Dat wel maar het blijft een aparte superheld.quote:Op maandag 29 november 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar wel als Batman spinoff.
Ik meen mij het bestaan te herinneren van een het bestaan van Batman versus Superman waarin Batman won, omdat hij gebruik maakt van een zonsverduistering en Superman krijgt zijn kracht via de zon. Even googlen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja goed, maar die komen beide uit het Batman universum, dus vallen een beetje onder hetzelfde kopje. Vooral Robin maakt natuurlijk gewoon gebruik van Batman's technologie en uitrusting. Catwoman is een beetje dubieus aangezien die in principe van Badguy naar Anti-Hero is gegaan, voor zover ik weet heeft zij ook geen superkrachten.
Lulz, Superman is een eco-hippie?quote:Op maandag 29 november 2010 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen mij het bestaan te herinneren van een het bestaan van Batman versus Superman waarin Batman won, omdat hij gebruik maakt van een zonsverduistering en Superman krijgt zijn kracht via de zon. Even googlen.
Okee, een echte dan, niet uit het Batman-universum ; Flash Gordonquote:Op maandag 29 november 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die wanstaltige klotefilm telt niet mee.
Is Flash Gordon wel een "superheld"?quote:Op maandag 29 november 2010 15:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, een echte dan, niet uit het Batman-universum ; Flash Gordon
quote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lulz, Superman is een eco-hippie?
.quote:Besides the using up of his solar energy, Clark has two other weaknesses:
• Magic
• Kryptonite; Created by internal pressures that caused Krypton's explosion, kryptonite is the ore form of kryptonium. It looks like a green glowing rock. It is very hazardous to Superman. If exposed to kryptonite, Clark will experience pain and rapidly lose his powers. If exposed for much more than an hour he would die. If suffering kryptonite poisoning, Clark can recover if he gets away from the kryptonite
http://www.supermanhomepa(...)mics-superman#powers
Er zijn Comics van, ma ja,nu je het zegt, een astronaut was 't volgens mij .......quote:Op maandag 29 november 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Flash Gordon wel een "superheld"?
En Lois Lane.quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
.
(originele verhaallijn zelfs).
Naar mijn bescheiden mening is het géén superheld.quote:Op maandag 29 november 2010 15:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn Comics van, ma ja,nu je het zegt, een astronaut was 't volgens mij .......
quote:Op maandag 29 november 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Heks! Het sneeuwt in Amsterdam-Oost
Lijkt me een standaard mens!quote:
In de jaren 30 was je met een jet-pack en zulks een heuse baas!quote:Op maandag 29 november 2010 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naar mijn bescheiden mening is het géén superheld.
Archie, die is heftig, daar heb ik nog allemaal oude strips van, indertijd gekregen van m'n oomquote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Een robot met een riem om.... als dat geen superheld is.
Nou, zeker als je er niet van houdt.quote:Op maandag 29 november 2010 15:39 schreef Toverheks het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa ben net binnen hele middag bejaardezorg uitgehangen ppffttt wordt je ook moe van hoor van bejaarde.
Wat de neuk?! Superman is toch de man van staal!?quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Een robot met een riem om.... als dat geen superheld is.
Stond volgens mij ook in 1 of ander stripblad, ben alleen even kwijt welke. De Sjors?quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Archie, die is heftig, daar heb ik nog allemaal oude strips van, indertijd gekregen van m'n oom
Wtf.quote:Superman, ook wel 'De Man van Staal' genoemd, is een personage en imaginaire superheld, die zijn eerste verschijning maakte in de Amerikaanse Action Comics #1 in 1938. Sindsdien is Superman een van de populairste en bekendste comic-figuren aller tijden geworden.
Ik had er vroeger ook eentje. Een Archie-strip bedoel ik, ik had geen oom.quote:Op maandag 29 november 2010 15:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Archie, die is heftig, daar heb ik nog allemaal oude strips van, indertijd gekregen van m'n oom
Archie was volgens mij veel eerderquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de neuk?! Superman is toch de man van staal!?
En dan hadden we ook Stalin nog ...quote:
Dat doe je dan niet goed. Hier begon het toen ik net binnen was en m'n jas uitgetrokken hadquote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Hier is het ook begonnen met sneeuwen. Natuurlijk net toen ik op de fiets stapte.
Chirurg gedaan op SEH, over 3 dagen weer wondcontrole.quote:Op maandag 29 november 2010 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is een vinger in een open wond duwen om hem wat meer te openen niet erg Middeleeuws? Gewoon hupsakee!
Archie verscheen in Engeland in de "Lion"-strip (1952-1974). Eerst als The jungle Robot en later als Robot Archie. De reeks gaat over een robot die werd gebouwd door professor C.R. Ritchie en die bediend werd door zijn neefje Ted en diens beste vriend Ken Dale.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Archie was volgens mij veel eerder
Maar om nu in de AH te wachten tot het stopt met sneeuwen, daar moet je ook weer geduld voor hebben ...quote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doe je dan niet goed. Hier begon het toen ik net binnen was en m'n jas uitgetrokken had
Superman was veel eerder. En dan daarbij Archie de Man van Staal door Bert Bus is de tweede serie die de opvolger was van een eerdere Engelse serie.quote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Archie was volgens mij veel eerder
vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.quote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, zeker als je er niet van houdt.
oke, oh wat zal dat zeer hebben gedaan.quote:Op maandag 29 november 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Chirurg gedaan op SEH, over 3 dagen weer wondcontrole.
