun nodig hebben zijn 2 longen voor Laysa en een paar nieuwe dingen voor in het lichaam voor D-K, dus je quot verkeerd, daarom * van dat zal er wel niet van komen*

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 29-11-2010 10:37:19 ]
pi_89289145
Yo heksie, je kunt ook tekst selecteren en vervolgens quoten hoor.
Dat doe je met dit knopje quotes.png
pi_89289178
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Dementor het volgende:
Yo heksie, je kunt ook tekst selecteren en vervolgens quoten hoor.
Dat doe je met dit knopje [ afbeelding ]
zie je me kloten met die dingen, anders kan ik het niet duidelijk maken, maar bedankt voor je tip
pi_89289267
quote:
Ik ban 'm zo hoor.
Hij is dan wel erg linksig met enige (PvdA) tunnelvisie, maar laat 'm maar lekker blijven, altijd handig voor als je wat bier over hebt en je verder niet weet waar je er mee naar toe moet :P
pi_89289388
quote:
En nu DJMO
Ik ken haar al vanaf het begin, en ik weet wie en wat ze is. En ik weet wat ze gedaan heeft en niet gedaan heeft hoe diep ze in de stront gezeten heeft en wat ze eraan doet om eruit te komen.
En mensen die haar dagelijks terug de stront proberen in te trappen komt ze maar al te vaak tegen.
En ja, ze zegt alles verkeerd, en ja ze doet alles verkeerd en ja ze zal vast niet deugen..
in andermans ogen.
En weet je wat? I don't care, als wij volgevreten als we zijn, omkomend in de spullen als we zijn iemand zonder waardeoordeel kunnen helpen doen we dat.
Maak je niet té druk hè. Noem DJMO gewoon een kat(er) en dan is ook vanuit dit subforum hulp en inzet verzekerd. Ze zijn hier namelijk wél voor de poes ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 10:45:08 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89289390
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:41 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Hij is dan wel erg linksig met enige (PvdA) tunnelvisie, maar laat 'm maar lekker blijven, altijd handig voor als je wat bier over hebt en je verder niet weet waar je er mee naar toe moet :P
ha jij bent ook weer terug
  Admin maandag 29 november 2010 @ 10:45:35 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89289403
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen Yvonne, ik pik even dit eruit van je.
Ik lees hier dat een ander stel ook zo hard hulp nodig heeft en meteen vilein erachteraan maar daar zal het wel niet voor komen.

[b] Dan hebben jullie er geen donder van begrepen
, het is namelijk voor iedereen, oud, jong, arm,rijk.

over dat andere stel dat hulp nodig heeft, dan even alles lezen, de enigste hulp die hun nodig hebben zijn 2 longen voor Laysa en een paar nieuwe dingen voor in het lichaam voor D-K, dus je quot verkeerd, daarom * van dat zal er wel niet van komen*
Krijg je ervan als je mensen zo nijdig zit te maken met dat geklets.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89289431
quote:
ha jij bent ook weer terug
Ja, moet een handleiding schrijven maar ik weet niet waar te beginnen. Fok! is dan altijd een goede start ;)
pi_89289484
  maandag 29 november 2010 @ 10:49:11 #25
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89289513
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:

Ik heb echt zitten janken even toen ik alle kritiek las, maar nu ben ik echt pissig.
Komt niet vaak voor, maar het is toch gelukt.

Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, typisch rls'ers, snoeihard in hun oordeel maar eigenlijk een klein hartje.
  maandag 29 november 2010 @ 10:50:06 #26
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89289547
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:46 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, moet een handleiding schrijven maar ik weet niet waar te beginnen. Fok! is dan altijd een goede start ;)
ik moet zo de deur uit (brrr) dus kan je ook niet helpen, maar misschien eerst een productbeschrijving? oid.
pi_89289587
Als ik een handleiding moet schrijven bepaal ik eerst voor wie ik hem moet schrijven en wat het doel is.
pi_89289626
quote:
13s.gif Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Krijg je ervan als je mensen zo nijdig zit te maken met dat geklets.
je moet niet nijdig worden, maar wel DJMO een beetje op haar plaats zetten, want helpen willen we heus wel allemaal, weet ik wel zeker dat we hier voor een ander ook alles over hebben, maar je moet het met me eens zijn dat het echt een bedel maar raak is geworden, ze noemt wat op en hoppa er komt er weer 1 met iets aanbieden, en ja zo kan ik het ook.
voorbeeld, plastic tupperware bakjes, kom op nou zeg, er worden dingen aangedragen daar van *bakjes van de chinees* bv. maar het lijkt echt wel als ik dat topic lees, dat ze voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.
en Ja dan gaat iedereen daar lezen en heeft daar zo zijn eigen mening over.
wilde er eerst neerzetten dat de Kringloopwinkel echt zo gek nog niet is, en er zijn genoeg instantie`s die overal een extra potje voor hebben waar ze aan kan kloppen, en zeg niet nee want ik weet hoe alles werkt als je geen nagel hebt om aan je kont te krabben.
Daar gaat het dus om, het gebedel en alles, niet dat we hier willen dat ze in de stront zakt.

( als ik het zo terug lees spreek ik voor iedereen van de RLS, maar weet zeker dat we er allemaal zo over denken)
pi_89289630
quote:
Volgens mij wordt de soep niet zo heet gegeten als ie wordt opgediend, typisch rls'ers, snoeihard in hun oordeel maar eigenlijk een klein hartje.
Sorry, er zitten hier heus wel wat übervalse bitsches die heel goed weten wat ze schrijven en er meester in zijn om mensen in "fout" of "goed" in te delen als het ze zo uitkomt. Ik verdenk ze ervan dat ze de rest van de dag er lekker op glijden :Y
pi_89289686
Oh, ik heb wat gemist geloof ik :{
pi_89289726
quote:
Als ik een handleiding moet schrijven bepaal ik eerst voor wie ik hem moet schrijven en wat het doel is.
Jep, dat is wel duidelijk, maar ik weet vaak niet zo goed waar aan te vangen, vooral niet als er meerdere wegen naar Rome leiden.De doelgroepen zijn in deze divers, leerlingen, docenten, lokale beheerders. 't Kwartje valt straks vanzelf :Y
pi_89289734
.

Over Hollands gas gesproken , dat weet ik niet.
Wat ik wel weet is, dat de Spaanse koning heeft besloten, dat er over onze berg en tot in het dorp
er een gasleiding moet komen.
Vakbond aan de deur, wij lid geworden en nu ligt alles bij de rechter.
Alleen , als de koning beslist, komt het er gewoon.
Die leiding gaat naast mijn tuin, op mijn grond komen en we krijgen 9000 euro
De olijfbomen worden eruit gehaald, met wortel en al of er wordt brandhout van gemaakt., wat we zelf willen
Niemand is dus tevreden over de prijs, dus zolang de vakbond bezig is, ligt de gasleiding stil.
En wij wachten gewoon rustig af, ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 10:56:49 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89289770
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Sorry, er zitten hier heus wel wat übervalse bitsches die heel goed weten wat ze schrijven en er meester in zijn om mensen in "fout" of "goed" in te delen als het ze zo uitkomt. Ik verdenk ze ervan dat ze de rest van de dag er lekker op glijden :Y
ach ik denk dat het oordeel is gebaseerd op de attitude van djmo, niemand die hier de ins en outs van de achtergrond kent en wellicht zou dat het oordeel milder maken, neemt niet weg dat de houding van djmo, zoals Lea ook al beschreef in andere topics, OUD en WGR, gewoon in het verkeerde keelgat schiet bij sommigen. Ook bij mij, hoe zielig het verhaal verder ook is. Niet alle zielige mensen zijn ook automatisch aardig. Zoiets.
pi_89289797
quote:
Oh, ik heb wat gemist geloof ik
Niks, maar mocht je nog spullen nodig hebben....... O-) :P
pi_89289901
Het was gewoon roddel van de bovenste plank.
Heb er in het begin wat van gezegd, dat de RLS een Real roddel Soap was geworden. en.geef mijn portie maar aan fikkie...
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 11:01:15 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89289904
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Teun! O+

Nou! O+
Komt ie weer gezellig binnen hè! O+
De lieve brombeer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 29 november 2010 @ 11:02:36 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89289943
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef hondjes het volgende:
Het was gewoon roddel van de bovenste plank.
Heb er in het begin wat van gezegd, dat de RLS een Real roddel Soap was geworden. en.geef mijn portie maar aan fikkie...
ja hoor hondjes, jou treft geen blaam
pi_89289992
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja hoor hondjes, jou treft geen blaam
Heb ik een woord over haar of hem gezegd...

En heb ik dit niet gezegd, dat RLS een roddel soap werd
  maandag 29 november 2010 @ 11:05:05 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89290025
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:03 schreef hondjes het volgende:

[..]

Heb ik een woord over haar of hem gezegd...

En heb ik dit niet gezegd, dat RLS een roddel soap werd
ik zeg toch: jou treft geen blaam
  maandag 29 november 2010 @ 11:05:16 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89290031
en nu ben ik de hort op :W
pi_89290051
quote:
ach ik denk dat het oordeel is gebaseerd op de attitude van djmo, niemand die hier de ins en outs van de achtergrond kent en wellicht zou dat het oordeel milder maken, neemt niet weg dat de houding van djmo, zoals Lea ook al beschreef in andere topics, OUD en WGR, gewoon in het verkeerde keelgat schiet bij sommigen
Volgens mij gaat het er hier al een topic of vier over op af en toe niet al te frisse wijze. Zodra ik hier over kinderbijslag of een aangepaste huurwoning begin dan is Leiden in last, want direct belang. Als een ander, schijnbaar niet ruim in de slappe was, in een compleet ander subforum, direct of indirect vraagt en gewoon krijgt, zonder dat ze er hier zelf enige last van hebben, dan gaat het maar door. Ik vind dat hypocriet.
pi_89290112
quote:
Nou! O+
Komt ie weer gezellig binnen hè! O+
De lieve brombeer.
Jep, ik kwam gezellig binnen. Je dinnetje Noek zat er gelijk bovenop, als een bok op de haverkist :Y)
pi_89290163
Maar ik ga al weer, beter voor de sfeer hier :+
Tot ziens, in vermoedelijk 2011 W/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 11:10:25 ]
pi_89290183
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik ga al weer, beter voor de sfeer hier :+
Tot ziens, in vermoedelijk 2011 /W
Huh eerst een reply droppen en vervolgens ga je er snel vandoor.
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 11:10:32 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89290207
-edit-

wegens voorgaande post van teun zal ik deze maar weghalen..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_89290229
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef Dementor het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens,
Niet wat zeggen en dan weggaan.
pi_89290341
quote:
Ik kan geen reply geven :'(

Loop ook nergens voor weg, maar heb er niet zo heel veel trek in om te vertoeven in gezelschap dat het heel erg goed met elkaar kan vinden, vooral als er een gezamenlijk target gevonden is, ongeacht wie dat dan ook mag zijn.

Wachten op leuker tijden is dan het credo :P
pi_89290483
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Loop ook nergens voor weg, maar heb er niet zo heel veel trek in om te vertoeven in gezelschap dat het heel erg goed met elkaar kan vinden, vooral als er een gezamenlijk target gevonden is, ongeacht wie dat dan ook mag zijn.

Normaal gesproken kom jij dan op voor diegene wat het dan ook mag zijn of wat diegene dan ook gedaan heeft.
pi_89290523
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:14 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

jemig Teun, laat je nou niet zo kennen, de 1 kan beter met een ander overweg, ik vind je aardig en er zijn er meer hier die je aardig vinden, en dat elkaar niet mogen of een kliekje vormen of wat dan ook, prik daar door heen, want komt het er op aan dan staat iedereen voor elkaar klaar enzo.
Dus nu niet meer raar doen, dingen zeggen en dan weer zeggen tot sint jutemus gewoon hier blijven. Punt.

he he ben vanmorgen wel aan het kutten op FOK zeg, quote ik gaat het verkeerd en meer van dat soort zaken.
  maandag 29 november 2010 @ 11:21:59 #50
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89290640
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:11 schreef hondjes het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens,
Niet wat zeggen en dan weggaan.
We weten toch allemaal dat ie heus niet echt weg is, hij leest trouw iedere avond alle topics door die zijn volgeschreven. Maar blijft ondertussen de brombeer uithangen als protest tegen het boze opperhoofd van FOK! ;)
pi_89290819
quote:
Normaal gesproken kom jij dan op voor diegene wat het dan ook mag zijn of wat diegene dan ook gedaan heeft.
Als er sprake is van massaal bashen of massaal iemand onderuit halen omdat "het" zo lollig is, ja, absoluut. En inderdaad, ongeacht wie het is en ongeacht wie ik tegenover mij krijg. Shoot me :Y)

Ik vind het weerzinwekkend, dat groeps- en kuddegedrag en elkaar daarin proberen te overtreffen, Niet als het elkaar veren in de reet steken betreft en niet als het het omgekeerde betreft :N
  maandag 29 november 2010 @ 11:32:09 #52
241662 Jian
Well, well, well
pi_89290895
't Loopt tegen de feestdagen en kijk es wie er geheel in overeenstemming met de dan gewenste sfeer komt binnen schrijden :D

Teun *O*

Gezellig ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 11:35:36 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89290996
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ach ik denk dat het oordeel is gebaseerd op de attitude van djmo, niemand die hier de ins en outs van de achtergrond kent en wellicht zou dat het oordeel milder maken, neemt niet weg dat de houding van djmo, zoals Lea ook al beschreef in andere topics, OUD en WGR, gewoon in het verkeerde keelgat schiet bij sommigen. Ook bij mij, hoe zielig het verhaal verder ook is. Niet alle zielige mensen zijn ook automatisch aardig. Zoiets.
Dat dus vooral, daarbij is het nogal tekenend dat er bij zo'n topic voor een zwangere bijna geen andere zwangeren zijn om aan te moedigen en te doneren...

Heb ik een hekel aan DJMO? Neuh, maar ik vind het stuitend zoals ze soms verwacht dat de wereld rekening met haar houdt (bed niet op klossen willen zetten wegens haar nieuwe laminaat, extra kraamzorg verwachten omdat ze een peuter heeft en een verhuizing achter de rug heeft) maar ondertussen net zo makkelijk verkondigt dat het belachelijk is dat een ander extra kraamzorg krijgt omdat die ander wel borstvoeding geeft... en dan hebben we het over iemand die zelf thuiszorg heeft om de administratie te doen.
Prima dat je dat krijgt en nodig hebt, maar ik snap werkelijk niet dat je het dan zelfs bedenkt om commentaar te hebben op de extra uren die een ander krijgt ivm het geven van borstvoeding.

En ja, dat soort dingen irriteren, maar geven ook aan dat iemand kennelijk geen grenzen kent qua dingen willen die nodig zijn en dingen willen die niet nodig zijn.
Prima dat je het voor jezelf wenst, maar misgun het een ander dan ook niet.

Daarbij zie ik op FOK! alleen al mensen die die hulp minimaal net zo goed kunnen gebruiken of zelfs harder nodig hebben, en dat geeft niet, daar is het nieuwe subforum bij uitstek geschikt voor.

Anyway, het is de stijging van m'n bloeddruk niet waard, want ie brengt mijn ongeboren kind in gevaar...
Ik ben richting ziekenhuis voor een laatste controle :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89291073
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Als er sprake is van massaal bashen of massaal iemand onderuit halen omdat "het" zo lollig is, ja, absoluut. En inderdaad, ongeacht wie het is en ongeacht wie ik tegenover mij krijg. Shoot me :Y)

Ik vind het weerzinwekkend, dat groeps- en kuddegedrag en elkaar daarin proberen te overtreffen, Niet als het elkaar veren in de reet steken betreft en niet als het het omgekeerde betreft :N
Soms maak je een uitzondering, als in dan help je iemand niet en bash je zelf ook vrolijk mee.
pi_89291473
quote:
Soms maak je een uitzondering, als in dan help je iemand niet en bash je zelf ook vrolijk mee.
Als dat al zo is, kan het mij niet 1,2,3 herinneren, dan moet er een persoonlijke reden zijn. Ik kan het mij in ieder geval niet herinneren dat ik dat zomaar doe bij een willekeurig iemand omdat de rest het ook doet. In 99 van de 100 gevallen heb ik sowieso de bulk van de goegemeente hier tegen mij; wat je schrijft zal dus vast wel meevallen. 8-)

Goed, nu echt aan de arbeit :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 11:51:44 ]
pi_89291532
quote:
't Loopt tegen de feestdagen en kijk es wie er geheel in overeenstemming met de dan gewenste sfeer komt binnen schrijden
Hoe is het met Josje? :P
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 11:52:14 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89291595
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:49 schreef Teun_ZHV het volgende:

Goed, nu echt aan de arbeit :W
Tot 2011. :W

Of was dat net zo oprecht als veel van je andere posts, ouwe verzetsstrijdert? :Y :Y)
pi_89291640
quote:
Tot 2011
Pas jij op als je met vuurwerk gaat spelen. 't kan gevaarlijk zijn :P
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 11:54:28 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89291678
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:53 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Pas jij op als je met vuurwerk gaat spelen. 't kan gevaarlijk zijn :P
Mijn "dinnetje" houdt het "doosje" lucifers wel bij zich. Moet met een sigaret hè. O nee ik rook niet meer. :Y) :P
  maandag 29 november 2010 @ 11:56:42 #60
241662 Jian
Well, well, well
pi_89291761
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Hoe is het met Josje? :P
Goed hoor :D

Je gaat toch niet weer de hele maand december ondergedoken zitten hè, zo saai ;)
pi_89291763
quote:
Mijn "dinnetje" houdt het "doosje" lucifers wel bij zich. Moet met een sigaret hè. O nee ik rook niet meer.
Da's linke soep, voor je het weet sta je in "vuur en vlam" 8-)
pi_89291807
Zooooo,,mannen kunnen het ook ..dat onderhuidse _O-
pi_89291808
quote:
Je gaat toch niet weer de hele maand december ondergedoken zitten hè, zo saai
:D Tijd voor een BBQ :Y :P
Jij komt toch ook? *;
pi_89291882
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Goed hoor :D

Je gaat toch niet weer de hele maand december ondergedoken zitten hè, zo saai ;)
Tuurlijk wel, wachtend op de volgende klus voor....

Moderator maandag 29 november 2010 @ 11:59:48 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89291883
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Da's linke soep, voor je het weet sta je in "vuur en vlam" 8-)
Beter dan in rook opgaan. :7
  maandag 29 november 2010 @ 11:59:57 #66
241662 Jian
Well, well, well
pi_89291892
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

:D Tijd voor een BBQ :Y :P
Jij komt toch ook? *;
Een BBQ, midden in de winter, man, ik vind van de voordeur naar m'n auto al een opgave met die kou :D
  maandag 29 november 2010 @ 12:03:35 #67
241662 Jian
Well, well, well
pi_89292010
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef hondjes het volgende:
Zooooo,,mannen kunnen het ook ..dat onderhuidse _O-
Wat dacht je, Teun en Gert zijn echt bitches hoor, gelukkig *O*
pi_89292055
Zijn echt bitches... _O-
  maandag 29 november 2010 @ 12:05:28 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89292069
Een mooi streven .... maar de mensch in zijn algemeenheid.
Vooral alleen dat lezen wat past.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89292140
quote:
Beter dan in rook opgaan.
Volgens mij is het één toch echt het gevolg van het ander :P
  maandag 29 november 2010 @ 12:09:09 #71
241662 Jian
Well, well, well
pi_89292177
it's better to burn out, than to fade away *O*

pi_89292224
quote:
Tuurlijk wel, wachtend op de volgende klus voor...
Ik pik natuurlijk niet alles op, 't is hier dweilen met de kraan open :P

Maar met jouw onovertroffen inzicht in zo ongeveer alles wat het leven te bieden heeft had jij dat natuurlijk al lang gezien ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2010 12:14:06 ]
pi_89292374
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef Gert het volgende:

Mijn "dinnetje" houdt het "doosje" lucifers wel bij zich.
Dat is goedje!
Go hard or go home
pi_89292631
En een dikke vette /care verder.
Het sneeuwt! *O*
Go hard or go home
  maandag 29 november 2010 @ 12:27:59 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_89292807
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Maar met jouw onovertroffen inzicht in zo ongeveer alles wat het leven te bieden heeft had jij dat natuurlijk al lang gezien ;)
Waarom quote je niet normaal Teun?
  maandag 29 november 2010 @ 12:29:01 #76
104871 remlof
Europees federalist
pi_89292847
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
Het sneeuwt! *O*
Hier nog niet, maar het kan elk moment gebeuren volgens http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx ~:)
pi_89292861
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Slijmbal.
pi_89292914
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
Het sneeuwt! *O*
Hier ook!
Nu even heel lichtjes maar tóch ~:)
pi_89292975
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Hier nog niet, maar het kan elk moment gebeuren volgens http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx ~:)
En het blijft liggen. Tot zover het goede nieuws. Over naar Teun...
Go hard or go home
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 12:38:59 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89293180
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef Noek het volgende:

[..]

En het blijft liggen.
Overal! En dit is nog maar het op de deur kloppen van de winter. :o

pi_89293275
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Overal! En dit is nog maar het op de deur kloppen van de winter. :o

[ afbeelding ]
Good good! ~:)
Go hard or go home
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 12:44:48 #82
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89293381
LOL! Hebben jullie yvonne over de zeik!?
Teringlijers, nou moet ik teruglezen :')
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 12:46:46 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89293443
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Good good! ~:)
Handrem er wél af mop? ;)

pi_89293487
quote:
Omdat dat niet kan als je banners blokkeert Remlof en ik wil geen vier ongevraagde banners in beeld. (links, rechts, onder en na de eerste posting)

Daarnaast blijft het beeld ook haken op die banners icm die sneeuwheader. Ondanks dat het notebook pas anderhalf jaar oud is, is er geen doorkomen aan en maakt de ventilator overuren, wordt hij kokend heet :Y
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 12:49:13 #85
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89293511
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

Daarnaast blijft het beeld ook haken op die banners icm die sneeuwheader. Ondanks dat het notebook pas anderhalf jaar oud is, is er geen doorkomen aan en maakt de ventilator overuren, wordt hij kokend heet :Y
Ik dacht dat ze die sneeuwbannert generfed hadden? Als hij uit beeld was deed hij het niet meer, ofzo.
pi_89293552
quote:
5s.gif Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze die sneeuwbannert generfed hadden? Als hij uit beeld was deed hij het niet meer, ofzo.
Als het ding uit beeld is vreet het geen cpu kracht meer.
Dan nog is het natuurlijk bullshit, java sneeuw uit 2001 in je header wat dusdanig inefficient is geprogrammeerd dat het een goedkopere laptop over de zeik helpt (een laptop waar je voorheen prima mee kon fokken).
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 12:51:40 #87
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89293581
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:50 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als het ding uit beeld is vreet het geen cpu kracht meer.
Dan nog is het natuurlijk bullshit, java sneeuw uit 2001 in je header wat dusdanig inefficient is geprogrammeerd dat het een goedkopere laptop over de zeik helpt (een laptop waar je voorheen prima mee kon fokken).
Er vallen genoeg mensen over en lopen al zeiktopics dus ik snap niet helemaal waarom er geen alternatief is gezocht. Maar goed, voorlopig hier nergens last van op een pc uit 1945.
pi_89293617
quote:
Kan, maar ik merk er hier niets van. Ding is loeiheet en als ik op de pagina (met banners aan) naar beneden scroll, dan haakt het en raakt ie de weg kwijt :Y
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 12:53:36 #89
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89293647
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Kan, maar ik merk er hier niets van. Ding is loeiheet en als ik op de pagina (met banners aan) naar beneden scroll, dan haakt het en raakt ie de weg kwijt :Y
En je kan zeker niet dat sneeuwgedeelte weg-adblockeren?
Onhandige shit weer... BESTE SITE VAN NEDERLAND!1!!1 :D

*heeft wel zitten stemmen :@
  maandag 29 november 2010 @ 12:54:22 #90
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89293685
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

die van mij ook en met 2 pagina's van fok open blijft ie echt hangen
pi_89293731
Als je op die sneeuw KLIKT is het weg..zoals Heidi al zei.
pi_89293736
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Er vallen genoeg mensen over en lopen al zeiktopics dus ik snap niet helemaal waarom er geen alternatief is gezocht. Maar goed, voorlopig hier nergens last van op een pc uit 1945.
Gewoon wederom verkeerd aangevlogen, ik begin hier zo langzamerhand gewend aan te raken.
Net als geforceerd gebruik te moeten maken van een beta layout, alle troep die er nog uit komt moeten we maar melden en anders mogen we het zelf uitzoeken.

Zo had ik ook dat gezeik met het zogenaamd niet in kunnen laden van javascript.
Althans ik kreeg de melding dat het daar aan zou liggen, bleek het een geblokkeerde site te zijn.
Die rukiaanse foutafhandeling mogen ze ook eens wat aan doen.
pi_89293789
quote:
En je kan zeker niet dat sneeuwgedeelte weg-adblockeren?
Nope, helaas niet :N

quote:
die van mij ook en met 2 pagina's van fok open blijft ie echt hangen
Jep, irritant, maar de grote baas weet 't beter en blijft volhardend vasthouden ;)

Per pagina maar een apart notebook aanschaffen :P
pi_89293828
quote:
Als je op die sneeuw KLIKT is het weg..zoals Heidi al zei.
Dat werkt alleen bij natte sneeuw denk ik? Bij die van Danny, die is gortdroog, kan ik klikken wat ik wil, 't blijft gewoon vallen
  maandag 29 november 2010 @ 13:00:00 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89293874
Vanuit de trein de Bijenkorf in.
Vijf sleeves Nespresso Caramel en een Vanille omdat ik denk dat dat mijn smaak niet is.
Dat ga ik nu testen.
pi_89293896
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Ian_Nick het volgende:
LOL! Hebben jullie yvonne over de zeik!?
Teringlijers, nou moet ik teruglezen :')
Nah... vin ik best wel lullig en zit ik me een beetje te schamen
dat ik grapjes heb zitten maken, maar in dat topic van DJMO
kreeg je toch echt het gevoel dat er misbruik gemaakt werd
van de goedheid en vrijgevigheid van andere mensen.

Het is gewoon een beetje raar als je lampjes of iets krijgt aangeboden
maar het afslaat omdat de kleur niet goed is, dan heb je het gewoon niet ECHT
nodig, dan ben je aan het schooieren... tenminste dat gevoel kreeg ik er dan bij,
ik heb het zelf niet eens gelezen maar begreep uit de commentaren hier dat
dat zo ging, tja en dat is toch raaaaaar... zeg maar...

En Teun .. soms ben je wel een beeeeeeetje hypocriet heur...

Toen jij die stoel had gekocht op marktplaats had je er eentje
over of twee, weet ik niet meer precies, toen zei ik nog zet
jn V&A met gratis afhalen, had je geen trek en toen heb je ze naar
de schroot gebracht, dat vond je handiger ofzo...

en nu post je daar dat het een goed initiatief is,

nah..... kweetniet heur..

en Yvonne zo slecht zijn we hier niet en zeker Heks niet, maar dat
is dan meer in stilte..

[RLS SC #992] Waar Heks de straten gaat schoonvegen

Ben ook weer weg, dit voelt niet helemaal lekker zo..
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 13:03:23 #97
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89294004
Is een vinger in een open wond duwen om hem wat meer te openen niet erg Middeleeuws? Gewoon hupsakee! :'(
pi_89294014
quote:
Toen jij die stoel had gekocht op marktplaats had je er eentje
over of twee, weet ik niet meer precies, toen zei ik nog zet
jn V&A met gratis afhalen, had je geen trek en toen heb je ze naar
de schroot gebracht, dat vond je handiger ofzo...
Ik heb ze aangeboden aan (bijna >:) ) iedereen hier op het park. Niemand kon ze gebruiken, naar de stort gebracht. En ja, ik zelf heb geen behoefte aan marktplaats, gebel en gezeur aan de deur. Maar dat staat toch wel wat los van het initiatief?
  maandag 29 november 2010 @ 13:04:06 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89294033
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een vinger in een open wond duwen op hem wat meer te openen niet erg Middeleeuws? :'(
Heeft je huisarts dat gedaan? Of moet ik in metaforen denken?
pi_89294080
quote:
Is een vinger in een open wond duwen op hem wat meer te openen niet erg Middeleeuws? :'(
As het werkt werkt het. Hebben ze geen desinfecterende zalf voor je?
Een kloppende wond is vast pijnlijk :{
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 13:07:08 #101
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89294147
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:48 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Omdat dat niet kan als je banners blokkeert Remlof
Danny heeft er nog zo voor gewaarschuwd
Artikel 6a, 24 uur ban! :N
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:08:45 #102
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89294205
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:57 schreef Teun_ZHV het volgende:

Per pagina maar een apart notebook aanschaffen :P
:')
pi_89294222
quote:
Artikel 6a, 24 uur ban!
Tsja, hij schreef ook dat hij users die NIET op banners klikken niets heeft. Alsof die geen content leveren -O-

Als een ban moet, dan moet het maar :Y
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 13:10:56 #104
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89294288
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heeft je huisarts dat gedaan? Of moet ik in metaforen denken?
Chirurg van de SEH. Nee.
  maandag 29 november 2010 @ 13:10:59 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89294290
Oh, ik zag ook nog langskomen dat je met een abo geen last zou hebben van die sneeuwbanner ... Mooi wel dus. Hier sneeuwt het ook non stop.

En FANN, laat je niet op je geweten werken omwille van een mening. In een SC nota bene.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:11:02 #106
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89294291
quote:
15s.gif Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef anufri het volgende:

en Yvonne zo slecht zijn we hier niet en zeker Heks niet, maar dat
is dan meer in stilte..

Tuurlijk is Haks een goed wijf, ik neem aan dat men dat hier gewoon weet. Maar je moet er wel rekening mee blijven houden dat Fok! in principe niet het gare soort theekringetje is dat we hier voor elkaar hebben gekregen. Jij en ik begrijpen dingen die Haks zegt omdát Haks het zegt en je weet wie er achter zit, andere mensen begrijpen dat niet en dan kan je verkeerd overkomen. Dus.

Verder heb ik geen idee.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:13:07 #107
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89294375
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Tsja, hij schreef ook dat hij users die NIET op banners klikken niets heeft. Alsof die geen content leveren -O-

Als een ban moet, dan moet het maar :Y
Kunnen we er daarna altijd nog "Teun ZEI het volgende" van maken.
pi_89294956
quote:
Kunnen we er daarna altijd nog "Teun ZEI het volgende" van maken.
Ja, daar zitten ze hier vast op te wachten 8-)
pi_89295494
c_/ wann geregel
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:56:27 #110
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89295971
Er bestaan serieus mensen die niet weten wat kryptonite is?
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 13:57:07 #111
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89296001
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
HOUDT HET UIT MIJN BUURT! :r
pi_89296105
quote:
Er bestaan serieus mensen
Ga daar maar vanuit :Y

quote:
die niet weten wat kryptonite is?
oO<
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 14:01:36 #113
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89296163
Ik had een chocolade letter gekregen van de Sint! <O)
pi_89296185
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:43 schreef Laysa het volgende:
c_/ wann geregel
Ben je misschien bezig te verhuizen? :X
  maandag 29 november 2010 @ 14:02:23 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89296197
quote:
Er bestaan serieus mensen die om dat gegeven verdrietig worden?

pi_89296289
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

mooi nummer.
pi_89296313
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ben je misschien bezig te verhuizen? :X
Joh :D
maar gelukkig gaat bij ons niets zoals het hoort...dus moest ik extra regelen :')
De vader van DK zou de vloer gaan leggen maar is ziek geworden en het ziet er niet naar uit dat hij gauw opgeknapt is :{
Maar gelukkig had ik van de kwantum een adresje van een mannetje gekregen die laminaat legt...voor zn beroep :P
Dus we konden er nog net tussen gepropt worden volgende week :D
  maandag 29 november 2010 @ 14:06:01 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89296318
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
mooi nummer.
Afgelopen week de CD weer eens afgespeeld. Blijft bijzonder.
  maandag 29 november 2010 @ 14:09:07 #119
104871 remlof
Europees federalist
pi_89296441
quote:
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 14:10:48 #120
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89296520
Mijn cd speler was kapot! De aandrijving voor het deurtje was kapot!
Nu heeft een vriend dat voor mij gemaakt :Y
Volgende keer eis vraag ik wel om een nieuwe op FOK! :Y
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:12:01 #121
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89296572
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tot nu toe weet iedereen hier wat ik bedoelde.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:12:48 #122
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89296600
Kom op, Superman is zo'n gegeven, dat kent iedereen toch wel :')
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 14:14:38 #123
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89296659
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Of je leeft onder een tomaat!
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:16:55 #124
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89296749
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Of je leeft onder een tomaat!
Mooi gesproken.
  maandag 29 november 2010 @ 14:17:55 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89296791
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Als comics en SF je totaal niet boeit, waarom zou je dat dan moeten weten?
Het is niet bepaald zo dat die fantasie-info je verder helpt ... Nice to know wellicht, maar verre van need to know.
Dus ik vind het niet raar dat er een grote groep mensen is die niet weet wat kryptonite is. Laat staan storend.
pi_89296846
Ik moet die hele Superman niet met z'n belachelijke cape. Irritant figuur vind ik het.
pi_89296866
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is niet bepaald zo dat die fantasie-info je verder helpt ... Nice to know wellicht, maar verre van need to know.
Dus ik vind het niet raar dat er een grote groep mensen is die niet weet wat kryptonite is. Laat staan storend.
Als je moet kunnen levelen met (vaak) een technisch iemand is het wellicht handig om te weten. ;)
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 14:21:13 #128
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89296910
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan met moeite Batman van Superman onderscheiden. Het is gewoon basis kennis! PUNT! Ik weet ook wat een barbie-figuurtje is en ik heb ook nooit met die dingen gespeeld! :{w
pi_89296922
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet die hele Superman niet met z'n belachelijke cape. Irritant figuur vind ik het.
Ik mag die man niet, die hele Snieklaas niet.
Een vervelend persoon. Oneerlijk ook!
Een oneerlijke man. Er waren kinderen die hadden kado's.
Daar liepen de treinen door de kamer.
En bij mij thuis liep niks door de kamer.
Ja wij zelf, ik was de locomotief.
En nog een zootje armoedzaaiers achter me aan.
We waren gelukkig met een groot gezin, anders was het nog een treintje van niks geweest ook!
pi_89296943
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:21 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik mag die man niet, die hele Snieklaas niet.
Een vervelend persoon. Oneerlijk ook!
Een oneerlijke man. Er waren kinderen die hadden kado's.
Daar liepen de treinen door de kamer.
En bij mij thuis liep niks door de kamer.
Ja wij zelf, ik was de locomotief.
En nog een zootje armoedzaaiers achter me aan.
We waren gelukkig met een groot gezin, anders was het nog een treintje van niks geweest ook!
Precies ^O^
pi_89297034
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:05 schreef Laysa het volgende:

[..]

Joh :D
maar gelukkig gaat bij ons niets zoals het hoort...dus moest ik extra regelen :')
De vader van DK zou de vloer gaan leggen maar is ziek geworden en het ziet er niet naar uit dat hij gauw opgeknapt is :{
Maar gelukkig had ik van de kwantum een adresje van een mannetje gekregen die laminaat legt...voor zn beroep :P
Dus we konden er nog net tussen gepropt worden volgende week :D
He wat vervelend! Hoop dat het niets ernstigs is? En je vloer ligt dus gewoon op tijd. Nu duimen dat er niet meer tegenvallers komen.
  maandag 29 november 2010 @ 14:24:18 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89297038
Die luisterde ik het liefst, samen met opa gekluisterd aan de grammofoon.
En dan ging ie schaatsen met zijn handen op zijn buik.
pi_89297192
Ik hoop trouwens wel dat de lijkwagen van Leslie Nielsen achteruit rijdend naar de begraafplaats gaat als Leslie "heads back to meet his maker".
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 14:28:02 #134
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89297195
Mijn opa had altijd omroep Brabant aan. :Y
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:32:54 #135
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89297356
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het ook een veel te saaie kutsuperheld, maar alsnog zou

"Wat is Supermans enige zwakte"
A) Asbest B) Hondenpoep
C) Kryptonite D)450 euro van Postalgold

Naar mijn mening één van de eerste vragen bij Lotto Weekend Miljonairs moeten zijn, qua moeilijkheidsgraad.
  maandag 29 november 2010 @ 14:33:23 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89297371
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik zag ook nog langskomen dat je met een abo geen last zou hebben van die sneeuwbanner ... Mooi wel dus. Hier sneeuwt het ook non stop.

En FANN, laat je niet op je geweten werken omwille van een mening. In een SC nota bene.
Als je je eigen banners neemt en de FOK!banners uit de roulatie haalt heb je er toch geen last meer van?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:35:48 #137
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89297470
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik kan met moeite Batman van Superman onderscheiden.
Batman is nou net de enige superhero uit de Marvel/DC generatie comics die géén superkrachten heeft. Da's juist een vrij opvallende Superheld, eigenlijk.

Superman komt van Krypton en omdat die planeet ging ontploffen werd hij door zijn ouders naar de aarde geschoten in een capsule :Y Hij heeft allerlei buitenaardsche krachten enzo.

Batman is gewoon een manneke uit Gotham met veul geld die dat gebruikt om wapens en hulpstukken mee te bouwen enzo :9
  maandag 29 november 2010 @ 14:36:33 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89297506
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk is Haks een goed wijf, ik neem aan dat men dat hier gewoon weet. Maar je moet er wel rekening mee blijven houden dat Fok! in principe niet het gare soort theekringetje is dat we hier voor elkaar hebben gekregen. Jij en ik begrijpen dingen die Haks zegt omdát Haks het zegt en je weet wie er achter zit, andere mensen begrijpen dat niet en dan kan je verkeerd overkomen. Dus.

Verder heb ik geen idee.
Nou ja, het was simpelweg ook niet handig om in het topic zelf ook nog een keer flauwe opmerkingen te gaan zitten maken, zeker niet met 3 man die alledrie amper in andere subfora komen dan RLS... dan kun je er op wachten tot iemand de grootste gemene deler (de RLS SC) er op gaat nalezen, en als er hier dan ook nog eens constant commentaar op het bedeltopic is, tsja...

Als je hier relatief ongemerkt commentaar wilt kunnen geven op dat topic, dan moet je er geen flauwe opmerkingen gaan zitten posten met een paar man.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89297642
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Batman is nou net de enige superhero uit de Marvel/DC generatie comics die géén superkrachten heeft. Da's juist een vrij opvallende Superheld, eigenlijk.

Superman komt van Krypton en omdat die planeet ging ontploffen werd hij door zijn ouders naar de aarde geschoten in een capsule :Y Hij heeft allerlei buitenaardsche krachten enzo.

Batman is gewoon een manneke uit Gotham met veul geld die dat gebruikt om wapens en hulpstukken mee te bouwen enzo :9
Jij bent echt een kenner. Heb je daar voor gestudeerd?

Ik las altijd oude Donald Duck-ies als ik huiswerk had moeten maken en denk ook dat ik daar meer van geleerd heb dan van waar ze het op school over hadden.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:42:28 #140
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89297750
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jij bent echt een kenner. Heb je daar voor gestudeerd?
Kenner :')
Ik ben in het bezit van 2 Batman comics en géén Superman comics :')
Dit was zeg maar de meest oppervlakkige basisinformatie van beide characters :D
pi_89297815
quote:
Heb je ook zo'n pak in de kast hangen? (8>
pi_89297862
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Kenner :')
Ik ben in het bezit van 2 Batman comics en géén Superman comics :')
Dit was zeg maar de meest oppervlakkige basisinformatie van beide characters :D
Maar als Batman geen superkrachten heeft, hoe kan hij dan vliegen?
pi_89297874
Het sneeuwt hier!
  maandag 29 november 2010 @ 14:45:09 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89297875
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En zo ja, heeft hij er ook een telefooncel bij?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89297894
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Batman heeft wel meer in de kast hangen
pi_89297904
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Batman kan niet vliegen, alleen zweven.
pi_89297923
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Batman kan niet vliegen, alleen zweven.
Net als alle andere mensen, dus.
pi_89298043
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 12:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Nou ik vind het echt belachelijk Teun, wel gebruik maken van een forum en dan de banners gaan ontkennen. Alsof het lezen van jouw posts geen energie kost. oO/

Daarom speciaal voor jou wat banners <O)
Alles wat jij vindt is een realiteit
pi_89298079
quote:
3s.gif Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef Laysa het volgende:
Het sneeuwt hier!
De wegen zijn al wit en het is glad. Bedankt weer, Nederland kan NU in paniek raken.
Chaos! *O*
Go hard or go home
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:51:22 #150
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89298137
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat kan hij niet? :?
pi_89298141
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:50 schreef Noek het volgende:

[..]

De wegen zijn al wit en het is glad. Bedankt weer, Nederland kan NU in paniek raken.
Chaos! *O*
Gelukkig hoeven wij niet richting eindhoven...en vandaag ook de deur niet meer uit...Dus ... egoïstisch als ik ben....mag het wel zachtjes blijven sneeuwen...die grafkou is er toch al :D
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:52:07 #152
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89298161
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Net als alle andere mensen, dus.
Hij maakt gebruik van Grapplehooks en zweefvlieg technieken enzo :Y Maar hij kan niet vliegen :N
pi_89298170
Nog 10 minuten pauze en dan aan de slag...voor 2 uurtjes :P
pi_89298180
en een lekker bakkie pleur c_/
pi_89298252
Er gaan nu allerlei oud Duitse telefoons rinkelen op het hoofdkantoor van de NS.
  maandag 29 november 2010 @ 14:54:21 #156
241662 Jian
Well, well, well
pi_89298263
Batman is één van de weinigen superhelden die geen superkrachten heeft, een echte bikkel net als Iron Man ^O^
  maandag 29 november 2010 @ 14:55:09 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89298296
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef Leandra het volgende:

Als je je eigen banners neemt en de FOK!banners uit de roulatie haalt heb je er toch geen last meer van?!
Het sneeuwt gewoon over mijn Why so serious? banner heen ...
pi_89298298
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Jian het volgende:
Batman is één van de weinigen superhelden die geen superkrachten heeft, een echte bikkel net als Iron Man ^O^
Iron Man heeft een energiebron in zijn borst zitten, die speelt dus een beetje vals.
pi_89298305
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hij maakt gebruik van Grapplehooks en zweefvlieg technieken enzo :Y Maar hij kan niet vliegen :N
Oké. Ook dat gaat nogal eens mis begrijp ik aan zijn logo.

Dat is duidelijk een open mond met een heel slecht, beschadigd gebit.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:56:17 #160
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89298347
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_89298356
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Enjoy! :D
Go hard or go home
  maandag 29 november 2010 @ 14:56:37 #162
241662 Jian
Well, well, well
pi_89298362
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Dementor het volgende:

[..]

Iron Man heeft een energiebron in zijn borst zitten, die speelt dus een beetje vals.
O ja, da's waar, :Y dan is Batman de enige die ik ken, zonder superkracht
pi_89298372
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doordat jij dat zegt zie ik pas na 4 keer die vleermuis :D
ik zag dus echt een slecht gebit :')
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:57:08 #164
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89298383
Teun, je weet niet wat je mist man.

Kom op, da's toch sfeer? :D
pi_89298396
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:54 schreef Dementor het volgende:
Er gaan nu allerlei oud Duitse telefoons rinkelen op het hoofdkantoor van de NS.
pi_89298426
ik heb alleen links en onder reclame
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 14:58:00 #167
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89298430
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 14:56 schreef Jian het volgende:

[..]

O ja, da's waar, :Y dan is Batman de enige die ik ken, zonder superkracht
Volgens mij is het de enige :Y Maar dat weet ik niet zeker :{
pi_89298570

Mijn favoriete superheld _O_
pi_89298673
quote:
En zo ja, heeft hij er ook een telefooncel bij?
Lastig, zo'n telefooncel in je binnenzak :P
pi_89298702
quote:
ik heb alleen links en onder reclame
Niet na de eerste posting op iedere pagina :?
pi_89298729
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Niet na de eerste posting op iedere pagina :?
nee....best raar of niet :D
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:04:48 #172
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89298737
Eigenlijk boeien die drie ads ook geen ene kut, ik heb er geen last van.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:05:09 #173
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89298755
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Laysa het volgende:

[..]

nee....best raar of niet :D
Hoe kan dat nou, die kan toch alleen uit met een abbo?

ABBO<<<<<
pi_89298776
quote:
15s.gif Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
ik ook niet meer...dat was alleen ff in het begin...net zoals de nwe layout...alles went :)
pi_89298803
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Volgens mij is het de enige :Y Maar dat weet ik niet zeker :{
Neuh, Robin en Catwoman hebben ook geen superkrachten.
Er is vast ergens een lijstje te vinden. ;)
pi_89298826
das raar....ik denk dat ik gek word...want ik zat te kijken...het was een leeg vak elke keer al sinds de nwe layout...en *poef* nu staat er reclame 8)7
  maandag 29 november 2010 @ 15:07:34 #177
241662 Jian
Well, well, well
pi_89298856
quote:
15s.gif Op maandag 29 november 2010 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Als er niet hier en daar zo'n drama van gemaakt werd dan waren ze me niet eens opgevallen.
  maandag 29 november 2010 @ 15:07:36 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89298861
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
OMG echt waar?? Damn... das wel heel ernstig voor een sneeuw die CPU vreet :{

En dan nog mazzel dat je een Why so serious? banner hebt, als je een banner van een spannend tropisch eiland had gehad dan zou het helemaal raar staan...

Stel je dit voor met sneeuw:

Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 november 2010 @ 15:09:17 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89298948
Ik kan in mijn collectie iPad DC en Marvel comics de krachten checken ...
Of ik kan even naar de winkel zodat ik er straks niet meer door hoef. Nu is het nog droog tenslotte en ik heb net alweer aan het goede doel gegeven, dus ik heb ze weer verdiend.
pi_89298974
ik ga de zomerjassen inpakken...Loaters :W
pi_89299023
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG echt waar?? Damn... das wel heel ernstig voor een sneeuw die CPU vreet :{

En dan nog mazzel dat je een Why so serious? banner hebt, als je een banner van een spannend tropisch eiland had gehad dan zou het helemaal raar staan...

Stel je dit voor met sneeuw:

[ afbeelding ]
Lijkt me ideaal. :D
  maandag 29 november 2010 @ 15:11:53 #182
241662 Jian
Well, well, well
pi_89299084
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Volgens mij had Catwoman, bepaalde eigenschappen van eem kat, snelheid, lenigheid etc. tenminste dat staat me bij uit die film met Halle Berry, waarbij ze volgens mij door een kat weer tot leven gewekt werd.
pi_89299089
Brrrr. Ik moet even sigaretten halen. Dat is toch al gauw 40 meter door de kou :o
  maandag 29 november 2010 @ 15:12:27 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89299110
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal. :D
Natuurkundig gezien zou het ook gelijk heel wonderbaarlijk zijn; onderwatersneeuw in water van 25 graden :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89299125
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:09 schreef Laysa het volgende:
ik ga de zomerjassen inpakken...Loaters :W
Goed idee :W
  maandag 29 november 2010 @ 15:14:09 #186
241662 Jian
Well, well, well
pi_89299188
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Brrrr. Ik moet even sigaretten halen. Dat is toch al gauw 40 meter door de kou :o
Pizzakoerier komt ze brengen :Y
pi_89299233
quote:
Als er niet hier en daar zo'n drama van gemaakt werd dan waren ze me niet eens opgevallen.
Maak daar geen drama, 't is alleen kut dat ik dan niet goed kan quoten :P
  maandag 29 november 2010 @ 15:16:38 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_89299387
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Volgens mij had Catwoman, bepaalde eigenschappen van eem kat, snelheid, lenigheid etc. tenminste dat staat me bij uit die film met Halle Berry, waarbij ze volgens mij door een kat weer tot leven gewekt werd.
In de stripboeken had ze in ieder geval geen superkrachten. ;)
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:19:09 #190
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89299411
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja goed, maar die komen beide uit het Batman universum, dus vallen een beetje onder hetzelfde kopje. Vooral Robin maakt natuurlijk gewoon gebruik van Batman's technologie en uitrusting. Catwoman is een beetje dubieus aangezien die in principe van Badguy naar Anti-Hero is gegaan, voor zover ik weet heeft zij ook geen superkrachten.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:19:31 #191
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89299424
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Die wanstaltige klotefilm telt niet mee.
pi_89299426
quote:
Falers: PVV draait om JSF
:D Doen ze om de PvdA te pesten denk ik :Y O-)
pi_89299440
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:14 schreef Jian het volgende:

[..]

Pizzakoerier komt ze brengen :Y
Ik geloof dat de mevrouw achter de kassa van zonet ze ook wel even had willen komen brengen :')
pi_89299455
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Budgetbak onwaardig.
pi_89299469
:7
pi_89299473
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja goed, maar die komen beide uit het Batman universum, dus vallen een beetje onder hetzelfde kopje. Vooral Robin maakt natuurlijk gewoon gebruik van Batman's technologie en uitrusting. Catwoman is een beetje dubieus aangezien die in principe van Badguy naar Anti-Hero is gegaan, voor zover ik weet heeft zij ook geen superkrachten.
Ho ho, boy wonder is in eerste instantie voor zichzelf begonnen en sloot zich pas later bij Batman aan.
  maandag 29 november 2010 @ 15:21:33 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89299511
quote:
9s.gif Op maandag 29 november 2010 15:16 schreef remlof het volgende:
Falers: PVV draait om JSF
Ach ja, ze zullen de eerste partij niet zijn die na de verkiezingen een andere mening hebben dan voor de verkiezingen, het is iig hypocriet van de PvdA dat ze zich zorgen maken over de verkiezingsbelofte die de PVV aan de kiezers gedaan zou hebben...

Maar goed, kan me voorstellen dat de PVV'ers zelf ook niet meer helemaal weten wanneer ze waar voor of tegen moeten zijn, gelukkig zijn ze allemaal vrijwel monddood gemaakt en krijgen ze waarschijnlijk voor iedere stemming een briefing waarin coach Geert ze precies vertelt wat ze moeten stemmen.
En dan nog mazzel dat er in de 2de kamer niet zo wordt gestemd als op het CDA-congres in Arnhem, dan zou het gegarandeerd misgaan: Bent u tegen, stem dan Ja....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89299518
Heks! Het sneeuwt in Amsterdam-Oost *O*
  maandag 29 november 2010 @ 15:24:02 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89299600
Hier nog geen sneeuw, en volgens mij las ik vanmorgen dat Pietje met de fiets naar het werk was, dus dan hoop ik voor hem dat de sneeuw hier ook nog even wegblijft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:24:54 #200
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89299640
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ho ho, boy wonder is in eerste instantie voor zichzelf begonnen en sloot zich pas later bij Batman aan.
Ja, maar wel als Batman spinoff.
pi_89299672
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja, maar wel als Batman spinoff.
Dat wel maar het blijft een aparte superheld.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 15:26:32 #202
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89299691
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik meen mij het bestaan te herinneren van een het bestaan van Batman versus Superman waarin Batman won, omdat hij gebruik maakt van een zonsverduistering en Superman krijgt zijn kracht via de zon. Even googlen.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:28:56 #203
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89299803
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik meen mij het bestaan te herinneren van een het bestaan van Batman versus Superman waarin Batman won, omdat hij gebruik maakt van een zonsverduistering en Superman krijgt zijn kracht via de zon. Even googlen.
Lulz, Superman is een eco-hippie? :')
  maandag 29 november 2010 @ 15:30:01 #204
241662 Jian
Well, well, well
pi_89299860
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Okee, een echte dan, niet uit het Batman-universum ; Flash Gordon :Y
pi_89299921
The Green Hornet had ook geen superkrachten, toch?
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:31:59 #206
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89299958
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Okee, een echte dan, niet uit het Batman-universum ; Flash Gordon :Y
Is Flash Gordon wel een "superheld"?
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 15:35:13 #207
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89300107
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Lulz, Superman is een eco-hippie? :')
quote:
Besides the using up of his solar energy, Clark has two other weaknesses:

• Magic
• Kryptonite; Created by internal pressures that caused Krypton's explosion, kryptonite is the ore form of kryptonium. It looks like a green glowing rock. It is very hazardous to Superman. If exposed to kryptonite, Clark will experience pain and rapidly lose his powers. If exposed for much more than an hour he would die. If suffering kryptonite poisoning, Clark can recover if he gets away from the kryptonite
http://www.supermanhomepa(...)mics-superman#powers
.

:Y (originele verhaallijn zelfs).
  maandag 29 november 2010 @ 15:35:57 #208
241662 Jian
Well, well, well
pi_89300144
quote:
5s.gif Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Is Flash Gordon wel een "superheld"?
Er zijn Comics van, ma ja,nu je het zegt, een astronaut was 't volgens mij .......
pi_89300151
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[..]

.

:Y (originele verhaallijn zelfs).
En Lois Lane.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:38:07 #210
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89300250
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Er zijn Comics van, ma ja,nu je het zegt, een astronaut was 't volgens mij .......
Naar mijn bescheiden mening is het géén superheld. :D
pi_89300317
quote:
4s.gif Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Heks! Het sneeuwt in Amsterdam-Oost *O*
:o jaaaaaaaaaaaaaaaaa ben net binnen hele middag bejaardezorg uitgehangen ppffttt wordt je ook moe van hoor van bejaarde.

maar kijk naar buiten sneeuw, he he had al bijna boos p Paulusma opgebeld *O*
en als ik die buienradar zo bekijk komt er nog heel veel sneeuw aan :Y
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 15:41:28 #212
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89300404
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

En Lois Lane.
Lijkt me een standaard mens!
quote:
12s.gif Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Naar mijn bescheiden mening is het géén superheld. :D
In de jaren 30 was je met een jet-pack en zulks een heuse baas! 8}
pi_89300414

Een robot met een riem om.... als dat geen superheld is.
  maandag 29 november 2010 @ 15:44:38 #214
241662 Jian
Well, well, well
pi_89300537
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

Archie, die is heftig, daar heb ik nog allemaal oude strips van, indertijd gekregen van m'n oom ^O^
pi_89300541
Hey D-K hoe gaat het vandaag en heb je vannacht beetje geslapen?
pi_89300568
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:39 schreef Toverheks het volgende:

:o jaaaaaaaaaaaaaaaaa ben net binnen hele middag bejaardezorg uitgehangen ppffttt wordt je ook moe van hoor van bejaarde.

Nou, zeker als je er niet van houdt.
Go hard or go home
pi_89300609
T sneeuwt hier heftig nu!!!! ~:) c_/
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:46:47 #218
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89300634
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]

Wat de neuk?! Superman is toch de man van staal!?
  maandag 29 november 2010 @ 15:46:54 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89300640
Hier is het ook begonnen met sneeuwen. Natuurlijk net toen ik op de fiets stapte.
pi_89300642
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Archie, die is heftig, daar heb ik nog allemaal oude strips van, indertijd gekregen van m'n oom ^O^
Stond volgens mij ook in 1 of ander stripblad, ben alleen even kwijt welke. De Sjors?
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:47:25 #221
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89300667
quote:
Superman, ook wel 'De Man van Staal' genoemd, is een personage en imaginaire superheld, die zijn eerste verschijning maakte in de Amerikaanse Action Comics #1 in 1938. Sindsdien is Superman een van de populairste en bekendste comic-figuren aller tijden geworden.
Wtf.
pi_89300674
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik had er vroeger ook eentje. Een Archie-strip bedoel ik, ik had geen oom.
pi_89300681
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wat de neuk?! Superman is toch de man van staal!?
Archie was volgens mij veel eerder :P
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:47:46 #224
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89300685
Fucking kut Archie rip off.
  maandag 29 november 2010 @ 15:48:03 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89300692
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf.
En dan hadden we ook Stalin nog ...
  maandag 29 november 2010 @ 15:48:50 #226
241662 Jian
Well, well, well
pi_89300727
Kick-Ass *O* , die had geen superkrachten
pi_89300729
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Hier is het ook begonnen met sneeuwen. Natuurlijk net toen ik op de fiets stapte.
Dat doe je dan niet goed. Hier begon het toen ik net binnen was en m'n jas uitgetrokken had *O*
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 15:49:15 #228
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89300753
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een vinger in een open wond duwen om hem wat meer te openen niet erg Middeleeuws? Gewoon hupsakee! :'(
Chirurg gedaan op SEH, over 3 dagen weer wondcontrole.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:49:37 #229
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89300769
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef spuitje het volgende:

[..]

Archie verscheen in Engeland in de "Lion"-strip (1952-1974). Eerst als The jungle Robot en later als Robot Archie. De reeks gaat over een robot die werd gebouwd door professor C.R. Ritchie en die bediend werd door zijn neefje Ted en diens beste vriend Ken Dale.

1952 Archie vs 1938 Superman.

Superman wint en Archie is de rip off, voorlopig.
  maandag 29 november 2010 @ 15:50:57 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89300843
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:

Dat doe je dan niet goed. Hier begon het toen ik net binnen was en m'n jas uitgetrokken had *O*
Maar om nu in de AH te wachten tot het stopt met sneeuwen, daar moet je ook weer geduld voor hebben ...
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 15:51:14 #231
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89300858
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef spuitje het volgende:

[..]

Superman was veel eerder. En dan daarbij Archie de Man van Staal door Bert Bus is de tweede serie die de opvolger was van een eerdere Engelse serie.

Stalin was er wel eerder dan Superman.
pi_89300894
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, zeker als je er niet van houdt.
vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.
moeten we met een taxi oke ik probeer haar die taxi in te duwen, leuke taxichauffeur maar krijgt geen dubbeltje fooi, op de terugweg kreeg andere taxichauffeur 50 eurocent omdat ik zei, je moet wel een fooitje geven hoor.
nee ze is best lief maar pppfftttt en dan vertelt ze dingen over haar zusje tegen mij ( haar zusje is mijn moeder dus) of ik haar *zusje* dus helemaal niet ken, zegt ze tegen die arts, ja maar mijn zusje had dit en mijn zusje had dat dus zit het in de familie en meer van dat soort dingen, dus ik zeg nee dat is niet waar zegt ze dan ken je mijn zusje niet goed genoeg ohhhhhhhhh ja denk ze gaat achteruit en weet ook wel, moet een beetje schipperen maar zo moeilijk, vooral als ik dan denk, je zet die dokter op een heel verkeerd been want dat komt niet eens voor in de familie.
dus ik zei dat, nou kwaad dat ze was, dokter moest wel lachen erom en knikte steeds maar naar mij.
pi_89300949
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

oke, oh wat zal dat zeer hebben gedaan.
pi_89300963
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar om nu in de AH te wachten tot het stopt met sneeuwen, daar moet je ook weer geduld voor hebben ...
Maar je hoeft dan niet van de honger om te komen.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 15:53:37 #235
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89300977
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Superman was veel eerder. En dan daarbij Archie de Man van Staal door Bert Bus is de tweede serie die de opvolger was van een eerdere Engelse serie.

Maar had Stalin superpowers?
pi_89301047
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Alleen een hamer en een sikkel.
pi_89301055
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.
moeten we met een taxi oke ik probeer haar die taxi in te duwen, leuke taxichauffeur maar krijgt geen dubbeltje fooi, op de terugweg kreeg andere taxichauffeur 50 eurocent omdat ik zei, je moet wel een fooitje geven hoor.
nee ze is best lief maar pppfftttt en dan vertelt ze dingen over haar zusje tegen mij ( haar zusje is mijn moeder dus) of ik haar *zusje* dus helemaal niet ken, zegt ze tegen die arts, ja maar mijn zusje had dit en mijn zusje had dat dus zit het in de familie en meer van dat soort dingen, dus ik zeg nee dat is niet waar zegt ze dan ken je mijn zusje niet goed genoeg ohhhhhhhhh ja denk ze gaat achteruit en weet ook wel, moet een beetje schipperen maar zo moeilijk, vooral als ik dan denk, je zet die dokter op een heel verkeerd been want dat komt niet eens voor in de familie.
dus ik zei dat, nou kwaad dat ze was, dokter moest wel lachen erom en knikte steeds maar naar mij.
I know, ik kom uit de ouderenzorg. Het zijn net mensen, soms lief maar ook heel vaak irritant.
Maar goed, je hebt weer goed gedaan. Dat is nogal een hot item de laatste tijd hè. :9
Go hard or go home
  maandag 29 november 2010 @ 15:55:39 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89301063
quote:

En of! Wat die in vijf jaar voor elkaar kreeg, daar kan geen Superman tegenop boksen. Die sucker in z'n blue and red suit ...
pi_89301072
Zie net op het journaal dat er een vaarverbod voor friesland is afgekondigd. Denken ze echt dat er nu al kans op een elfstedentocht is??
pi_89301154
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef Noek het volgende:

[..]

I know, ik kom uit de ouderenzorg. Het zijn net mensen, soms lief maar ook heel vaak irritant.
Maar goed, je hebt weer goed gedaan. Dat is nogal een hot item de laatste tijd hè. :9
o ja dat is zo he, nou dan was dit mijn goede daad voor vandaag, en de hele maand december want het blijft geen feest *O*
  maandag 29 november 2010 @ 15:57:58 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301175
quote:
[..]
Klinkt alsof ze aardig in de war aan het raken is, en als ze idd tegen artsen roept dat ze dingen heeft die voorkomen in de familie, en dan jouw moeder als voorbeeld neemt terwijl die daar helemaal geen last van had, dan is het maar goed dat je erbij was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89301184
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
Zie net op het journaal dat er een vaarverbod voor friesland is afgekondigd. Denken ze echt dat er nu al kans op een elfstedentocht is??
Nou ja, wie weet. Zou het erg tof vinden iig!
Go hard or go home
pi_89301201
quote:
15 jan. 2011 komt er een elfstedentocht, iets zei me 15 jan. dus.
pi_89301231
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dacht echt dat Archie eerder was, niet dus.

En ja Stalin, ook beetje vreemd figuur
  maandag 29 november 2010 @ 15:59:38 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301239
quote:
De gemalen zouden ook al stilgezet worden om het ijs zoveel mogelijk kans te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89301296
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze aardig in de war aan het raken is, en als ze idd tegen artsen roept dat ze dingen heeft die voorkomen in de familie, en dan jouw moeder als voorbeeld neemt terwijl die daar helemaal geen last van had, dan is het maar goed dat je erbij was.
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.
moeilijk te verwoorden maar ja het is nu eenmaal zo, ben de enigste in Amsterdam die de kutklussen moet opknappen.
pi_89301298
Sneeuw is natuurlijk wel heel slecht voor het ijs. Misschien kunnen ze beter de route overkappen met party-tenten of zo.
  maandag 29 november 2010 @ 16:01:12 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301299
Ik hoop dat er een pak sneeuw valt als ik morgen lig te bevallen, dan kan ik het krummeltje iedere verjaardag vervelen met het feit dat er die dag al sneeuw lag O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 november 2010 @ 16:02:00 #249
104871 remlof
Europees federalist
pi_89301336
Zomg, het sneeuwt best wel hard nu in Nijmegen, ik pak de trein maar vast naar huis, voor ik hier insneeuw dankzij Prorail :')
pi_89301350
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat er een pak sneeuw valt als ik morgen lig te bevallen, dan kan ik het krummeltje iedere verjaardag vervelen met het feit dat er die dag al sneeuw lag O+
ja spannend morgen he Leandra?? moet je gelijk blijven of??? zal maar mijn koffertje vast in de auto zetten.
  maandag 29 november 2010 @ 16:03:27 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301411
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.
moeilijk te verwoorden maar ja het is nu eenmaal zo, ben de enigste in Amsterdam die de kutklussen moet opknappen.
Altijd al zo geweest en dan nu ook nog in de war raken? Das een lastige combinatie :{

En ik begrijp dat wel, dat gevoel dat je moeder anders niet trots op je zou zijn.... dan moet het gewoon even.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 november 2010 @ 16:05:43 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301506
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja spannend morgen he Leandra?? moet je gelijk blijven of??? zal maar mijn koffertje vast in de auto zetten.
Om 6 uur bellen of we idd kunnen komen (als er vannacht ineens tig vrouwen binnenkomen om te bevallen wordt het wat lastig) en dan om 7 uur naar t ziekenhuis...

B. belde vanmiddag al om te vragen of ik wist hoelaat die inleiding zou gaan beginnen, dan wist hij hoe laat hij moest komen :D
Heb maar even uitgelegd dat het nog helemaal niets zegt dat over het tijdstip van de geboorte...

Maar goed, kennelijk lag de krummel vandaag al heel diep, dus ik neem aan dat er nu volledig ingedaald is.... dat zal de "knak" wel zijn geweest die ik de nacht van vrijdag op zaterdag voelde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89301529
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Altijd al zo geweest en dan nu ook nog in de war raken? Das een lastige combinatie :{

En ik begrijp dat wel, dat gevoel dat je moeder anders niet trots op je zou zijn.... dan moet het gewoon even.
daarom, ach heb het weer achter de rug, en achteraf viel het dan toch wel weer mee, maar kan ergens als een berg tegenop zien, moest al de hele week denken van pppfftttt maandag, maandag en nog eens maandag, als ik het maar overleef en vriendelijk tegen haar blijf ( kan soms zo naar uit de hoek komen)
  maandag 29 november 2010 @ 16:07:35 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301589
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, ach heb het weer achter de rug, en achteraf viel het dan toch wel weer mee, maar kan ergens als een berg tegenop zien, moest al de hele week denken van pppfftttt maandag, maandag en nog eens maandag, als ik het maar overleef en vriendelijk tegen haar blijf ( kan soms zo naar uit de hoek komen)
Als ze vergeetachtig is dan vergeet ze een kat misschien ook wel ;)

Maar ze heeft zelf geen kinderen, en jij geen broers en zussen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89301629
In Groningen woonde ik een tijdje naast een bejaard stel waarvan de man dement geworden was. Iedere avond gingen ze even een blokje om en als ze dan terug kwamen las hij de naam op de brievenbus en vroeg hij aan z'n vrouw of ze niet dacht dat ze ongelegen kwamen, hij zag ook helemaal geen licht branden en zo. Zij moest daar wel om lachen, eigenlijk.
pi_89301713
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Om 6 uur bellen of we idd kunnen komen (als er vannacht ineens tig vrouwen binnenkomen om te bevallen wordt het wat lastig) en dan om 7 uur naar t ziekenhuis...

B. belde vanmiddag al om te vragen of ik wist hoelaat die inleiding zou gaan beginnen, dan wist hij hoe laat hij moest komen :D
Heb maar even uitgelegd dat het nog helemaal niets zegt dat over het tijdstip van de geboorte...

Maar goed, kennelijk lag de krummel vandaag al heel diep, dus ik neem aan dat er nu volledig ingedaald is.... dat zal de "knak" wel zijn geweest die ik de nacht van vrijdag op zaterdag voelde.
oke, maar Leandra als je ingeleid wordt dan duurt het niet zo lang, ze wekken de weeen op en als het te lang duurt dan voeren ze het nog ietsjes op, maar wens je vast een heel voorspoedige bevalling en leef met je mee.
pi_89301796
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze vergeetachtig is dan vergeet ze een kat misschien ook wel ;)

Maar ze heeft zelf geen kinderen, en jij geen broers en zussen?
we hebben kleine fam. ik heb nog zus en broer plus hun aanhang in Almere, maar het is niet te doen steeds van Almere naar Amsterdam, ze staan zolang in de file en heb nog broertje ergens in Amsterdam wonen, daar horen we sporadisch iets van.
pi_89301809
quote:

[..]

Moet wel een beetje lachen om je verhaal, maar eigenlijk is het ook wel een beetje triest he? Mensjes die op hun oude dag zo worden. Het allemaal zo goed denken te weten maar ondertussen van alles en nog wat door elkaar zitten te halen.
  maandag 29 november 2010 @ 16:12:23 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301831
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar Leandra als je ingeleid wordt dan duurt het niet zo lang, ze wekken de weeen op en als het te lang duurt dan voeren ze het nog ietsjes op, maar wens je vast een heel voorspoedige bevalling en leef met je mee.
Ik heb al heel duidelijk gemaakt dat ik absoluut geen behoefte heb aan een opgevoerde bevalling, dus opvoeren terwijl het niet (medisch) noodzakelijk is gaat niet gebeuren.

Ik wil de weeën ook graag kunnen blijven opvangen, en wel zo dat ik niet 3 weken na de bevalling nog kreupel ben omdat het te hard ging.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:12:31 #260
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89301834
quote:

[..]

Hitler wel. :Y
Zonder Hitler zou Stalin ook niet zoveel macht hebben gehad! :Y
EVIL NAZIS POWERS! :P
pi_89301911
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou ja, wie weet. Zou het erg tof vinden iig!
Ben er 1 keer life bijgeweest, in Dokkum. Wat een feest!
  maandag 29 november 2010 @ 16:15:00 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89301954
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hebben kleine fam. ik heb nog zus en broer plus hun aanhang in Almere, maar het is niet te doen steeds van Almere naar Amsterdam, ze staan zolang in de file en heb nog broertje ergens in Amsterdam wonen, daar horen we sporadisch iets van.
Ja, dan is het lastig, hoewel een grote familie ook geen garantie is; bij mijn ouders op het pleintje woonde een dementerende bejaarde dame, en van haar 5 kinderen en hele voorraad kleinkinderen die allemaal in Amersfoort woonden kwam er niet een langs om even te kijken hoe het met moeders ging, dat werd door de buurvrouwen in de gaten gehouden.

Uiteraard waren ze er wel toen de opbrengst van het (enorme) huis verdeeld moest worden }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:17:40 #263
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89302092
Omerta, meer heb ik niet over de familie te zeggen. :P
pi_89302106
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Gatver, mijn tenen trekken spontaan krom! Dat heeft toch vreselijk zeer gedaan?
pi_89302186
Ik moest auto-rij-examen doen toen er een Elfstedentocht werd gehouden. Wel lekker rustig op de weg :)

En mijn vader is geboren op de dag dat de Elfstedentocht gehouden werd. Sterker nog: die kwam zo'n beetje bij hun voor de deur langs in Franeker.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:19:24 #266
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89302187
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:17 schreef spuitje het volgende:

[..]

Gatver, mijn tenen trekken spontaan krom! Dat heeft toch vreselijk zeer gedaan?
Yeps. :P
pi_89302222
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Een keer nee zeggen vind ik nog wel iets anders dan iemand aan zijn/haar lot overlaten. Maar ik begrijp je wel hoor.
pi_89302271
zal even in het kort iets vertellen, deze Tante van mij, ach is altijd heel ego geweest, alles draaide om haar, niks was goed genoeg enzo.
Is oudste zus van mijn moeder, mijn moeder ging dood, ze kwam niet omdat niemand haar ophaalde, ik moest met de trein naar Almere naar mijn zus en broer en van daaruit reden we naar Friesland.
Ze vertelde aan iedereen bla bla bla en ze kon niet lopen etc. nee aan me hoela ze kon wel naar Israel op vakantie, met de trein naar schiphol en in der uppie het vliegtuig in.
Ze was net een week terug van Israel toen mijn moeder overleed, dus wat niet lopen.
We moesten gewoon naar Almere komen omdat het toen zo sneeuwde en van Amsterdam naar bakhuizen was nog verder omrijden etc.
Wij hadden zoiets van het is je zusje, die moet toch laatste eer hebben enzo, maar ja als ze niet werd opgehaald kwam ze gewoon niet, terwijl wij allemaal verdriet hadden moesten we wel naar haar pijpen dansen, alles vind ze zo vanzelfsprekend en zo is ze haar hele leven geweest.
pi_89302292
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Ga jij morgen bevallen? Krijgen we streams? :P
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 16:21:53 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89302303
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

15 jan. 2011 komt er een elfstedentocht, iets zei me 15 jan. dus.
Wel handig, da's op een zaterdag. w/
  maandag 29 november 2010 @ 16:23:05 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302355
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ga jij morgen bevallen? Krijgen we streams? :P
Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen stream :D

Ik heet geen ehm... hoe heette ze nou ook alweer... die rokende zwangere doos in BB? Tanja.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89302379
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dan is het lastig, hoewel een grote familie ook geen garantie is; bij mijn ouders op het pleintje woonde een dementerende bejaarde dame, en van haar 5 kinderen en hele voorraad kleinkinderen die allemaal in Amersfoort woonden kwam er niet een langs om even te kijken hoe het met moeders ging, dat werd door de buurvrouwen in de gaten gehouden.

Uiteraard waren ze er wel toen de opbrengst van het (enorme) huis verdeeld moest worden }:|
triest toch zulke hebberige mensen
pi_89302405
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Wel handig, da's op een zaterdag. w/
onthou die datum hoor :P
  maandag 29 november 2010 @ 16:26:18 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302495
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, vooral triest dat als je 5 kinderen hebt, die allemaal ook weer kinderen hebben, dat niemand dan even de moeite neemt om bij moeder/oma langs te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:26:35 #275
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89302505
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen! :r
Hebzucht is een hoofdzonde. :P
  maandag 29 november 2010 @ 16:28:27 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302582
Oh, oh... zit Pietje al op de fiets??
Hele grote vlokken.... maar ze dwarrelen wel heel fraai naar beneden O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89302608
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.
  maandag 29 november 2010 @ 16:29:46 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89302644
Er viel niks te halen bij mij demente opa, dus bracht ik hem maar geregeld noga en oude fotoboeken. Verbazingwekkend hoe krachtig dat lange termijn-geheugen was.
pi_89302742
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het sneeuwt hier horizontaal van Oost naar West. Alles wat ik hier voorbij zie vliegen komt bij Heksie in de buurt terecht.
stuur maar door hoor, wordt mooi wit en het blijft liggen, heb zelf de lammelle open geschoven wil er wel naar kijken *O*
Maar heb nog geen pekelwagen de grote weg op zien gaan, wordt er niet gepekeld of heeft Amsterdam daar geen geld meer voor :o
pi_89302826
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef Leandra het volgende:
Nope ik ga zo, door de sneeuw (8>.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_89302831
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:32 schreef Toverheks het volgende:

Maar heb nog geen pekelwagen de grote weg op zien gaan, wordt er niet gepekeld of heeft Amsterdam daar geen geld meer voor :o
Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 16:34:42 #282
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89302855
Ik wil ook sneeuw :{
Denk ik. :@
pi_89302879
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nog voor het ziel het lichaam heeft verlaten staan de gieren ernaast al de pikorde te bepalen! :r
nou ben ik ff blij dat ik die hoofdzonde niet heb, heb niet eens wat van mijn moeder, wat zeggen spullen denk ik dan maar zo.

O ja heb wel wat van mijn moeder, de letterbak met clowntjes aan mijn muur, maar ja, als ik het hoekje omga zal het wel bij het schroot komen, geloof dat mijn kinderen nergens op zitten te wachten, die storten alles bij de container en mij erbij :P
  maandag 29 november 2010 @ 16:36:00 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89302910
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope ik ga zo, door de sneeuw (8>.
Succes.... inmiddels is de heg hier niet meer groen, maar blijven de vlokken liggen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89302936
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, als het goed is wel. Nee, we krijgen geen stream :D

Ik heet geen ehm... hoe heette ze nou ook alweer... die rokende zwangere doos in BB? Tanja.
Stream met chat was wel leuk geweest. Kunnen we "live" met je mee puffen.

En je had toch ook nog zo een programma? De bevalling? Onze oud-huisarts heeft daar nog aan meegedaan, die aflevering heb ik gekeken. De man leek net op een slager met zijn plastic schortje voor.
pi_89302956
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

De kerk weet er alles van.
  maandag 29 november 2010 @ 16:37:46 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89303011
quote:
18s.gif Op maandag 29 november 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
Er viel niks te halen bij mij demente opa, dus bracht ik hem maar geregeld noga en oude fotoboeken. Verbazingwekkend hoe krachtig dat lange termijn-geheugen was.
Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_89303034
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze hebben na die ellende van vorig jaar beterschap belooft. Het zal me benieuwen, vorig jaar was het nu en dan een ramp. 200 botbreuken op één avond herinner ik me.
zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.

aan de zijkant van Lucas naar mercatorplein dat hele stukje, wordt nooit gestrooid, en waarom niet, daar ruzieen de stadsdelen steeds over al jaren, want die zegt hoort die te doen en de ander zegt nee hoor is het werk van stadsdeel de Baarsjes.

en Ian wacht rustig af, jullie krijgen ook sneeuw *O*
pi_89303048
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest auto-rij-examen doen toen er een Elfstedentocht werd gehouden. Wel lekker rustig op de weg :)

En mijn vader is geboren op de dag dat de Elfstedentocht gehouden werd. Sterker nog: die kwam zo'n beetje bij hun voor de deur langs in Franeker.
Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstof :)
  maandag 29 november 2010 @ 16:42:33 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89303199
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:

Ja, dat herken ik van mijn opa: hij kon nog zo mooi over vroeger vertellen dat mensen dan gewoon dachten dat hij "nog zo lekker bij was"... ze hadden gewoon niet door dat hij al terug was in 1939, geen wonder dat hij er mooi over kon vertellen, als de dag van gisteren :')
Hij wist gewoon nog alle namen van zijn vooroorlogse jeugdvrienden. 'Kijk, dat is Pietje Jansen, die had overal en altijd zijn trompet bij zich'. Maar na een paar maanden vond ie niks meer de moeite waard of leuk en vroeg ie zich hardop af wie ik was en waarom ik steeds met dat stomme fotokoffertje aan kwam zetten :') .
pi_89303257
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

zo, nou hopen wat jij zegt, dat ze ervan geleerd hebben, maar je kent de gemeente he, alleen hun eigen stadsdeel pekelen ze, want stel je voor ze overschrijden een ander stadsdeel dan heb je de poppen aan het dansen.

aan de zijkant van Lucas naar mercatorplein dat hele stukje, wordt nooit gestrooid, en waarom niet, daar ruzieen de stadsdelen steeds over al jaren, want die zegt hoort die te doen en de ander zegt nee hoor is het werk van stadsdeel de Baarsjes.

Ik heb die avond nog een stelletje agenten aangesproken. Op de Spiegelgracht was het zo glad dat je zelfs als voetganger nauwelijks overeind kon blijven, laat staan als fietser. Een stukje verder kwam ik die agenten tegen die fietsers stonden te bekeuren die door de Leidschestraat fietsten. Ik vroeg ze of ze op hun minst even met hun mobilofoon in overleg konden gaan met de meldkamer en die de gemeente op de hoogte wou brengen van de gevaarlijke situatie. Dat was niet hun taak en daar moest ik me vooral niet mee bemoeien. :{
pi_89303296
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:38 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik was jarig op de dag dat er een Elfstedentocht werd verreden, was super gezellig! 8 Liter erwtensoep, veel Beerenburg etc. en genoeg gespreksstof :)
Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers waren :D
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 16:53:39 #293
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89303691
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

De kerk weet er alles van.
Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!
pi_89303851
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bedankt voor je informatie! Het is altijd fijn om een antwoord te krijgen van een expert!
:') In dit geval spreek ik uit eigen ervaring.
Maar dat de kerk niet vies is van het isoleren van ouderen die weinig tot geen contact hebben met andere familieleden om en vervolgens zichzelf miraculeus in het testament op te laten nemen is geen geheim.
pi_89303887
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik lees net dat er in het geboortejaar van mijn vader 303 deelnemers waren :D
Op de dag dat ik jarig was deden er heel wat meer mensen mee, maar WA was daar niet bij :) En zit me nu te bedenken dat ik niet eens zeker weet wie die dag gewonnen heeft. Wel bijna zeker, maar niet helemaal. Even een gesprekje met vriendje google aangaan.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 17:00:01 #296
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89303979
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

:') In dit geval spreek ik uit eigen ervaring.
Maar dat de kerk niet vies is van het isoleren van ouderen die weinig tot geen contact hebben met andere familieleden om en vervolgens zichzelf miraculeus in het testament op te laten nemen is geen geheim.
Jij kan het weten! Jij bent de expert!
pi_89304003
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn overgrootmoeder deed dat ook. Ik ben in de laatste jaren van haar leven heel veel te weten gekomen over haar jeugd en haar eerste huwelijksjaren. Wat daarna kwam was ze kwijt. Ze heeft ook nooit geloofd dat er mensen op de maan waren geweest, dat kon volgens haar niet.
En ze had ook maar 1 kind volgens haar. In het begin gingen we er tegen in, tot iemand ons vertelde dat dat volkomen zinloos was, ze leefde in haar eigen kleine wereldje.
pi_89304043
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jij kan het weten! Jij bent de expert!
Ik dacht dat jij dat was.
Je moet alleen nog even aan de bak zien te komen.
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 17:05:23 #299
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89304222
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij dat was.
Je moet alleen nog even aan de bak zien te komen.
_O- :|W <O) w/
pi_89304303
quote:
2s.gif Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

_O- :|W <O) w/
:Y)
  maandag 29 november 2010 @ 17:08:36 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89304379
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij wist gewoon nog alle namen van zijn vooroorlogse jeugdvrienden. 'Kijk, dat is Pietje Jansen, die had overal en altijd zijn trompet bij zich'. Maar na een paar maanden vond ie niks meer de moeite waard of leuk en vroeg ie zich hardop af wie ik was en waarom ik steeds met dat stomme fotokoffertje aan kwam zetten :') .
Het is al heel wat dat hij nog wist dat jij degene was die iedere keer met dat fotokoffertje kwam aanzetten ;)

En hier verder: [RLS SC #1002] Het sneeuwt!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Leandra op 29-11-2010 17:13:57 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')