Maar je hoeft dan niet van de honger om te komen.quote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om nu in de AH te wachten tot het stopt met sneeuwen, daar moet je ook weer geduld voor hebben ...
Maar had Stalin superpowers?quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Superman was veel eerder. En dan daarbij Archie de Man van Staal door Bert Bus is de tweede serie die de opvolger was van een eerdere Engelse serie.
Stalin was er wel eerder dan Superman.
I know, ik kom uit de ouderenzorg. Het zijn net mensen, soms lief maar ook heel vaak irritant.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.
moeten we met een taxi oke ik probeer haar die taxi in te duwen, leuke taxichauffeur maar krijgt geen dubbeltje fooi, op de terugweg kreeg andere taxichauffeur 50 eurocent omdat ik zei, je moet wel een fooitje geven hoor.
nee ze is best lief maar pppfftttt en dan vertelt ze dingen over haar zusje tegen mij ( haar zusje is mijn moeder dus) of ik haar *zusje* dus helemaal niet ken, zegt ze tegen die arts, ja maar mijn zusje had dit en mijn zusje had dat dus zit het in de familie en meer van dat soort dingen, dus ik zeg nee dat is niet waar zegt ze dan ken je mijn zusje niet goed genoeg ohhhhhhhhh ja denk ze gaat achteruit en weet ook wel, moet een beetje schipperen maar zo moeilijk, vooral als ik dan denk, je zet die dokter op een heel verkeerd been want dat komt niet eens voor in de familie.
dus ik zei dat, nou kwaad dat ze was, dokter moest wel lachen erom en knikte steeds maar naar mij.
En of! Wat die in vijf jaar voor elkaar kreeg, daar kan geen Superman tegenop boksen. Die sucker in z'n blue and red suit ...quote:
o ja dat is zo he, nou dan was dit mijn goede daad voor vandaag, en de hele maand december want het blijft geen feestquote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef Noek het volgende:
[..]
I know, ik kom uit de ouderenzorg. Het zijn net mensen, soms lief maar ook heel vaak irritant.
Maar goed, je hebt weer goed gedaan. Dat is nogal een hot item de laatste tijd hè.
Klinkt alsof ze aardig in de war aan het raken is, en als ze idd tegen artsen roept dat ze dingen heeft die voorkomen in de familie, en dan jouw moeder als voorbeeld neemt terwijl die daar helemaal geen last van had, dan is het maar goed dat je erbij was.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind bejaarde best wel lief, maar ze zijn zo eigenwijs, moest met mijn tante mee van 83, maar god oh god wat kan ze zeuren en zielig overkomen, ze moet achter een rollator, nou die heeft ze alleen staat onaangeroerd in haar huis, ze stieveld wat af en dan tegen andere zeggen ik ben verlamd hahaha oh wat erg.
moeten we met een taxi oke ik probeer haar die taxi in te duwen, leuke taxichauffeur maar krijgt geen dubbeltje fooi, op de terugweg kreeg andere taxichauffeur 50 eurocent omdat ik zei, je moet wel een fooitje geven hoor.
nee ze is best lief maar pppfftttt en dan vertelt ze dingen over haar zusje tegen mij ( haar zusje is mijn moeder dus) of ik haar *zusje* dus helemaal niet ken, zegt ze tegen die arts, ja maar mijn zusje had dit en mijn zusje had dat dus zit het in de familie en meer van dat soort dingen, dus ik zeg nee dat is niet waar zegt ze dan ken je mijn zusje niet goed genoeg ohhhhhhhhh ja denk ze gaat achteruit en weet ook wel, moet een beetje schipperen maar zo moeilijk, vooral als ik dan denk, je zet die dokter op een heel verkeerd been want dat komt niet eens voor in de familie.
dus ik zei dat, nou kwaad dat ze was, dokter moest wel lachen erom en knikte steeds maar naar mij.
Nou ja, wie weet. Zou het erg tof vinden iig!quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
Zie net op het journaal dat er een vaarverbod voor friesland is afgekondigd. Denken ze echt dat er nu al kans op een elfstedentocht is??
15 jan. 2011 komt er een elfstedentocht, iets zei me 15 jan. dus.quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
Zie net op het journaal dat er een vaarverbod voor friesland is afgekondigd. Denken ze echt dat er nu al kans op een elfstedentocht is??
Dacht echt dat Archie eerder was, niet dus.quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Superman was veel eerder. En dan daarbij Archie de Man van Staal door Bert Bus is de tweede serie die de opvolger was van een eerdere Engelse serie.
Stalin was er wel eerder dan Superman.
De gemalen zouden ook al stilgezet worden om het ijs zoveel mogelijk kans te geven.quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
ze is altijd zo geweest, oke ze is nu 83 en wil haar best overal bij helpen, maar ze verwacht gewoon teveel, en ik kan geen nee zeggen want hoe lullig het ook klinkt, heb het gevoel mijn moeder kijkt stiekum mee en zal dan niet trots op me wezen als ik haar aan haar lot overlaat.quote:Op maandag 29 november 2010 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze aardig in de war aan het raken is, en als ze idd tegen artsen roept dat ze dingen heeft die voorkomen in de familie, en dan jouw moeder als voorbeeld neemt terwijl die daar helemaal geen last van had, dan is het maar goed dat je erbij was.
ja spannend morgen he Leandra?? moet je gelijk blijven of??? zal maar mijn koffertje vast in de auto zetten.quote:Op maandag 29 november 2010 16:01 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat er een pak sneeuw valt als ik morgen lig te bevallen, dan kan ik het krummeltje iedere verjaardag vervelen met het feit dat er die dag al sneeuw lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |